Sēdekļa amortizācija
Gribēju pajautāt, vai kāds no jums izmanto sēdekļa stuti ar amortizāciju (suspension seatpost). Man pēc ilgākas kratīšanās pa saknēm, sakaltušām traktora risām, rupju granti, "trepi" utml. sāk sāpēt muguras lejas daļa. Iedomājos, ka ar mīkstāku sēdēšanu varētu mazināt šo problēmu. Otrs variants varētu būt, ka man vienkārši ir kaut kādas muguras problēmas plus nepareiza sēdēšanas poza plus nepietiekami satrenēti muguras muskuļi plus vēl kaut kas. Bet no sākuma gribētu pamēģināt vieglāko ceļu un censties novērst nepatīkamās sajūtas ar amortizācijas palīdzību. Pieredze, ieteikumi?
By LOOK 20.01.2006 15:18:31
Member# · 2,703 commentsEsmu lietojis Bulls stuti (plika atspere ar stipruma regulāciju), pasmaga ~800 gr. Manuprāt tas nav risinājums FS alternatīvai, jo tomēr nesniedz komfortu (varbūt ar iebūvētu pilnvērtīgu amortizatoru tas ir savādāk). Iespējams CaneCreek paralelogramma konstrukcija ir nedaudz labāka, loģiskāks ir sēdekļa pārvietošanās virziens, taču braucis ar tādu neesmu. Katrā ziņā uz riteņa uzlikt liekus ~500-600 gr., tik augstu no zemes, var atsaukties uz braukšanu kopumā.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By kurjers 20.01.2006 21:53:57
Local.Auth · 1,399 commentsAizpagājušo sezon man arī bija liela problēma ar muguru. Ipaši tādās trasēs kā Kandava, Smiltene. Neesmu turīgs lai pirktu labu-dārgu atsper sēdekļa trubu, tāpēc pievērsu īpaš uzmanību muguras muskuļu trenēšanai. Un vēl- nomainīju riteniun līdz ar to ģeometrija savādāka. "Paprovē īsāku un stāvāku iznesumu. Bet muguru trenē tik un tā.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By fubar 20.01.2006 22:09:05
Member · 1,811 commentskad bija "cietais" richuks, man arii bija lielas probleemas ar muguru (visaadas vecas traumas utt) taapeec uzliku shaadu stuti. saakumaa parastu smagu noname, bet arii taa savu darbu dariija. mugura saapeeja daudz mazaak, kaajas tureeja ilgaak un arii pakalja taa nesaapeeja pie gariem gabaliem., pie tam kontroli uzlabo, jo skarbaakus gabalus var braukt turpinot seedeet.
tad uzliku vieglaaku un lielaaka gaajiena USE SX Shokpost stuti- relatiivi daargi (ap 45 ls), bet baigi labi.
gaajiens taads kaa dazhiem FS richukiem , svars 380 grami- nekas dramatisks.
sakaraa ar to, ka kaadu laiku jau braucu ar FS, shii stute man vairs nav vajadziiga, taatad paardodu.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By Vains 21.01.2006 15:41:39
Local.Auth · 402 commentsfubar, bet kādas sajūtas ir ar mīšanos? Nebija sajūtas, ka kaut kas tiek zagts no miniena spēka? it īpaši pedāli velkot augšā. Neesmu pats mēģinājis amortizēto stuti, tāpēc arī tādi jautājumi.
By fubar 22.01.2006 01:32:30
Member · 1,811 commentsnee,nekaadi juutami speeka zudumi nebija, tieshi otraadi- krateklii nebija jaapieceljas no seedeklja, liidz ar to atslogojot gan kaajas, gan rokas un muguru.
es minos ar abaam kaajaam vienlaiciigi (viena spiezh, otra velk, peec iespeejas pluudeni, un tas iipashi nevar iekustinaat to atsperi, kas ir ljoti stingra.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By Tourist 07.06.2023 17:37:14
Member · 442 commentsPaceļu šo tēmu. Man ir 3 alumīnija hardtaili: viens MTB sacensībām, otrs tūrismam, trešais šosejai un gravelim. Trakākais, ka katram savs stutes diametrs.
Fullīša iegāde dibena/muguras problēmu nerisinās visiem 3 pielietojumiem.
Kas pēc Jūsu pašu pieredzes būtu šobrīd optimāls risinājums gan ar atsperi, gan varbūt karbona stute ko palīdzētu?
Interesē Jūsu pieredze, nevis atsauce uz info Internetā…
By anthropophagus 07.06.2023 17:58:24
Member · 296 commentsJa pie slodzes, kratekļa sāk vilkt muguru tā, ka vairs neesi spējīgs kārtīgi mīt, un palīdz tikai nokāpšana no velo un muguras atpūtināšana, man Tevi būs jāapbēdina - nepalīdzēs ne karbona stute, ne uzsēdes regulēšana (ja vien šībrīža uzsēde nav ekstremāla), ko Tev tūdaļ piedāvās. Palīdzēt, visticamāk, var tikai fizioterapija. Protams, pirms tam speciālistiem jāsaprot, kas tad ar Tevi ir ne tā.
P.S. šī ir mana pieredze. Tikai fullīti vēl neesmu mēģinājis, bet nedomāju, ka tas pilnībā man palīdzētu, jo man nepatīkamas sajūtas rada ne tikai kratīšanās, bet arī mainīga jauda.
Last edited by anthropophagus (07.06.2023 18:00:10)
By KasparsAA 07.06.2023 18:16:39
Member · 384 commentsKļūda ir pašā pamatā. Sēdeklis ir papildus atbalsts, nevis pakaļas pamats)))
By Tourist 07.06.2023 18:52:12
Member · 442 commentsPaldies. Arī tās ir atbildes.
Mugura man jāsaudzē, jo ir nelabojamas skriemeļu deformācijas.
Konkrēti mani interesē pieredze par braucieniem > 50 km un/vai daudzdienu pasākumiem. Pašos braucienos man nav problēmu ar muguru, es tikai baidos, ka tas čakarē manus skriemeļus. Par asfaltu nav jautājums, tur nav problēmu. Dibens gan ar 4. dienu sāk just, ja bijis LV gravels
Last edited by Tourist (07.06.2023 18:57:38)
By Tourist 07.06.2023 18:55:05
Member · 442 commentsStarp citu par fizioterapiju pirms 20 gadiem man atmiņas, ka tikai iztērēts laiks un nauda. Vai mūsdienu fizioterapijā ir kas salīdzinoši jauns?
By kaadss 07.06.2023 22:30:51
Member · 414 commentsmāsiņas gan jau jaunākas ir , tās kas pirms 20 gadiem bija jau nebūs tādā sulā
By KasparsAA 08.06.2023 10:50:34
Member · 384 commentsEs nesen biju pie neiropataloga. Tas ir zvidets. Cilvēks 25 gados tēlo dakreti un taisa copy/paste no grāmatas. Arī atbildes. Rentgenos neko neredz)))
By 436 08.06.2023 11:28:50
Member · 822 commentsManuprāt sēdekļa amortizācijas, cita velo uzsēde/ģeometrija ir tikai īstermiņa risinājums. Galvenā problēmas sakne ir vājš vispārējs fiziskais stāvoklis, galvenokārt vāja muguras muskulatūra.
By Skotu amerikānis 20.01.2006 14:13:58
Member+ · 662 comments