Sacensību Ratu izvēle, salikšana
izskatās labi priekš ALU ratiem- 1435 grami saskaņā ar evelo publicitāti+ keramiskie gultņi( tas arī esot labi, vai ne?).....
By hrkama 26.07.2016 13:08:19
Member · 114 commentsSvaru zāle lai nostiprinātu muguru un varētu sēdēt zemākā pozīcijā būtu labāks ieguldījums. Par rulli nevajag aizmirst, bet tikai ar to nevajag aizrauties.
Jā pilnībā piekrītu, to-do listē nākamajai ziemai visu nevar uzreiz, lai rekordus vieglāk pārspēt
By lūsis 26.07.2016 13:16:09
Member · 231 commentsnosver savus ratus bez kasetes un riepām.
Un bez aploku lentām , cik man zināms, sver ratus.
By 436 26.07.2016 14:23:49
Member · 822 commentsizskatās labi priekš ALU ratiem- 1435 grami saskaņā ar evelo publicitāti+ keramiskie gultņi( tas arī esot labi, vai ne?).....
svaram jābūt ap 1760
By Andersons 26.07.2016 16:07:16
Member+ · 2,638 commentsKamēr nav pilnīgi nosprausts kādai disciplīnai tos ratus, tad dodu vēl vienu balsi par Fulcrum Racing quattro. Labs universāls ratu komplekts un galvenais ir izturīgi. Pagājšsezon pat pēc ielidošanas grāvī viena idiota dēļ pie nedaudz virs 30 km/h aizmugurējam ratam pavisam neliels ap 1,5mm astotnieks uzsitās, mazliet pieregulēju un var gāzt tālāk.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By dzins 26.07.2016 18:29:37
Member · 113 commentsDZ
Kkā palaidu Tavu komentāru. Uzsēde ir saregulēta un braucu arī ar šosejas kurpēm nevis kedām un arī velodrēbe man arī ir, esmu braucis daudz ar MTB un mainījis ratus un sapratis kas un kā no tiem mainās. Vot šoseju gan tikai sāku....Tā ka pilnībā netrāpīji šoreiz....
Iesaki Tu kko no ratiem!
By dzins 26.07.2016 18:51:07
Member · 113 commentshrkama
Plānots braukt triatlonos, tātād pārsvarā individual, nu bet īsos, nevis ironman uzreiz....
By 436 26.07.2016 21:58:05
Member · 822 commentsDZ komentārs nebija gluži tavā virzienā, bet jebkurā gadījumā taisnība ir, ko viņš saka. Drēbes, uzsēde maksā vismazāk, bet dod lielu ieguvumu un protams treniņi.
Ja reiz paliekam pie triatlona un itt, tad jāņem rati ar augstiem aplokiem un nav ko tur daudz svaru vērot, sevišķi, ja distances ir ar maz pagriezieniem. Beigu beigās karbona aero rati svers ne vairāk par lētā gala alumīnija standarta ratiem, kas nozīmē, ka paātrinājums būs ne sliktāks + būs aerodinamikas ieguvums.
By dzins 26.07.2016 22:15:19
Member · 113 commentsRati ar augstiem aplokiem, t.i.- karbons tikai vai ir arī ALU?
By 436 26.07.2016 22:21:25
Member · 822 commentsAlumīnijam laikam nekas vairāk par 35mm, varbūt 40mm nebūs. Citādi tur jau aizies uz 2kg un tas jau ir daudz par daudz.
By dzins 26.07.2016 22:25:39
Member · 113 commentsMjā.....a karbonam cipars liels gan jau:(
By dzins 26.07.2016 22:27:48
Member · 113 commentsun cik mm būtu ok?
By 436 26.07.2016 22:31:12
Member · 822 comments jo vairāk jo labāk sevišķi, ja nav sānu vējš. tāpēc jau trekā individuālā braucienā un komandu gonkās liek disku ne tikai aizmugurē, bet arī priekšā
bet ja nopietni, tad jāmeklē kaut kāds vidusceļš. jo ja nebūs spēka ratu iegriezt līdz normālam ātrumam, tad ieguvums būs nekāds.
nav ko tur baigi iespringt, jo nekādus +5km/h tu nedabūsi ne ar kādiem ratiem. visi tie ieguvumi ir kaut kādas sekundes, pāris desmiti sekunžu.
Last edited by 436 (26.07.2016 22:36:19)
By DZ 26.07.2016 23:29:29
Member · 3,501 commentsDZ
Kkā palaidu Tavu komentāru. Uzsēde ir saregulēta un braucu arī ar šosejas kurpēm nevis kedām un arī velodrēbe man arī ir, esmu braucis daudz ar MTB un mainījis ratus un sapratis kas un kā no tiem mainās. Vot šoseju gan tikai sāku....Tā ka pilnībā netrāpīji šoreiz....Iesaki Tu kko no ratiem!
Kāda jēga ieteikt, ja Tu tāpat nopirksi kaut ko bezjēdzīgu?
Forumā neko neiesaku, nav vērts tērēt laiku.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By hrkama 27.07.2016 06:04:55
Member · 114 commentshrkama
Plānots braukt triatlonos, tātād pārsvarā individual, nu bet īsos, nevis ironman uzreiz....
Tad noperc tos ratus ko te jau ieteica + clip-on gulsturi tad ja ir individuals brauciens nevis grupa.
Lv triatlonos varie nolikums no gonkas uz gonku. Cita draftins atlauts cita ne.
By hrkama 27.07.2016 06:08:57
Member · 114 commentsUn baigias superspecialists ratos neesmu, bet par e400 pirktu sos
http://www.bike-discount.de/en/buy/visi … g_id-10690
By lūsis 27.07.2016 09:29:38
Member · 231 commentsŠie nebūtu labāki?
http://www.wiggle.co.uk/cosine-32mm-all … -wheelset/
Neko lāgā nezinu, skatos trīs parametrus- cenu, aploces augsumu un svaru. Protams tāds faktors kā ratu stingrība, ilgmūžība un detaļu pieejamība ir pat svarīgāka.
By hrkama 28.07.2016 21:31:29
Member · 114 commentsmazliet offtopic, bet šeit manuprāt interesants salīdzinājums
https://www.youtube.com/watch?v=mfEGiYD7ECU
50 mārciņas/sekunde
By Ansis 29.07.2016 00:22:05
Member++ · 3,683 commentshttps://www.youtube.com/watch?v=mfEGiYD7ECU
50 mārciņas/sekunde
Starpīiba grandioza. Izrēķināt uz sekundi gan nav korekti, jo ievinnēto sekunžu skaits ir atkarīgs no distances (vajadzēja vēl izdalīt ar distances garumu).
Kas vēl krīt acīs - viņš izvēlas 22/24 platas riepas, un ar to aizmugurējo 24 mm mūsu DZ viņu būtu aizsūtījis braukt uz bērnudārzu:)
By Slowmo 29.07.2016 09:34:51
Member+ · 1,166 commentsTur tak teikts, ka tas ir uz 10 jūdzēm. Bet nu tipiski ir pieņemts sekundes norādīt uz 40km TT distanci.
Un 24c aizmugurē nav ne vainas, ja disks ir attiecīgā platumā.
By lūsis 29.07.2016 09:43:54
Member · 231 commentsInteresants video, savādāk visi tik bazūnē " ciska, ciska".
By Ansis 29.07.2016 09:48:01
Member++ · 3,683 commentsTur tak teikts, ka tas ir uz 10 jūdzēm.
Tur ir teikts, bet iegūtais 50 GBP/s pats par sevi nav rādītājs, jo jāmeklē, uz kādu tas distanci.
Jēga ir 500 GBP*mile/s jeb 0,002 s/GBP*mile.
By 436 29.07.2016 10:14:04
Member · 822 commentsInteresants video, savādāk visi tik bazūnē " ciska, ciska".
Ja tam lētajam šosejniekam uzlikt clip-on guļstūri pa 10eur, domāju, ka apmēram pusi no ātruma starpības jau atspēlēs.
Starpība performancē starp riteņiem protams ir un ne velti tur ir ielikti apjomīgi pētījumi un ieguldīts liels darbs tehnikas attīstībā. Un tas viss maksā milzīgu naudu. Un ko mēs beigās iegūstam? šajā gadījumā 50 GBP par sekundi.
Uzsēdinam salagu uz kruta riteņa - pirmie iespaidi noteikti būs graujoši labi. Bet pēc laika nonāksi pie atziņas, ka nekur tālu uz priekšu jau neesi ticis. Ta ka jā - ciskā ir spēks.
un šie 50GBP par sekundi ir salīdzinot divas ekstremālas galējības - lēts, smags grupas brauciena ritenis un tip-top end individuālā brauciena ritenis.
Last edited by 436 (29.07.2016 10:23:35)
By hrkama 29.07.2016 14:30:49
Member · 114 commentsnu tur jau arī čalis video teica, ka interesanti būtu salīdzināt katru atsevišķu upgrade.
Tāpat viņš piemin, ka 80% pretestības rada braucējs nevis velo t.i. vislielākā jēga (ja brauc pa līdzenumu) tiešām ir no guļstūres, tērpa, ķiveres (ja neskaita cisku)
Starp citu par riepām 22/24 ir arī uz maniem sacensību ratiem. Konkrēto ratu ražotājs šo komplektu iesaka kā optimālo, kas savukārt izriet no apjomīgiem pētījumiem vēja tunelī.
By NilsS 29.07.2016 14:34:50
Member · 775 commentsInteresanti, vai labs aero rāmis dos vairāk, mazāk, tikpat pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda apgreida vairāk jēgas.
By lūsis 29.07.2016 14:49:03
Member · 231 commentsInteresanti, vai labs aero rāmis dos vairāk, mazāk, tikpat pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda apgreida vairāk jēgas.
Te kaut kas no tā -
https://intheknowcycling.com/2015/04/16 … ys-part-2/
By DZ 29.07.2016 15:01:48
Member · 3,501 commentsInteresanti, vai labs aero rāmis dos vairāk, mazāk, tikpat pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda apgreida vairāk jēgas.
Visvairāk w/$ bez braucēja apģērba, uzsēdes un ķiveres dos kameras un priekšējā riepa.
Ieliekot latex kameras un uzliekot pēc iespējas ātrāku, šaurāku un profilā pieguļošāku riepu aplokam dos vairāk nekā disks vai aero rāmis.
Taču atkal viena lieta - pierādīt savu taisnību var tikai uzvarot sacensības. Lasīt ražotāja ieteikumus ir ļoti labi, radīt un pielietot praksē savus ir vēl labāk. Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By dzins 26.07.2016 13:06:24
Member · 113 comments