Sacensību Ratu izvēle, salikšana

Avatar

By dzins 26.07.2016 13:06:24

Member · 113 comments

izskatās labi priekš ALU ratiem- 1435 grami saskaņā ar evelo publicitāti+ keramiskie gultņi( tas arī esot labi, vai ne?).....

Avatar

By hrkama 26.07.2016 13:08:19

Member · 114 comments
DZ wrote

Svaru zāle lai nostiprinātu muguru un varētu sēdēt zemākā pozīcijā būtu labāks ieguldījums. Par rulli nevajag aizmirst, bet tikai ar to nevajag aizrauties.

Jā pilnībā piekrītu, to-do listē nākamajai ziemai smile visu nevar uzreiz, lai rekordus vieglāk pārspēt big_smile

Avatar

By lūsis 26.07.2016 13:16:09

Member · 231 comments
436 wrote

nosver savus ratus bez kasetes un riepām.

Un bez aploku lentām , cik man zināms, sver ratus.

Avatar

By 436 26.07.2016 14:23:49

Member · 822 comments
dzins wrote

izskatās labi priekš ALU ratiem- 1435 grami saskaņā ar evelo publicitāti+ keramiskie gultņi( tas arī esot labi, vai ne?).....

svaram jābūt ap 1760

Avatar

By Andersons 26.07.2016 16:07:16

Member+ · 2,638 comments

Kamēr nav pilnīgi nosprausts kādai disciplīnai tos ratus, tad dodu vēl vienu balsi par Fulcrum Racing quattro. Labs universāls ratu komplekts un galvenais ir izturīgi. Pagājšsezon pat pēc ielidošanas grāvī viena idiota dēļ pie nedaudz virs 30 km/h aizmugurējam ratam pavisam neliels ap 1,5mm astotnieks uzsitās, mazliet pieregulēju un var gāzt tālāk.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By dzins 26.07.2016 18:29:37

Member · 113 comments

DZ
Kkā palaidu Tavu komentāru. Uzsēde ir saregulēta un braucu arī ar šosejas kurpēm nevis kedām un arī velodrēbe man arī ir, esmu braucis daudz ar MTB un mainījis ratus un sapratis kas un kā no tiem mainās. Vot šoseju gan tikai sāku....Tā ka pilnībā netrāpīji šoreiz....

Iesaki Tu kko no ratiem!

Avatar

By dzins 26.07.2016 18:51:07

Member · 113 comments

hrkama

Plānots braukt triatlonos, tātād pārsvarā individual, nu bet īsos, nevis ironman uzreiz....

Avatar

By 436 26.07.2016 21:58:05

Member · 822 comments

DZ komentārs nebija gluži tavā virzienā, bet jebkurā gadījumā taisnība ir, ko viņš saka. Drēbes, uzsēde maksā vismazāk, bet dod lielu ieguvumu un protams treniņi.
Ja reiz paliekam pie triatlona un itt, tad jāņem rati ar augstiem aplokiem un nav ko tur daudz svaru vērot, sevišķi, ja distances ir ar maz pagriezieniem. Beigu beigās karbona aero rati svers ne vairāk par lētā gala alumīnija standarta ratiem, kas nozīmē, ka paātrinājums būs ne sliktāks + būs aerodinamikas ieguvums.

Avatar

By dzins 26.07.2016 22:15:19

Member · 113 comments

Rati ar augstiem aplokiem, t.i.- karbons tikai vai ir arī ALU?

Avatar

By 436 26.07.2016 22:21:25

Member · 822 comments

Alumīnijam laikam nekas vairāk par 35mm, varbūt 40mm nebūs. Citādi tur jau aizies uz 2kg un tas jau ir daudz par daudz.

Avatar

By dzins 26.07.2016 22:25:39

Member · 113 comments

Mjā.....a karbonam cipars liels gan jau:(

Avatar

By dzins 26.07.2016 22:27:48

Member · 113 comments

un cik mm būtu ok?

Avatar

By 436 26.07.2016 22:31:12

Member · 822 comments

big_smile jo vairāk jo labāk big_smile sevišķi, ja nav sānu vējš. tāpēc jau trekā individuālā braucienā un komandu gonkās liek disku ne tikai aizmugurē, bet arī priekšā big_smile
bet ja nopietni, tad jāmeklē kaut kāds vidusceļš. jo ja nebūs spēka ratu iegriezt līdz normālam ātrumam, tad ieguvums būs nekāds.
nav ko tur baigi iespringt, jo nekādus +5km/h tu nedabūsi ne ar kādiem ratiem. visi tie ieguvumi ir kaut kādas sekundes,  pāris desmiti sekunžu.

Last edited by 436 (26.07.2016 22:36:19)

Avatar

By DZ 26.07.2016 23:29:29

Member · 3,501 comments
dzins wrote

DZ
Kkā palaidu Tavu komentāru. Uzsēde ir saregulēta un braucu arī ar šosejas kurpēm nevis kedām un arī velodrēbe man arī ir, esmu braucis daudz ar MTB un mainījis ratus un sapratis kas un kā no tiem mainās. Vot šoseju gan tikai sāku....Tā ka pilnībā netrāpīji šoreiz....

Iesaki Tu kko no ratiem!

Kāda jēga ieteikt, ja Tu tāpat nopirksi kaut ko bezjēdzīgu?
Forumā neko neiesaku, nav vērts tērēt laiku.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By hrkama 27.07.2016 06:04:55

Member · 114 comments
dzins wrote

hrkama

Plānots braukt triatlonos, tātād pārsvarā individual, nu bet īsos, nevis ironman uzreiz....

Tad noperc tos ratus ko te jau ieteica + clip-on gulsturi tad ja ir individuals brauciens nevis grupa.
Lv triatlonos varie nolikums no gonkas uz gonku. Cita draftins atlauts cita ne.

Avatar

By hrkama 27.07.2016 06:08:57

Member · 114 comments

Un baigias superspecialists ratos neesmu, bet par e400 pirktu sos
http://www.bike-discount.de/en/buy/visi … g_id-10690

Avatar

By lūsis 27.07.2016 09:29:38

Member · 231 comments

Šie nebūtu labāki?
http://www.wiggle.co.uk/cosine-32mm-all … -wheelset/

  Neko lāgā nezinu,  skatos trīs parametrus- cenu, aploces augsumu un svaru. Protams tāds faktors kā ratu stingrība, ilgmūžība un detaļu pieejamība ir pat svarīgāka.

Avatar

By hrkama 28.07.2016 21:31:29

Member · 114 comments

mazliet offtopic, bet šeit manuprāt interesants salīdzinājums

https://www.youtube.com/watch?v=mfEGiYD7ECU

50 mārciņas/sekunde smile

Avatar

By Ansis 29.07.2016 00:22:05

Member++ · 3,683 comments
hrkama wrote

https://www.youtube.com/watch?v=mfEGiYD7ECU
50 mārciņas/sekunde smile

Starpīiba grandioza. Izrēķināt uz sekundi gan nav korekti, jo ievinnēto sekunžu skaits ir atkarīgs no distances (vajadzēja vēl izdalīt ar distances garumu).
Kas vēl krīt acīs - viņš izvēlas 22/24 platas riepas, un ar to aizmugurējo 24 mm mūsu DZ viņu būtu aizsūtījis braukt uz bērnudārzu:)

Avatar

By Slowmo 29.07.2016 09:34:51

Member+ · 1,166 comments

Tur tak teikts, ka tas ir uz 10 jūdzēm. Bet nu tipiski ir pieņemts sekundes norādīt uz 40km TT distanci.
Un 24c aizmugurē nav ne vainas, ja disks ir attiecīgā platumā.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 09:43:54

Member · 231 comments

Interesants video, savādāk visi tik bazūnē " ciska, ciska". smile

Avatar

By Ansis 29.07.2016 09:48:01

Member++ · 3,683 comments
Slowmo wrote

Tur tak teikts, ka tas ir uz 10 jūdzēm.

Tur ir teikts, bet iegūtais 50 GBP/s pats par sevi nav rādītājs, jo jāmeklē, uz kādu tas distanci.
Jēga ir 500 GBP*mile/s jeb 0,002 s/GBP*mile.

Avatar

By 436 29.07.2016 10:14:04

Member · 822 comments
lūsis wrote

Interesants video, savādāk visi tik bazūnē " ciska, ciska". smile

Ja tam lētajam šosejniekam uzlikt clip-on guļstūri pa 10eur, domāju, ka apmēram pusi no ātruma starpības jau atspēlēs.
Starpība performancē starp riteņiem protams ir un ne velti tur ir ielikti apjomīgi pētījumi un ieguldīts liels darbs tehnikas attīstībā. Un tas viss maksā milzīgu naudu. Un ko mēs beigās iegūstam? šajā gadījumā 50 GBP par sekundi.
Uzsēdinam salagu uz kruta riteņa - pirmie iespaidi noteikti būs graujoši labi. Bet pēc laika nonāksi pie atziņas, ka nekur tālu uz priekšu jau neesi ticis. Ta ka jā - ciskā ir spēks.

un šie 50GBP par sekundi ir salīdzinot divas ekstremālas galējības - lēts, smags grupas brauciena ritenis un tip-top end individuālā brauciena ritenis.

Last edited by 436 (29.07.2016 10:23:35)

Avatar

By hrkama 29.07.2016 14:30:49

Member · 114 comments

nu tur jau arī čalis video teica, ka interesanti būtu salīdzināt katru atsevišķu upgrade.
Tāpat viņš piemin, ka 80% pretestības rada braucējs nevis velo t.i. vislielākā jēga (ja brauc pa līdzenumu) tiešām ir no guļstūres, tērpa, ķiveres (ja neskaita cisku)

Starp citu par riepām 22/24 ir arī uz maniem sacensību ratiem. Konkrēto ratu ražotājs šo komplektu iesaka kā optimālo, kas savukārt izriet no apjomīgiem pētījumiem vēja tunelī.

Avatar

By NilsS 29.07.2016 14:34:50

Member · 775 comments

Interesanti, vai  labs aero  rāmis  dos  vairāk, mazāk, tikpat  pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda  apgreida vairāk  jēgas.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 14:49:03

Member · 231 comments
NilsS wrote

Interesanti, vai  labs aero  rāmis  dos  vairāk, mazāk, tikpat  pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda  apgreida vairāk  jēgas.

   Te kaut kas no tā -
https://intheknowcycling.com/2015/04/16 … ys-part-2/

Avatar

By DZ 29.07.2016 15:01:48

Member · 3,501 comments
NilsS wrote

Interesanti, vai  labs aero  rāmis  dos  vairāk, mazāk, tikpat  pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda  apgreida vairāk  jēgas.

Visvairāk w/$ bez braucēja apģērba, uzsēdes un ķiveres dos kameras un priekšējā riepa.
Ieliekot latex kameras un uzliekot pēc iespējas ātrāku, šaurāku un profilā pieguļošāku riepu aplokam dos vairāk nekā disks vai aero rāmis.
Taču atkal viena lieta - pierādīt savu taisnību var tikai uzvarot sacensības. Lasīt ražotāja ieteikumus ir ļoti labi, radīt un pielietot praksē savus ir vēl labāk. Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv