Paldies par sacensību, ļoti interesanta trase!
By egils13 15.09.2008 12:46:14
Member+ · 1,204 commentsVideo uz jūtūbi, lūdzu!
tas pie kūleņa autora (andy) - ja viņam nav iebildumu, varam saorganizēt.
By RS 15.09.2008 13:17:01
Member · 90 commentsegils13
Pirms andy vēl viens nolikās tas video tev arī ir?
Stevens Ridge
By egils13 15.09.2008 13:55:59
Member+ · 1,204 commentsegils13
Pirms andy vēl viens nolikās tas video tev arī ir?
nē, to džeku es fotografēju un mēģināju izvairīties ir tikai rezultāta foto (bet kaut kas līdzīgs ir jau apskatāms i-netā)
By eliina 15.09.2008 14:57:56
Member · 225 commentsForšs Trek-Philips sezonas noslēguma pasākums Paldies sacensību rīkotājiem, foršajiem braucējiem un visiem atbalstītājiem trasē! mīļš paldies EdgaramJ par sarūpētajiem skaistajiem apgleznotajiem lakatiņiem 8)
Bildēs kritieni neizskatās diez ko patīkami, labi, ka tomēr neielikāt to nobraucienu arī pirmajam startam!
Last edited by eliina (15.09.2008 14:58:40)
By Eduards 15.09.2008 15:14:50
Member# · 2,686 commentsSākumā ieskrējiens, pēc tam īstajā brīdī uz mazā zobrata priešā un kautkāda 2. ... 3. aizmugurē. Jāmin cītīgi, kamēr vēl ieskrējiens nav izbeidzies, tad jāpieceļas kājās, jāsasveras uz priešu, lai priekšējais rats neceļas gaisā un līdz pašai augšai.
Man nedaudz cits variants. Izvēlieties piemērotāko.
Ieskrējiens ir nopietns, virs 30 kmh, un NEBREMZĒJOT griežam iekšā no asfalta uz taciņas. Nedaudz jāpatrenē izjūta un jāzina kur tā taciņa atrodas. Ātrumi saslēgti priekšā lielais, aizmugurē mazākajos.
Kalna pakājē metam priekšā uz vidējo, nedaudz paminam augšā, un sākam mest aizmugurējo arvien augstāk. Ieskrējiena inercei jāpalīdz tikt vismaz līdz pusei vai 2/3 augstuma. Pabeidzam mīt ar priekšā vidējo, aizmugurē mazāko. Man tas būtu 32/32.
Ja priekšā noliek uz mazāko, tad man grūti noturēt priekšu uz zemes, tapēc iesaku vidējo zobratu un sadalīt svaru. Jāuzmanās, lai uz saknēm neizspolētu.
By kurjers 15.09.2008 16:01:23
Local.Auth · 1,399 commentsLīdz pirmās rindkopas beigām pareizi.
Kalna pakājē nemetot uz vidējo maukt augšā apm, katrā otrā pedāļu apgriezienā slēgt pakaļējo uz augšu līdz pašam 32-34(kā kuram). Jācenšas turēt raits pedālēšanas ritms, pie tam jāspiež-jāvelk pilns aplis{klipšpedāļu priekšrocība} Dakšai jābūt ciet. Pa līdsvaru pareizi, bet pār saknēm- ir jācenšās tajā brīdī kad pr. ritens iet pāri tuč jāpaceļ,jāpalīdz. A pak. rats kad brauc pāri grūtai saknei pedalēšana ir jāatslābina, a viss ričuks tuč jāpastumj uz priekšu un atkal jāturpina sparīga mīšana.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By LOOK 15.09.2008 17:11:42
Member# · 2,703 commentsVēl nedaudz bildītes no egils13: http://www.trek-kauss.lv/foto/TrekKauss08-3pEgils13/
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Dalībniece 15.09.2008 20:46:47
Member+ · 308 commentsArī no manas puses lielais paldies par kārtējo jauko pasākumu! Pēc bildēm spriežot nobraucienā ne vienam vien misējies. Labi ka bez nopietnām sekām.
Īpašais paldies par fantastiskajiem lakatiem:)! Vajadzēja gan visas meitenes ar tiem savākt kopā kopbildei, bet tajā brīdī neienāca prātā. Būtu lieliska varavīksne:)
By EdgarsJ 15.09.2008 22:34:49
Member · 129 commentsnu man patiess prieks, ka ideja ar "līdzjutēja balvu" velomeitenēm skaisti īstenojās un meitenēm patika !
par manis uzņemtām bildēm... nu neesmu es burvis, vēl ir ko mācīties un mācīties... nākamreiz centīšos labāk
By kasio 15.09.2008 22:59:16
Member++ · 561 commentsLīdz pirmās rindkopas beigām pareizi.
Kalna pakājē nemetot uz vidējo maukt augšā apm, katrā otrā pedāļu apgriezienā slēgt pakaļējo uz augšu līdz pašam 32-34(kā kuram). Jācenšas turēt raits pedālēšanas ritms, pie tam jāspiež-jāvelk pilns aplis{klipšpedāļu priekšrocība} Dakšai jābūt ciet. Pa līdsvaru pareizi, bet pār saknēm- ir jācenšās tajā brīdī kad pr. ritens iet pāri tuč jāpaceļ,jāpalīdz. A pak. rats kad brauc pāri grūtai saknei pedalēšana ir jāatslābina, a viss ričuks tuč jāpastumj uz priekšu un atkal jāturpina sparīga mīšana.
njaa. jaapameegjina, bet domaaju ka shitaa izpildiites vienalga var tikai stiprie (priekshaa lielais ... )
By egils13 16.09.2008 08:40:52
Member+ · 1,204 commentsnjaa. jaapameegjina, bet domaaju ka shitaa izpildiites vienalga var tikai stiprie (priekshaa lielais ... )
gluži manas domas. neviļus atcerējos N.Zviedra komentāru par Cēsu trasi SEBā:"ir viena vieta, kur labāk pārslēgties uz vidējo zobratu. Var jau arī ar lielo uzmīt, bet kājas baigi piesitas" - domājams, ka tas bija par to garo sakņaino taciņu kalnā
By Spirc 16.09.2008 09:00:54
Member · 218 commentsLīdz pirmās rindkopas beigām pareizi.
Kalna pakājē nemetot uz vidējo maukt augšā apm, katrā otrā pedāļu apgriezienā slēgt pakaļējo uz augšu līdz pašam 32-34(kā kuram). Jācenšas turēt raits pedālēšanas ritms, pie tam jāspiež-jāvelk pilns aplis{klipšpedāļu priekšrocība} Dakšai jābūt ciet. Pa līdsvaru pareizi, bet pār saknēm- ir jācenšās tajā brīdī kad pr. ritens iet pāri tuč jāpaceļ,jāpalīdz. A pak. rats kad brauc pāri grūtai saknei pedalēšana ir jāatslābina, a viss ričuks tuč jāpastumj uz priekšu un atkal jāturpina sparīga mīšana.
njaa. jaapameegjina, bet domaaju ka shitaa izpildiites vienalga var tikai stiprie (priekshaa lielais ... )
Man jau liekas ka nekas traks tur nav, jo pats visur varu uzbraukt ar vidējo priekšā, galvenais nenomudīties uz saknēm, kas gan ne vienmēr izdodas
Vispār jau secinājumi pēc gonkas ir tādi, ka jātrenējas tik un pusslimam ar nav īsti labi braukt
By Kašpis 16.09.2008 21:25:24
Member · 159 commentsVēl bildītes: http://fotki.lv/Kaspinens/ ))
By Antuanete 16.09.2008 23:11:57
Member+ · 676 commentsSievietes un bērnus neviens nebildē, ja?
By Kašpis 17.09.2008 09:36:39
Member · 159 commentsBildēju visus pēc kārtas. Un nešķiroju, kas tiks kadrā, kas nē!
By Antuanete 17.09.2008 10:46:39
Member+ · 676 commentsEs par pirmo braucienu (tb, sievietes, jaunieši un veterāni), kas nepilnīgi parādās tikai vienā bilžu galerijā
By eliina 17.09.2008 10:47:29
Member · 225 commentsjā, tā laikam sanāk, ka parasti vairāk bilžu ir no otrā starta
By KarlisB 17.09.2008 11:02:55
Member+ · 911 commentsTagad brīvprātīgajiem fotogrāfiem jāsāk taisnoties ko viņi ir sabildējuši!
FS 29er
By Antuanete 17.09.2008 11:10:17
Member+ · 676 commentsTikai neuztveriet manu žēlošanos kā pārmetumus
By LOOK 18.09.2008 11:14:28
Member# · 2,703 commentsPamatīgs bilžu papildinājums (tai skaitā 1ais brauciens), no Zanes: http://www.trek-kauss.lv/foto/TrekKauss08-3pZane/
Ceru ka katrs sevi varēs sameklēt.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By KKTK 18.09.2008 15:02:20
Member+ · 2,298 commentsPaldies par bildēm.
Bet vai trek galerijā speciāli tiek pielietots kāds algoritms bilžu secības jaukšanai?
By LOOK 18.09.2008 15:47:46
Member# · 2,703 commentsNē, šoreiz failiem numerācija bija jauktā secībā, un baigi negribējās labot no rokas.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By eliina 18.09.2008 15:54:04
Member · 225 commentspaldies par bildēm, ļoti jaukas! Arī pamanīju jaukto secību, bet kopumā tā kontrastaini izskatās - mierīgāks pirmais brauciens pret joņojošu vīriešu grupu...
By Antuanete 18.09.2008 16:30:40
Member+ · 676 commentsTiešām jaukas bildes! (un arī mans nožēlojamais ego beidzot ir ticis apmierināts )
Favorītbilde - http://www.trek-kauss.lv/images/gallery … 406%29.jpg
Rodas pilnīga ilūzija, ka tas baloniņš nodrošina lidināšanos pa gaisu.
By LOOK 18.09.2008 17:42:31
Member# · 2,703 commentsVēl http://www.trek-kauss.lv lapā ir parādijies video materiāls no Smiltenes posma.
Iekārtojamies ērtāk, un skatamies!!!
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By icecopy 18.09.2008 18:22:53
Member · 146 commentsVēl http://www.trek-kauss.lv lapā ir parādijies video materiāls no Smiltenes posma.
Iekārtojamies ērtāk, un skatamies!!!
Priekssspeele tik garum, gara, un veel beigaas dabuu uudennainas pankuukas...
By ingars 15.09.2008 12:30:49
Local.Auth · 94 comments