Pakarosim vēl bišķīt par CSN
Konkrētāk - ceļa zīmju izvietojums.
Tātad, Rīgā ir daudz vietas, kur ceļa zīmes ir izvietotas šādā veidā:
Bet ko tad īsti tā ceļa zīme pēc CSN nozīmē - Tas ir gājēju (un velosipēdu) ceļš. Kas ir ceļš? Tam CSN jaunākajā grāmatiņā ir ļoti garš apzīmējums, bet īsi sakot šajā situācijā ceļš ir no mājas sienas ielas kreisajā pusē, līdz mājas sienai ielas labajā pusē.
Tātad, šī zīme pēc likuma teorētiski attiecas uz visu Brīvības ielu. Jo "ietves" (kura šajā gadījumā nemaz neeksistē, jo ir atcelta ar ceļazīmi "Gājēju un velosipēdu ceļš") beigās nav uzstādīta zīme "gājēju un velosipēdu ceļa beigas.
Tātad, varam legāli izbaudīt Brīvības ielu visā tās platumā. Teorētiski.......
chủ nghĩa phát xít
By Mihails 21.12.2014 22:45:43
Member · 341 commentsNu jā, Vecrīgā taču tādas pašas zīmes, un attiecas uz visu ielu (vismaz policija par braukšanu tur ar auto raksta protokolus):
https://www.google.lv/maps/@56.9491902, … v37ViA!2e0
By bonys 21.12.2014 23:45:58
Member+ · 721 commentsVienīgā atšķirība šai zīmei un Vecrīgā uzstādītajām ir izmērs. Tomēr, cik man zināms, ceļa zīmes izmērs neietekmē tās nozīmi un ir attiecināms uz visu ceļu - palabojiet, ja kļūdos.
mtbgarkalne.lv
By KasparsZ 22.12.2014 00:03:32
Member · 473 commentsIr jau vietas ar vēl trekno gadu zīmēm. https://www.google.lv/maps/@56.9765149, … !2e0?hl=lv Tagad liek mazākas, lai ietaupītu. Kaut gan loģiku neredzu, jo arī ar velosipēdu braucot var sasniegt gana lielus ātrumus, lai šādas mazas zīmītes neieraudzītu...
Par ceļa zīmju izmēriem arī var pastrīdēties https://www.youtube.com/watch?v=DpFrPEXDfbU
Last edited by KasparsZ (22.12.2014 00:06:51)
chủ nghĩa phát xít
By jurisf 22.12.2014 08:33:35
Member · 946 commentsPrincipā jau te nav par ko strīdēties. Vajadzētu tikai kādu precedentu uztaisīt ar CP protokolu utml.
By buzic 65 22.12.2014 09:40:25
Member · 1,159 commentsdomāju, ka arī mājas vajag nojaukt, lai ir plašāks ceļš
labi, ka autovadītāji nefilosofē par sava ceļa robežām
By kaska 22.12.2014 09:44:45
Member · 886 commentsdomāju, ka arī mājas vajag nojaukt, lai ir plašāks ceļš
Es sapratu, par ko Tu šitā!!
Last edited by kaska (22.12.2014 09:45:30)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By averza 22.12.2014 10:40:52
Member++ · 5,039 commentslabi, ka autovadītāji nefilosofē par sava ceļa robežām
Temata nosaukums: Pakarosim vēl bišķīt par CSN
By Velomens 22.12.2014 11:08:28
Member+ · 1,681 commentsPar šo jau runāju tālajā 2009. gadā. Joprojām neviens nespēj sakārtot normatīvo bāzi, lai legalizētu šīs ceļa zīmes.
http://www.iauto.lv/zinas/11661-neskaid … iniem-foto
Veloceļojumi www.velomens.lv
By jurisf 22.12.2014 11:55:46
Member · 946 commentsJā, tur tiek LVS pieminēts (laikam 77), bet satiksmes dalībniekam tas LVS bijis nebijis, jo viņam ir CSN un CSL.
By buzic 65 22.12.2014 12:09:50
Member · 1,159 commentslabi, ka autovadītāji nefilosofē par sava ceļa robežām
Temata nosaukums: Pakarosim vēl bišķīt par CSN
Kādam (man) tak ir arī "jāpietaisa" brīnišķais pakarošanas temats! Tāpēc jau pasaule ir nonākusi pie tā, ka uz autiņa atpakaļskata spoguļa jāraksta paskaidrojums blondīnēm (no sirds atvainojos) un pakarotājiem: "Tas, ko jūs redzat spogulī, atrodas jums aizmugurē". (tikai viens no daudzajiem briljantajiem piemēriem)
By KasparsZ 22.12.2014 13:02:11
Member · 473 commentsBuzic, un Tev šķiet loģisks šāds ceļa zīmju izvietojums? Es varu vēl pāris vietas uz Brīvības gatves parādīt, kur ir vēl krāšņāk uzstādītas šīs ceļazīmes.
Piemēram, šeit. https://www.google.lv/maps/@56.9720878, … !2e0?hl=lv
Ceļazīmes(izņemot apstāties aizliegts) uzstāda ceļa kreisajā pusē, ne tā? Kur tad ir tas velosipēdu un gājēju ceļš?
chủ nghĩa phát xít
By Mihails 22.12.2014 15:39:52
Member · 341 commentshttps://www.google.lv/maps/@56.9764573, … _TAxUg!2e0
Un šeit kura no zīmēm uz ko attiecas? Kāpēc lai uz viena staba uzstādītām zīmēm būtu atšķirīga darbības teritorija (ja CSN un LVS šādas atšķirības nav minētas)?
Last edited by Mihails (22.12.2014 15:46:15)
By bonys 22.12.2014 16:22:58
Member+ · 721 commentsŠis ir labs piemērs. Var traktēt, ka "ķieģelis" attiecas uz auto, bet pretēji auto braukšanas plūsmai ir gājēju un velosipēdistu ceļš. Var iet pa ceļa vidu un taisnība būs tikai pretim braucošās mašīnas bamperam...
mtbgarkalne.lv
By buzic 65 22.12.2014 16:47:05
Member · 1,159 commentsKasparsZ. Ja izstudēsi 77 Latvijas Valsts Standartu, tad, sev par pārsteigumu, atradīsi ne vienu vien atkāpi ceļa zīmju uzstādīšanai ceļa labajā pusē.
Tu, protams, vari mainīt darbu, ņemt rokās karogu un doties izcīnīt kauju, lai Vanšu tilta megaplatās ietves labajā malā, Tev par godu sadzen mietus, uz kuriem izvietot 415., 416. vai 417. zīmi! Vēlams, ik pēc 5 metriem.
Bet stāsts ne par to. Man ir absolūti pie kājas, ja kāds betona bortakmeni nespēj uztvert kā brauktuvi atdalošu elementu vai arī nesaprot, uz ko attiecas 413.-417. zīmes. Stāsts ir par latvieti parasto, kurš bez apstājas kašķējas un visu kritizē. Un šāds latvietis, kurš vēl sajuties par velodievu esam, ir vislielākā dāvana! CSN, pārsvarā gadījumu, nav viņam rakstīti (jo, kā izteicās kāda šī foruma dalībniece, ir stulbi), AleyCat arī ir gana forša izklaide (es, kā autovadītājs, to uztveru bez trauksmes un ūjināšanas divu mēnešu garumā), bet ja uz Velosipēdistu ceļa nejauši gadās apmulsusi vai apmaldījusies večiņa, tad ir, bez maz vai, pasaules gals.
Rīga. Reģistrēto auto skaits uz vienu iedzīvotāju vai 1km ceļa, krietni mazāks nekā attīstītajā Eiropā. Velosipēdistu skaits uz 1km ceļa - smieklīgi mazs, salīdzinot ar Eiropas velometropolēm. Bet Latvijas velodievs ar savām ambīcijām un uzvedību nepaguris veido autobraucēju attieksmi pret velobraucējiem (arī pret tiem, kuri līdz šim bez histērijas un stresa piedalījušies kopīgajā satiksmē). Un ne tikai autobraucēju attieksmi. Arī CSDD attieksmi. Tāpēc, no visas sirds gribu izteikt vislielāko pateicību visiem velodieviem un CSDD, par to, ka, stājoties spēkā nākamajai CSN redakcijai, vairs nedrīkstēšu legāli pārvietoties ar velo pa brauktuvi, ja tai līdzās būs murgainais ceļš - 415., 416., 417.!
p.s. Civilizācijas izgudrojums - eskalators. Visā Rietumeiropā cilvēki uz tā stāv gar vienu malu, lai steidzīgākie tiktu garām. Latvietis parastais savzemītē stāv pa vidu, pa pāriem vai čupā. Bet tas ir atļauts - zīmes taču nav izkarinātas, ka nedrīkst! Rietumueiropā gan arī nav, bet viņi jau tādi jocīgāki.
p.p.s. bonys +10
Last edited by buzic 65 (22.12.2014 16:50:36)
By vitamiins_xc 22.12.2014 16:51:29
Member+ · 2,832 commentsŠis ir labs piemērs. Var traktēt, ka "ķieģelis" attiecas uz auto, bet pretēji auto braukšanas plūsmai ir gājēju un velosipēdistu ceļš. Var iet pa ceļa vidu un taisnība būs tikai pretim braucošās mašīnas bamperam...
nav labs piemērs - vispār pilnīgs nonsens, jo abas zīmes darbojās katra uz savu nekonfliktējošo teritoriju (trotuārs ir atdalīts un skaidri saredzams)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By averza 22.12.2014 17:30:57
Member++ · 5,039 commentsbuzic,
1) ja uzskati, ka braukt ar velo pa Vanšu tilta ietvi un to turpinājumiem ir droši, ērti un tā ir pietiekami plata (un arī ievērot braukšanas virzienu), tad Tu esi svētdienas velobraucējs, nevis izmanto velo kā transporta līdzekli.
2) velobraucējus un autobraucējus nevar likt vienā maisā, veidojot salīdzinājumus, jo velobraucēji ir n reizes neaizsargātāki.
By KasparsZ 22.12.2014 17:46:09
Member · 473 commentsbuzic65, tev nu gan būtu jāzin, ka ceļa zīmju uzstādīšana nav CSDD kompetence. he he. Kritizētājs atradies
Visa lielā ideja zem stāsta ir tā, ka nav normāli ietvēm karināt klāt kaut kādas ceļazīmes "gājēju un velosipēdu ceļš", jo tā ir absolīti bezjēdzīga līdzekļu izšķiešana.
Last edited by KasparsZ (22.12.2014 17:47:34)
chủ nghĩa phát xít
By buzic 65 22.12.2014 17:46:50
Member · 1,159 commentsaļo!!! averza! žēl, ka nesaprati, par ko mans stāsts...
jā, esmu svētdienas velobraucējs - ar velo braucu vien 7-8 mēnešus gadā! un tad? vai tāpēc man nedrīkst būt savs viedoklis, atšķirīgs no pārējiem?
By buzic 65 22.12.2014 17:48:48
Member · 1,159 commentsbuzic65, tev nu gan būtu jāzin, ka ceļa zīmju uzstādīšana nav CSDD kompetence. he he. Kritizētājs atradies
kur Tu izrāvi, ka esmu tā teicis? un kritizētājs-čīkstulis esi tieši Tu, Kaspar! pašķirsti savus ierakstus un apskaties
By bonys 22.12.2014 17:51:52
Member+ · 721 commentsnav labs piemērs - vispār pilnīgs nonsens, jo abas zīmes darbojās katra uz savu nekonfliktējošo teritoriju (trotuārs ir atdalīts un skaidri saredzams)
https://www.google.lv/maps/@56.9491902, … v37ViA!2e0
Šajā vietā arī trotuārs ir skaidri atdalīts no brauktuves ar apmales paaugstinājumu, principiāli šajā vietā nekas neatšķiras, vienīgā izmaiņa ir gabarītos (šaurāks ceļš, daudz šaurāka ietve) tomēr RPP jau to pašu "Gājēju un velosipedistu" ceļa zīmi attiecina uz visas ielas platību.
Likimdošanas prasībām ir jābūt skaidri definētām, nevis jābalstās cerības uz cilvēku veselo saprātu, kā arī tām ir jābūt konsekventām. Sarkanā gaisma, gan dienā, gan naktī, gan vasarā, gan ziemā apzīmē aizliedzošo kustības signālu, kāpēc tā nav ar visām zimēm un prasībām?
mtbgarkalne.lv
By vitamiins_xc 22.12.2014 18:02:39
Member+ · 2,832 commentshttps://www.google.lv/maps/@56.9491902, … v37ViA!2e0
Šajā vietā arī trotuārs ir skaidri atdalīts no brauktuves ar apmales paaugstinājumu, principiāli šajā vietā nekas neatšķiras, vienīgā izmaiņa ir gabarītos (šaurāks ceļš, daudz šaurāka ietve) tomēr RPP jau to pašu "Gājēju un velosipedistu" ceļa zīmi attiecina uz visas ielas platību
Jā, bet tu redzēji, kas pa zīmi iebraucot Vecrīgā (Dzīvojamā zona = liels pagalms, viens liels "trotuārs")?
Nevar tupa paņemt bildi no interneta bez konteksta. RPP visu dara pareizi.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By KasparsZ 22.12.2014 18:10:07
Member · 473 commentsvitamiin, velomens linkā jau rakstīja iepriekš, par to, ka nav atrunāts tas, ka ceļa zīmes dažādās zonās mainītu darbības principus! Dzīvojamā zona nav viens liels "trotuārs", jo pa "trotuāru" ar auto braukt nedrīkst.
chủ nghĩa phát xít
By averza 22.12.2014 18:20:04
Member++ · 5,039 commentsaļo!!! averza! žēl, ka nesaprati, par ko mans stāsts...
jā, esmu svētdienas velobraucējs - ar velo braucu vien 7-8 mēnešus gadā! un tad? vai tāpēc man nedrīkst būt savs viedoklis, atšķirīgs no pārējiem?
Kāpēc uzreiz nesapratu, par ko stāsts? Par pašu stāstu man iebildumu nav un Tavs viedoklis, ka velodievi no sevis nez ko iedomājas, ir valīds Es tikai uzrakstīju iebildumus. Man nepatīk, ja kāds propagandē, ka visiem velobraucējiem būtu jālieto Vanšu tilta "celiņš" un jānerādās tajā vietā uz brauktuves (vai, vēl sliktāk, teikt, ka uz VT nevajag veidot velojoslu). 50 procentiem varbūt nav nekādu iebildumu pret to "celiņu", bet daudziem ir.
By Mihails 22.12.2014 18:22:39
Member · 341 commentshttps://www.google.lv/maps/@56.9491902, … v37ViA!2e0
Šajā vietā arī trotuārs ir skaidri atdalīts no brauktuves ar apmales paaugstinājumu, principiāli šajā vietā nekas neatšķiras, vienīgā izmaiņa ir gabarītos (šaurāks ceļš, daudz šaurāka ietve) tomēr RPP jau to pašu "Gājēju un velosipedistu" ceļa zīmi attiecina uz visas ielas platību
Jā, bet tu redzēji, kas pa zīmi iebraucot Vecrīgā (Dzīvojamā zona = liels pagalms, viens liels "trotuārs")?
Nevar tupa paņemt bildi no interneta bez konteksta. RPP visu dara pareizi.
Šeit nav nekāda dzīvojamā zona:
https://www.google.lv/maps/@56.9503507, … b8CexQ!2e0
Uz kādu teritoriju attiecas zīmes (ielas abās pusēs)?
By averza 22.12.2014 18:43:25
Member++ · 5,039 commentsŠeit nu gan vajadzēja ķieģeli līdzīgi iepriekšējiem piemēriem! No otras puses piemineklim ir.
By kaska 22.12.2014 18:51:32
Member · 886 commentsPrincipā atkal pievienojos buzic65 (#15). Pateica to, ko arī e domāju.. Tikai pārāk pieklājīgi
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By KasparsZ 21.12.2014 22:30:36
Member · 473 comments