MAVIC SLR vs. Fulcrum red metal zero?
Kadas ir jusu domas kas labaks Mavic SLR vai ari Fulcrum red metal zero?
By emils 11.12.2009 20:34:53
Member · 4,816 commentssvara ziņā laikam mavic
fulcum krāsa labāk patīk
mavic būs ilgāk jāiebrauc
mavic domāti nesmagiem cilvēkiem
vairāk neko nezinu
By ImTOO 11.12.2009 20:52:19
Member · 58 commentsKas skaitas nesmagi cilveki?
Un ja Mavic SLR jaunais ir par kdiem 100g vieglaks
Man reiz kads teica ka esot redzejis ka Armstrongs esot teicis ka shoseja 200g ritenja svara dod 20% speka atpakal. Kipa kkas tads
By GatisHei 11.12.2009 20:54:35
Member · 631 commentsUn, ja samazina riteņa svaru pa 1kg, tad ir 100% spēks atpakaļ. t.i. brauc bez enerģijas patēriņa... :]
Iesācējs
By Delfins 11.12.2009 20:55:05
Member+ · 3,575 commentsjā, tulīt... 20%...
par ko vispār runa? šoseja vai mtb?
By Eduards 11.12.2009 20:58:15
Member# · 2,686 commentsIlgāk jāiebrauc? Kas tās par muļķībām, piedodiet?
By ImTOO 11.12.2009 21:01:52
Member · 58 commentsMTB. ar disku bremzem
Nu nee tas nebija domats ka ja 1 kg dabu nost tad bez paterinja brauc.. :D NEmaku formulet pariezi visu bet nu tur tas bija.
By emils 11.12.2009 21:30:16
Member · 4,816 commentsnesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.
By 19 11.12.2009 21:50:29
Local.Auth · 630 commentsnesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
No kurienes ir šāda informācija? Vot kaut kā neesmu spējis atrast Mavic atrunu par max svaru uz SLR'iem! Varbūt draņķīgi meklēju?
Un par iebraukšanu runājot - tas kaut kā uz abiem ratiem ir pārbaudīts vai? Savādāk visi SLR'u īpašnieki metīsies pirmos 10k braukt tikai līdz 3k apgriezieniem
"I do the thinking, you do the suffering" /TREŅER/
https://twitter.com/JanisMusins
https://www.facebook.com/musins
https://www.train2win.cc
By KarlisB 11.12.2009 22:30:16
Member+ · 911 commentsnesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.
Emīls kā parasti radikāls un apgalvojumus nepamato
FS 29er
By KarlisB 11.12.2009 22:35:33
Member+ · 911 commentsJāprecizē par kura gada SLR apskatam. Pēdējam SLR ir asimetrisks aploks = vienādāks spieķu sastiepums = lielāka izturība un efektivitāte. Atvieglināts aploks, nezaudējot stiprību. Skaits dizains. ļoti maza rotācijas masa ~360g aploki. Asprātīga rumbas konstrukcija nodrošina lielāku stingrību tieši rumbā, tradicionālajā konstrukcijā ir elastība dēl nevienmērīgās ass nosldzes (šaurāks gultņu atbalsta plecs). Vienīgais mīnus 24 spieķi, kas tomēr nespēj nodrošināt tadu aploka nospriegojumu, kā augstas klases 32 spieķu versijas.
ZERO augsta ķīmija, asprātīgi risināta nevienmērīgā spieķu sastiepuma problēma. Zobratu pusē ir 2x vairāk spieķu līdz ar to spieķu sastiepums abās pusēs ir izlīdzināts un aplokā arī neveidojas lieki spRiegUmi, līdz ar to iespējams aploku padarīt vieglāku. Pilnīgi atšķirīga tehniskā filozofija no SLR. Mīnus tāds pāts kā SLR , tikai 24 spieķi.
Abi šie rati ir augstas klases produkti labi izskatās un ir vienāds cenu līmenis.
Ja man būtu jāizvēlās tad droši vien ņemtu ZERO, jo pāris gadus esmu braucis ar Mavic SL un ir bijušas dažas problēmas ar izturību man 90kg, par ZERO izturību neviena slikta vārda neesmu dzirdējis.
p.s.
ZERO Latvijā tirgo daudz draudzīgāks uzņēmēmums velo pasaulei...
Last edited by KarlisB (11.12.2009 22:50:16)
FS 29er
By kukulitis 11.12.2009 23:13:52
Member · 257 commentsBy emils 11.12.2009 23:22:29
Member · 4,816 commentsman šādu informāciju deva cilvēks pirms pagājušā gada agrā pavasarī kad liku savu velo kopā.
to par spieķiem. zinu precīzi 5 cilvēkus kam spieķi ir lidojuši ārā. vieglākam tikai viens izlidoja, bet džekma pie 100kg izlidoja veseli 7iņi uzreiz.
par iebraukšanu pieredzējis velobraucējs pats atzina, ka nevar salīdzināt kā ripo jauni slr rati un dt rati
By eBiker 12.12.2009 00:38:53
Member · 934 commentsnesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.
pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!
mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav "gājuši pa gaisu" un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam ...
Radisson Blu Cycling Team
By blieztunmaukt 12.12.2009 01:20:21
Member+ · 1,548 commentseu, ārmstrongs ir braucējs, nevis fiziķis.
ZERO (..) Zobratu pusē ir 2x vairāk spieķu līdz ar to spieķu sastiepums abās pusēs ir izlīdzināts
tas, starp citu, arī uz lētākiem red metal attiecas.
iesaku papētīt pirmos, jo vismaz izskatās tie tieši tāpat kā nultie, ja neskaita krāsu. kas lācītim vēderā, nezinu, bet pieļauju, ka varbūt starp pirmajiem un nulltajiem atšķirības tik pat "būtiskas" kā starp sl un slr mavikiem krosmakšiem.
ZERO Latvijā tirgo daudz draudzīgāks uzņēmēmums velo pasaulei...
+11111
uzņēmuma īpašnieks, starp citu, pats brauc ar pirmajiem fulkrūmiem - ja tas varbūt kaut ko izsaka, norāda vai liecina
By blieztunmaukt 12.12.2009 01:23:22
Member+ · 1,548 commentskas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?
By FOX 12.12.2009 03:45:01
Member+ · 5,298 commentsnesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!
mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav "gājuši pa gaisu" un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam ...
Kas tad tev toreiz aizlidoja no tā rata? Toč neatceros!
TREK Supercaliber
By FOX 12.12.2009 03:47:56
Member+ · 5,298 commentsRM1 ir stipri līdzīgs RM0, atšķirās tikai spieķi, kas uz abiem ratiem ļauj ieekonomēt tikai 30g. Un cenu starpība abiem ir 40%. Tas attiecas uz 09. gadu. 10.g. stāsts līdzīgs, bet tomēr citādāks.
TREK Supercaliber
By kurjers 12.12.2009 05:25:45
Local.Auth · 1,399 comments.......draudzīgs uzņmums=draudzīga cena.Jauns produkts+smuks dizains(koši),ļoti stingri. Lietoju, lietošu.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Kaspi4 12.12.2009 11:52:57
Member++ · 2,282 commentskas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?
Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By eBiker 12.12.2009 12:19:00
Member · 934 commentsKas tad tev toreiz aizlidoja no tā rata? Toč neatceros!
Es jau tieši gaidīju ka tu kautko līdzīgu teiksi Bet nu es gan to toreiz norakstīju uz tizlu braukšanu un paša slinkumu(bedre + akmenis + ne diži taisns rats)
Radisson Blu Cycling Team
By FOX 12.12.2009 12:22:26
Member+ · 5,298 commentsEs jau tieši gaidīju ka tu kautko līdzīgu teiksi
Mēs taču par visu esam vienojušies!
Last edited by FOX (12.12.2009 12:32:44)
TREK Supercaliber
By Delfins 12.12.2009 12:27:27
Member+ · 3,575 commentsRM3/RM5 arī nav ne vainas. paskaļa aizm rumba bet ripo labi. nezinu kāpēc bet man patīk tieši RM3 kā ripo, nevis 240s/4.2d ... kaut kā stabilāk-smagāk-mīkstāk.. varbūt tas ir tikai "intuitīvs apmāns"
By 19 12.12.2009 17:48:12
Local.Auth · 630 commentskas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?
Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.
nu tas jau man šķiet ir jādara ne tikai ar ratiem bet ar visu velo. To man vēl 80-os iemācija, ka visas skrūves jāpārvelk. Tas gan neattiecas gluži uz tēmu bet tomēr man šķiet ka jēdzienu "iebraukša" piemērot nu gan nevarētu.
Varbūt KārlisB varētu padalīties ar savām nedienām par SLR'iem, jo man viens čoms tieši tagad domā par SLR iegādi. Viņš kā reiz arī tā ap/virs 90kg.
Int-ar ko tu pirms tam brauci? Ar DT?
Last edited by 19 (12.12.2009 17:49:05)
"I do the thinking, you do the suffering" /TREŅER/
https://twitter.com/JanisMusins
https://www.facebook.com/musins
https://www.train2win.cc
By ImTOO 12.12.2009 18:12:51
Member · 58 commentsTtad kas jums shkiet labak? ja jums butu jaizvelas starp SLR un RM0? ko jus izveletos?
By emils 12.12.2009 18:26:44
Member · 4,816 commentsRM1
By KarlisB 12.12.2009 18:53:48
Member+ · 911 commentskas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?
Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.
nu tas jau man šķiet ir jādara ne tikai ar ratiem bet ar visu velo. To man vēl 80-os iemācija, ka visas skrūves jāpārvelk. Tas gan neattiecas gluži uz tēmu bet tomēr man šķiet ka jēdzienu "iebraukša" piemērot nu gan nevarētu.
Varbūt KārlisB varētu padalīties ar savām nedienām par SLR'iem, jo man viens čoms tieši tagad domā par SLR iegādi. Viņš kā reiz arī tā ap/virs 90kg.
Int-ar ko tu pirms tam brauci? Ar DT?
Manas nedienas mani piemeklē 2x Visām reizēm līdzīga situācija.
Straujš līkums vai kāda bedre, uz ratu liela sānslodze + spēcīgs miniens ~98% spēka (sacencībās), summā max iespējamā slodze no sāniem, rezultātā un spieķis izleca ārā no savas vietas rumbā (Mavic spieķi ir ieliekami bez cauri vēšanas), pēc tam protams bez īpašām grūtībām to spieķi dabūju atpakaļ vietā.... Vēl viena īpatnība Mavic SL un SLR ir tā kā bremzēšanas un mīšanas spēku pārnes tikai labās puses spieķi, konstrukcija izveidotā tāpēc, lai ar bezkrustu spieķiem Kreisajā pusē padarītu ratu maksimāli sipru ļodzē. bet manā gadījumā un svarā tas kalpoja kā veicinošs faktors problēmām. Problēmu atrisināju Labās puses spieķiem aizmugurējams ratam uzpilinot epoksīda sveķu līmes pilīti kas viņus stingri notur rumbā.
Par izturīb runājot šie paši rati ir izturējuši manu svaru Beskidu kalnu akmeņanajā ārprātā....
FS 29er
By ImTOO 11.12.2009 20:29:37
Member · 58 comments