Riga - Jaunolaine vecais cels
Riga - Jaunolaine vecais cels
Senak bija loti slikta stavokli, bet tagad ir atjaunots
Nepatikama zinja - debila metode uz asfalta seguma virsmas liet pikji un apbert ar akmentinjiem ir ari te. Bet lidz ex- naftas bazei Jaunolaine ir jau daleji piebraukats. Palicis svaigs posms ap dzelzcelja parbrauktuvi. Dzelzcelja parbrauktuve uzlabota un pari izveidots gajeju celins (hz gan kapec tur masinas nevar braukt)
By Ansis 07.08.2021 15:44:42
Member++ · 3,687 commentsTā debilā metode tiek pielietota, lai gludā asfaltā nerastos plaisas.
Jūrmalas riteņbraucējiem ir liela sāpe par visu Kolkas šoseju. Tagad, jau izbraucot no Ragaciema, ir jauns rupjais šķembenieks. Labajos laikos līdz Apšuciemam bija ideāls, tālāk līdz Mērsragam vidēji gluds.
By Pekse 07.08.2021 15:56:02
Member · 328 commentsBy 436 07.08.2021 19:34:21
Member · 822 commentsPēc nedēļas šķembas pieblietējas un viss ir normāli, pēc gada vispār viss ir skaisti....
By Ansis 07.08.2021 21:37:02
Member++ · 3,687 commentsPēc nedēļas šķembas pieblietējas un viss ir normāli, pēc gada vispār viss ir skaisti....
Tu esi braucis ar šosejnieku ar 23 mm riepām?
By 436 07.08.2021 22:11:49
Member · 822 commentsJā, es regulāri braucu un jā - ar 23mm riepām. Manā apkārtnē: Dobeles, Tērvetes, Jelgavas, Tukuma novados gandrīz visi P ceļi ir tādi. Ir gadījies braukt pa nesen uzbērtām šķembām - tad ir grūti un arī bīstami braukt, bet pēc nedēļas viss jau ir labi.
Last edited by 436 (07.08.2021 22:15:47)
By agns 07.08.2021 23:22:16
Member · 426 commentsPa to segumu galīgi neripo
By Papuass 09.08.2021 11:35:28
Member+ · 2,978 commentsPēc nedēļas šķembas pieblietējas un viss ir normāli, pēc gada vispār viss ir skaisti....
Tu esi braucis ar šosejnieku ar 23 mm riepām?
Tāpēc jaunā tendence ir platas aploces un vismaz 28mm
By dizpark 10.08.2021 10:18:02
Member · 910 commentsJa pareizi saprotu, tad jūs runājat par to, ko sauc arī par 'veco Jelgavas ceļu'. To,kas no Tīraines, līdz vecajai pārbauktuvei pāri dzelzceļam pir Jaunolaines, ja?
By 436 10.08.2021 11:22:47
Member · 822 commentsJā, tas pats!
By piparujanka 10.08.2021 11:28:32
New Member · 104 commentsņemot vērā ka sabērtas šķembas virsū ir līdz pat Jaunolaines gājēju tiltam un mazo mašīnu intensitāti tur , tad īsti braucams ar šosejnieku viņš nebūs vismaz gadu toč .Vakar braucu un spļaudījos
By EdgarsA 10.08.2021 12:21:33
New Member · 31 commentsEhh... Tieši nesen braucu, kad vēl nebija nobērti akmeņi un nopriecājos, ka beidzot labs braucamais gabals.
By Inars 10.08.2021 13:04:32
Member+ · 1,303 commentsTā debilā metode tiek pielietota, lai gludā asfaltā nerastos plaisas.
Jūrmalas riteņbraucējiem ir liela sāpe par visu Kolkas šoseju. Tagad, jau izbraucot no Ragaciema, ir jauns rupjais šķembenieks. Labajos laikos līdz Apšuciemam bija ideāls, tālāk līdz Mērsragam vidēji gluds.
Gludais asfalts jāuzklāj ar reljefu t.i nedaudz jumtiņveidā (vidus kādu cm augstāks). Visā pasaulē nekas ar viņu nenotiek, Latvijā plaisā.
Šķembu virskārta ilgāk uztur mitrumu/sāli līdz ar to ātrāk veidojas mikroplaisas un ceļš sabrūk.
Ok, lai būtu mums te Norvēģijas serpentīni un ledus 6 mēnešus gadā, bet kāpēc jātērējas tur, kur viss ir labi, laikā, kad blakus ir 30km garš ceļa posms, kurš būvēts 50 gadus atpakaļ.
Ansis noteikti bij uz triatlonu Būšniekos un izbaudīja šoseju
P.S. Izmantojot asfalta masā plastifikatorus pēc ES standartiem, nekas tur nedrīkst plaisāt.
Last edited by Inars (10.08.2021 13:06:32)
By Ansis 10.08.2021 13:40:37
Member++ · 3,687 commentsMjā, triatlonā Būšniekos es piedalījos īsajā distancē un cīņā ar sparīgiem trīsdesmitgadniekiem izcīnīju 2. vietu.
Šķembu segums šosejas riteņbraucējiem ir liela bēda. Mēdz būt, ka autobusu pieturu kabatās tas nav ieklāts, un ja iebrauc kabatā, minot ar tādu pašu jaudu, var novērot, ka ātrums paspēj pieaugt par 1-2 km/h.
Abās šosejās uz Kuldīgu, gar Abavas labo un kreiso krastu, posmā pa posmam uz gludā uzklāja virsū šķebas. Cik esmu braucis, vislielākais svaigais krateklis ir posms Upesgrīva - Mērsrags.
By 436 10.08.2021 13:41:00
Member · 822 commentsSalīdzinot ar grants ceļu divkāršās virsmas apstrādes metodi, asfalta ceļu virsmas apstrāde vēl ir tikai ziediņi
Ride on!
By KasparsAA 11.08.2021 11:15:28
Member · 383 commentsSalīdzinot ar grants ceļu divkāršās virsmas apstrādes metodi, asfalta ceļu virsmas apstrāde vēl ir tikai ziediņi
Ride on!saber skembas uz cela,vairs nav normali braucams.
Nesenajā velorealitātē varēja visā krāšņumā novērot mūsu grans ceļu kvalitāti. Daudzos posmos uz ceļa ir saberta nevis grans bet smilts un akmeņu maisijums. Pie tam akmeņi visai interesantas frakcijas, no 30 līdz pat 70mm
Last edited by KasparsAA (11.08.2021 11:16:04)
By Aģents Ilze 11.08.2021 11:21:59
restricted · 765 commentsGrains varbūt?
By 436 11.08.2021 12:44:19
Member · 822 commentsKungi, jūs ne tur aizvirzījāties. Manis minētā grants ceļu divkāršās virsmas apstrāde ir pasākums, pēc kura grantene tiek pārvērsta par asflata segumam līdzīgu ceļu.
By Ansis 11.08.2021 15:23:32
Member++ · 3,687 commentsKungi, jūs ne tur aizvirzījāties. Manis minētā grants ceļu divkāršās virsmas apstrāde ir pasākums, pēc kura grantene tiek pārvērsta par asflata segumam līdzīgu ceļu.
Paskaties uz tēmu, Pekses foto un sapratīsi, ka pats ne tur aizvirzījies...
By Inars 11.08.2021 23:40:09
Member+ · 1,303 commentsStarp citu par tam grants nomalem runajot,tur var skaisti nojaukties.Uz A6 sosejas tas pats suds saberts
Jaunajiem ceļiem uzreiz blakus ir 3 metru dziļi grāvji tā kā ne tikai var nomaukties. Piedevām, tevi tur neviens neredz.
By 321 07.08.2021 15:00:11
Member · 6,351 comments