Labākās MTB (tubeless) riepas LV reljefam?

Avatar

By serģis 09.08.2019 16:33:54

Member · 396 comments
ksp wrote
serģis wrote

uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile

Vot šitais ir iets cauri. Variants - liek vispirms kameru, uzbortē, tad ņem to ārā, atstājot vienu malu uzbortētu, tad ar īsu lūgsnu un kompresoru. Citādi nu nekā.

ar tām aplocēm arī šis negāja cauri
izpalīdzēja tikai 15 bar kompresors big_smile

Avatar

By ptsns 09.08.2019 16:42:59

Member · 1,002 comments
serģis wrote
Eduards wrote

Vēl viena liela patiesība būs ka mājās vajag vairāk par vienu pāri riepu, lai kādas tās būtu. Nu vismaz 3 riepas, ja ne divus pārus.
Varianti- divi TB sausam laikam + Racing Ray uzlikt priekšā uz slapjo, vai Ray + Ralph un uzliek aizmugurē TB uz grants sacīksti, var divi TB viens komplekts, kaut kas niknāks otrs komplekts utt. Nav nemaz tik sarežģīti samainīt, pat bezkameru versijā. Es izmantoju auto standartkomplektācijas kompresoru no piepīpētāja.

ar normālām aplocēm gan TB gan Rekon race uzmontēju ar parasto stacionāro velo pumpi
uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile
lai nav jālaistās ar šķidrumu, lieki noder šprice, kurā visu šķidrumu iesūc iekšā smile

Man sūdīga pieredze ar šosejnieka tubeless... tas čakars ar šķidrumu demotivē. Neesmu gatavs bieži mainīt tubeless riepas.

Man briest plāns turēt divus ratu komplektus, viens ar esošajiem Thunder Burt, otrs ar lielāku protektoru. Varēs kombinēt un salīdzināt. Būs arī backup ja salauzīšu ratus (kas ir gadījies)...

Avatar

By ptsns 09.08.2019 16:47:20

Member · 1,002 comments
ksp wrote

Yep. šitais bija iemesls, kāpēc uzbūvēju ratus bez spieķu caurumiem no riepas puses - nav jāstreso par TL lentu, pa fikso mainot riepu. Škidrumu arī var easy pārliet no riepas riepā, tikai jāpapildina drusku.

A kāds cepiens ir ar lentu mainot riepas? Neiebraucu... sori sad

Avatar

By vasis8 09.08.2019 16:56:51

Member · 5,492 comments
serģis wrote
ksp wrote
serģis wrote

uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile

Vot šitais ir iets cauri. Variants - liek vispirms kameru, uzbortē, tad ņem to ārā, atstājot vienu malu uzbortētu, tad ar īsu lūgsnu un kompresoru. Citādi nu nekā.

ar tām aplocēm arī šis negāja cauri
izpalīdzēja tikai 15 bar kompresors big_smile

ar šitiem 8-15bariem nelielties, tas tak reāli plēš pušu visus plānos alumīnija aplokus...i ta brīnās ka aploce pa spieķu līniju ieplīst/pārplīst!


Ride for fun
vasis8@inbox.lv
P.S.
Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By raiter 09.08.2019 17:26:28

Member+ · 3,240 comments
ksp wrote
serģis wrote

uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile

Vot šitais ir iets cauri. Variants - liek vispirms kameru, uzbortē, tad ņem to ārā, atstājot vienu malu uzbortētu, tad ar īsu lūgsnu un kompresoru. Citādi nu nekā.

AHhh, šitā gan laba ideja. Es reiz nomocījos, un tā arī pat ar skompresoru nevarēju riepas uzdzīt... Ja būtu zinājis (vai iedomājies) šo metodi, noteikti pamēģinātu. Paldies par pieredzi.


Avatar

By nigus 09.08.2019 17:40:18

Member · 36 comments

Varbūt autoram noder mana pieredze.

Šosezon biju plānojis slapjajiem sačiem:
Rocket Ron snakeskin evo tlr 2.25
Sausajiem sačiem un mierīgajiem braucieniem:
Vienu sezonu nobrauktas Bontrager xr1 expert 2.2

Pēc Talsiem RoRo iepatikās un nobraucu arī sausu Smilteni. Smiltenē karstumā RoRo un Stans parastais sealants nespēja aizvilkt 2-3 mm griezumu pa vidu protektoram. Sagriezu tieši pirms starta un iepildīju papildus sealantu. Rezultātā riepa laida gaisu pusssacīksti un viss rāmis un kājas nošķiestas... bet vismaz tiku līdz galam. No matēta rāmja nomazgāt sealantu bez pēdām nesanāca.

Bonti xr1 riepām otrajā sezonā diezgan svīst borti un mazie caurumi. Pirmo sezonu nokalpoja bez problēmām, bet gan jau ripo sūdīgāk kā TB ? XR1 nāca ar ričuku un šķiet, ka speciāli tādu riepu neviens baigi neraujās pirkt.

Kopumā - neesmu drošs, cik ļoti dubļu riepa (RoRo) bremzē pa sausām takām un granti, bet Talsu dubļos ievērojami uzlaboja vietu finišā. Varēju braukt kalnos, kur ar Bonti stumtu, mazāk problēmas ar klipsēšanos un vienmērīgāks brauciens.

Avatar

By Robzer0 09.08.2019 18:59:33

Member · 97 comments
raiter wrote
ksp wrote
serģis wrote

uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile

Vot šitais ir iets cauri. Variants - liek vispirms kameru, uzbortē, tad ņem to ārā, atstājot vienu malu uzbortētu, tad ar īsu lūgsnu un kompresoru. Citādi nu nekā.

AHhh, šitā gan laba ideja. Es reiz nomocījos, un tā arī pat ar skompresoru nevarēju riepas uzdzīt... Ja būtu zinājis (vai iedomājies) šo metodi, noteikti pamēģinātu. Paldies par pieredzi.


Nesen GMBN Youtube kanālā tika aprunāts knifs, ja riepa nebortējas - piepumpē riepu un tad iespied starp durvi un stenderi, piever durvi, tā kā skrūvspīlēs, lai riepa iespiežās, un tad kustinot ratu no sāna uz sānu(teorētiski) tai vajadzētu uzlekt uz borta.

Last edited by Robzer0 (09.08.2019 19:00:14)


Avatar

By serģis 09.08.2019 20:43:04

Member · 396 comments
vasis8 wrote
serģis wrote
ksp wrote

Vot šitais ir iets cauri. Variants - liek vispirms kameru, uzbortē, tad ņem to ārā, atstājot vienu malu uzbortētu, tad ar īsu lūgsnu un kompresoru. Citādi nu nekā.

ar tām aplocēm arī šis negāja cauri
izpalīdzēja tikai 15 bar kompresors big_smile

ar šitiem 8-15bariem nelielties, tas tak reāli plēš pušu visus plānos alumīnija aplokus...i ta brīnās ka aploce pa spieķu līniju ieplīst/pārplīst!

ne jau turēt to spiedienu, bet lai ir pietiekams gaisa daudzums, lai to riepu uzceltu uz bortiem
nu tobiš lai rezervuārā ir pietiekami gaisa, lai piem 10sek noturētu lielu spiedienu.
problēma jau mazajam ka viņam nav spēka visur uzcelt to riepu uz borta un viss iet garām.

Avatar

By serģis 09.08.2019 20:44:42

Member · 396 comments
ptsns wrote
serģis wrote
Eduards wrote

Vēl viena liela patiesība būs ka mājās vajag vairāk par vienu pāri riepu, lai kādas tās būtu. Nu vismaz 3 riepas, ja ne divus pārus.
Varianti- divi TB sausam laikam + Racing Ray uzlikt priekšā uz slapjo, vai Ray + Ralph un uzliek aizmugurē TB uz grants sacīksti, var divi TB viens komplekts, kaut kas niknāks otrs komplekts utt. Nav nemaz tik sarežģīti samainīt, pat bezkameru versijā. Es izmantoju auto standartkomplektācijas kompresoru no piepīpētāja.

ar normālām aplocēm gan TB gan Rekon race uzmontēju ar parasto stacionāro velo pumpi
uz debīlām aplocēm ar visu 8bar kompresoru bez variantiem big_smile
lai nav jālaistās ar šķidrumu, lieki noder šprice, kurā visu šķidrumu iesūc iekšā smile

Man sūdīga pieredze ar šosejnieka tubeless... tas čakars ar šķidrumu demotivē. Neesmu gatavs bieži mainīt tubeless riepas.

Man briest plāns turēt divus ratu komplektus, viens ar esošajiem Thunder Burt, otrs ar lielāku protektoru. Varēs kombinēt un salīdzināt. Būs arī backup ja salauzīšu ratus (kas ir gadījies)...

nav tik traki, es tev saku, paņem parasto šprici, visu izsūc laukā un nekāda baigā ķēpa nesanāk.
nedaudz ar papīra salveti noslauki un viss.

Avatar

By Ansis 09.08.2019 21:10:18

Member++ · 3,391 comments
serģis wrote

Ar tām aplocēm arī šis negāja cauri. Izpalīdzēja tikai 15 bar kompresors big_smile

Čeļabinskas velobraucēji ir tik skarbi, ka tējkannā ar ūdeni samet karbīda gabaliņus, un acetilēnu, kas izdalās, no tējkannas snīpja pa gumijas cauruli ievada bortējamā riepā. Tad ar garu dakti pie riepas grūž klāt uguni. Rats ar skaļu plakšķi palecas līdz garāžas griestiem, gaiss skābi nosmird, un riepa uzbortēta!
https://www.youtube.com/watch?v=63RAFk1Ae84&t=137s

Avatar

By Robzer0 09.08.2019 21:46:49

Member · 97 comments
Ansis wrote
serģis wrote

Ar tām aplocēm arī šis negāja cauri. Izpalīdzēja tikai 15 bar kompresors big_smile

Čeļabinskas velobraucēji ir tik skarbi, ka tējkannā ar ūdeni samet karbīda gabaliņus, un acetilēnu, kas izdalās, no tējkannas snīpja pa gumijas cauruli ievada bortējamā riepā. Tad ar garu dakti pie riepas grūž klāt uguni. Rats ar skaļu plakšķi palecas līdz garāžas griestiem, gaiss skābi nosmird, un riepa uzbortēta!
https://www.youtube.com/watch?v=63RAFk1Ae84&t=137s


Vispār, kāpēc nē.. piepūš ar wd40 vai ko līdzīgu, un piešķiļ


Avatar

By ksp 09.08.2019 22:13:10

Member · 349 comments
ptsns wrote

A kāds cepiens ir ar lentu mainot riepas? Neiebraucu... sori sad

Vairākas reizes nomainot, maniem ratiem zem lentas parādījās burbuļi ap spieķu caurumiem, atlobījās malas - nepatīkams skats. Mēģināju vairākas dažādas lentas, vienmēr attaukoju. It kā ne reizes nav nolaidis lentas dēļ, bet bailīgi. Nez, varbūt nemāku pareizo lentu atrast. Ja šķidrums iekļūst aplocē - lielāka korozijas iespēja. Ar šo variantu bez caurumiem esmu ļoti apmierināts.

Avatar

By ptsns 09.08.2019 23:26:03

Member · 1,002 comments
ksp wrote
ptsns wrote

A kāds cepiens ir ar lentu mainot riepas? Neiebraucu... sori sad

Vairākas reizes nomainot, maniem ratiem zem lentas parādījās burbuļi ap spieķu caurumiem, atlobījās malas - nepatīkams skats. Mēģināju vairākas dažādas lentas, vienmēr attaukoju. It kā ne reizes nav nolaidis lentas dēļ, bet bailīgi. Nez, varbūt nemāku pareizo lentu atrast. Ja šķidrums iekļūst aplocē - lielāka korozijas iespēja. Ar šo variantu bez caurumiem esmu ļoti apmierināts.

Aploki bez caurumiem riepas pusē... perfekti! Gadus ~7 atpakaļ man bija Mavic Speed City rati bez caurumiem. Man likās, ka tas ir pilnīgākais kosmoss! big_smile

Kas tev par aplokiem un kas taisa tādus ratus?

Last edited by ptsns (09.08.2019 23:27:22)

Avatar

By kandrejevs 10.08.2019 15:14:38

Member+ · 605 comments

tikko šosejniekam mainiju tubeless lentu, spieķa caurumā izplīsa gabals no lentas. parasti ap 6bar tik pumpēju.


kandrejevs.com
SCOTT Scale 910
KTM revelator elite di2

Avatar

By ksp 10.08.2019 17:46:25

Member · 349 comments
ptsns wrote

Aploki bez caurumiem riepas pusē... perfekti! Gadus ~7 atpakaļ man bija Mavic Speed City rati bez caurumiem. Man likās, ka tas ir pilnīgākais kosmoss! big_smile

Kas tev par aplokiem un kas taisa tādus ratus?

Ķīnieši. Ņēmu no Light Bicycle, izskatās ļoti kvalitatīvas, pāris reizes ar lielu troksni izsists cauri riepai, viss ok.
Pasūtot jāprasa, lai taisa "no spoke holes (UST)". Spieķošana notiek lēnām, 15 minūšu vietā kāda stunda - katru spieķa galviņu ar magnētu jāaizvelk līdz savai vietai. Kad piešaujas, iet diezgan ātri un vienkārši. Ja nespieķosi pats, vispirms sameklē, kas to darīs. Ķīnieši arī saliek gatavus tādus ratus, bet magnētu un speciālu skūvīti spieķu galviņām jātur pa rokai, lai var spieķi nomainīt, ja nu kas.
Alumīnija aploces tādas nezinu.

Ja interesē nianses, PM.

Avatar

By ptsns 10.08.2019 19:20:12

Member · 1,002 comments
ksp wrote
ptsns wrote

Aploki bez caurumiem riepas pusē... perfekti! Gadus ~7 atpakaļ man bija Mavic Speed City rati bez caurumiem. Man likās, ka tas ir pilnīgākais kosmoss! big_smile
Kas tev par aplokiem un kas taisa tādus ratus?

Ķīnieši. Ņēmu no Light Bicycle, izskatās ļoti kvalitatīvas...

Atradu! Mani Ķīnieši arī tādus taisa... nebiju pamanījis. Es izmantoju https://www.farsports.com arī laba kvalitāte.

Avatar

By ptsns 10.08.2019 19:54:12

Member · 1,002 comments

Šodien izbraucu pa Garciema kāpām (starp Vecāķiem un Carnikavu). Ļoti labas takas. Pāris vietās varēja labi noraut uz acīm, prasījās riepas ar labāku saķeri.

P.S. Tikai pie Vecāķiem jāuzmanās no nūģistiem. Var pārsteigt nesagatavotu! big_smile

1OCs7Iw.jpg

Avatar

By Robzer0 10.08.2019 21:52:55

Member · 97 comments

Subjektīvi. Maratonus nebraucu, bet virsmas tās pašas, kas tēmā. Nopirku pirmo MTB 2018 septembrī, ar Conti Raceking visslētāko versiju.  Uztaisīju tubeless, Nobraucu 10k km, vajadzēja mainīt. Nedēļu atpakaļ nomainīju uz Michelin Force XC
https://www.bike-components.de/de/Miche … en-p62489/.
wCCwscI.jpg
gandrīz 2x lētākas kā ThundrBurt.
Salīdzinot ar tām raceking, beidzot IR saķere big_smile  Ja budžets atļautu, gan jau paniekotos ar ThunderBurt, bet parastam ikdienas pedāļotājam, tubeless michelini ir pa pirmo! Izbraukāju šodien Zilos kalnus,  ar Conti būtu reizes 5 parāvis uz muti..

Par tubeless lentām, izmantoju parasto 'makgaivereni', pelēko/melno trubu izoleni, nekādi spieķu caurumi nav bijuši.

Last edited by Robzer0 (10.08.2019 22:00:13)


Avatar

By Eddy 10.08.2019 23:45:53

Member · 172 comments
ptsns wrote

Šodien izbraucu pa Garciema kāpām (starp Vecāķiem un Carnikavu). Ļoti labas takas. Pāris vietās varēja labi noraut uz acīm, prasījās riepas ar labāku saķeri.

P.S. Tikai pie Vecāķiem jāuzmanās no nūģistiem. Var pārsteigt nesagatavotu! big_smile

https://imgur.com/1OCs7Iw.jpg

Taka sis sen ir aizgajis offtopika - man ari tur patik braukat, iespejams varam braukt kompanija?

Avatar

By ptsns 11.08.2019 09:14:21

Member · 1,002 comments
Eddy wrote

Taka sis sen ir aizgajis offtopika - man ari tur patik braukat, iespejams varam braukt kompanija?

OFFTOPIC big_smile

Braucam! Es šodien ap pusdienām startēju no G-ciema. PM aizsūtiju.

Avatar

By ptsns 11.08.2019 09:16:56

Member · 1,002 comments

Izskatās ka @bikecomponents arī seko šim topikam!

Viņu šodienas posts Instagrammā...

Cena par komplektu 76.25 eur arī OK... https://www.bike-components.de/en/Schwa … 5-o202496/

eCS2Qbl.jpg

Last edited by ptsns (11.08.2019 10:17:41)

Avatar

By Bibo 19.08.2019 13:04:58

Member · 519 comments

Brīvdienās iztestējos uz nebēdu Continental Cross-King priekšā un Race King aizmugurē - ar šo salikumu esmu ļoti apmierināts.

Pat tāds sepists klasiskais kā es atļāvos ar viņām braukt agresīvāk ne kā parasti,  taj pašā laikā jutos drošāk un stabilāk nekā braucot ar Schwalebs TB un/vai RR.

Vienbrīd pat domāju, ka esmu atradis kādus "neslidenos" dublīšus, kamēr man pieleca, ka pie vainas ir riepas big_smile

Uzbortējās arī ļoti viegli.

Avatar

By ptsns 19.08.2019 14:28:41

Member · 1,002 comments
Eduards wrote

Es savukārt ieteiktu riepas ar lielāku zimējumu, lai kā iesācējam būtu labākas iespējas iemācīties braukt. Ir divas dažādas lietas "braukt", un "tikt apkārt pa trasi". Ar pusgludām riepām tu baidīsies kaut vai riteni sasvērt līkumā, jo pāris reizes izslīdēs, un pārstāsi mācīties darīt pareizi. Jaunā modeļa Racing Ray un Ralph, viena priekšā, otra aizmugurē.

Protams, var jau arī ka tik ātrāk pa cietiem ceļiem. Tad Thunder Burt, bez jautājumiem.

Sestdien nobraucu Carnikavu ar saviem TB 2.1. Ripoja ļoti labi... pa stingru virsmu. Bet kā tikko pa smiltīm un takām tā auzas. Sākumā vairākās vietās pamatīgi izslīdeju (atvainojos tiem, kas brauca aiz manis), bet savācos. Un pēc tam braucu ļoti uzmanīgi grupiņas beigās. Finiša taisnē ripoja ideāli!

Šonedēļ sākšu testēt jaunos ratus ar Racing Ray un Ralph 2.25

Avatar

By kalnups 20.08.2019 16:39:17

Member · 115 comments
ptsns wrote

Šonedēļ sākšu testēt jaunos ratus ar Racing Ray un Ralph 2.25

Gaidīsim rezcenziju!

Avatar

By ptsns 21.08.2019 19:13:01

Member · 1,002 comments

Kad ir izmisums jo nav kompresora...

Racing Ray uz FSA K-Force uzbortējās ar parasto grīdas pumpi! big_smile Racing Ralph neparko sad

Nācās taisīt spiediena rezervuāru no tā kas mājās bija (1,5L tonika pudele, bumbu pumpēšanas adata, gumijas šļauka, dībelis, makgaiverene). Jā un vajadzīga kaut kāda klampa, manā gadījumā troses spriegotājs (var iztikt ar trešo roku).

  • Pārspiež gumijas šļauku kas iet uz ventili iepumpē pudelē 4 atm (pieļauju, ka 2L Kolas pudele turētu lielāku spiedienu).
  • Atlaiž vaļā klampu, uzpūš riepu.
  • Ieskrūvē ventilim serdeni.


DKezbeU.jpg

l7I9Uty.jpg

43bCs1v.jpg

lhrInDs.jpg

Avatar

By Eduards 21.08.2019 19:56:36

Member# · 2,525 comments

Risinājums labs! Ērtībai pudeles korķī bumbas adatas vietā varētu izmantot vecas kameras ventili.

Avatar

By ptsns 21.08.2019 21:22:25

Member · 1,002 comments
Eduards wrote

Risinājums labs! Ērtībai pudeles korķī bumbas adatas vietā varētu izmantot vecas kameras ventili.

Ja ir lielāks korķis kā 5L ūdens pudelei tad var. Uz mazā korķa nav vietas ventilim.