1x11 vai 1x10 sistēma.

Avatar

By muksuns 11.04.2019 09:26:07

Member · 163 comments

Uz velo stāv 2x10 sistēma. Priekšā SRAM S1010, 36/22 , aizmugurē Shimano kasete ar Sram X9 Type pārslēdzēju, uz stūres x7 10sp šifteris.

Priekšā lielajam zobratam lēnam nāk fināls. Iedomājos, ka nemeklēt zobratu, bet salikt 1x10 vai 1x11 sistēmu, ja reiz ratus jaunus jāmeklē arī.

Es mazo zobratu priekšā neizmantoju nemaz.

Vai man pietiktu, ja priekšā uzliktu tikai single zobratu, vai jāmaina vēl kaut kas?


Sup G7

Avatar

By wh1temar 11.04.2019 10:08:28

Member · 87 comments

Var samainīt un uzlikt vienu NW zobratu ar 104mm BCD, visdrīzāk, ka vajadzēs arī jaunas īsākas skrūves. Ja taisies mainīt visu grupu, tad laikam ir vērts pāriet uz 11speed, ja nē, tad pilnīgi pietiek ar 10.

Last edited by wh1temar (11.04.2019 10:09:32)

Avatar

By 321 11.04.2019 10:11:41

Member · 6,049 comments

Par skruvem - aluminija saibites aiz klanjiem uz skruvem darbojas loti ok

Avatar

By muksuns 11.04.2019 10:35:05

Member · 163 comments
wh1temar wrote

Var samainīt un uzlikt vienu NW zobratu ar 104mm BCD, visdrīzāk, ka vajadzēs arī jaunas īsākas skrūves. Ja taisies mainīt visu grupu, tad laikam ir vērts pāriet uz 11speed, ja nē, tad pilnīgi pietiek ar 10.

Tad reāli vajag jaunu zobratu ar skrūvēm un šifteri tikai? (Te mūsu tirdziņā gan nemanīju neko)
Ķēde un kasete man šā vai tā jāmaina, uzliks tad 11


Sup G7

Avatar

By wh1temar 11.04.2019 10:41:40

Member · 87 comments
muksuns wrote
wh1temar wrote

Var samainīt un uzlikt vienu NW zobratu ar 104mm BCD, visdrīzāk, ka vajadzēs arī jaunas īsākas skrūves. Ja taisies mainīt visu grupu, tad laikam ir vērts pāriet uz 11speed, ja nē, tad pilnīgi pietiek ar 10.

Tad reāli vajag jaunu zobratu ar skrūvēm un šifteri tikai? (Te mūsu tirdziņā gan nemanīju neko)
Ķēde un kasete man šā vai tā jāmaina, uzliks tad 11

Pakaļējo pārslēdzēju arī vajadzēs mainīt, reāli viss šis prieks izmaksās padārgi, nedomāju, ka tas ir tā vērts. No pieredzes saku, ka ar 10 pārnesumiem pietiek pat sacensībās. Uzliec jaunu 11-36 kaseti, vai lielāku, ja pārslēdzējs to atļauj, bet domāju ka 36 ir max, un priekšējo zobratu ar 32-34 zobiem, kalniem un taisnēm vajadzētu pietikt.

Last edited by wh1temar (11.04.2019 10:45:05)

Avatar

By muksuns 11.04.2019 12:34:02

Member · 163 comments

Nezinu, kas par kaseti tagad stāvēja, bet taisnē bija par īsu. Kājas prasīja vēl.


Sup G7

Avatar

By guga 11.04.2019 14:00:50

Member · 272 comments

Taisnei 32-34 priekšā būs par vieglu. Ja kalnus baigi nekrāmē un aizmugurē neliek kaseti ar 10-xx tad 36t būs tuvāk patiesībai. Es tikai nesapratu, kur viņš grasās braukt ar šo velo. Ja tur viss jāmaina, tad var uzreiz kādu budžeta sram nx vai shimano slx komplektu paņemt. Ja vēl kkas no tā visa vesals, tad 1x10 sistēmai var dabūt 11-42 kasetes, kas izmaksā lētāk un nosedz tās pašas vajadzības, kā 1x11.

Avatar

By muksuns 11.04.2019 14:28:50

Member · 163 comments

Kalni netiek krāmēti. Vairāk taisnes.
Šobrīd velo atrodas apkopē un tur izlīda brīnumi.
Tāpēc šobrīd ir pārdomas - vai pirkt detaļas un lietot veco sistēmu 2-10, vai pārcelties uz kādu no 1-xx sistēmām (jāpērk turpat visa sistēma), ar domu, ka nākotnē apkopes izmaksas samazināsies.


Sup G7

Avatar

By Han55 11.04.2019 14:41:54

Member · 149 comments

Man uz 1x11 sistēmu ar 11-42 pakaļā taisnēm pa kalnu uz leju knapi pietiek ar 40t priekšā. Neesmu gan nekāds spicais minējs.

Avatar

By Wutto 11.04.2019 15:24:09

Member · 39 comments

Draugam tikko arī tāda pati situācija bija. Beigās uzlika priekšā 36T NW un par cik kasete arī jau bija nobraukta, tad aizmugurē uzlika 11-46T. Tagad var laist pa visurieni- gan taisnē iemīt, gan sienā uzbraukt. Baigi nopriecājās, ka nepaņēma 11spd grupu, jo kaut kur ~150eiras ietaupīja ar +/- tādu pašu rezultātu.
Principā jautājums ir - cik daudz vari/gribi ieguldīt un kādēļ apsver 1x11?
Lētākajā varinatā, ja apmierina esošie šifteri un zobratu gradācija aizmugurē, tad priekšā uzmet tikai 36T un priekš taisnākiem gabaliem būs labi, pat ar 36T aizmugurē var tīri stāvos kalniņos uzmīt.

Avatar

By muksuns 11.04.2019 15:32:49

Member · 163 comments
Wutto wrote

Draugam tikko arī tāda pati situācija bija. Beigās uzlika priekšā 36T NW un par cik kasete arī jau bija nobraukta, tad aizmugurē uzlika 11-46T. Tagad var laist pa visurieni- gan taisnē iemīt, gan sienā uzbraukt. Baigi nopriecājās, ka nepaņēma 11spd grupu, jo kaut kur ~150eiras ietaupīja ar +/- tādu pašu rezultātu.
Principā jautājums ir - cik daudz vari/gribi ieguldīt un kādēļ apsver 1x11?
Lētākajā varinatā, ja apmierina esošie šifteri un zobratu gradācija aizmugurē, tad priekšā uzmet tikai 36T un priekš taisnākiem gabaliem būs labi, pat ar 36T aizmugurē var tīri stāvos kalniņos uzmīt.

Esošie Sram šifteri ļoti apmierina, zobratu gradācija - prasītos vēl viens mazāks zobrats aizmugurē, būtu pavisam ideāli. (Vai tad priekšā jāliek lielāks)


Sup G7

Avatar

By muksuns 11.04.2019 16:42:25

Member · 163 comments

Uz šo sezonu vēl atstāsim 2x10 sistēmu. Man nepieciešams vairāk info par šo, jāpalasa internets

Last edited by muksuns (11.04.2019 16:43:24)


Sup G7

Avatar

By Maris 11.04.2019 20:24:47

Member · 1,054 comments

Labs variants ir 34 ovālais, kaut kas kā apaļais 36, bet pret kalnu vieglāk minās...Varbūt placebo, bet tāda sajūta ir.