Velorealitāte 2019

Avatar

By Tomazz 06.02.2019 11:20:41

Member · 52 comments

Par nakšņošanu un cita veida atbalstu tak lasiet Nolikuma 5.1.7. un 5.2.1. punktus kopā!

Avatar

By Velomens 06.02.2019 11:24:17

Member+ · 1,556 comments
Ivars27 wrote

Lasot nolikumu - šis ir domāts brauciens bez atbalsta, vai ne? Viss vajadzīgais jāved līdzi pašam (p.6.3.), bet kā ir ar to, ko var nopirkt pa ceļam? Naktsmājas kopā ar vakariņām un brokastīm (5.2.1.) ir ok? Kā tas saprotams 6.3.punkta kontekstā - vieni ved teltis, nometnes inventāru un pārtiku, bet citi to nopērk? Pirkt pārtiku no veikaliem var?

Ja to var, tad, vai var to pašu naktsguļu un ēdienreizes organizēt pavadošā busiņā? Nav skaidrs 6.2.punkts - vai tas attiecas uz nakšņošanu un ēšanu vai uz aizvēju?

Dalībnieks pārvietojas bez organizēta atbalsta, bez pavadošā auto, tomēr tas neliedz izmantot visiem pieejamus publiskus resursus - veikalus, naktsmītnes.


Transcontinental race #TCRNO5 3984km 299h 44min.

Avatar

By Ivars27 06.02.2019 12:56:39

Member · 281 comments
Tomazz wrote

Par nakšņošanu un cita veida atbalstu tak lasiet Nolikuma 5.1.7. un 5.2.1. punktus kopā!

Tieši tas arī nebija skaidrs - trešās puses palīdzību izmantot nevar, bet viesnīcā nakšņot var. Skaidrojums, ka izmantot publiskus un visiem pieejamus trešās puses resursus var, palīdz. Paldies!

Avatar

By sursurs 06.02.2019 20:52:43

Member · 559 comments
Velomens wrote

Dalībnieks pārvietojas bez organizēta atbalsta, bez pavadošā auto, tomēr tas neliedz izmantot visiem pieejamus publiskus resursus - veikalus, naktsmītnes.

A ja tgd uzcepas pakalpojumu sniedzējs/i, kas tgd par noteiktām naudiņām jebkuram no dalībniekiem/interesentiem izvēlētā ceļa posmā/vietā piedāvā, piemēram, aizmotora, pa ceļam ēdināšanas, dzirdināšanas, masāžas, u.c. pakalpojumus? Tas tak kvalificējas, kā  "visiem pieejams publisks resurss, ne"? wink


velo 4ever

Avatar

By KasparsS 06.02.2019 21:08:40

Member+ · 2,023 comments
sursurs wrote
Velomens wrote

Dalībnieks pārvietojas bez organizēta atbalsta, bez pavadošā auto, tomēr tas neliedz izmantot visiem pieejamus publiskus resursus - veikalus, naktsmītnes.

A ja tgd uzcepas pakalpojumu sniedzējs/i, kas tgd par noteiktām naudiņām jebkuram no dalībniekiem/interesentiem izvēlētā ceļa posmā/vietā piedāvā, piemēram, aizmotora, pa ceļam ēdināšanas, dzirdināšanas, masāžas, u.c. pakalpojumus? Tas tak kvalificējas, kā  "visiem pieejams publisks resurss, ne"? wink

Apsveicu! Tu tikko pārsiti Ivaru27!


Avatar

By AndrisG 06.02.2019 21:09:25

Member · 559 comments

Šis nav pasākums pavadošajam auto. Missing the point. Gribi ved telti/bivi, gribi viesnīcu/autobusa pieturu vai var arī negulēt nemaz.

Avatar

By creative_77 07.02.2019 05:44:15

Member+ · 376 comments
KasparsS wrote
sursurs wrote
Velomens wrote

Dalībnieks pārvietojas bez organizēta atbalsta, bez pavadošā auto, tomēr tas neliedz izmantot visiem pieejamus publiskus resursus - veikalus, naktsmītnes.

A ja tgd uzcepas pakalpojumu sniedzējs/i, kas tgd par noteiktām naudiņām jebkuram no dalībniekiem/interesentiem izvēlētā ceļa posmā/vietā piedāvā, piemēram, aizmotora, pa ceļam ēdināšanas, dzirdināšanas, masāžas, u.c. pakalpojumus? Tas tak kvalificējas, kā  "visiem pieejams publisks resurss, ne"? wink

Apsveicu! Tu tikko pārsiti Ivaru27!

Tas pieder pie procesa.
Esmu par to ka, pēc brauciena katrs uzmet dažus komentārus (ne no sērijas "oi, labi"), bet vai izdevās aizmigt pie Gaiziņkalna? Kas pietrūka? Kas bija lieks?
Vai vispār vai kādam izdevās precīzi izmērīt 348km ! smile

p.s. Pagājušā gada realitātes rezultāti ir tā sagrozīti excelī un pārsviesti uz pdf, ka nav intereses skatīt&pētīt.


Gods go first.

Avatar

By oskars 07.02.2019 07:38:49

Member · 673 comments
creative_77 wrote
KasparsS wrote
sursurs wrote

A ja tgd uzcepas pakalpojumu sniedzējs/i, kas tgd par noteiktām naudiņām jebkuram no dalībniekiem/interesentiem izvēlētā ceļa posmā/vietā piedāvā, piemēram, aizmotora, pa ceļam ēdināšanas, dzirdināšanas, masāžas, u.c. pakalpojumus? Tas tak kvalificējas, kā  "visiem pieejams publisks resurss, ne"? wink

Apsveicu! Tu tikko pārsiti Ivaru27!

Tas pieder pie procesa.
Esmu par to ka, pēc brauciena katrs uzmet dažus komentārus (ne no sērijas "oi, labi"), bet vai izdevās aizmigt pie Gaiziņkalna? Kas pietrūka? Kas bija lieks?
Vai vispār vai kādam izdevās precīzi izmērīt 348km ! smile

p.s. Pagājušā gada realitātes rezultāti ir tā sagrozīti excelī un pārsviesti uz pdf, ka nav intereses skatīt&pētīt.

Pagājušajā gadā viss bija forši. Man bija līdzi telts ar domu, ka gulēšu, bet nobraucu līdz galam ap 21-22h. Trakākais posms bija grantene pēc pēdējā KP...tiešām gāja grūti.

Avatar

By janisz 07.02.2019 12:44:22

Member+ · 383 comments
creative_77 wrote

Esmu par to ka, pēc brauciena katrs uzmet dažus komentārus (ne no sērijas "oi, labi"), bet vai izdevās aizmigt pie Gaiziņkalna? Kas pietrūka? Kas bija lieks?
Vai vispār vai kādam izdevās precīzi izmērīt 348km ! smile

p.s. Pagājušā gada realitātes rezultāti ir tā sagrozīti excelī un pārsviesti uz pdf, ka nav intereses skatīt&pētīt.

Nebiju 2018.gadā nobraucis vairāk par 100km vienā reizē līdz notikumam, bet Velorealitātē kopā ar kolēģiem nobraucām no sākuma līdz beigām 380km 18h+, kopumā atpūšoties ap 2,5h. Ja sanākti braukt vienam, noteikti būtu grūtāk, un varbūt pat gribētos aizmigt, bet kopumā miega trūkums pārāk netraucēja. Plānojot maršŗutu jau izdomājām vietas, kur noteikti būs pitstopi, un daži pēc izjūtām - attiecīgi sanāca Rēzeknes CircleK, Madonas CircleK, Vecpiebalgā veikals, Nītaurē veikals, Siguldā Latvijas Nafta + maza atpūta KP.

Laika apstākļi pagājušajā gadā bija ideāli, līdz ar to šeit nebija daudz jādomā par ekipējumu, bet kā būs šogad- kas to lai zina smile