Riteņu balansēšana

Avatar

By muza 17.06.2008 23:26:21

Member · 66 comments

Tauta, lūdzu paskaidrojiet  blondīnēm saprotamā valodā..
..Kāpēc rodas nepieciešamība veikt riteņu balansēšanu jau no paša sākuma?, jo jaunais divritenis manā vadībā ripo tikai nieka 3 nedēļas.
Šoreiz interesē biežākie iemesli, kas izraisa nepieciešamību vērsties pie meistara šajā jautājumā.
Pašu balansēšanas procesu variet plaši nestāstīt, jo to varēju šodien ievērtēt un diez vai es to darīšu pati nākotnē!

Avatar

By FOX 17.06.2008 23:46:30

Member+ · 5,297 comments

Atbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākiem, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.

Last edited by FOX (18.06.2008 00:09:20)


TREK Supercaliber

Avatar

By muza 17.06.2008 23:52:15

Member · 66 comments

Taatad es savam skotam dabuuju astotnieku 3 nedēļu laikā, bet meridai tā sāpe bija tikai pēc 6 mēnešiem. Interesanti, laikam būs meistaram jāparāda arī aizmugurējais rats wink

Last edited by muza (17.06.2008 23:53:09)

Avatar

By cello 17.06.2008 23:52:58

Local.Auth · 4,686 comments
FOX wrote

Atbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.

FSA=dārgākie??

Avatar

By muza 17.06.2008 23:58:43

Member · 66 comments

Ja pareizi saprotu sava velo specifikāciju, tad Alex ACE-24. Was ist das, lētais, vidējais vai dārgais gals?
Man ar saviem 50 kg dzīvsvara nevajadzētu nekādus super-duper izturīgos riteņus...

Avatar

By cello 18.06.2008 00:09:25

Local.Auth · 4,686 comments
muza wrote

Ja pareizi saprotu sava velo specifikāciju, tad Alex ACE-24. Was ist das, lētais, vidējais vai dārgais gals?
Man ar saviem 50 kg dzīvsvara nevajadzētu nekādus super-duper izturīgos riteņus...

līdz septembrim kad sezona ies uz galu jau viss Tev būs skaidrs,kas ir kas!

Avatar

By FOX 18.06.2008 00:10:58

Member+ · 5,297 comments
cello wrote
FOX wrote

Atbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.

FSA=dārgākie??

šajā gadījumā biju domājis stoka custom ratus (ne mavicveidīgos ar plakanajiem spieķiem). Un dārgākie nenozīmē visdārgākie. smile


TREK Supercaliber

Avatar

By cello 18.06.2008 00:18:57

Local.Auth · 4,686 comments
FOX wrote
cello wrote
FOX wrote

Atbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.

FSA=dārgākie??

šajā gadījumā biju domājis stoka custom ratus (ne mavicveidīgos ar plakanajiem spieķiem). Un dārgākie nenozīmē visdārgākie. smile

gan jau ir bez mavic kāds slepenais ierocis...;)

Avatar

By kwanon 18.06.2008 00:23:11

Guest

es gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?

Avatar

By muza 18.06.2008 00:25:50

Member · 66 comments

Ok, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.

Avatar

By kwanon 18.06.2008 00:28:30

Guest

izklausās ka labāk braukt un neuzdot liekus jautajumus...

Avatar

By FOX 18.06.2008 00:29:21

Member+ · 5,297 comments
kwanon wrote

es gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?

Nu ja rats normāli griežas cauri v-bremžu klučiem, tad nav ko iespringt par balansēšanu. Kamēr nejūti diskomfortu vai problēmas kādā no velo mezgliem, tikmēr satraukumam nav pamata. Protams, ideāli, ja ir pieejams kvalificēts meistars, kas šad tad var apskatīt Tavu velo.


TREK Supercaliber

Avatar

By kwanon 18.06.2008 00:35:07

Guest
FOX wrote
kwanon wrote

es gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?

Nu ja rats normāli griežas cauri v-bremžu klučiem, tad nav ko iespringt par balansēšanu. Kamēr nejūti diskomfortu vai problēmas kādā no velo mezgliem, tikmēr satraukumam nav pamata. Protams, ideāli, ja ir pieejams kvalificēts meistars, kas šad tad var apskatīt Tavu velo.

nu vienigais man nepatik ka aizmugurejas V bremzes čikst bremzejot...man liekas ta toč nevajdzētu būt...
...nezinu vai budžeta klases fellim maz pienakas meistars;?

Avatar

By muza 18.06.2008 00:40:37

Member · 66 comments

Tomeer ir forshi, ka tev ir kāds meistars, kas veic nepieciešamo iksezonas apkopi, ka spēj atrast iemeslus, kāpēc ritenis neripo perfekti, ja paraadaas kaada naudiņa palīdz ar velotuuningu un vienkārši zinošs cilvēks, kuram var uzdot arī stulbus jautājumus, kā arī tas ir cilvēks, kas tavu velo pazīst un pārzin biogrāfiju +/- no iegādes brīža. smile

Avatar

By kwanon 18.06.2008 00:45:41

Guest

paldies par padomu...
varbut vari ieteikt kadu velokantori?

Avatar

By muza 18.06.2008 00:53:37

Member · 66 comments

Ieteikumu par konkrētu meistaru nebūs, jo pieredze par iisu, lai objektīvi varētu salīdzināt. Servisi ir te ciitiigi apspriesti, varbuuut tur pasmelsi kaadu noderiigu info! smile

Avatar

By kwanon 18.06.2008 00:55:24

Guest
muza wrote

Ieteikumu par konkrētu meistaru nebūs, jo pieredze par iisu, lai objektīvi varētu salīdzināt. Servisi ir te ciitiigi apspriesti, varbuuut tur pasmelsi kaadu noderiigu info! smile

liels paldies par zolīdu attieksmi!:).

Avatar

By imka86 18.06.2008 12:15:00

Member · 35 comments

Varbūt tomēr vajadzētu nomainīt virsrakstu uz "Ratu spieķošana", citādāk pēc nosaukuma spriežot, lielas ka liksiet atsvarus uz aplokiem dažādās vietās, lai pie 100km/h nevibrē tik dikti! big_smile Jautājums jau arī ir par pašū spieķu kvalitāti, cik viņi padodas stiepšanai. Tapēc labāk izmantot jau iepriekš stieptos, tad arī mazāk stiepsies pēc tam.

Avatar

By rumb 18.06.2008 14:23:19

Member · 170 comments

Ja, es arī nopircis TREK 4300 un nobraucu tikai apmēram 110Km un uz aizmugurēja riteņa neliels astotnieks…

PS Kad nopirku velosipēdu, viņi pat riteņus nav piepumpējuši…


Avatar

By Gunārs 18.06.2008 17:30:15

Member · 143 comments
muza wrote

Ok, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.

Mīļā Mūza!

Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto! big_smile
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.

Last edited by Gunārs (18.06.2008 17:34:12)

Avatar

By fubar 18.06.2008 18:05:43

Member · 1,811 comments
Gunārs wrote
muza wrote

Ok, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.

Mīļā Mūza!

Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto! big_smile
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.

ratu pārspieķošana ir vajadzīga:
1. robota spieķotiem ratiem.
2. slikti saspieķotiem ratiem.

labi saspieķotiem ratiem uzmanība jāvelta pats biežākais reizi sezonā (tas neattiecas uz DH)


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Reinis 18.06.2008 23:05:15

Member+ · 586 comments
fubar wrote
Gunārs wrote
muza wrote

Ok, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.

Mīļā Mūza!

Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto! big_smile
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.

ratu pārspieķošana ir vajadzīga:
1. robota spieķotiem ratiem.
2. slikti saspieķotiem ratiem.

labi saspieķotiem ratiem uzmanība jāvelta pats biežākais reizi sezonā (tas neattiecas uz DH)

pilnīgi piekrītu- nobraucu bez jebkādas pārspieķošanas, kamēr beidzot pārlūza aploks no v-breiku iedarbības, apmēram 2,5 sezonas!


Burusports Ridley Team