Riteņu balansēšana
Tauta, lūdzu paskaidrojiet blondīnēm saprotamā valodā..
..Kāpēc rodas nepieciešamība veikt riteņu balansēšanu jau no paša sākuma?, jo jaunais divritenis manā vadībā ripo tikai nieka 3 nedēļas.
Šoreiz interesē biežākie iemesli, kas izraisa nepieciešamību vērsties pie meistara šajā jautājumā.
Pašu balansēšanas procesu variet plaši nestāstīt, jo to varēju šodien ievērtēt un diez vai es to darīšu pati nākotnē!
By FOX 17.06.2008 23:46:30
Member+ · 5,297 commentsAtbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākiem, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.
Last edited by FOX (18.06.2008 00:09:20)
TREK Supercaliber
By muza 17.06.2008 23:52:15
Member · 66 commentsTaatad es savam skotam dabuuju astotnieku 3 nedēļu laikā, bet meridai tā sāpe bija tikai pēc 6 mēnešiem. Interesanti, laikam būs meistaram jāparāda arī aizmugurējais rats
Last edited by muza (17.06.2008 23:53:09)
By cello 17.06.2008 23:52:58
Local.Auth · 4,686 commentsAtbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.
FSA=dārgākie??
By muza 17.06.2008 23:58:43
Member · 66 commentsJa pareizi saprotu sava velo specifikāciju, tad Alex ACE-24. Was ist das, lētais, vidējais vai dārgais gals?
Man ar saviem 50 kg dzīvsvara nevajadzētu nekādus super-duper izturīgos riteņus...
By cello 18.06.2008 00:09:25
Local.Auth · 4,686 commentsJa pareizi saprotu sava velo specifikāciju, tad Alex ACE-24. Was ist das, lētais, vidējais vai dārgais gals?
Man ar saviem 50 kg dzīvsvara nevajadzētu nekādus super-duper izturīgos riteņus...
līdz septembrim kad sezona ies uz galu jau viss Tev būs skaidrs,kas ir kas!
By FOX 18.06.2008 00:10:58
Member+ · 5,297 commentsAtbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.
FSA=dārgākie??
šajā gadījumā biju domājis stoka custom ratus (ne mavicveidīgos ar plakanajiem spieķiem). Un dārgākie nenozīmē visdārgākie.
TREK Supercaliber
By cello 18.06.2008 00:18:57
Local.Auth · 4,686 commentsAtbilde vienkārša... tādi rati nāk jau no rūpnīcas. Bieži vien spieķi nav vienmērīgi pievilkti un pēc pirmā izbrauciena ratos jau ir astotnieks. Ne par velti bieži vien daudziem ratiem (parasti tādiem dārgākie, kā, piemēram, FSA) ir uzsvērts, ka roku darbs.
FSA=dārgākie??
šajā gadījumā biju domājis stoka custom ratus (ne mavicveidīgos ar plakanajiem spieķiem). Un dārgākie nenozīmē visdārgākie.
gan jau ir bez mavic kāds slepenais ierocis...;)
By kwanon 18.06.2008 00:23:11
Guestes gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?
By muza 18.06.2008 00:25:50
Member · 66 commentsOk, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.
By kwanon 18.06.2008 00:28:30
Guestizklausās ka labāk braukt un neuzdot liekus jautajumus...
By FOX 18.06.2008 00:29:21
Member+ · 5,297 commentses gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?
Nu ja rats normāli griežas cauri v-bremžu klučiem, tad nav ko iespringt par balansēšanu. Kamēr nejūti diskomfortu vai problēmas kādā no velo mezgliem, tikmēr satraukumam nav pamata. Protams, ideāli, ja ir pieejams kvalificēts meistars, kas šad tad var apskatīt Tavu velo.
TREK Supercaliber
By kwanon 18.06.2008 00:35:07
Guestes gan esu dunduks un neko nezinu par balansešanu, ritenis ir tikai 4 dienu...kads gudrais var pateikt vai ta balansešana vajadziga?
Nu ja rats normāli griežas cauri v-bremžu klučiem, tad nav ko iespringt par balansēšanu. Kamēr nejūti diskomfortu vai problēmas kādā no velo mezgliem, tikmēr satraukumam nav pamata. Protams, ideāli, ja ir pieejams kvalificēts meistars, kas šad tad var apskatīt Tavu velo.
nu vienigais man nepatik ka aizmugurejas V bremzes čikst bremzejot...man liekas ta toč nevajdzētu būt...
...nezinu vai budžeta klases fellim maz pienakas meistars;?
By muza 18.06.2008 00:40:37
Member · 66 commentsTomeer ir forshi, ka tev ir kāds meistars, kas veic nepieciešamo iksezonas apkopi, ka spēj atrast iemeslus, kāpēc ritenis neripo perfekti, ja paraadaas kaada naudiņa palīdz ar velotuuningu un vienkārši zinošs cilvēks, kuram var uzdot arī stulbus jautājumus, kā arī tas ir cilvēks, kas tavu velo pazīst un pārzin biogrāfiju +/- no iegādes brīža.
By kwanon 18.06.2008 00:45:41
Guestpaldies par padomu...
varbut vari ieteikt kadu velokantori?
By muza 18.06.2008 00:53:37
Member · 66 commentsIeteikumu par konkrētu meistaru nebūs, jo pieredze par iisu, lai objektīvi varētu salīdzināt. Servisi ir te ciitiigi apspriesti, varbuuut tur pasmelsi kaadu noderiigu info!
By kwanon 18.06.2008 00:55:24
GuestIeteikumu par konkrētu meistaru nebūs, jo pieredze par iisu, lai objektīvi varētu salīdzināt. Servisi ir te ciitiigi apspriesti, varbuuut tur pasmelsi kaadu noderiigu info!
liels paldies par zolīdu attieksmi!:).
By imka86 18.06.2008 12:15:00
Member · 35 commentsVarbūt tomēr vajadzētu nomainīt virsrakstu uz "Ratu spieķošana", citādāk pēc nosaukuma spriežot, lielas ka liksiet atsvarus uz aplokiem dažādās vietās, lai pie 100km/h nevibrē tik dikti! Jautājums jau arī ir par pašū spieķu kvalitāti, cik viņi padodas stiepšanai. Tapēc labāk izmantot jau iepriekš stieptos, tad arī mazāk stiepsies pēc tam.
By rumb 18.06.2008 14:23:19
Member · 170 commentsJa, es arī nopircis TREK 4300 un nobraucu tikai apmēram 110Km un uz aizmugurēja riteņa neliels astotnieks…
PS Kad nopirku velosipēdu, viņi pat riteņus nav piepumpējuši…
Trek 4300 Silver/orange 9sp
http://farm4.static.flickr.com/3385/342 … 8a98_o.jpg
http://www.roman.lv
26 763 873
By Gunārs 18.06.2008 17:30:15
Member · 143 commentsOk, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.
Mīļā Mūza!
Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto!
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.
Last edited by Gunārs (18.06.2008 17:34:12)
By fubar 18.06.2008 18:05:43
Member · 1,811 commentsOk, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.
Mīļā Mūza!
Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto!
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.
ratu pārspieķošana ir vajadzīga:
1. robota spieķotiem ratiem.
2. slikti saspieķotiem ratiem.
labi saspieķotiem ratiem uzmanība jāvelta pats biežākais reizi sezonā (tas neattiecas uz DH)
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By Reinis 18.06.2008 23:05:15
Member+ · 586 commentsOk, saprotu ka jums ir ko pateikt gan par "stoka custom" , gan par "mavic" ratiem, bet man no tā nav nemazākās nojēgas, un kas man ir jāzin par tiem sakarā ar diskusijas pamatnostādījumu, kā noprotu esmu tikusi pie konvejera spieķotiem ratiem, kam no labas saspieķošanas viedokļa nav tā augstākā kvalitāte, līdz ar to ir nepieciešams ieguldīt meistara darbu otrreizējā saspieķošanā.
Mīļā Mūza!
Ratu spieķošana ir nepieciešama pēc neilgas iebraukšanas jebkuriem ratiem, jo tikai pēc palietošanas ar lielākām slodzēm spieķu galvas un vēl kas tur iesēžas savās vietās, tādējādi izmainot attālumus un nostiepumus. No tā varētu izvairīties, ja velo tiku rūpnīcā iebraukāts. Bet diez vai kāds grib lai viņa jauno ričuku kāds lieto!
Tieši tāpēc velo pārdevēji piedāvā beikt garantijas apkopi mēnesi pēc iegādes. Un pat uzstāj.ratu pārspieķošana ir vajadzīga:
1. robota spieķotiem ratiem.
2. slikti saspieķotiem ratiem.labi saspieķotiem ratiem uzmanība jāvelta pats biežākais reizi sezonā (tas neattiecas uz DH)
pilnīgi piekrītu- nobraucu bez jebkādas pārspieķošanas, kamēr beidzot pārlūza aploks no v-breiku iedarbības, apmēram 2,5 sezonas!
Burusports Ridley Team
By muza 17.06.2008 23:26:21
Member · 66 comments