ZPD anketa par velosatiksmi Rīgā.
Sveiki! Izstrādāju ZPD tēmā ''Rīga kā velosipēdistiem draudzīga pilsēta'' un būtu ļoti pateicīga, ja jūs aizpildītu manu anketu par šo tēmu.
Anketai būs nepieciešamas maksimums 2-3 minūtes. Vēlams anketu pildīt tiem, kas ir braukuši ar velosipēdu pa Rīgu.
https://goo.gl/forms/YeogayiEuNMONm252
Paldies!
By novērotājs 14.12.2018 00:24:04
Member+ · 1,908 commentsAizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta...
By Vilhelms 14.12.2018 00:39:15
Member · 350 commentsAizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta...
Ja braucu katru dienu, priekš manis veloceliņu esamībai gandrīz nav nekādas nozīmes, tik pat labi tie varētu arī nebūt, ārā no pilsētas un ČAU!
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By averza 14.12.2018 00:41:25
Member++ · 5,039 commentsAizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta...
Varbūt šāds darba nosaukums optimistiski atspoguļo darba mērķi, nevis pašreizējo situāciju.
Last edited by averza (14.12.2018 00:41:37)
By creative_77 14.12.2018 07:26:24
Member+ · 518 commentsAizpildīju. Pārāk daudz jautajumu par veloceliņiem (no sērijas :"kā Jums patīk ar mērci vai kečupu").
By subgrade 14.12.2018 12:27:51
Member · 161 commentsJa veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.
By Kukijs 14.12.2018 13:12:03
Member · 367 commentsAizpildīju FB, lai veicas darba autorei!!!
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By waldis 14.12.2018 14:24:13
Member · 208 commentsJa veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.
2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...
http://www.iauto.lv/pie-stures/celu-rep … alibniekam
Last edited by waldis (14.12.2018 14:28:32)
By creative_77 14.12.2018 14:36:37
Member+ · 518 commentsJa veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.
2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...
2019.gada maijā eksperimentālā kārtā varētu slēgt auto satiksmi Kr. Barona ielā
https://www.tvnet.lv/6469477/2019-gada- … arona-iela
By novērotājs 14.12.2018 19:42:29
Member+ · 1,908 commentsUi, Timrots un pārējie rūdītie benzīngalvas zaudēs apetīti - to viņi nepārcietīs, ka velo pa Barona ielu drīkstēs braukt, bet šie ne.
By creative_77 14.12.2018 20:10:22
Member+ · 518 commentsRezumējot 1ā teikumā man sanāktu ~
Braukt Rīgā var visur un jebkur, ja jūti, kur vari braukt bez īpaša riska savai drošībai un, galvenais,
neapdraudot mazāk aizsargātos satiksmes dalībniekus. Uz jautājumu kur es braukaju Rīga atbilde bija custom:
ctirgus, meži un tilti
By 436 14.12.2018 22:13:12
Member · 822 commentsViss ir atkarīgs no bailīguma pakāpes - ja esi par sevi pārliecināts un nekautrējies, tad var braukt gandrīz visur. Kašķis kādreiz noteikti kaut kur sanāks, bet tas pieder pie lietas. Bet tas nenozīmē, ka var darīt muļķības.
By Aģents Ilze 15.12.2018 17:16:18
restricted · 765 commentsKur var bez garīgi-fiziskām traumām izbraukt, tur arī brauc (mauc)!
Last edited by Aģents Ilze (15.12.2018 17:17:30)
By sursurs 17.12.2018 07:07:36
Member · 905 commentses domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes
velo 4ever
By subgrade 17.12.2018 11:51:37
Member · 161 commentsJa veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.
2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...
Manis minētajā posmā t;ads ir, visā pārējā ielas garumā nav.
By Inars 17.12.2018 18:52:14
Member+ · 1,303 commentses domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes
Piekrītu. LV nelaime veloceliņiem - nav loģisks noslēgums, nekur neaizved, nesavienojas. Manā, LV veloceliņu galvaspilsētā, visi celiņi izbeidzas jaunpilsētā. Vecpilsēta, pasts, tirgus, bankas - paliek tikai iela. Ja cilvēks parastais neredz iespēju droši izbraukt sev vajadzīgo, viņš kāps auto. Tiem atvēlētas stāvvietas un to ir daudz.
By creative_77 17.12.2018 19:28:25
Member+ · 518 commentsMani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.
By Inars 18.12.2018 13:02:19
Member+ · 1,303 commentsMani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.
Tantei 2 grozi, vispirms pie bankas jāpiebrauc peso jāpaņem, pēc tam uz tirgu, jo tur joprojām vēlas skaidru naudu skaitīt. Loģiski būtu, ja to varētu izdarīt tikpat ērti kā izbraukt no pilsētas.
By Aģents Ilze 18.12.2018 13:39:43
restricted · 765 commentsTante ātri būs plakana zem benzīnbundžas!
By novērotājs 18.12.2018 21:02:52
Member+ · 1,908 commentsp.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.
Jā, nu šoreiz tam laikam par vēlu, bet būtu bijis derīgi nodalīt rūdīto velobraucēju (kā, piemēram, xc foruma publika) un svētdienas riteņotāju atbildes. Citādi tiem, kas nebaidās braukt jebkuros apstākļos, ir pilnīgi cits viedoklis par pilsētas pieejamību velobraukšanai nekā cilvēkam parastajam, kas savu velo izvelk no šķūnīša (balkona, lodžijas utt.) reizi nedēļā.
Varbūt vismaz aprakstā šo der piezīmēt.
By creative_77 19.12.2018 06:40:03
Member+ · 518 commentsHmm, es pievērsu uzmanību, ka autore ir skolniece, un, iespējams, būs būs daudz skolēnu, skolēnu vecāku atbildes etc.
Būs interesanti.
By Bibo 19.12.2018 09:24:15
Member · 581 commentsVienīgais, cik te ir bijuši visādi lūgumi aizpildīt anketas, man liekas, ka vēl neviens pēc tam nav mūs aplaimojis arī ar publicētiem rezultātiem...
By 436 19.12.2018 11:06:49
Member · 822 commentsVienīgais, cik te ir bijuši visādi lūgumi aizpildīt anketas, man liekas, ka vēl neviens pēc tam nav mūs aplaimojis arī ar publicētiem rezultātiem...
Ar skolnieku un studentu darbiem normāli ir tā, ka tie tiek pabeigti pēdējās stundās pirms nodošanas/prezentēšanas mācību iestādē.
Pēc tam tas viss uzreiz tiek laimīgi aizmirsts
By sursurs 20.12.2018 06:49:03
Member · 905 commentsMani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.
Nu patiesībā mani braucieni ārpus Rīgas - tai skaitā pa mazpilsētām, utt., man pašai ir nesuši MILZĪGU pārsteigumu, ka bieži vien autovadītāji ir tādi "sakarīgāki", "p ieklājīgāki"- necenšas par katru cenu nostumt no ceļa, zina, kur atrodas bremzes pedālis, utt.. Es te nerunājo par lielajām šosejām un tiem miestiem, kur tur tikai teš cauri, bet pilsētām, kur ir padomāts par gājējiem. Tur nav tādas "maucam - ielas" un kaut kā visi brauc labāk. Vienmēr pēc tādiem garākiem izbraucieniem bijis drusku kultūršoks atgriežoties Rīgā, kur škiet, ka visiem par katru cenu vajag visur paspēt 1u sekundi ātrāk, paspēt arī 10 sekundes ilgāk pie luksofora pastāvēt, utt, kur milzīga daļa šoferu brauc, atvainojos, kā apd***ušies..
velo 4ever
By Ivars27 20.12.2018 11:42:42
Member · 367 commentsNu patiesībā mani braucieni ārpus Rīgas - tai skaitā pa mazpilsētām, utt., man pašai ir nesuši MILZĪGU pārsteigumu, ka bieži vien autovadītāji ir tādi "sakarīgāki", "p ieklājīgāki"
Vietās, kur visi visus pazīst vismaz otrā rokasspiediena attālumā velosipēdists vairs nav bezpersonisks ļaunuma iemiesojums = grēkāzis, bet konkrēts kaimiņš, skolasbiedrs, paziņa utmldz. Tas pats ir ar autovadītāja ne-anonimitāti.
By Juris89 20.12.2018 21:08:29
Member · 6 commentses domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes
Nu nu nu. Braucu katru dienu, arī ziemā un joprojām uzskatu, ka velosatiskme ir pakaļā... Tas, ka var izbraukt, nenozīmē, ka viss ir labi.
By Kukijs 21.12.2018 07:58:46
Member · 367 commentses domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes
Nu nu nu. Braucu katru dienu, arī ziemā un joprojām uzskatu, ka velosatiskme ir pakaļā... Tas, ka var izbraukt, nenozīmē, ka viss ir labi.
Beidzot var piekrist. Tieši tā nu nav Rīga velo braucējiem draudzīga, lai kā brauc lai kā ievērojat. Tāpat riskēt vajag visur.
Un teikšu tā kā ir: lielāka daļa ikdienas velobraucēju ir lohi, tāpat kā lielais vairums autovadītāju!!!
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By annuciis 13.12.2018 22:56:29
New Member · 1 comments