Ķīnas NW priekšējie zobrati

Avatar

By M26XT 07.08.2018 22:44:28

Member · 144 comments

Sveiki kungi un dāmas, kadas atsauksmes par ķīnas priekšējiem NW zobratiem no Alika vai ebay. Gribu uzbuvet 1x10 MTB izbraucieniem un sacenēm.

Last edited by M26XT (07.08.2018 22:45:00)

Avatar

By 321 07.08.2018 22:58:00

Member · 5,994 comments

Cena Ebay nokrita uz 7 eur gab ar bezmaksas piegadi  big_smile

Avatar

By IAeroI 07.08.2018 23:07:09

Member · 402 comments

Pasūtīju no Alika 32T un 34T 104 bcd, ap 7,- EUR/gab.. Ražotājs MOTSUV... tas pats ka Dekas utt.
Redzesim ka ar kvalitāti bet cena parak laba lai izmeģinātu. Sliktkas atsaukmes atrast naizdevas, izņemot jau ierasto "nelietoju jo tas taču ir Ķīna ražots!!" smile

Last edited by IAeroI (07.08.2018 23:08:52)

Avatar

By M26XT 07.08.2018 23:09:47

Member · 144 comments

Jā es arī skatìjos Alikā tur pat no LV pasūtu un vairumam visi baigi apmierinati. Bildes pat uz XT klaņiem stav šie zobrati un jā cena tāda ka var sezonā pa 2 zobratiem pirkt mierīgi ... Galvenais jautajums kā braucienā krīt ķēde ?

Last edited by M26XT (07.08.2018 23:12:38)

Avatar

By IAeroI 07.08.2018 23:13:57

Member · 402 comments

Salidzinot ar tiem pašiem OneUp un Raval kuri maksa ap 50,- EUR/gab., esmu ar mieru izmeģināt Alika variantu no tirgotāja ar labam atsauksmem un statistiku. smile

Avatar

By Čangals 07.08.2018 23:14:30

Member · 25 comments

Pēc  trīs nobrauktiem tūkstošiem Deckas zobratam tikai krāsa no zobiem nogājusi. Braucu gan Vivusus,gan pa kādam Sebam.

Avatar

By va 07.08.2018 23:21:42

Member · 91 comments

Šad tad (ne vienmēr protams) par šo ķīnas preču lietotājiem nespēju vien nobrīnīties. It kā puikas sapērk veļļukus par 2-3-4 tūkstošiem un tad meklē kautkādus pakaļdarinājumus, lai ieekonomētu pāris kapeikas, tas apmēram tā kā nopirkt salonā S-klases mersi (ar dīzeļdzineju) pa 100+ tūkstošiem un tad liet krieso lokomatīvju dīzeli no Krievijas vai montēt ķīnīzeru lētās riepas un priecāties ka brauc pa lēto.
Velo komplektācijai manuprāt jābūt sabalansētai, tas nozīmē ar viena līmeņa komponentēm no A-Ž.


.esmu kruc.

Avatar

By M26XT 08.08.2018 00:08:02

Member · 144 comments
va wrote

Šad tad (ne vienmēr protams) par šo ķīnas preču lietotājiem nespēju vien nobrīnīties. It kā puikas sapērk veļļukus par 2-3-4 tūkstošiem un tad meklē kautkādus pakaļdarinājumus, lai ieekonomētu pāris kapeikas, tas apmēram tā kā nopirkt salonā S-klases mersi (ar dīzeļdzineju) pa 100+ tūkstošiem un tad liet krieso lokomatīvju dīzeli no Krievijas vai montēt ķīnīzeru lētās riepas un priecāties ka brauc pa lēto.
Velo komplektācijai manuprāt jābūt sabalansētai, tas nozīmē ar viena līmeņa komponentēm no A-Ž.

Man nav pa 2-3 k velo pa 1k smile. Runa ir par to vai vajag parmaksat. Piekritu ka ir lietas kuras japerk labas. Piemeram pirku Alika ručkas cipa silikona su...i, samainīju uz BBB silikona super  ( iesaku).

Avatar

By martinsb 08.08.2018 08:10:07

Member+ · 922 comments

braucu ar ķīnas priekšējo NW zobratu, zem 10e, neredzu jēgu pirkt 8x dārgāku. Lietoju ar XT8000 grupu uz vecajiem XT klaņiem jau vairāk kā gadu. Braucu vivus garo distanci. Šogad Talsos pirmo reizi nometa ķēdi no priekšas, bet tas dēļ tā ka testēju cik ilgi nenometīs braucot ar mīksto sajūgu.

Avatar

By raiter 08.08.2018 09:21:38

Member+ · 3,119 comments

Ja ir dilemma, pirkt Shimano lēto vai vidējo produktu, vai ķīnas pavisam lēto, tad šķiet galvenais arguments ir vairs nevis nauda, bet ērtības.  Pastāv risks ka tam ķīnas zobratam zobi nolūzīs, vai ķēdi metīs nost. Un tad nāksies sūtīt jaunu (tas ir atkal laiks un nauda). Ir risks šo problēmu atklāt gonkas vidū, 150 km no Rīgas, un 20 km no finiša, resp kādu stundu iet ar kājām uz Finišu.  Ķīnas zobratam defektu gadījumā nav nekādas garantijas, vietējais veicis nesamainīs pret jaunu.


Avatar

By raiter 08.08.2018 09:22:39

Member+ · 3,119 comments

P.S. bet piekrītu, ka ķīnas produkts nav nekas baiss, un lielākoties ir ok un kalpo godam.


Avatar

By M26XT 08.08.2018 10:47:22

Member · 144 comments
martinsb wrote

braucu ar ķīnas priekšējo NW zobratu, zem 10e, neredzu jēgu pirkt 8x dārgāku. Lietoju ar XT8000 grupu uz vecajiem XT klaņiem jau vairāk kā gadu. Braucu vivus garo distanci. Šogad Talsos pirmo reizi nometa ķēdi no priekšas, bet tas dēļ tā ka testēju cik ilgi nenometīs braucot ar mīksto sajūgu.

kas ar to muksto sajūgu, man pašlaik stav SLX shadow

Avatar

By IAeroI 08.08.2018 12:04:07

Member · 402 comments
M26XT wrote
martinsb wrote

braucu ar ķīnas priekšējo NW zobratu, zem 10e, neredzu jēgu pirkt 8x dārgāku. Lietoju ar XT8000 grupu uz vecajiem XT klaņiem jau vairāk kā gadu. Braucu vivus garo distanci. Šogad Talsos pirmo reizi nometa ķēdi no priekšas, bet tas dēļ tā ka testēju cik ilgi nenometīs braucot ar mīksto sajūgu.

kas ar to muksto sajūgu, man pašlaik stav SLX shadow

thumbnail.jpg
Nepieciešams lai vairak nopspriegot ķēdi un samazināt tas nomešanas iespēju. On/Off ta teikt.

Last edited by IAeroI (08.08.2018 12:04:58)

Avatar

By 321 08.08.2018 12:28:44

Member · 5,994 comments

Braucu kops pavasara, pirms uzliksanas kede krita nost, paslaik nekrit (loooti reti gan medz nomest prieksa), nodilis loti minimali. Ripinos gan lielakoties pa asfaltu. Manuprat verts pirkt

Avatar

By Vladis 08.08.2018 12:39:39

Member · 158 comments

Brauc pērn ar Deckas. Nobraucu pāris SEB garos un Hāņu, visu izturēja, ķēdi nost nemet, bet resurss nav liels pēc dubļiem.

Šogad ar Absolute Black ovālo, ķēdi met nost pie lielajiem Vivus kratekļiem, Pļaviņās un Talsos nometa 1x, Cēsīs dubļos viss labi. Varbūt jānoīsina ķēde.


Avatar

By M26XT 08.08.2018 13:03:34

Member · 144 comments
Vladis wrote

Brauc pērn ar Deckas. Nobraucu pāris SEB garos un Hāņu, visu izturēja, ķēdi nost nemet, bet resurss nav liels pēc dubļiem.

Šogad ar Absolute Black ovālo, ķēdi met nost pie lielajiem Vivus kratekļiem, Pļaviņās un Talsos nometa 1x, Cēsīs dubļos viss labi. Varbūt jānoīsina ķēde.

kas aizmugurē stāv ?

Avatar

By IAeroI 23.08.2018 12:19:50

Member · 402 comments

Pavizinājos pa mežu ar tikko instalēto Kīnas MOTSUV 32T NW zobratu. Atsevišķi pasūtītie īsie boņuki priekš 1x nederēja, to garums sanāk par īsu, tāpēc atstāju oriģinālus.
Klaņi ir pārtaisīti Deore FC-M522 no 3x uz 1x, Chain line ir Ok, ap 50 ja nemaldos.
Aizmugurējais parsl. Deore RD-M593 SGS, Shadow Type, 10x, bez sajūga.

Pat bez sajūga nekas pat nedomāja pārlēkt vai nomest nost, nekādas liekas skaņas utt.. Tests tika veikts Baložu trase, ar visiem nobraucieniem un uzbraucieniem smilšainos kalniņos. Pagaidām viss 100% apmierina, talak redzēsim.