Bērnu MTB velosipēds 24”

Avatar

By Deina 05.06.2018 12:43:34

Member · 146 comments

Nu, ne gluži visi (tik lieli!!!) bērni brauc līdz 1 km. Ja brauc tikai līdz 1 km un nemācās strādāt arī ar ātrumiem, tam pat SUP diez vai vajag smile Ir pieredze ar dažādiem ātrumpārslēdzējiem un aprīkojumu dažādiem bērnu velo, par vissliktāko tika atzīts Altus.

Jā, dizpark, labprāt dzirdētu par OOps Kubaikam.  (un vēl labprātāk piemērītu 26nieku, žēl, tikai uz jūsu pusi šobrīd nav plānots doties)

Šobrīd vienam no bērniem jau otro sezonu ir mazais 20collu KU, custom made 9, šķiet, ar tā brīža labāko iespējamo aprīkojumu, ko viņi piedāvāja. Trasēs, kur vēl tiek izmantots (lēnām pāriet uz 24nieku), savu darbu paveic labi.

Avatar

By žagare 05.06.2018 13:43:26

Member · 48 comments

Tagad man pārdošanā ir superior fly 24" velo. Ja nu interesē šādas variācijas, rakstāt.
Braukts vienu sezonu, jo pārgājām uz 26" velo.

Last edited by žagare (05.06.2018 13:45:43)

Avatar

By dizpark 05.06.2018 13:54:48

Member · 908 comments
DimaDja wrote
dizpark wrote

Ir arī viedoklis par dažām lietām, kas Kubibaikam ir mazliet OOPs.  Bet tādas ir laikam visiem ražotājiem - mums ir bijuši Islabike un Kaniabike lietošanās un arī tur ir kur piesieties.

Lūgums padalīties, jo ne visiem ir šāda pieredze.
Paldies!

Dabūsiet romānu :-). Esmu daļu jau kaut kur citur forumā rakstījis,

Islabike – ir bijuši ar 16 un 20 collu ratiem, no katra pa 2 eksemplāriem. Labās lietas neuzskaitīšu, to ir daudz, bet, kas nepatika.

-    Rumbas ir vieglas, bet uz konusiem un vismaz toreiz no rūpnīcas nāca pārāk cieši pievilktas. Un vismaz toreiz bija ļoti švaki ar blivējumu, baigi ātri rati sāka negriezties.  Varbūt tagad ir kaut kas mainījies, bet rumbas ir kaut kas tāds, ko es ļoti Islabikam uzvaktētu.
-    Gripšifts un pakaļējā SRAM x4 pārslēdzēja kombinācija. Nu, galīgi nepatika. Slēdzās jau jaunam diezgan smagi (pie kam vienam ričukam vieglāk, bet otram, tajā pašā reizē pirktam, smagāk). Un ar laiku arvien grūtāk.  Un tā nebija trosīšu vai regulācijas vaina, kad kopām riteņus pie Arkādija, tad meistars teica , ka neko labāku no šitā nevar gaidīt. Toreiz tā arī netiku gudrs, kas pie vainas. Arī diezgan jūtama pretestība, kad griež pedāļus pretējā virzienā.  Es arī saprotu, kāpēc, Islabikes ar šo SRAMu komplektē – it sevišķi pie maziem ratu izmēriem, svarīgi ir tas, ka arī uz 7 un 8 ātrumiem ir pieejami pārslēdzēji ar īso kāju (shimano tādu opciju zemajā galā nav), arī trosītes gājiens ir ar minimālām cilpām..
-    No 3 jauniem ričukiem, ko pirkām jaunus, viens atnāca ar 2 brāķiem  - rats astotniekā un šķība stūre. Visu nomainīja, par atpakaļsūtīšanu nebija jāmaksā.

Un tā kā tālāk citiem ražotājiem tas būs mīnuss, tad tomēr arī viens pluss
-    Ļoti kvalitatīvi stūres rokturi, kas neslīd un nešļūkā.


Kaniabike – 24

Nepatika
-    Standarta komplektācijā komplektējas ar 8 ātrumu Grip shift  (SRAM priekš shimano). Slēdzas sūdīgi, pirmā lieta, ko nomainīju uz trigeriem (Alivio – labākais, kas bija jauns atrodams). Tagad slēdzas ļoti labi.
-    Kā ļoti daudz ražotāji, komplektē ar viegliem un ļoti mīkstām un plāniem stūres rokturiem, kas šlūkā un griežas. Tika nomainīts.
-    Pirkām 2 ričukus, viens atnāca ar šķību dakšu.  Pirku no vācu internetveikala, brāķi nomainīja, bet šajā gadījumā gan par dakšas atpakaļsūtīšanu bija pašam jāmaksā. Nekas traks jau tur nebija, bet ja būtu jāsūta viss ritenis, tad būtu trakāk. Bet tas vairāk atkarīgs no pārdevēja (iesaku iepazīties ar preču atgriešanas noteikumiem).

Kad pirkām savējos, tad vēl bija komplektācijas versija ar Novatec rumbām ar slēgtajiem gultņiem. Rati griežas ļoti labi. Laikam tagad standarta komplektācijā ir ar Joytech bumbiņu rumbām. Varbūt arī  griežas labi, un viss OK, bet nav man pieredzes.

Ja kas, tad šos (Small rāmis), tirgoju.

Kubike – 26

-    Viņi 26niekus pārdod par 170mm klaņiem. Es nezinu, ko viņi tur smēķē, bet manuprāt braucējam sākot no 150cm augumu tas ir daudz par garu.  Taču Kubike piekrita nomainīt standarta komplektāciju uz īsākiem klaņiem 152mm (kurus viņi liek uz 24nieka).  Klaņi ir OK, bet ir viena nianse, ko uz bildēm nevar uzreiz pamanīt. Atšķirībā no Islabike un Kania, kur klaņiem ir bashguard/ ķēdes turētājs ir no ABĀM zobrata pusēm, Kubikam tas ir tikai “bikšu sargs” – resp. tikai no ārpuses. Tā kā zobrati ir parastie, nevis narrow wide, tad iespējams ka uz kratekli ķēde var nokrist  - nav vēl lāgā pa tādām vietām braukts.   
-    Stūres rokturi, kā jau sagaidāms, svara vērošanas dēļ, ir plānas pļuriņas, kas šļūkā, tās jāmaina.

Vēl dažas piezīmes par kubiku.  Nosacīta eksotika ir Microshift aizmugurējais pārslēdzējs. Nav jau vēl necik palietots, bet, man nav nekādu pretenziju, izskatās ļoti solīdi uzbūvēts un stingrs. Saprotu, kāpēc ar Kubikes šo komplektē – arī uz 8/9 ātrumiem pieejama versija ar īso kāju, ir viegls un stingrs.
Rumbas visiem modeļiem ir ar slēgtajiem gultņiem. Rati  pieejami 3 variantos – atkarīgā no standart, custom un superlight komplektācijas. Par šo es īpaši apjautājos, un atbildes sniegšanas brīdī situācija bija šāda: standarta rati – uz slēgtajiem gultņiem, bet ar tērauda asi, performance upgrade rati – tās pašas aploces, bet vieglākas rumbas ar alumīnija  asi. Un superlight  komplektācija ar pilnīgi citiem ratiem – mazāk spieķu, spieķu izvēle, vieglākas aploces un ‘superlight’ novatec rumbas). Mums ir Performance variants – griežas ļoti, ļoti labi.
Vēl neesam tikuši skaidrībā ar uzsēdi, pagaidām kaut kas ne tā – mūsējam stūre (KCNC rampart upgreids), šķiet par platu.  Būs jāpadarbojas ar iznesumiem un varbūt stūre jāapzāģē vai jānomaina.

Last edited by dizpark (05.06.2018 15:39:56)

Avatar

By Deina 05.06.2018 14:20:59

Member · 146 comments

Mūsējam KUbaikam tieši tā vaina arī bija - ķēde mēdza nolekt. Par laimi, tas nebija gadījies sacensībās. Aizvedot uz apkopi, tika piemontēts paštaisīts mierinātājs (vai kā nu viņu tur sauc). Ķēde turas vietā.

Hmm, dīvaini, ka viņi nepiedāvā arī narrow wide zobratu uz 152 klaņiem. JO 24nieku custom komplektācijā arī var izvēlēties narrow wide.

Avatar

By dizpark 05.06.2018 14:29:40

Member · 908 comments
Deina wrote

Hmm, dīvaini, ka viņi nepiedāvā arī narrow wide zobratu uz 152 klaņiem. JO 24nieku custom komplektācijā arī var izvēlēties narrow wide.

Varbūt arī ir uz 152 narrowwide. Vnk man tādu nepiedāvāja. Palabošu savu romānu :-)

Avatar

By Deina 05.06.2018 14:34:13

Member · 146 comments

Custom Made 24 collu Kubaikam - Kurbel Kubikes narrow wide 32z - 24.95 eu BET!!! Palasījos speceni, tak 24 collīgajam esot 140mm klaņi.
Tātad 152niekiem varbūt arī narrow wide nav.. Kur viņi vispār tad 152niekus dabūja..

Avatar

By Deina 05.06.2018 14:37:23

Member · 146 comments

Par šļūcošajiem rokturiem - 24collīgajam Orbea (Team ar disku bremzēm) arī ir izcili draņķīgi rokturi. Sākumā nekas, bet ļoti ātri sāk griezties un šļūkt nost.
Kas, savukārt, nebija novērots SUPam, arī ne Specializedam 24'', kas šobrīd ir otram bērnam kā apgūstamais velo.

Avatar

By Deina 05.06.2018 14:43:59

Member · 146 comments

Iemetu gūglē iztulkot: pie 26collu KU šamie tehniskajos raksta:

Alumīnija garums 170 mm, ķēdes gredzens ar alumīnija 28/32/36 zobiem,
izvēles garums 165 mm ar maināmu šauru / plašu ķēdes gredzenu

Ja pareizi saprotu, tad, ķomplektējot ar narrow wide, dabū 165 mm klaņus. Ja izvēlas "bezmaksas", tad - 170mm.

Avatar

By dizpark 05.06.2018 15:29:08

Member · 908 comments

Kubike mājaslapā ir  bardaks, viņi netiek līdzi izlabot, vienā vietā viens, otrā kaut kas cits.  Tāpat par ratiem tur no aprakstiem neko nevar saprast, ar ko un kas atšķiras.  Ja kaut ko grib noskaidrot, tad jāraksta viņiem e-pasts.

Kubike standarta garumi - 24S - 140mm; 24L - 152mm; 26S un L - 170mm.   Un tiešām, nez kāpēc pie 24S piedāvā narrow wide, bet pie 24L narrow wide nepiedāvā.

Un es pameklējos e-pastos - tev taisnība uz 26 ričuka, ir šādi:
yes it's true, the KUbikes crank is 170mm, the narrow/wide one is 165mm.

Avatar

By M26XT 05.06.2018 16:09:09

Member · 201 comments

smile jā palasot tiešām baigā ņemšanās ar tiem bērnu velosipēdiem 24 collas. Piedāvāju beigt burt drāmu, bērnam nopirkt LV vieglu velosipēdu 1x9 vai 1x8 un viss. Parslēdzēji lai būtu ar sledzēdžiem.  Tāda baigā cepšanās, paliek smieklīgi, tas ir bērns, kuram ir vienkārši prieks braukāt ar velosipēdu. Visās bērnu sacensībās taču nav Tour de France vai Montine bike world cup.  Kaut kāda vecāku nepiepildītā sapņa  realizēšana nevis bērnam aktīvā dzīves veida popularizēšana.

Last edited by M26XT (05.06.2018 18:36:52)

Avatar

By novērotājs 05.06.2018 16:36:35

Member+ · 1,908 comments
M26XT wrote

smile Tāda baigā cepšanās, paliek smieklīgi, tas ir bērns, kuram ir vienkārši prieks braukāt ar velosipēdu. Visās bērnu sacensībās taču nav taču Tour de France vai Montine bike world cup.

Cepšanos nepamanīju, ieinteresētību gan.
Bērnam, kuram ir vienkārši prieks braukāt ar velosipēdu pa sētu, neviens te neko būvēt laikam netaisās. Bet sacensībās pie vienādiem spēkiem ritenis izšķir visu (reizēm to jau uz starta var paredzēt).
Tie, kam jātaupa katrs cents, te droši vien nediskutē, bet, ja var atļauties (saprāta robežās), manuprāt, labāk lai ir apgreidots velo nekā kaut kāds jauns bakstāms un glaudāms gadžets tupēšanai uz dīvāna.

Avatar

By Deina 05.06.2018 17:52:07

Member · 146 comments

Dizpark - agrāk nepamanīju, ka 24 L ir 152mm klaņi, ha.

Avatar

By Agris2018 06.06.2018 11:47:22

Member · 5 comments
M26XT wrote

smile jā palasot tiešām baigā ņemšanās ar tiem bērnu velosipēdiem 24 collas. Piedāvāju beigt burt drāmu, bērnam nopirkt LV vieglu velosipēdu 1x9 vai 1x8 un viss. Parslēdzēji lai būtu ar sledzēdžiem.  Tāda baigā cepšanās, paliek smieklīgi, tas ir bērns, kuram ir vienkārši prieks braukāt ar velosipēdu. Visās bērnu sacensībās taču nav Tour de France vai Montine bike world cup.  Kaut kāda vecāku nepiepildītā sapņa  realizēšana nevis bērnam aktīvā dzīves veida popularizēšana.

Nav jau baigā ņemšanās, bet ja pašam ir ritenis, kas sver <=10kg, tad īsti neceļās roka pirkt bērnam >13kg riteni, ko standartā ieejot ZZK / Elkor un daudz kur citur pārdod. smile

7kg ir uber mazs svars (2x mazāks nekā augstāk minētie riteņi), bet ja pieņem, ka pēc lietošanas būs iespējams vismaz par puscenu pārdot tālāk, tad es uzskatu, ka tā ir pietiekami OK investīcija. Līdz ar to es uzsāku diskusiju ar vēlmi noskaidrot vai kādam bērns nav izaudzis no kvalitatīva riteņa un ir vēlme pārdot tālāk, jo ātri izskrienot cauri ss piedāvājumam, nav daudz kvalitatīvu bērnu riteņu piedāvājumā.

Avatar

By Baltais 06.06.2018 14:40:09

Local.Auth · 5,425 comments

Juglas veloprofā ir pieejams viens braukts fly 24 par 222€.


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By M26XT 06.06.2018 23:10:51

Member · 201 comments
Agris2018 wrote
M26XT wrote

smile jā palasot tiešām baigā ņemšanās ar tiem bērnu velosipēdiem 24 collas. Piedāvāju beigt burt drāmu, bērnam nopirkt LV vieglu velosipēdu 1x9 vai 1x8 un viss. Parslēdzēji lai būtu ar sledzēdžiem.  Tāda baigā cepšanās, paliek smieklīgi, tas ir bērns, kuram ir vienkārši prieks braukāt ar velosipēdu. Visās bērnu sacensībās taču nav Tour de France vai Montine bike world cup.  Kaut kāda vecāku nepiepildītā sapņa  realizēšana nevis bērnam aktīvā dzīves veida popularizēšana.

Nav jau baigā ņemšanās, bet ja pašam ir ritenis, kas sver <=10kg, tad īsti neceļās roka pirkt bērnam >13kg riteni, ko standartā ieejot ZZK / Elkor un daudz kur citur pārdod. smile

7kg ir uber mazs svars (2x mazāks nekā augstāk minētie riteņi), bet ja pieņem, ka pēc lietošanas būs iespējams vismaz par puscenu pārdot tālāk, tad es uzskatu, ka tā ir pietiekami OK investīcija. Līdz ar to es uzsāku diskusiju ar vēlmi noskaidrot vai kādam bērns nav izaudzis no kvalitatīva riteņa un ir vēlme pārdot tālāk, jo ātri izskrienot cauri ss piedāvājumam, nav daudz kvalitatīvu bērnu riteņu piedāvājumā.

? nu es jau nesaku ka vajag pirkt smago velosipedu ar amortizatoru. Ritenim jabut ar cieto dakšu zem 10kg un ar vienu zvaigzni priekša aizmugure 9 10 atrumi, in galvenais lai būtu sledzis nevis griezulis smagais. Aizmugure kada deore alovio, XT es domaju nav verts.

Avatar

By smgd 07.06.2018 11:32:02

Member · 624 comments
dizpark wrote

Islabike – ir bijuši ar 16 un 20 collu ratiem, no katra pa 2 eksemplāriem. Labās lietas neuzskaitīšu, to ir daudz, bet, kas nepatika.

-    Rumbas ir vieglas, bet uz konusiem un vismaz toreiz no rūpnīcas nāca pārāk cieši pievilktas. Un vismaz toreiz bija ļoti švaki ar blivējumu, baigi ātri rati sāka negriezties.  Varbūt tagad ir kaut kas mainījies, bet rumbas ir kaut kas tāds, ko es ļoti Islabikam uzvaktētu.
-    Gripšifts un pakaļējā SRAM x4 pārslēdzēja kombinācija. Nu, galīgi nepatika. Slēdzās jau jaunam diezgan smagi (pie kam vienam ričukam vieglāk, bet otram, tajā pašā reizē pirktam, smagāk). Un ar laiku arvien grūtāk.  Un tā nebija trosīšu vai regulācijas vaina, kad kopām riteņus pie Arkādija, tad meistars teica , ka neko labāku no šitā nevar gaidīt. Toreiz tā arī netiku gudrs, kas pie vainas. Arī diezgan jūtama pretestība, kad griež pedāļus pretējā virzienā.  Es arī saprotu, kāpēc, Islabikes ar šo SRAMu komplektē – it sevišķi pie maziem ratu izmēriem, svarīgi ir tas, ka arī uz 7 un 8 ātrumiem ir pieejami pārslēdzēji ar īso kāju (shimano tādu opciju zemajā galā nav), arī trosītes gājiens ir ar minimālām cilpām..

Jā, islai dīvaini liela pretestība griežot atpakaļ, salīdzinot ar shimano altus uz cita 20". Vismaz man apakšējais jockey wheel kaut kā ļoti smagi griežas, pārjaukšana/eļļošana nepalīdzēja. Saīsināju ķēdi, liekas palika nedaudz labāk, bet tāpat laikam būs jāatrāda meistaram.
Sviras pārslēdzēji krietni ērtāki par sram gripshift - 4gadnieks gripshift nevar pārslēgt, ar sviras pārslēdzēju bez problēmām
Brīvrumba šaurā, tikai 7 ātrumiem; lai dabūtu bezceļu/kalnu pārnesumu, uzliku 28 zobu priekšējo zobratu
Tjūnējot 2nd-hand netraucē, bet jaunam liktos kaitinoši/girbētos iespējas izvēlēties komponentes kā kubikes