Biju viens no tiem, kas nolikās uz tiltiņa, kaut kur trases 30km. Rezultātā kurpes metamas ārā, jo starp dēļiem norāva stiprinājumu, un šorti cauri. Ikdienā nebraucu lielajās pačkās, bet šoreiz bija jūtami, ka tauta raustās, kad tas nav vajadzīgs un kur vajag piebremzēt, tur dod pilnu ručku. Trase bija interesanta ar Single track un peļkēm, vēl jau bija upe, kur daži vienkārši apstājās Siguldiens salika visu pa plauktiņiem, kurš var un kurš gandrīz var
Viens čalis no RB(?) saulauza karbona rāmi uz pusēm!
Nr. 957, vieta finišā 223.
By KineticMTB 03.09.2017 23:25:38
Member · 30 commentsInteresanti, kādas cietās dakšas ir uz braucamajiem Rietumu džekiem? Viens šodien savu sadalīja pa reizinātājiem, gāja pa maliņu kaut kur meža sākumdaļā. Diez gan skarbi.
By Cementits 03.09.2017 23:35:40
Member · 43 commentsBiju viens no tiem, kas nolikās uz tiltiņa, kaut kur trases 30km. Rezultātā kurpes metamas ārā, jo starp dēļiem norāva stiprinājumu, un šorti cauri. Ikdienā nebraucu lielajās pačkās, bet šoreiz bija jūtami, ka tauta raustās, kad tas nav vajadzīgs un kur vajag piebremzēt, tur dod pilnu ručku. Trase bija interesanta ar Single track un peļkēm, vēl jau bija upe, kur daži vienkārši apstājās Siguldiens salika visu pa plauktiņiem, kurš var un kurš gandrīz var
Viens čalis no RB(?) saulauza karbona rāmi uz pusēm!
Nr. 957, vieta finišā 223.
Tiltiņi patiesībā ir reāla sacensību organizatoru laža-kārtējo reizi.
Viņi bija tik slideni kad ar kājām bij grūti iet.
Kāpēc nevarēja viņu vidusdaļu nokrāsot kā uz Eiropas čempi tas tika izdarīts?!Svolači Jūs organizātori esat!
By janisz 04.09.2017 08:31:17
Member+ · 391 commentsPar tiltiņiem brīdināja vairākas reizes pirms starta. Pie tam, faktiski tikai viens no tiem bija bīstamāks - tas, aiz kura uzreiz 90 grādu pagrieziens pa labi. Pārējiem varēja uzbraukt taisnā virzienā un tā arī pārbraukt.
By raiter 04.09.2017 09:49:45
Member+ · 3,346 commentsViss forši. Jauks pasākums.
Visvairāk biedēja sākums, tas šosejas grupas brauciens un Lorupes gravas nobrauciens. No aizmugures visi stūmās virsū, līda iekšā priekšējā grupā, bremzejā, mainīja trajektorijas, un protams "prasme" ielaisties ātrumā Lorupes nobraucienā, un tad līkumā nobīties un sākt taisīt manevrus vai asi bremzēt.... Tur kur vnk vajazēja prātīgi mierīgi nobraukt pa kalnu, jo otrā pusē pret kalnu visi tie lejā skrējēji arī palik....
Labi ka nelija (brauciena laikā). Daubļi piedeva nedaudz asuma un slidenuma trasei. Ik pa laikam kādā lielākā pekļķē kāds krita, bet tā ir loterija iebraukt peļķē nezinot kas tur ir apakšā. Dēļ lietus trases otrā daļa (aiz Sēnītes) bija cieta un ātra, arī smilšu posmi atšķirībā no pagājušiem gadiem, aizgāja viegli...
Baigais izaicinājums izrādījās skaidu taka. Tie kas pa taciņām bija izpumpējušies, skaidu takā bira nost viens pēc otra (lai arī skaidas bija ap 100% braucamākas nekā tad kad bija svaigi bērtas Eiropas Čempī).
P.S. Braucot Siguldas kalnā mani panāca pirmās "Tautas"pakas... Nu jāsaka ka tautiņa mums labi aprīkota - karbonas, karbons, karbons. Nezināju ka LV ir tik daudz šosejnieku.
By Vladis 04.09.2017 10:20:18
Member · 175 commentsUz tiltiņa kritu tikai tāpēc, ka priekšā braucošais sametās pirms nobrauktuves, pa daudz aizspiedu priekšējo bremzi un rats izslīdēja uz pagrieziena. Visi tilti bija braucami, ja brauc ar prātu. Tāpat arī visi foršie kāpumi, bet skaidas gan nedaudz izpumpēja, tur arī atdalījās tie, kas bija jau saguruši.
Daudziem no tiem, kas brauc 36 km ar šosejnieku vajadzētu braukt Sporta distanci, nauda tāpati, bet prieka vairāk taču.
By vasis8 04.09.2017 10:25:21
Member · 5,770 commentsUz tiltiņa kritu tikai tāpēc, ka priekšā braucošais sametās pirms nobrauktuves, pa daudz aizspiedu priekšējo bremzi un rats izslīdēja uz pagrieziena. Visi tilti bija braucami, ja brauc ar prātu. Tāpat arī visi foršie kāpumi, bet skaidas gan nedaudz izpumpēja, tur arī atdalījās tie, kas bija jau saguruši.
Daudziem no tiem, kas brauc 36 km ar šosejnieku vajadzētu braukt Sporta distanci, nauda tāpati, bet prieka vairāk taču.
Sportā licenci prasa!
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By runcis_zabakos 04.09.2017 10:32:52
Member · 417 commentsUz tiltiņa kritu tikai tāpēc, ka priekšā braucošais sametās pirms nobrauktuves, pa daudz aizspiedu priekšējo bremzi un rats izslīdēja uz pagrieziena. Visi tilti bija braucami, ja brauc ar prātu. Tāpat arī visi foršie kāpumi, bet skaidas gan nedaudz izpumpēja, tur arī atdalījās tie, kas bija jau saguruši.
Daudziem no tiem, kas brauc 36 km ar šosejnieku vajadzētu braukt Sporta distanci, nauda tāpati, bet prieka vairāk taču.Sportā licenci prasa!
Man neprasīja.
By Aigi_nr1 04.09.2017 10:40:55
Member · 281 commentsUz tiltiņa kritu tikai tāpēc, ka priekšā braucošais sametās pirms nobrauktuves, pa daudz aizspiedu priekšējo bremzi un rats izslīdēja uz pagrieziena. Visi tilti bija braucami, ja brauc ar prātu. Tāpat arī visi foršie kāpumi, bet skaidas gan nedaudz izpumpēja, tur arī atdalījās tie, kas bija jau saguruši.
Daudziem no tiem, kas brauc 36 km ar šosejnieku vajadzētu braukt Sporta distanci, nauda tāpati, bet prieka vairāk taču.Sportā licenci prasa!
Man neprasīja.
Man prasīja, numuru izņemot Veloprofā.
By suugoi 04.09.2017 11:12:11
Member+ · 1,469 commentsPar tiltiņiem brīdināja vairākas reizes pirms starta. Pie tam, faktiski tikai viens no tiem bija bīstamāks - tas, aiz kura uzreiz 90 grādu pagrieziens pa labi. Pārējiem varēja uzbraukt taisnā virzienā un tā arī pārbraukt.
Ja jau brīdināja, tad jau apzinājās problēmu un potenciāli bīstamus vietu, bet izdarīt ko elementārai braucēju drošībai, kā minēts vienā no iepriekšējiem komentāriem, neizdarīja. Kā jau šim kantorim ar vadību priekšgalā pienākas, naudu kāš un muti plāta.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Noro 04.09.2017 11:13:12
Member · 238 commentsViss forši. Jauks pasākums.
...
P.S. Braucot Siguldas kalnā mani panāca pirmās "Tautas"pakas... Nu jāsaka ka tautiņa mums labi aprīkota - karbonas, karbons, karbons. Nezināju ka LV ir tik daudz šosejnieku.
Hm, vai SEB MTB "tautas" klasē visi brauc ar tērauda 26" velosipēdiem?
By kandrejevs 04.09.2017 11:18:24
Member+ · 765 commentsvarbūt vajadzēja braukt 36km distanci pa asfaltu, ja šitā jāčīkst? tas ir mtb, tur ir visādi šķēršļi un paaugstinātas bīstamības elementi.
Uz tiltiņa kritu tikai tāpēc, ka priekšā braucošais sametās pirms nobrauktuves, pa daudz aizspiedu priekšējo bremzi un rats izslīdēja uz pagrieziena. Visi tilti bija braucami, ja brauc ar prātu. Tāpat arī visi foršie kāpumi, bet skaidas gan nedaudz izpumpēja, tur arī atdalījās tie, kas bija jau saguruši.
Daudziem no tiem, kas brauc 36 km ar šosejnieku vajadzētu braukt Sporta distanci, nauda tāpati, bet prieka vairāk taču.
pareizāk tu kriti, jo neievēroji drošu distanci, tapēc dabuji bremzēt un noraut uz acīm.
Last edited by kandrejevs (04.09.2017 11:24:18)
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By Deiviss 04.09.2017 12:12:45
Member · 172 commentsNeilgi pēc pirmā grants nobrauciena nokritu uz dubļainās grantenes/zemes ceļa. NN forma un balta ķivere. No sacensību beigu gala puisis melnās drēbēs no somiņas aizdeva parktool komplektiņu. ir pie manis, slimnīcas dēļ neatstāju organizātoriem. 28227995
By guga 04.09.2017 13:14:57
Member · 305 commentsStarts no 2. koridora.
By averza 04.09.2017 13:25:26
Member++ · 5,039 commentsraiter, man kaut kā liekas, ka pa skaidu taku birst nost tieši dižkilogramīgie braucēji.
By raiter 04.09.2017 13:32:21
Member+ · 3,346 commentsraiter, man kaut kā liekas, ka pa skaidu taku birst nost tieši dižkilogramīgie braucēji.
Nu tā apm bija, tie vīri ar bicepsiem un bifeļa kājām iestiga skaidās un bira nost.
By raiter 04.09.2017 13:35:00
Member+ · 3,346 commentsPar tiltiņiem brīdināja....
Ja jau brīdināja, tad jau apzinājās problēmu un potenciāli bīstamus vietu, bet izdarīt ko elementārai braucēju drošībai, kā minēts vienā no iepriekšējiem komentāriem, neizdarīja.
Bez tiltu krāsošanas (kas ir dārgi un ilgi) ir vēl vien metode ko novēroju Alpos. Tiltiņam pār virsmu nostiepj auduma tīklu. Un dēļi reāli vairs neslīd, pat dubļaini bet neslīd.
Last edited by raiter (04.09.2017 13:35:26)
By suugoi 04.09.2017 13:39:33
Member+ · 1,469 commentshttps://youtu.be/9PhGF-t9nCE
Starts no 2. koridora.
Kas par kameru/stabilizatoru?
Bez tiltu krāsošanas (kas ir dārgi un ilgi) ir vēl vien metode ko novēroju Alpos. Tiltiņam pār virsmu nostiepj auduma tīklu. Un dēļi reāli vairs neslīd, pat dubļaini bet neslīd.
Domāju mums braucējiem par to nav jādomā, tas jādara organizētājiem. Bet nu, ko no tādiem var gribēt. Organizators, arī Latvijas riteņbraucēju federācijas galva, jau neuztrauksies par tādiem sīkumiem, masu tautas velo pasākumā, kurā startē daudzi iesācēji un svētdienas braucēji. Arī prasmīgiem braucējiem pa ledu diez vai patīk braukt. Brīdināja taču, pa mikrafonu!
Last edited by suugoi (04.09.2017 13:45:03)
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By DZ 04.09.2017 13:43:52
Member · 3,501 commentsSlideni tiltiņi. XC gonkā... Klau, jūs negribat pievērsties tamborēšanai vai nūjošanai?
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By hilss 04.09.2017 14:08:04
Member+ · 865 commentsIepriekšējo gadu izlaidu un pirmā koridora vietā startēju no priekšpēdējā. Agrāk ar pārgrieztām acīm un sarkanajā zonā vajadzēja spēt turēt līdzi stiprākajiem braucējiem. Pēc tam otrajā trases daļā, kur sākās tiltiņi, katrā kāpumā mirt nost
Vakar vienkārši nobraucu "iekļaujoties plūsmā", otrajā daļā izbaudot līkumotās taciņas ar tiltiņiem praktiski vienatnē Baigi jocīgā sajūta, kad pa mulču varēja braukt ar svaigām kājām, īpaši nezaudējot ātrumu.
Vai kāds var dot padomu, kā labāk izmazgāt formu pēc dubļu sacīkstes? Veļas mašīnā nevar izmazgāt. Varbūt kāds īpašs veļas pulveris / šķidrums? Dabūju berzt ar rokām un ziepēm katru dubļu pleķīti. Citās reizās ir vieglāk izmazgāt.
By jt 04.09.2017 14:32:23
Member+ · 1,193 commentsnevajag ar sagrieztu stūri un slīpi iet uz tiem tiltiņiem, kur nu vēl priekšējo bremzi spiest...
tepiķi visā garumā vajadzēja izklāt gar Gaujas abām pusēm
By Vladis 04.09.2017 14:32:25
Member · 175 commentsIepriekšējo gadu izlaidu un pirmā koridora vietā startēju no priekšpēdējā. Agrāk ar pārgrieztām acīm un sarkanajā zonā vajadzēja spēt turēt līdzi stiprākajiem braucējiem. Pēc tam otrajā trases daļā, kur sākās tiltiņi, katrā kāpumā mirt nost
Vakar vienkārši nobraucu "iekļaujoties plūsmā", otrajā daļā izbaudot līkumotās taciņas ar tiltiņiem praktiski vienatnē Baigi jocīgā sajūta, kad pa mulču varēja braukt ar svaigām kājām, īpaši nezaudējot ātrumu.Vai kāds var dot padomu, kā labāk izmazgāt formu pēc dubļu sacīkstes? Veļas mašīnā nevar izmazgāt. Varbūt kāds īpašs veļas pulveris / šķidrums? Dabūju berzt ar rokām un ziepēm katru dubļu pleķīti. Citās reizās ir vieglāk izmazgāt.
Pēc gonkas uzreiz iemērcēju kausiņu Vanish (rozā pudele) veselu korķi un karstajā ūdenī, atstāju uz 2h, pēc tam pamīcīju un izskaloju, uzreiz uz veļas mašīnu un viss forši, forma tīra. Pēc Kuldīgas gan neliku Vanishu un forma palika tikai treniņiem Drausmīgi netīra. Ieteiktu vēl, kad šorti izžūs, pastiept un pakratīt pameri, jo iekšā sabirst smiltis.
By maxwar 04.09.2017 15:21:17
Member · 12 commentsTilts, uz kura visi krita 25,5 km. Es arī nokritu un nevarēju staigāt pa kājām, tā, it kā tilts būtu eļļains ... pēc tam pārsegāja margas - daudzi naglas no galda klāja. Es atgriezos tur pēc sacensībām - jo es pazaudēju savu viedtālruni. Tur cilvēki varētu pazust - tā kā naglas ilga 10 cm no tilta, un tur bija vairāk nekā 40 no tiem, visi uzliekot uz augšu.
Nr. 849, vieta finišā 323.
By duuzis 04.09.2017 15:23:58
Member · 461 commentsPisec! Tiltiņui slideni! Ko nu?! Deķītis nebija uzklāts un kritējiem spilventiņus zem dirsas nepalika! Naudu atpakaļ! Tūlīt un nekavējoties! Orgus aiz olām kokā!
Pašiem neliekas smieklīga šāda vaidēšana?
By maxwar 04.09.2017 15:38:32
Member · 12 commentsSEB MTB priekšā ļoti bīstamās vietās ir cilvēks un svilpes svilpe. Un marķējums ir Bīstams. tas ir pietiekami, lai palēninātu ātrumu.
By Sram 04.09.2017 15:59:07
Member · 1,188 commentsTilts, uz kura visi krita 25,5 km. Es arī nokritu un nevarēju staigāt pa kājām, tā, it kā tilts būtu eļļains ... pēc tam pārsegāja margas - daudzi naglas no galda klāja. Es atgriezos tur pēc sacensībām - jo es pazaudēju savu viedtālruni. Tur cilvēki varētu pazust - tā kā naglas ilga 10 cm no tilta, un tur bija vairāk nekā 40 no tiem, visi uzliekot uz augšu.
Nr. 849, vieta finišā 323.
KO ?
By Bibo 04.09.2017 16:05:30
Member · 582 commentsSEB MTB priekšā ļoti bīstamās vietās ir cilvēks un svilpes svilpe. Un marķējums ir Bīstams. tas ir pietiekami, lai palēninātu ātrumu.
Pirms vairākiem tiltiem bija brīdinājuma zīmes par tiltu, kā arī vismaz manā grupiņā braucēji pabļāva, ka priekšā tilts. Nemaz nerunājot par to, ka orgi N-tās reizes brīdināja, ka tilti ir slideni un jābūt uzmanīgiem.
Pret orgiem nekādu pretenziju tā kā nevajadzētu būt...
Lai gan ideja par to sietu man patika, tā gan būtu drīzāk jāadresē laikam GNP vadībai. Gan jau, ka pa tiem tiltiņiem slidinās GNP apmeklētāji arī citās dienās, ne tikai MTB Vienības brauciena dalībnieki
Savādāk viss pa smuko.
Lai gan bik sarūktināja braucējs, viena respektējama sporta kluba veloformā, ar 9xx numuru (neatceros, kāds bija), kurš savas kā min 2-vas isostar iztukšotās želejas paciņas vēsu prātu atstāja tur pat uz trases
Last edited by Bibo (04.09.2017 17:08:52)
By Vladis 03.09.2017 21:27:30
Member · 175 comments