ķēdes rūpnīcas eļļojums
Rīt mainīšu ķēdi, nezinu kā pareizāk darīt, noslaucīt pa nullēm Shimano rūpnīcas eļļu uzreiz un eļļot ar ProLong vai atstāt rūpnīcas eļļojumu, un kad būs vajadzība ieeļļot ar ProLong. Ķēdi eļļoju tikai ar Prolong un pagaidām mainīt netaisos. Lai labāk aizvākt rūpnīcas eļļojumu, ir doma izskalot ķēdi dīzelī, negribās lai eļļas sāk ēsties savā starpā.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By wheelie 11.06.2017 18:01:08
Member+ · 2,605 commentsmazgā nost, turklāt dikti smērējās tā rūpnīcas smēre
keep rollin'
By kandrejevs 11.06.2017 18:13:33
Member+ · 765 commentsrūpnīcas eļļa ir lai plauktā nerūsē, vairāk kā konservēšana ne eļļošana
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By Vilhelms 11.06.2017 19:55:29
Member · 350 commentsSkaidrs, Shimano rūpnīcas eļļa ir 'tjipa' padomju solidols. Vairāk jautājumu nav! Pagaidām...
Last edited by Vilhelms (11.06.2017 20:02:57)
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By Slowmo 11.06.2017 23:32:40
Member+ · 1,166 commentsNepiekritīšu iepriekš izteiktajiem viedokļiem par rūpnīcas eļļu. Tik labi saeļļot, kā tas ir izdarīts no rūpnīcas, vairs, visticamāk, neizdosies nekad. Vienkārši noslauki ar lupatu nost lieko, un brauc kādu laiku. Slapjam laikam paredzētās eļļas vēlāk var mierīgi pilināt klāt. Vai arī tad mazgā pilnībā ārā un liec Prolongu.
Rūpnīcas eļļa nav tikai konservēšanas nolūkam.
By Kefīrers 11.06.2017 23:52:59
Member · 211 comments
Ko tik neesmu ķēzījis ķēdei virsū, rūpnīcas smazka izvelk visilgāk, gan sausos gan slapjos braucienos.
Aizvēja pavēlnieks
By Aģents Ilze 12.06.2017 10:29:08
restricted · 765 commentsVajag karstā eļļas vannas peldināt, būs kā rūpnīcā.
Last edited by Aģents Ilze (12.06.2017 10:29:27)
By DZ 12.06.2017 11:49:35
Member · 3,501 commentsTādā pašā vajag peldināt visus tos, kas ikdienas braucējam iesaka skalot ārā rūpnīcas eļļu.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By rpriede 12.06.2017 12:17:43
Member · 95 commentsjaunai ķēdei es atstāju rūpnīcas smēri, tikai ik pa laikam noslauku ķēdi ar lupatu, jo (lai arī tā smēre strādā labi) rūpnīcas smēre vairāk ķer klāt netīrumus. kad pienāk laiks eļļot ķēdi, tad gan es pamatīgi notīru nost visu veco rūpnīcas smēri un saeļļoju velo eļļu.
Last edited by rpriede (12.06.2017 12:18:12)
By Vilhelms 12.06.2017 13:46:27
Member · 350 commentsVajag karstā eļļas vannas peldināt, būs kā rūpnīcā.
Kur problēma izmazgāt ķēdi, izslaucīt pilnīgi sausu, pakārt uz nagliņas, ieeļļot ar Prolong un ar karstu fēnu "nobraukt" visā ķēdes garumā, parasti pēc tādas eļļošanas uz ķēdes praktiski nepaliek necik lieka eļļa.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By GatisXC 12.06.2017 15:17:22
Member · 193 commentsTādā pašā vajag peldināt visus tos, kas ikdienas braucējam iesaka skalot ārā rūpnīcas eļļu.
Un uzraksts uz jebkuras ķēdes eļļas "fully de-grease and dry chain" ir domāts priekš kaķiem.
By Aģents Ilze 12.06.2017 15:48:55
restricted · 765 commentsPar peldināšanu bija joks, kaut gan tā padomju laikos darīja. Pats esmu pārgājis uz vaska šķīdumiem ikdienas litošanai, un esmu ļļoti apmierināts. Atpakaļ pāriet negribu. Nav tās sasodītās smilšu-metāla-eļļas mastikas visās malās. Bet par rūpnīcas smāķi - jes, tas iet visilgāk, viš arī tāds bišiņ viskozāks, līdz ar ko klusāka berze ;o}
By mm1492 12.06.2017 16:45:36
Member · 189 commentsPastāsti sīkāk par tiem vaska šķīdumiem.
By Aģents Ilze 12.06.2017 21:21:02
restricted · 765 commentsWax lube angļu tautas valodā. Es vienkārši korektāk izteicos, jo tas tiešām ir sintētiskais vasks izšķīdināts šķīdinātājā, kurš pēcāk pēc sastāva nogādes šķirbās iztvaiko. Finish line ceramic wax piem. labs. Vienīgi uzmanīgi ar izpilināšanu - tas ir dikti šķidrs un viegli pārforsēt ar daudzumu.
By Gerids 12.06.2017 21:55:42
Member · 831 commentsTādā pašā vajag peldināt visus tos, kas ikdienas braucējam iesaka skalot ārā rūpnīcas eļļu.
Un uzraksts uz jebkuras ķēdes eļļas "fully de-grease and dry chain" ir domāts priekš kaķiem.
Lai nebūtu sajūta, ka tiek iesmērētas fake news, varbūt vari iedot kaut vienu linku uz Shimano user manual ar šo frāzi? Derēs arī analogs teksts.
By GatisXC 12.06.2017 22:08:40
Member · 193 commentsTādā pašā vajag peldināt visus tos, kas ikdienas braucējam iesaka skalot ārā rūpnīcas eļļu.
Un uzraksts uz jebkuras ķēdes eļļas "fully de-grease and dry chain" ir domāts priekš kaķiem.
Lai nebūtu sajūta, ka tiek iesmērētas fake news, varbūt vari iedot kaut vienu linku uz Shimano user manual ar šo frāzi? Derēs arī analogs teksts.
https://muc-off.com/collections/bicycle … ramic-lube
Sadaļa Directions for Use.
Nevienam neko necenšos pierādīt, bet atstāt rūpnīcas lipekli MAN nav pieņemami, bet katrs dara kā grib.
By Huligāns 12.06.2017 22:24:51
Member · 963 commentsRīt mainīšu ķēdi, nezinu kā pareizāk darīt, noslaucīt pa nullēm Shimano rūpnīcas eļļu uzreiz un eļļot ar ProLong vai atstāt rūpnīcas eļļojumu, un kad būs vajadzība ieeļļot ar ProLong. Ķēdi eļļoju tikai ar Prolong un pagaidām mainīt netaisos. Lai labāk aizvākt rūpnīcas eļļojumu, ir doma izskalot ķēdi dīzelī, negribās lai eļļas sāk ēsties savā starpā.
atstāj rūpnīcas un no tā nekas slikts nenotiks, pēc laika tā pat mazgāsi ķēdi un eļļosi pa jaunam
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By Gerids 12.06.2017 22:30:36
Member · 831 commentsLai nebūtu sajūta, ka tiek iesmērētas fake news, varbūt vari iedot kaut vienu linku uz Shimano user manual ar šo frāzi? Derēs arī analogs teksts.
https://muc-off.com/collections/bicycle … ramic-lube
Sadaļa Directions for Use.
Nevienam neko necenšos pierādīt, bet atstāt rūpnīcas lipekli MAN nav pieņemami, bet katrs dara kā grib.
Tas ka jaukt eļļu tipus nav prātīgi ir samērā skaidrs, nav skaidrs vai tas kas tur jau sasmērēts tiešām nav lietojams. Man diezgan viennozīmīgi izskatās, ka ir! Pretējā gadījumā ražotājs par to informētu.
Last edited by Gerids (12.06.2017 22:30:58)
By Aģents Ilze 12.06.2017 23:25:40
restricted · 765 commentsNevajag jau vienmēr ticēt ražotājam, ar galvu labāk domāt vajag. Tā ir mūsu postsovjetikus priekšrocība - domāt plašāk un radošāk nēkā mārketinga ieprogrammētajiem kapitālistiem.
By ksp 12.06.2017 23:49:21
Member · 499 commentsEs pieturos pie tā, ar ko domāts smērēt vēlāk. Ja ķēdi ir paredzēts smērēt ar eļļu (zieminiekam), tad rūpnīcas konservantu nemazgāju nost, bet, ja paredzēts smērēt ar vaskiem/parafīniem, tad uzreiz attaukotājā iekšā.
By Ansis 13.06.2017 01:21:25
Member++ · 3,685 commentsPirms kādiem pieciem gadiem Shimano ķēdes nāca gan ar glabāšanas smēru, gan braucamu ķēdes eļļu. Viegli varēja atšķirt: glabāšanas smērs bija blāvs, necaurspīdīgs; eļļa caurspīdīga un ļoti vienmērīgi izklājās pa metāla virsmu.
By Gerids 13.06.2017 07:46:59
Member · 831 commentsInformācija, kas ir ticamāki par pašu pasaules novērojumiem, jeb intervija ar Shimano darbinieku Nick Murdick.
Avots: https://www.bikerumor.com/2011/06/28/ch … h-shimano/
BikeRumor: What is Shimano’s official stance on the chain lube that comes stock on a shimano chain? Is it actually a lube, or a grease? And is it best to leave it on until the chain gets noisy and relube, or strip it right away and relube before riding?
Nick: So that brings us to lubrication. I mentioned that the chain wears because of friction as the chain moves to wrap around a gear. Well, that friction is reduced if there is lube on the chain. If there is dirt mixed in, the lube makes a bigger difference in reducing friction. If there is water mixed in, the lube helps displace the water. The grease that comes on a Shimano chain is applied at the factory to the individual pieces before the chain is assembled. The grease does a better job of reducing friction than aftermarket chain lubes and it lasts longer. The main reason we use liquid chain lube, whether it is one that stays liquid or a dry lube that has a solid lubricant in a liquid carrier (like a PTFE lube) is because we need to get the lube on a part that is not accessible without disassembling the chain. So the best thing to do when installing a new chain is to leave the factory grease on, not apply any other lube, ride until it wears out and then start applying liquid chain lube. In dusty conditions you can wipe off the outside of the new chain with a rag that is wet with a gentle degreaser to keep dirt from sticking to the grease. The factory grease also keeps the chain nice and quiet. After soaking a chain in degreaser and then lubing the chain with liquid lubricant the chain gets noticeably louder.
Shimano does not have an official recommended chain lube. They all seem to work pretty good. Different people have different preferences and different conditions require different lubes.
By averza 13.06.2017 09:27:58
Member++ · 5,039 comments> ride until it wears out and then start applying liquid chain lube.
Tā arī no teksta nesapratu, kad wears out, vajag izmazgāt veco cītīgi ārā vai pietiek drusku noslaucīt un gāzt lube?
By Gerids 13.06.2017 10:09:57
Member · 831 comments> ride until it wears out and then start applying liquid chain lube.
Tā arī no teksta nesapratu, kad wears out, vajag izmazgāt veco cītīgi ārā vai pietiek drusku noslaucīt un gāzt lube?
Man sanāk, ka šis čalis saka, ka vaig pa virsu, ja viss slikti, tad pirms tam paķert kādu lupatu un pirms eļļošanas to notīra.
By Janchiks 13.06.2017 10:21:49
Member · 70 commentsNeticās, ka Šhimano māk uzražot ķēdi un vēl visādus pričendāļus, bet nejēdz ar ko eļļot
By raiter 13.06.2017 16:01:03
Member+ · 3,346 commentsHmmm. 17 gadu laikā vēl nevienai jaunai ķēdei neesmu nost rūpnīcas eļļu mazgājis ( Ne Shima, ne Sram, KMC, KCNC) .
Un neticēsiet - neviens irtenis nav vēl izjucis, Un neviena ķēde nav tapēc uzreiz pirmajā braucienā pātrūkusi vai sarūsējusi.
By karbon 13.06.2017 16:51:33
Member · 41 commentsMazliet nesaprotu par ko uztraucās daži braucēji, ka ķēdi pirms lietošanas obligāti jānotīra no rūpnīcas eļļas tikai tad var likt virsū un eļļot ar ko gribi. Tas ir muļķīgi un neapsriežas fakts.
By Vilhelms 11.06.2017 17:22:44
Member · 350 comments