Iespēja izmēģināt solīdā gala mtb / testa riteņi / demo braucieni

Avatar

By kalnups 18.04.2017 17:12:37

Member · 130 comments

Varbūt ieteiksiet velo kantori, kur var izmēģināt nopietnāka līmeņa ričukus? (galvenā interese par 29’’ karboniņu ar 1x11 piedziņu, bet interesētu arī enduro tipa ļenganie)
Un jā – ar izmēģināšanu es saprotu iespēju pabraukt pa taciņām, kalnainu apvidu, vēlams xco trasi. Pagaidām plaši izplatītākā pieeja ir iespēja pabraukt pa veikalu (sic!) vai, labākajā gadījumā, pa pagalmu un trotuāru pie veikala (kas ir drusku līdzīgi kā izmēģināt niršanas ekipējumu vannā), turklāt visbiežāk iet kopā ar prasību atstāt mašīnas atslēgas veikala pārziņā un tiešu vai netiešu apsolījumu no konkrētā kantora kaut ko iegādāties.
Nesen Veloatlaidēm bija kaut kāds jauno focus modeļu izbraukums zaļumos. Varbūt kaut kas līdzīgs gaidāms arī citur?

Avatar

By Laimigais 18.04.2017 17:30:22

Local.Shop · 3,167 comments

Atvaino, ko tieši Tu vēlies izmēģināt.

Kā strādā 1x11 slēdži, vai XT bremzes, vai, kāda ir sēdēšana uz ne sava benķa ???

Nopērkot velo priekš sacensībām, tam automātiski ir jāieplāno uzsēdes regulēšana, kur velo tiek "piedzīts" Tavam ķermenim.
Iznesuma garums un lenķis, stutes augstums, offsets utt.
Visas sajūtas, ko būsi jutis testa braucienā pa Siguldas XCO trasi būs kaķim zem astes.


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By rsktandems 18.04.2017 17:32:28

Member · 94 comments

Vēl joprojām vari droši doties uz veloatlaides.lv un izmēģināt gana nopietna līmeņa 29"  karbona Focus modeļus smile


Riteņbraukšanas treniņi un velo sacensības

Avatar

By jaja 18.04.2017 17:54:24

New Member · 1,271 comments

Siguldas XCO tik smags ka tur izjūtas nomāks saprātu big_smile
Un ļenganais tur labāk der. Ja ņem jaunu labu, tad labāk 1x12  ja 1x11 tad sramu. subj.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By kandrejevs 18.04.2017 18:34:32

Member+ · 767 comments

kas sramam labāks?


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By Bevilaqua 18.04.2017 21:07:10

Member · 56 comments
Laimigais wrote

Atvaino, ko tieši Tu vēlies izmēģināt.

Kā strādā 1x11 slēdži, vai XT bremzes, vai, kāda ir sēdēšana uz ne sava benķa ???

Nopērkot velo priekš sacensībām, tam automātiski ir jāieplāno uzsēdes regulēšana, kur velo tiek "piedzīts" Tavam ķermenim.
Iznesuma garums un lenķis, stutes augstums, offsets utt.
Visas sajūtas, ko būsi jutis testa braucienā pa Siguldas XCO trasi būs kaķim zem astes.

O, šī ir intersanta atbilde. Kādam šķiet, ka velo jāpērk uz aklo, tipa pēc tam pieregulēs. Gribās pajautāt, vai mākat regulēt? Vai iespaids no velo ir tikai uzsēdes jautājums?
Patiesībā būtu labi, ja šādi darboņi ietu mācīties, nevis mānīt cilvēkus, kuri grib izprasts kas ir kas. Tad droši vien arī naudu nopelnīt iemācīsies!

Droši vien ne visiem mans komentārs patiks, bet tiešām uzdzen dusmas tie primitīvie piegājieni. Lielāka daļa cilvēku velo izvēlas no estētiska, ērtuma un sajūtu viedokļa, un grib lepoties ar savu izvēli. Tā vietā lai iedod pamēģināt un viss kaut ko paskaidrot, kā rezultātā cilvēks nopirks, sākas augstprātīgs teksts, kad paša kvalifikācijai nav pierādījumu.

Veiksmi visiem,

Last edited by Bevilaqua (18.04.2017 21:10:14)

Avatar

By Laimigais 18.04.2017 21:17:35

Local.Shop · 3,167 comments

Spēcīgi


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By kalnups 18.04.2017 21:27:35

Member · 130 comments
Laimigais wrote

Atvaino, ko tieši Tu vēlies izmēģināt.

Kā strādā 1x11 slēdži, vai XT bremzes, vai, kāda ir sēdēšana uz ne sava benķa ???

Nopērkot velo priekš sacensībām, tam automātiski ir jāieplāno uzsēdes regulēšana, kur velo tiek "piedzīts" Tavam ķermenim.
Iznesuma garums un lenķis, stutes augstums, offsets utt.
Visas sajūtas, ko būsi jutis testa braucienā pa Siguldas XCO trasi būs kaķim zem astes.

Cilvēk, Tev iespējams ir pavisam taisnība un argumenti ar tādi dzelžaini vai no līdzīgi cieta materiāla. Tomēr entuziastam, kurš ir vismaz tikpat apmulsis kā es pats uzreiz rodas nākamais jautājums:
Par kuru tad no visiem tiem padsmit kantoriem tad lai balso ar savu maku, ja katalogā un/vai veikalā visi tie ričuki izskatās pagalam labi? Es jau pats labāk balsotu par kantori, kas ir atsaucīgs un pretimnākošs, gatavs vismaz vienu jaunāko M/L modeli norakstīt no plauktiņa "bez neviena puteklīša" par labu testa vajadzībām.
Rūpnīcu komandu braucēji gan var būt priviliģēti būt brīvi no šādas galvas lauzīšanas un domāt tikai par uzsēdi un kāju skuvekļiem, heh..

Avatar

By fuuliitis 18.04.2017 21:33:01

Member · 75 comments
kalnups wrote
Laimigais wrote

Atvaino, ko tieši Tu vēlies izmēģināt.

Kā strādā 1x11 slēdži, vai XT bremzes, vai, kāda ir sēdēšana uz ne sava benķa ???

Nopērkot velo priekš sacensībām, tam automātiski ir jāieplāno uzsēdes regulēšana, kur velo tiek "piedzīts" Tavam ķermenim.
Iznesuma garums un lenķis, stutes augstums, offsets utt.
Visas sajūtas, ko būsi jutis testa braucienā pa Siguldas XCO trasi būs kaķim zem astes.

Cilvēk, Tev iespējams ir pavisam taisnība un argumenti ar tādi dzelžaini vai no līdzīgi cieta materiāla. Tomēr entuziastam, kurš ir vismaz tikpat apmulsis kā es pats uzreiz rodas nākamais jautājums:
Par kuru tad no visiem tiem padsmit kantoriem tad lai balso ar savu maku, ja katalogā un/vai veikalā visi tie ričuki izskatās pagalam labi? Es jau pats labāk balsotu par kantori, kas ir atsaucīgs un pretimnākošs, gatavs vismaz vienu jaunāko M/L modeli norakstīt no plauktiņa "bez neviena puteklīša" par labu testa vajadzībām.
Rūpnīcu komandu braucēji gan var būt priviliģēti būt brīvi no šādas galvas lauzīšanas un domāt tikai par uzsēdi un kāju skuvekļiem, heh..

reti kurs bus gatavs norakstit darga gala velo, ja nav garantija ka nopirksi smile realli vieniga starpiba ir ramjiem, un tam tev nevajag top galu , lai saprastu kurs tev labak (mani uzskati ka visiem  top brendiem geometrija laba, bet protams , kada bus tev labak piemerota). Japerk price/performce (aprikojums) un tas kas uz aci patik,

es savu vispar pasutiju uz priekspasutijumu (xc/lenganais big_smile) un lv nebija neviena tada ko pat notestet, tad gribi teikt, ka es mekleju piedzivojumus?

mans uzskats , ka ja netrenejies baigi nopietni tad 2*10/11 sistema ir must have, jo tomer ja iebrauc kada meza tad prasas taa lielaakaa amplituda un grantem lielaks prieksa lai nav jataisa mega kadence , kas iznicina kajas big_smile bet ja trenejies, tad tava velme pavizinaties pa meziem ar veikala riteni neizprotama, jo tad jau tev jabut skaidram kas un kaa smile

Last edited by fuuliitis (18.04.2017 21:35:28)

Avatar

By Papuass 18.04.2017 21:49:26

Member+ · 2,974 comments

Kājas iznīcina stampāšana. No augstas kadences var tik kājstarpi noberzt un pulsu uzcelt (vairāk aerobā slodze).

Avatar

By GatisXC 18.04.2017 22:15:21

Member · 193 comments

CANYONus vispār LV nekur nevar dabūt redzēt. Es sūtīju caur Laimīgo, no sākuma izpētot ģeometriju, salīdzinot ar esošā velo ģeometriju un izdarot secinājumus.  Pa lielam tas arī ir viss, par ko būtu jāsatraucas. Manā gadījumā kur vēl varētu būt problēma - XO1 Eagle draivtreins slikti slēgsies, DT SWISS dārgā gala rati slikti griezīsies, RS SID slikti amortizēs? Ko tur testēt? Beņķi vienīgais...

Avatar

By GatisXC 18.04.2017 22:17:02

Member · 193 comments
Papuass wrote

Kājas iznīcina stampāšana. No augstas kadences var tik kājstarpi noberzt un pulsu uzcelt (vairāk aerobā slodze).

Kadence katram sava - ir kardānisti un ir tinēji (šuvēji). Es piederu pie otrajiem.

Avatar

By kandrejevs 18.04.2017 22:19:16

Member+ · 767 comments

kājas iznīcina tieši zema kadence. jāpieliek daudz lielāks spēks, lai dabūtu to pašu jaudu. un 1x11 34t pie 90 kadences ir gandrīz 40km/h- ar šādu ātrumu vienības brauciena mtb 1. koridora beigas brauca pa asfaltu gar sēnīti. pie mazliet lielākas kadences- 110 ir gandrīz 50km/h, kas ir ~600w?


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By ktn 18.04.2017 22:36:18

Member+ · 1,642 comments

Domāju, ka tev vecīt, jāsaņem drosme un jāiet uz izvēli, kas balstīta uz emocijām. Aizmirsti tās muļķības, ko te sarakstīji "glibu izmēģināt, glibu pašu, pašu labāko, -atlaides", utt.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By vasis8 18.04.2017 23:20:43

Member · 5,770 comments

te nu es arī Lecīgajiem piekritīšu ka tāda izmēginašana tev neko dižu nedos, jo:
a) veloveikals nenoliks tev M un L rāmi saviem topa gala rumakiem (ja pieņemam ka tu gribi iemeģinat gan fulliti gan HT, tad kopā 4 velo)
b) visas komponentes pa lielam dārgajam galam ir vienādas (XTR, XX1, FOX/RS SID) un atšķiries tikai rāmji, taču tu objektīvi viņus nevaresi novērtēt jo neviens nebūs pa tavai Uzsēdei uztaisīts, līdz ar to top klases rāmis tev var nepatikt dēl pārak īsā iznesuma, neerta beņķa utt.
c) noliec savus noskatītos velo uz lapas, saraksti komponentes tā lai tās ir +/- līdzīgas un līdzīgā cenā un izvēļies pēc tā kurš ramis smukāk nokrāsots vai kurā bodē ar gardāku kafiju pacienā..tātad izvēlies SUBJEKTĪVI.


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By fastestlapsDOTcom 19.04.2017 00:45:48

Member · 95 comments
GatisXC wrote
Papuass wrote

Kājas iznīcina stampāšana. No augstas kadences var tik kājstarpi noberzt un pulsu uzcelt (vairāk aerobā slodze).

Kadence katram sava - ir kardānisti un ir tinēji (šuvēji). Es piederu pie otrajiem.

Vai tad 2017 gadā kad ir pieejami jaudas mērītāji vēl ir muļķīši, kas spiež uz pedāļiem un nesaprot pamatskolas fiziku (power = torque X RPM)?

Avatar

By wattanens 19.04.2017 06:23:57

Member · 793 comments

Šosejas riteņbraukšanas notikumi pasaulē. Njā...


3/4

Avatar

By kalnups 19.04.2017 10:05:54

Member · 130 comments
wattanens wrote

Šosejas riteņbraukšanas notikumi pasaulē. Njā...

Tik tagad pamanīju, cik ļoti esmu aizspiedis garām piemērotai sadaļai. Nekas, pieredzītei un veiklībai vēl ir kur augt (bet izpratne par kāju skūšanu drošvien paliks vidēja lauku veča līmenī).

Last edited by kalnups (19.04.2017 10:06:25)

Avatar

By Andersons 19.04.2017 11:32:31

Member+ · 2,638 comments

Parasti sezonā arī to daru bet patreiz tik ziemīgs ka skuveklis vēl plauktā krāj putekļus joprojām bet topika autors labi greizi aizšāvis.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.