Veloserviss balvas izcīņa !
Veloserviss balva 2014/2015
Mērķis – veicināt un popularizēt riteņbraukšanas sportu Latvijā.
Piedāvāt ikdienas Latvijas riteņbraucējam, izjust pasaules klases sportistu treniņu, sacensību garu un atmosfēru.
Noskaidrot labāko virtuālo velosimulātora braucēju Latvijā.
Sacīkšu laiks un vieta.
Sacensības notiek no no 2014.gada 8.decembra līdz 2015. gada 2. martam.
Sacensības notiks 4. posmos ar 25-50km garām distancēm. Viena posma veikšanai tiks dots laiks, 11. darba dienas.
1. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 08.12.2014. līdz 22.12.2014. (9³º-18ºº)
2. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 05.01.2015. līdz 19.01.2015. (9³º-18ºº)
3. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 26.01.2015. līdz 09.02.2015. (9³º-18ºº)
4. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 16.02.2015. līdz 02.03.2015. (9³º-18ºº)
Pieteikšanās.
Pieteikties startam varēs klātienē Viskaļu ielā 26. Dalības maksa uz visiem posmiem – 15.00 EUR.
Apraksts.
Lielākā daļa no mums ir strādājoši, tāpēc esam izveidojuši iespēju katram veikt mūsu izveidoto distanci, piemērotā laikā. Tas ir iepriekš vienojoties par dienu un laiku. Distances būs izveidotas no 25 līdz 50km garumam, ar dažādu reljefu. Radīsies iespēja pabraukt pa līdzenumu, pilsētas apstākļos un uzrāpties kalnā.
Katram dalībniekam būs iespēja 10-15 minūšu laikā izmēģināt, noregulēt un sagatavoties startam.
Vienlaicīgi ir iespējams startēt diviem braucējiem, un sacensties sava starpā.
Distances veikšanas laika limits 1st. 40min.
Pārējā laikā piedāvājam izmantot Tacx Genius velosimulātoru, treniņu procesam, tas ir 5.00 EUR par
baraucienu līdz 2 stundām. Katras nākamās 30 min. – 1.00EUR.
Brīva laika rezervēšana treniņiem, priekšroka etapu veicējiem !
Katrs dalībnieks tiks nodrošināts ar ūdeni distances veikšanas laikā un dušu pēc tā.
Vecuma grupas.
W – jaunietes, juniores un sievietes
M – dzimuši no 1999.gada un jaunāki
M1 – dzimuši no 1974 līdz 1998.gadam
M2 – dzimuši 1974.gadam un vecāki
Vērtējums.
Pēc katra posma veikšanas, dalībnieka rezultāts tiks fiksēts un summēts ar katru nākamo. Uzvarētājs un galvenās balvas ieguvējs, tiks noteikts 4.posmu kopējo laiku summu īpašnieks, neatkarīgi no vecuma grupas.
Pirmo trīs vietu ieguvējiem balvas no Veloserviss.
Mierinājuma balvas vecumu grupu uzvarētājiem.
Ieteicamais apģērbs: velobikses īsās, T-krekls vai velokrekls, sporta apavi.
Velosipēdi būs aprīkoti – Jūsu velokurpēm nepieciešamiem Shimano pedāļiem!
Uzmanību dalībniekiem !!!
Vēlamos starta laikus obligāti jāsaskaņo ar organizātoru pa tālruni 67392042 vai 29297897
Katrs sacensību dalībnieks anketā ar savu parakstu apliecina: ka uzņemas pilnu atbildību par savu veselības atbilstību distances veikšanai.
2Rati.lv
By Veloserviss 04.12.2014 09:43:22
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss Latvia Balvas sacensību 1. posma reljefs.
Gribētāju skaits jau pieaug, neatstājiet uz pēdējo.
Startējam jau 08.12.2014.
2Rati.lv
By DZ 04.12.2014 16:38:02
Member · 3,501 commentsBy cuu508 04.12.2014 17:40:14
Member+ · 461 commentsEs savukārt ceru, ka būs pilnīgi plakans
By Veloserviss 04.12.2014 17:53:37
Local.Shop · 118 commentsCentīsimies izveidot trases ar dažādu reljefu. Brauksim kalnā un protams lejā no kalna
2Rati.lv
By Veloserviss 30.12.2014 17:04:24
Local.Shop · 118 comments30.12.2014. - 1.posma rezultāti
Novēlu visiem velomīļiem panākumus jaunajā 2015.gada sezonā
Ar cieņu Sandris
2Rati.lv
By Veloserviss 30.12.2014 17:08:15
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality - 2.posma trases reljefs.
sākam jau 5.janvārī !!!
2Rati.lv
By Veloserviss 15.01.2015 17:47:20
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 15.01.2015. Pl. 17.30
2Rati.lv
By Veloserviss 17.01.2015 16:25:35
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 17.01.2015. Pl. 16.00
2Rati.lv
By Veloserviss 21.01.2015 17:19:41
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 21.01.2015. Pl. 17.00
2Rati.lv
By arvils 10.02.2015 10:38:28
Member · 285 commentsTiem kas vēl nav šo pamēģinājuši un šaubās vai ir jēga, tad es noteikti rekomendēju.
Braucu būtībā tieši tāpēc, ka gribēju uzzināt savus, vismaz aptuvenos, jaudas rādītājus. Tā kā ja vēl kādam ir līdzīga interese, tad šī ir lieliska iespēja. + vārēsiet salīdzināt rezultātus ar citiem braucējiem.
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By ario 11.02.2015 10:20:22
Member · 234 commentskad būs 3. posma rezultāti?
By cuu508 11.02.2015 12:34:31
Member+ · 461 commentsJa brauc, lai uzzinātu savus jaudas rādītājus, tad jābrīdina, ka Tacx trenažieriem tie tik tiešām ir aptuveni.
http://bicycles.stackexchange.com/quest … wer-meters
In my experience, the Flow is not particularly accurate although in certain modes it can be consistently inaccurate. In other modes it is inconsistently inaccurate. However, in all test modes I've used, the Flow overestimates rather than underestimates power compared to a Power Tap.
Sakrīt ar maniem novērojumiem. Pāris dienas pēc 2. posma nobraukšanas mājās uztaisīju 20 minūšu FTP testu ar PowerTap. FTP sanāca par 38W zemāks, kā Tacx samērītais– ievērojama atšķirība.
Tas gan netraucē salīdzināt rezultātus minūtēs ar citiem braucējiem, jo trenažieri un riepas visiem vienādi. Un pasākums labs, piespiež papūlēties, kā reti kurā treniņā ;-)
By Andersons 11.02.2015 13:12:43
Member+ · 2,639 commentsNu Genius pilnīgi noteikti par Flow būs precīzāks bet protams ne tik precīzs kā labs jaudas mērītājs. Tajā pašā laikā abi trenažieri cerams darbojas ar vienādu darbību.
Pasākums ir labs, mazliet ziemu noīsināt.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By klacis 11.02.2015 15:31:33
Member · 75 commentsUzdūros topikam un sadomāju, ka varētu uz pēdējo posmu aizdoties un piedalīties, bet mani nedaudz samulsināja nolikumā šis teikums: "Velosipēdi būs aprīkoti – Jūsu velokurpēm nepieciešamiem Shimano pedāļiem!". Lūdzu paskaidrojiet, kas tur ir domāts? Viņi piedāvā ričuku un uzliek tādus shimano pedāļus, kas der jebkurām velokurpēm? Vai tomēr ir jāaun kādas īpašās Shimano standartu kurpes...
By cuu508 11.02.2015 16:00:00
Member+ · 461 commentsTu vari vai nu ņemt līdzi savu ričuku ar jebkādiem pedāļiem--tad viņi ieliks tavā ričukā savu pakaļējo ratu.
Vai arī vari ņemt līdzi velokurpes ar SPD (Shimano MTB standarts) vai SPD-SL (Shimano šosejas standarts) stiprinājumiem un viņi uzskrūvēs attiecīgos pedāļus.
Ja ir neskaidrības, vislabāk piezvanīt un precīzi izprasīt.
Last edited by cuu508 (11.02.2015 16:01:52)
By klacis 11.02.2015 16:25:36
Member · 75 commentsPaldies par paskaidrojumu! Vēl viens pirmziemniekatrenažieragriezēja jautājums. Ar ko tā zilā riepa ir tik īpaša, ka viņu šur un tur redz uzmontētu? Pats garāžā čibinu ar parastu riepu un it kā nekādas problēmas nesaskatu.
By arvils 11.02.2015 16:39:28
Member · 285 commentsGodīgi sakot tie rādītāji šķita diezgan ticami. Pilnīgi noteikti nebija nekāds kosmoss, vienīgi braucot kalnā, rādija krietni mazākus ciparus, respektīvi, - konstanti par kādiem 30-50W mazāk... Īsti nesapratu kāpēc tā, jo atdeve bija +/- tāda pati kā braucot līdzenos gabalus.
Un pat ja Tacx rāda vairāk, tad var pierēķināt to, ka braucot iekštelpās klimats būs aptuveni tāds kā tropos; Visbiežāk ventilators nedzesēs tik labi cik pretvējš, braucot normālā ātrumā. Temperatūra virs 20-22*C ievērojami mazina maksimālo atdevi, jaudu. Līdz ar to tie īstie rādītāji beigās var izrādīties pat labāki nekā rāda Tacx.
Last edited by arvils (11.02.2015 16:49:01)
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Slowmo 11.02.2015 17:08:38
Member+ · 1,166 commentsKadence netika samazināta pret kalnu? Var gadīties, ka spēku pieliec lielāku, bet tā kā kadence zemāka, rezultējošā jauda sanāk mazāka.
By cuu508 11.02.2015 17:17:50
Member+ · 461 commentsklaci, trenažierim paredzētās riepas lēnāk dilst. Man jau otro ziemu iet Continental HomeTrainer riepa un vizuāli tā ir vēl aizvien bez kādām nodiluma pazīmēm.
Parastai riepai iet pelēki puteklīši pa gaisu un pamazām izdilst plakans vidus. Ja tev ir parastās riepas, ko vairs netaisies pa āru braukt, tad var arī nobraukt "līdz galam" uz trenažiera.
Dažreiz tiek minēts, ka speciālām riepām vajadzētu būt klusākām, bet tur es starpību nemanu.
By arvils 11.02.2015 22:28:59
Member · 285 commentsKadence netika samazināta pret kalnu? Var gadīties, ka spēku pieliec lielāku, bet tā kā kadence zemāka, rezultējošā jauda sanāk mazāka.
Jā, braucot kalnā, kadence bija zemāka - ap 80-90 (zemākā laikam bija 78rpm, bet uz īsu brīdi, kad kājas jau bija diezgan piedzītas un zemāka pārnesuma vairs nebija), bet noteikti ne tik izteikti ārpus optimālās zonās.
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By ario 17.02.2015 10:22:31
Member · 234 commentsĒ, jau 4ais posms iet, kur rezultāti no 3. posma? plīz!
By Veloserviss 20.02.2015 11:42:41
Local.Shop · 118 commentsVeloserviss Latvia Balvas sacensību 4. posma reljefs.
Jau startējam !!!
2Rati.lv
By arvils 05.03.2015 12:48:05
Member · 285 commentsIzskatās, ka rezultāti ir tā pamatīgi kaut kur aizķērušies -___-
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Andersons 05.03.2015 12:53:52
Member+ · 2,639 commentsCik sapratu kad aizgājušā sestdienā startēju ka vēl daļa pat vēl trešo posmu neesot nobraukuši slimību un vēl kādu tur iemeslu dēļ. eigu daļa jau gāja mazliet kā pa biezu miglu.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Beka 05.03.2015 14:00:56
Member · 118 commentsSākums visam pasākumam bija labs, bet beigas tiešām tika samuļļātas. Varēja jau tomēr līdz galam izturēt un ar godu to visu pabeigt. 3 posma rezultātus man liekas ka neviens nav redzējis. 4 posms jau arī gandrīz garām un nekādas informācijas nav.
By arvils 05.03.2015 14:47:44
Member · 285 commentsSākums visam pasākumam bija labs, bet beigas tiešām tika samuļļātas. Varēja jau tomēr līdz galam izturēt un ar godu to visu pabeigt. 3 posma rezultātus man liekas ka neviens nav redzējis. 4 posms jau arī gandrīz garām un nekādas informācijas nav.
Veloserviss mājaslapā / nolikumā rakstīts, ka 4. posms un līdz ar to arī sacensības beidzās 2. martā. Bet gan jau kāds vēl grib nobraukt kādu no posmiem un tāpēc visiem pārējiem būs vēl kādu brīdi jāuzgaida
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Veloserviss 04.12.2014 09:34:43
Local.Shop · 118 comments