Spiediens riepās :)
Sveiki, gan jau ir apspriests, bet vairāk dzirdēts par bezkameru. Mans jautājums būs par kamerniecēm. Aizmugures ratā 2 atmosf. priekšā 1.8 pašam liekas ok. ripo itkā labi, dzīvsvars uz 87-88kg. Kā būs uz sauso SEB gonku!
Seza
By Sram 22.04.2014 10:11:31
Member · 1,188 commentsPumpē 3 abaas un miers
By KasparsS 22.04.2014 11:33:21
Member+ · 2,280 commentsSram, vai tad tas nav atkarīgs no nobrauktajiem kilometriem?
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By gaga 22.04.2014 12:00:33
Member+ · 2,160 commentsvai tad spiedienam riepās ir nozīme brīdī kad stum velo?
By Eduards 22.04.2014 12:05:53
Member# · 2,686 commentsDiemžēl patiesību šajā tēmā tu neuzzināsi spiediens riepās ir xc foruma lielākā joku un ironijas tēma.
By Ansis 22.04.2014 13:44:00
Member++ · 3,685 commentsspiediens riepās ir xc foruma lielākā joku un ironijas tēma.
Jā, pirms dažiem gadiem viena sieviešu elites braucēja izpelnījās teju Cicerona balvu, jo viņas spēkos bija šo tehniski svarīgo jautājumu par tādu pārvērst.
By SEZA 22.04.2014 14:36:14
Member · 118 commentsNu skaidrs ka jāeksperimentē pašam vien būs pat nopietnos forumos bez ironijas nevar
to gaga: neredzu nevienu vietu kur Cēsis - Valmiera būtu jāstumj, ja nu korķis :0 kaut pie stūmējiem sevi neuzskatu, ja ir pieredze padalies
Mani māca šaubas par to, ka pagriezienos priekšējam ratam pie 1.8 riepa diezgan "bīdās" uz sānu, ja tā varētu teikt.
Dakša ir mīkstā, bet var regulēt mīkstumu. Cietāk it kā negribētos, jo kā te minēja forumā, labāk iet pa pļavām un mīkstāku zemi!!!
Seza
By vitamiins_xc 22.04.2014 15:06:12
Member+ · 2,832 commentsjāstumj bez spiediena, 8gr vieglāk
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By martinsb 22.04.2014 15:10:20
Member+ · 964 commentsbet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25, svars 82kg. Kāds spiediens??
By Brakkis 22.04.2014 15:12:22
Member+ · 958 commentsVēl jau svarīgi, cik platas riepas. 2.25 varbūt i varētu (man gan liekas mazs), bet šaurākām ieteiktu tēmēt tuvāk 3/2.5.
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By Brakkis 22.04.2014 15:14:27
Member+ · 958 commentsbet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25, svars 82kg. Kāds spiediens??
Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur.
Last edited by Brakkis (22.04.2014 15:15:26)
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By martinsb 22.04.2014 15:27:29
Member+ · 964 commentsbet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25, svars 82kg. Kāds spiediens??
Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur.
tad jau es braucu ar pareizo spiedienu, abās aptuveni 2,5. Ja dubļaināka un mīkstāka trase, tad spiedienu jāpalaiž mazāku ja??
By Sram 22.04.2014 15:45:38
Member · 1,188 commentsbet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25, svars 82kg. Kāds spiediens??
Es aizpagajuso gad ar tadam riepam un 72 kg pumpeeju 3.2 atm. Gaaja labi =]
By Krauklis 22.04.2014 16:04:59
Member · 37 commentsTikko pārkapu no RapidRob 2,25 (man patika 2,8-3,0Bar) uz FuriousFred 2,0 (šim izmēram 3,0 ir pa maz, pat vizuali šķiet tā švaki, zem profilts, bails ka nesit cauri), 4,0 ir kā laikā. Tai pašā laikā RR pie 4.0bar ''grabēdams gāja''.
Izmēģināts izgājušajās brīvdienās Tukumā, emsu starā par FF.
dzīv-svars 90kg
By Brakkis 22.04.2014 16:34:14
Member+ · 958 commentsbet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25, svars 82kg. Kāds spiediens??
Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur.tad jau es braucu ar pareizo spiedienu, abās aptuveni 2,5. Ja dubļaināka un mīkstāka trase, tad spiedienu jāpalaiž mazāku ja??
Jā.
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By KKTK 22.04.2014 16:42:41
Member+ · 2,298 commentsCēsis-Valmiera? Šosejā tak pumpē vismaz 6 atmosfēras
By ginca23 22.04.2014 18:29:04
Member+ · 3,154 commentsKo tur ņemties ar gaisu, uzreiz slāpekli. Pats braucu ar slāpekli, vot tā ir štelle
Last edited by ginca23 (22.04.2014 18:30:15)
Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)
By 436 22.04.2014 20:38:21
Member · 822 commentsKo tur ņemties ar gaisu, uzreiz slāpekli. Pats braucu ar slāpekli, vot tā ir štelle
kāds no tā ieguvums ja gaisā ap teju 80% ir slāpeklis?
By Trax 22.04.2014 21:01:34
Member · 318 commentsBy ImantsR 22.04.2014 21:18:00
Member · 163 commentsbliez iekšā maksimālo pieļaujamo plus viena atmosfēra! cietāka riepa ātrāk ripo, nelielo diskomfortu uz saknēm un grants aizstās finišā izcīnītā vieta uz podiuma kas neriskē tas nedzer
By keineliebe 22.04.2014 21:33:15
Member+ · 179 commentsšinī linkā aptuveni 1h:1min komentārs par riepu spiedieniem, protams tehniskas trases, bet tomēr http://live.redbull.tv/events/346/uci-m … rg-xco-men
Hydra Epic III,V
By antikurjers 22.04.2014 21:54:56
restricted · 550 commentsPriekšā 1.8 pakaļā 2.5. Cietais MTB 29er. Racing Ralph EVO 2.2. Man neprasās cietāku. Priekšā amortizējās smuki. + ātrums uz asfalta ar pieklājiegs. Pārsist nav sanācis. ~77kg
Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.
By Ansis 22.04.2014 23:16:53
Member++ · 3,685 commentsPar tīra slāpekļa pildīšanu riepās - es savulaik runājos ar vienu ķīmijas institūta zinātnisko pētnieku. Viņa galvenais secinājums bija tāds, ka tīrā slāpekļa reklamētāji noteikti paši nezin, ap ko patiesībā lieta grozās.
Pareizi, ka gaisā ir 78% slāpekļa. Bez tam, skābeklis periodiskajā tabulā ir nākošais elements, septiņu protonu un neitronu vietā ir pa astoņiem. Starp blakus elementiem ideālas gāzes aproksimācija strādā līdz vairāk kā 10 atm, tātad tur nekāda jūtama fizikālo īpašību atšķirība nebūs. Atšķirība ir pavisam citā lietā, proti, skābeklis ir nepieciešamas dzīvajiem radījumiem, t.sk. baktērijām. Un par materiālu un tehnisko izstrādājumu kalpošanas mūža saīsināšanos baktēriju dēļ netiek atklāti runāts; ražotājiem tā ir pārāk riskanta tēma - vienkāršoti sakot, kurš pirmais par to sāks runāt, tā ražojumus vairs nepirks, jo citi ražotāji pateiks, ka viņiem tāda problēma nav:) Pēdējos desmit gados ir parādījusies pietiekami ticama informācija, ka orbitālā stacija Mir uz vecumu visvairāk cieta no baktēriju savairošanās.
Pastāv versija, ka riepā korda diegos dzīvo baktērijas, kas barojas no gumijas naftas radikāļiem. Ja riepu piepilda ar tīru slāpekli, baktērijas noslāpst, un tas paildzina riepas mūžu. Šo pēdējo faktu reklamētāji interpretē, kā viņiem izdevīgāk, piepinot klāt arī labākas rites īpašības.
By kalns_rsi 22.04.2014 23:17:17
Member · 521 commentsPriekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.
By Kalvis99 22.04.2014 23:25:55
Member · 1,832 commentsPar tīra slāpekļa pildīšanu riepās - es savulaik runājos ar vienu ķīmijas institūta zinātnisko pētnieku. Viņa galvenais secinājums bija tāds, ka tīrā slāpekļa reklamētāji noteikti paši nezin, ap ko patiesībā lieta grozās.
Pareizi, ka gaisā ir 78% slāpekļa. Bez tam, skābeklis periodiskajā tabulā ir nākošais elements, septiņu protonu un neitronu vietā ir pa astoņiem. Starp blakus elementiem ideālas gāzes aproksimācija strādā līdz vairāk kā 10 atm, tātad tur nekāda jūtama fizikālo īpašību atšķirība nebūs. Atšķirība ir pavisam citā lietā, proti, skābeklis ir nepieciešamas dzīvajiem radījumiem, t.sk. baktērijām. Un par materiālu un tehnisko izstrādājumu kalpošanas mūža saīsināšanos baktēriju dēļ netiek atklāti runāts; ražotājiem tā ir pārāk riskanta tēma - vienkāršoti sakot, kurš pirmais par to sāks runāt, tā ražojumus vairs nepirks, jo citi ražotāji pateiks, ka viņiem tāda problēma nav:) Pēdējos desmit gados ir parādījusies pietiekami ticama informācija, ka orbitālā stacija Mir uz vecumu visvairāk cieta no baktēriju savairošanās.
Pastāv versija, ka riepā korda diegos dzīvo baktērijas, kas barojas no gumijas naftas radikāļiem. Ja riepu piepilda ar tīru slāpekli, baktērijas noslāpst, un tas paildzina riepas mūžu. Šo pēdējo faktu reklamētāji interpretē, kā viņiem izdevīgāk, piepinot klāt arī labākas rites īpašības.
Kā ķīmiķis domāju, ka N2 noder limašīnām, kur to riepās nedrīkstētu sasalt gaisa mitrums augstumā, vai
riepās,kur ir metāla kordas, lai nebūtu korozija. Par spiediena zudumu N2 vs O2 :
http://www.getnitrogen.org/pdf/graham.pdf
Kad varēju tad braucu ar 2 bar FF 26x2,40
Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?
By antikurjers 23.04.2014 00:01:29
restricted · 550 commentsPriekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.
Tev nav taisnība! Un Continental Race King totāls sūds(auto riepas labas bet velo galīgi garām. Smagas neizturīgas). Maini pret Schwalbi/MAX/etc.
Tepat forumā bija karsta apspriede, kur tika apgāzts maldīgais apgalvojums, par spiediena attiecību pret cietumu. Un veicot testus uz sevis, atlika vien piekrist.
Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.
By kalns_rsi 23.04.2014 00:33:17
Member · 521 commentsPriekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.
Tev nav taisnība! Un Continental Race King totāls sūds(auto riepas labas bet velo galīgi garām. Smagas neizturīgas). Maini pret Schwalbi/MAX/etc.
Tepat forumā bija karsta apspriede, kur tika apgāzts maldīgais apgalvojums, par spiediena attiecību pret cietumu. Un veicot testus uz sevis, atlika vien piekrist.
Cietam un līdzenam segumama, tā būtu precīzāk un ,protams, visam ir savas galējības un nianses, kā arī ir spiediena apgabals kurā ir paredzēts riepai "strādāt", taču ar mīkstu riepu pa asfaltu nepabrauksi un ar cietu pa smiltīm ne tik.
Es braucu ar contineta Race King, nesūdzos, nevarētu tiekt, ka neizturīgas un drausmīgas, taču nav arī baisās pieredzes ar citām. Neuzskatu arī, ka vidusmēra braucējam ir "liela" starpība starp Race King, vai Schwalbes FF vai RR vai citām MTB riepām, kā arī 50g riepas. Tur daudz lielāka nozīme ir treniņos iegūldītajam darbam.
By SEZA 22.04.2014 09:51:11
Member · 118 comments