LRF amatieru rangs

Avatar

By Eduards 10.01.2014 19:31:14

Member# · 2,686 comments

Info no LRF lapas:

Saistībā ar MTB riteņbraukšanas arvien pieaugošo popularitāti un masveidību, LRF Padome pieņēmusi lēmumu sākot ar 2014. gadu izveidot līdztekus jau esošajiem sporta kategoriju rangiem arī Latvijas MTB amatieru braucēju rangu. Tuvākajā laika tiks izveidots šī projekta pilnīgs nolikums, taču jau šobrīd varu informēt, ka galvenie punkti būs šādi :

1. MTB amatieru braucēju rangā tiks vērtēti tikai tie dalībnieki, kuri būs iegādājušies LRF amatieru licences. Šīs licences vizuāli atšķirsies no UCI licencēm un būs derīgas dalībai tikai Latvijas riteņbraukšanas sacensībām. Par licenču cenām visa informācija atrodama LRF interneta mājas lapas sadaļā «Licences».

2. MTB amatieru braucēju rangam tiks vērtēti tikai to Latvijas sacensību rezultāti, kuru kopējais dalībnieku skaits vienā sacensību dienā ir vismaz 400 cilvēku ( līdz šim tādas ir bijušas - SEB MTB, Vivus, Trek, Mysport, Sportlat sacensības). Piešķiramo punktu daudzuma un vērtējamo vietu ziņā vēl papildus atšķirīgs būs vērtējums sacensībām, kuru dalībnieku skaits vienā sacensību dienā pārsniedz 1500 cilvēku ( līdz šim tādas ir bijušas vienīgi SEB MTB ).

Kamēr nav plašāka informācija, tikmēr izskatās, ka amatieru licences būs tikai rangam, lai gan būtu iespējams nolicencēt visus.
http://lrf.lv/mtb/aktualitates/870-mtb_lv.html

Avatar

By kickerram 10.01.2014 21:03:25

Member · 82 comments

Cepums Japiņam....LOL.

2. punkts ir episks jo cik no šī var noprast, ja brauksi SEBā, tad dabūsi vairāk punktiņus...šamais laikam sabijies, ka Vivus un MySports sāk nocelt dalībniekus (arī mani). Man jau šķita, ka SEB kopvērtējums, piemērām tautai, ju ir tāds samērā reāls "amatieru" rangs. Īsti nesaprotu jēgu šādam "pasākumam", bet gan jau atradīsies tie pārsimts "amatieri", kuri gribēs būt licenzēti un ieraudzīt sevi kaut kādā mistiskā Japiņa (...nu ok, LRF) rangā.


...bet vispār turpinam mīt...

Avatar

By Eduards 10.01.2014 21:52:34

Member# · 2,686 comments

Pirms amatieru ranga ieviešanas ir viens cits neizdarīts darbiņš- sieviešu elites rangs 2013. gadā. It kā jau visiem zināms kas ir labākā, bet nerēķinot visu tāpat kā puišiem, tiek parādīts, ka nav vienādas attieksmes. Savukārt elites rangam kā tādam nav pirms sezonas zināmi rakstiski kritēriji, un treškārt, rangs sezonas gaitā netiek nekur izmantots, piemēram, atlasēs. Tā ir tikai atskaite pēc sezonas. Var jau teikt, ka nav tā konkurence tik plaša, taču ar skaidri zināmiem kritērijiem lielajiem mačiem tā iespējams varētu kļūt plašāka.

Avatar

By wattanens 11.01.2014 08:41:51

Member · 793 comments

Uz šādiem noteikumiem rangam nāksies iztikt bez manis. Pilnīgi un absolūti neobjektīva pieeja...


3/4

Avatar

By JanisRC 11.01.2014 19:54:12

Member · 544 comments

Pie MTB tautas sacensībām vajadzētu pieskaitīt arī Mārupes MTB maratonu, kur dalībnieku skaits tautas klasē 2013 gadā bija pāri par 600


Avatar

By toms79 12.01.2014 00:00:05

Member · 465 comments

Diezgan pozitīvs veids kā veicināt visu braucēju licenzēšanos. Tikai tā Unibankas maratonu organizatoru saistība ar pašreizējo LRF prezidentu - tas nav īsti smuki manuprāt - dalībnieku skaits nedrīkstētu būt kritērijs iekļaušanai rangā - drīzāk jau būtu jāiekļauj visas sacensības, kas ir LRF kalendārā.. bet lai iekļautu kalendārā - tā jau cita tēma.


Avatar

By Aleksandrs1975 12.01.2014 01:47:07

Member · 238 comments

Un ko tā licence Tev dos-kāds reālais ieguvums no šī pasākuma braucējam, izņemot to, ka LRF iekāsīs naudiņu????


toms79 wrote

Diezgan pozitīvs veids kā veicināt visu braucēju licenzēšanos. Tikai tā Unibankas maratonu organizatoru saistība ar pašreizējo LRF prezidentu - tas nav īsti smuki manuprāt - dalībnieku skaits nedrīkstētu būt kritērijs iekļaušanai rangā - drīzāk jau būtu jāiekļauj visas sacensības, kas ir LRF kalendārā.. bet lai iekļautu kalendārā - tā jau cita tēma.

Avatar

By shim65 12.01.2014 07:09:35

Member · 288 comments

Pilnīgi nejēdzīgi... Tagad katram lauku puikam vajadzēs licenci?


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By Lameris 12.01.2014 08:28:59

Member · 251 comments

Punkti jau tikšot tikai pirmajiem 20/30, tā kā lielākā daļa tūdaliņu var neiespringt big_smile

Avatar

By jurisf 12.01.2014 10:56:29

Member · 946 comments

LRF varēs labi nopelnīt. Vismaz tā pašlaik izskatās. Kad būs redzams viss nolikums, t.i. arī tas, ko tādi ranga punkti dos bez pazīmēšanās.

Avatar

By JanisRC 12.01.2014 11:03:10

Member · 544 comments

Vēl vairāk varēs nopelnīt, ja amatieru rangu sadalīs sīkāk - dažādās vecuma grupās.
Tad ievērojami vairāk braucēju varēs tikt punktu zonā un cīnīties par sava vecuma grupas ieskaiti.


Avatar

By raiter 12.01.2014 12:52:58

Member+ · 3,346 comments

Divējādas domas pārņem, šo lasot.
No viens puses, tiešām rodas iespaids, ka atrasts jauns veids naudas ieguvei.

No otras puses, apsveicami, ka tie veidots kāds rangs amatieriem, jo reālu sportistu varbūt 100, pārējie tūkstoši ir amatieri. Vienīgi gribētos redzēt kāds tad labums no tā ranga. Ja vieta rangā dos iespēju sacensībās braukt no pirmiem koridoriem, tas būtu pozitīvi - tad neatkarīgi kurā gonkā tu brauc labi, tev garantēta normāla starta vieta.

Neizpratne rodas par SEB sporta klasi: Lai brauktu tajā iekš komandas, vajag LRF sporta licenci. Ne jau visas komandas SEB sportā ir profi, lielākā daļa arī amatieru komandas. Tad dēļ sporta licencēm, šie braucēji automātiski tiek izslēgti no amatieru ranga citās gonkās???


Avatar

By raiter 12.01.2014 12:57:53

Member+ · 3,346 comments

Runājot par incenču pirkšanu un maksām.

Ja LRF ļauj organizatoram organizēt amatieru gonkas (virs 400 dalībnieku) tad būtu loģiski ka katrs amatieris kas tur brauc, automātiski saņem licenci. (izņēmums varētu būt tur veselības brauciena vai bērnu distances) . Par licenci tas amatieris nomaksā org-am dalības maksā. Savukārt orgi nomaksā LFR un pirmo reizi reģistrējot dalībnieku, attiecīgi viņu virtuāli licencē. Tas noņemtu nepieciešamību skraidīt pēc dokumentiem, savukārt reitings veidotos automātiski un elektroniski pēc starta finiša protokoliem.
Šādā veidā, pat licences nebūtu vajadzīgas. Vienkārši LRF Amatieru reitinga autorizētos pasākumos viss uzskaitītos automātiski.


Avatar

By toms79 12.01.2014 21:40:45

Member · 465 comments
Aleksandrs1975 wrote

Un ko tā licence Tev dos-kāds reālais ieguvums no šī pasākuma braucējam, izņemot to, ka LRF iekāsīs naudiņu????

Nezinu, kas ir domāts ar vārdu "reāli" , bet es iegādājoties licenci apliecinu, ka respektēju UCI noteikumus un LRF darbu Latvijā. Ar LRF licenzi vari piedalīties LV čempionātos un arī savas kategorijas / grupas sacensībās ārzemēs. Saprotams, ka LRF nav veikusi nekādu dižo izkaidrojošo darbu un licenzes starp ne-elites sportistiem nav populāra lieta un visi uzskata, ka tās ir vajadzīgas tikai profesionāliem sportistiem.. Citās valstīs visiem amatieriem, kas startē mačos ir licences. Pēc izskata gandrīz tādas pašas kā LRF izsniegtās smile 

Tā, ka reitings un licences - laba kombinācija smile


Avatar

By adix 13.01.2014 09:38:34

Member+ · 1,214 comments
toms79 wrote
Aleksandrs1975 wrote

Un ko tā licence Tev dos-kāds reālais ieguvums no šī pasākuma braucējam, izņemot to, ka LRF iekāsīs naudiņu????

Nezinu, kas ir domāts ar vārdu "reāli" , bet es iegādājoties licenci apliecinu, ka respektēju UCI noteikumus un LRF darbu Latvijā. Ar LRF licenzi vari piedalīties LV čempionātos un arī savas kategorijas / grupas sacensībās ārzemēs. Saprotams, ka LRF nav veikusi nekādu dižo izkaidrojošo darbu un licenzes starp ne-elites sportistiem nav populāra lieta un visi uzskata, ka tās ir vajadzīgas tikai profesionāliem sportistiem.. Citās valstīs visiem amatieriem, kas startē mačos ir licences. Pēc izskata gandrīz tādas pašas kā LRF izsniegtās smile 

Tā, ka reitings un licences - laba kombinācija smile

Nu jau dedaudz te sabrauci auzās, man tā domāt smile
Šeit ir piedāvājums brīvprātīgi pirkt licenci, lai uzzinātu , kur tu esi amatieru rangā. Un tā ir derīga tikai LV mačos. Pieļauju, ka LV čempim tāpat vajadzētu citu licenci.
Punktus dod pirmajiem līdz ar to varbūt tiem varētu būt kaut kāda interese to darīt, bet apšaubāma.
Tiem, kuri brauc  tai pašā SEBā krietni aiz pirmā simta, kāda motivācija tiem pirkt?
Vai arī Tu pierunāsi savu kolēģīti nobraukt pāris gonkas sezonā, kāda viņai motivācija pirkt? Stāstīsi viņai par jūtām un cieņu pret LRF darbu?
Un piekrītu Raiteram, ka tas varētu būt pat obligāts pasākums , lai piedalītos sacensībās vispār, tik lai nav  masveida rindas pirms sezonas LRF kantorī. Risinājums varētu būt tiešām 21. gs cienīgs. un ja ārpus tās LV nav derīgas, tad vispār neredzu jēgu printētām versijām, sacensībās lielākā daļa piesakās netā smile
Bet tomēr kaut kādai pievienotajai vērtībai no tā visa jābūt.

Avatar

By toms79 13.01.2014 10:19:44

Member · 465 comments
adix wrote

Pieļauju, ka LV čempim tāpat vajadzētu citu licenci.

Jā, šo vajadzētu noskaidrot - vai ar tekstu " tikai dalībai sacensībās Latvijā" ir iekļauti arī čempionāti. Čempis jau it kā ir sacensības Latvijā, tad vajadzētu būt iekļautiem.

Un lasot UCI noteikumus  -  manuprāt tur stāv rakstīts, ka visiem, kas piedalās nacionālajā kalendārā iekļautajos mačos - visiem ir jābūt licencētiem braucējiem - atbilstoši savai grupai. Varbūt, kāds kurš vairāk iedziļinājies UCI noteikumos varēs pakomentēt. Apņemos pats arī visu izlasīt vēlreiz... pēc brītiņa smile


Avatar

By vitamiins_xc 13.01.2014 10:36:08

Member+ · 2,832 comments

@LV ir tikai 5 gonkas (sākās ar LČ nosaukumā), kas varētu iet zem Nat. event. Viss pārējais ir sētas gonkas un licences napik nav vajadzīgas. Daudz labāk netaisīt kaut kādas licences, bet iekasēt no org-a 2% par katru dalībnieku no dalības maksas (piem., uz 10 gonkām sanāk ~ euro), ievilkt datubāzē rezultātus un gada beigās uztaisītu rangu.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By DZ 13.01.2014 10:45:28

Member · 3,501 comments
adix wrote

Nu jau dedaudz te sabrauci auzās, man tā domāt smile
Šeit ir piedāvājums brīvprātīgi pirkt licenci, lai uzzinātu , kur tu esi amatieru rangā. Un tā ir derīga tikai LV mačos. Pieļauju, ka LV čempim tāpat vajadzētu citu licenci.
Punktus dod pirmajiem līdz ar to varbūt tiem varētu būt kaut kāda interese to darīt, bet apšaubāma.
Tiem, kuri brauc  tai pašā SEBā krietni aiz pirmā simta, kāda motivācija tiem pirkt?
Vai arī Tu pierunāsi savu kolēģīti nobraukt pāris gonkas sezonā, kāda viņai motivācija pirkt? Stāstīsi viņai par jūtām un cieņu pret LRF darbu?
Un piekrītu Raiteram, ka tas varētu būt pat obligāts pasākums , lai piedalītos sacensībās vispār, tik lai nav  masveida rindas pirms sezonas LRF kantorī. Risinājums varētu būt tiešām 21. gs cienīgs. un ja ārpus tās LV nav derīgas, tad vispār neredzu jēgu printētām versijām, sacensībās lielākā daļa piesakās netā smile
Bet tomēr kaut kādai pievienotajai vērtībai no tā visa jābūt.

LV čempī var braukt ar pliko lv licenci, tā, ka vienīgais kurš ir iebraucis auzās esi Tu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By raiter 13.01.2014 10:49:03

Member+ · 3,346 comments
vitamiins_xc wrote

(...)  iekasēt no org-a 2% par katru dalībnieku no dalības maksas (piem., uz 10 gonkām sanāk ~ euro), ievilkt datubāzē rezultātus un gada beigās uztaisītu rangu.

Tieši to es arī domāju, ka VIRTUĀLA licence datu bāzē, pie pirmās reģistrācijas amatieru gonkai  - jo tad atkrīt stāvēt rindā pēc licences, vazāt to līdzi gonkās, un arī LRF nav jātērē laiks un papīrs (plastmasa) drukāšanai...  Un katrs sanāk nomaksājis par licenci atbilstoši tam cik gonkas brauc (kaut vai teorētiski 50 Centi par gonku) - ja brauc maz (vienu gonku), tad licence izmaksā 50 centi, ja daudz, tad licence izmaksās 15 EUR. Manuprāt adekvāti.   Tad reitingu veidotu nevis TOP 20 braucēju, bet visi kas vien brauc. Un punkti  summētos automātiski  no protokoliem.
Tas uzliktu LRF lielāku lomu saskaņot gonku nolikumus (punktu uzskaites sistēmu). Un ļoti iespējams, popularizētu arī " mazās" gonkas, ja ļaudis redzētu ka var punktus dabūt braucot VIVUS, TREK, u.c., nevis visu laiku kāpjot kājām pa SEBIEM.

Last edited by raiter (13.01.2014 10:51:16)


Avatar

By Kalvis99 13.03.2014 13:46:39

Member · 1,832 comments

Kas jauns šajā tēmā?

SPECIFISKIE NOTEIKUMI VIRŠI-A DISTANCEI

Virši-A distances dalībniekiem, kuri vēlas cīnīties par kopējo Latvijas Riteņbraukšanas Federācijas (LRF) reitingu attiecīgajās vecuma grupās, obligāti jāiegādājas LRF amatieru licenses. Par licenšu iegādi un cenām interesēties LRF ( federacija@lrf.lv).

Last edited by Kalvis99 (13.03.2014 14:06:35)


Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?

Avatar

By Papuass 13.03.2014 14:00:26

Member+ · 2,978 comments

http://lrf.lv/mtb/aktualitates/870-mtb_lv.html

Nekā īpaši jauna

Last edited by Papuass (13.03.2014 14:00:46)