xt klaņi ir 104bcd. liec jebko.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By SEA 25.09.2013 15:32:42
Member · 1,711 commentsLūk samāca "eksperti" pārējiem "gudrības" un tad viss notiek. Līdz mirklim, kad sākas problēmas un sāk domāt, kas pie vainas...
ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²
By vitamiins_xc 25.09.2013 15:42:36
Member+ · 2,832 commentsja rāmis atļauj, liec kaut vai 56/39. ielīda vispār offtopikā...
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By jt 25.09.2013 15:52:05
Member+ · 1,194 commentsvitamiins_xc vispār nesaprati jautājumu, nebija jautājums par skrūvju attālumiem, bet par slēgšanos, jo piemēram xt 38T zobrati atšķiras, kas ir paredzēti priekš 24T un 26T
By SEA 25.09.2013 16:20:32
Member · 1,711 commentsEksperimentēt var uz ko katrs vēlas, ja finanses atļauj. Tas negarantēs rezultātu. Un vienam var aiziet ar minimālām, teju nemanām kļūdām. Citam ar, piemēram, citu rāmi, bet identisku setupu, viss_būs_slikti.
Bet ja mēs skatamies no tā, ko ražotājs, iesaka/pieļauj, tad Sram atzina pats, ka ja izmanto XX1 klaņus ar Sram 10sp sistēmu (jo 11sp ķēdes iekšēajais platums ir identisks 10sp ķēdei), tas strādās. Vēlams aizmugurē izmantot Sram type2 slēdzi, lai nodrošinātu stingru ķēdes spriegojumu. Iespējams, derēs arī Shimano Shadow+ tipa slēdzis, bet... tas atkal aizietu ārpus rāmjiem.
Pie tam, jāvērš uzmanību velosipēda rāmim, jo ļoti liela daļa ražotāju rāmjiem tā ģeometrija nepieļauj efektīvu chainline priekš 1x sistēmas. Ne velti, neviens lielais ražotājs (izņemot Scott) uz 2013. gadu neprezentēja velosipēdu ar gatavu XX1 sistēmu. Tagad uz 2014. gadu visiem baigie "jaunumi".
Last edited by SEA (25.09.2013 16:23:05)
ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²
By jt 25.09.2013 16:30:46
Member+ · 1,194 commentskādi ir ieguvumi no 1x10 sistēmas, bez tā, ka tas ir modīgi + mazāks svars?
By mpb 25.09.2013 16:49:52
Member · 892 commentskādi ir ieguvumi no 1x10 sistēmas, bez tā, ka tas ir modīgi + mazāks svars?
svars ļoti atkarīgs no tā, kā taisa 1x10.
Sarakstīšu kas un kā man sanāk:
Bija XT ķēde (271g), tagad būs KMC X10 (262g), tātad -9g
Bija SLX 11-28 kasete (228), tagad būs SLX 11-36 (364), tātad +136g
Bija X7 3sp priekšējais slēdzis (153g), tātad -153g
Bija X9 9sp aizmugurējais slēdzis (227g), tagad būs Shimano Zee (269g), tātad +42g
Bija X7 šifteri ar trosēm (305g), tagad būs Shimano Zee ar trosi (166g), tātad -139g
Bija deore zobrati 3gab (190g), tagad būs RaceFace 34t (43g), tātad -147g
Sanāk iegūt 270g pie šādas komplektācijas.
Lielākie ieguvumi ir tādi, ka mazāka čakarēšanās ar slēgšanos, mazāk par to jādomā. Tāpat nav nekādi chainsuck.
Last edited by mpb (09.10.2013 21:49:31)
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By dizpark 25.09.2013 17:13:56
Member · 908 commentsPie tam, jāvērš uzmanību velosipēda rāmim, jo ļoti liela daļa ražotāju rāmjiem tā ģeometrija nepieļauj efektīvu chainline priekš 1x sistēmas.
Šito es mazliet nesaprotu. Runa ir tieši par Sram 1x11 sistēmu vai par jebkuru 1x10 sistēmu? Jo es neredzu, kur rodas kādas īpašas chainline problēmas, pārbūvējot 3x10 uz 1x10.
By Velomens 25.09.2013 17:25:31
Member+ · 1,681 commentsproblēmas ir tikai Meridām. pārējiem normāliem viss ok. pat chainerim viss ok.
Nav gan - viss ripo lieliski
Veloceļojumi www.velomens.lv
By hilss 25.09.2013 18:00:07
Member+ · 865 comments... Tāpat nav nekādi chainsuck.
Kādēļ nevar būt chainsuck's? Teorētiski, ja zobrats būs nojāts, tad jau var.
By wheelie 25.09.2013 19:40:34
Member+ · 2,605 commentsiekš ww foruma saka ka Absoluteblack wide-narrow zvaigzneem nerekomendee likt KMC ķēdes, nez kā ir ar pārējām wide-narrow zvigznēm
http://weightweenies.starbike.com/forum … 1&t=115909
keep rollin'
By mpb 25.09.2013 19:57:54
Member · 892 commentsiekš ww foruma saka ka Absoluteblack wide-narrow zvaigzneem nerekomendee likt KMC ķēdes, nez kā ir ar pārējām wide-narrow zvigznēm
http://weightweenies.starbike.com/forum … 1&t=115909
redzēs. nepamēģināšu - neuzzināšu
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By A Vanags 25.09.2013 20:24:53
Local.Auth · 2,110 commentsKMC ķēdes sevi praksē ir pierādijušas ka taja pašā cenu/klases kategorijā iet ilgāk, slēdz labāk un ir visgrūtāk pārraujamas salīdzinājumā ar citu brendu ķēdēm. Tapēc nav brīnums ka attiecīgie ražotāji nerekomendē (neiesaka) lietot tās ķēdes, jo tas reāli čakarē viņu biznesu.
p.s. starpcitu, ja runa par priekšējā zobrata resursu, tad 2/3x klaņu sistēmām standartā priekšējiem zobratiem ir jādarbojas kā minimums 20 000km.
Gribu redzēt kuram 1xkautkas sistēmā priekšējais zobrats, attiecīgajā pārnesumu ķēdes lauziena sistēmā zobratu spēs izvilkt tikpat.
p.p.s. es pats lietoju 2x6(8sp sistēma) zobratu miksli (28-38x11-28) un pagaidām izskatās ka pr zobrats ir nobraucis 8000km un novilks vel vismaz 25000 + ņemot vērā ka ar 26x2.30 riepu ir varēts plaknē sagriezt 53kmh neredzu problēmu turpināt tādā pat garā. Un KMC ķēde pa 6.30Ls iet 5000Km.. gribu redzēt ka 1x10/11 sistēmas spēs to pārspēt.. (kaut vai cenu ziņā)..
Še jums viela pārdomām..
Šmerlis
By shim65 25.09.2013 20:49:21
Member · 288 commentsGribu zināt, kas pa ķēdi, un kā eļļo, cik nodilums? (par tīru prolong power neizklausās )
Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu
By A Vanags 25.09.2013 20:56:33
Local.Auth · 2,110 commentsGribu zināt, kas pa ķēdi, un kā eļļo, cik nodilums? (par tīru prolong power neizklausās )
Ķēde KMC x8-93
http://www.gandrs.lv/kedes-un-kezu-posmi/kede-x8-93s-g/
Eļļoju ar Prolong pūšamo un ķēdes eļļu, ķēdi mazgāju dīzelī ik pēc 200Km.
Ziemā ķēde ar Prolong nogāja 3000km, tagad pavasara ķēde vel arvien iet savu 4000+ km..
Nodilums tiek mērīts ar digitālo ķēdes kalibru.
Šmerlis
By Eduards 25.09.2013 21:06:30
Member# · 2,686 commentsZiemas treniņiem un just for fun domāju pāriet un 1x2 sistēmu:
http://kickbike.com/kickbike-scooters/cross-max-20/
By vitamiins_xc 26.09.2013 09:43:03
Member+ · 2,832 commentsp.s. starpcitu, ja runa par priekšējā zobrata resursu, tad 2/3x klaņu sistēmām standartā priekšējiem zobratiem ir jādarbojas kā minimums 20 000km.
visiem kopā vai katrs pa atsevišķi? un uz kāda seguma?
Tak skaidrs, ka wide-narrow kalpos 5x mazāk, jo gonkās ir visdažādākais lauziens pie max slodzes un netīrumiem.
Treniņiem der jebkurš lētais zobrats.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By NarchiX 26.09.2013 10:27:57
Member+ · 423 commentsKMC ķēdes sevi praksē ir pierādijušas ka taja pašā cenu/klases kategorijā iet ilgāk, slēdz labāk un ir visgrūtāk pārraujamas salīdzinājumā ar citu brendu ķēdēm. Tapēc nav brīnums ka attiecīgie ražotāji nerekomendē (neiesaka) lietot tās ķēdes, jo tas reāli čakarē viņu biznesu.
p.s. starpcitu, ja runa par priekšējā zobrata resursu, tad 2/3x klaņu sistēmām standartā priekšējiem zobratiem ir jādarbojas kā minimums 20 000km.
Gribu redzēt kuram 1xkautkas sistēmā priekšējais zobrats, attiecīgajā pārnesumu ķēdes lauziena sistēmā zobratu spēs izvilkt tikpat.p.p.s. es pats lietoju 2x6(8sp sistēma) zobratu miksli (28-38x11-28) un pagaidām izskatās ka pr zobrats ir nobraucis 8000km un novilks vel vismaz 25000 + ņemot vērā ka ar 26x2.30 riepu ir varēts plaknē sagriezt 53kmh neredzu problēmu turpināt tādā pat garā. Un KMC ķēde pa 6.30Ls iet 5000Km.. gribu redzēt ka 1x10/11 sistēmas spēs to pārspēt.. (kaut vai cenu ziņā)..
Še jums viela pārdomām..
Ja par izmaksām tikai ir runa, tad neviens nepārsitīs vienātrumnieku!
Tavs diapazons gandrīz nosedzas ar 1x10 sistēmu 38T un 11-36 kaseti. Galvenie mīnusi braucējiem kā man, kas par šo lietu interesējas tomēr ir tas, ka 38 un 11 sanāk man kadence mazliet par lielu un piemēram SEB es izkritīšu no pačkas pirmajos kilometros, savukārt ar 38 un 36 es tomēr kalnos braucot diezgan piedzīšu kājas, kas arī ietekmēs manu sniegumu. par ilgmūžību es gan īsti neesmu satraucies, šobrīd 2x9 ar 42t un 28T priekšā un 11/34 aizmugurē, XTR ķēde DE maksā 14lvl un kasete 2x dārgāk, sezonā 3 ķēdes un 1a kasete, ja braucu tikai ar MTB ap 6000 km.
vienam zobratam priekšā es redzu tikai 2us variantus vai nu 1x10 un būs gonkai jāpieskaņo zobrats, vai arī XX1...
Galvenais pluss ko es tur redzu ir priekšējā slēdža un zobu neesamība, vairāk vietas uz stūres, čainsucku neesamība, svars.
Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki
By SEA 26.09.2013 13:07:23
Member · 1,711 commentsŠito es mazliet nesaprotu. Runa ir tieši par Sram 1x11 sistēmu vai par jebkuru 1x10 sistēmu? Jo es neredzu, kur rodas kādas īpašas chainline problēmas, pārbūvējot 3x10 uz 1x10.
Ar to domāju, cik lielu zobratu ir iespējams uzstādīt, lai tas attiecīgam rāmim neatdurtos pret ķēdes pārvada cauruli un, ja tomēr kādreiz rodas chainsuck, ķēde neisprūstu starp zobratu un rāmi, netiktu savērpta, pārrauta...
Eļļoju ar Prolong pūšamo un ķēdes eļļu, ķēdi mazgāju dīzelī ik pēc 200Km.
Ziemā ķēde ar Prolong nogāja 3000km, tagad pavasara ķēde vel arvien iet savu 4000+ km..
Nodilums tiek mērīts ar digitālo ķēdes kalibru.
Šeit ir arī tas suns aprakts. Tagad iedomājies, kurš gribētu smirdēt pēc dīzeļa ikdienā? Vitamīns jau smird pēc vaitspirta...
ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²
By wheelie 26.09.2013 14:33:22
Member+ · 2,605 commentscik saprotu, drusku lētākas alternatīvas Lee adapterim pagaidām nav?
keep rollin'
By wheelie 26.09.2013 14:39:58
Member+ · 2,605 commentsTavs diapazons gandrīz nosedzas ar 1x10 sistēmu 38T un 11-36 kaseti. Galvenie mīnusi braucējiem kā man, kas par šo lietu interesējas tomēr ir tas, ka 38 un 11 sanāk man kadence mazliet par lielu un piemēram SEB es izkritīšu no pačkas pirmajos kilometros, savukārt ar 38 un 36 es tomēr kalnos braucot diezgan piedzīšu kājas, kas arī ietekmēs manu sniegumu.
Reini, nemaz tik traks cadence nesanāk, ja brauc ar 38-11, pat ar 36-11, ja ar 29er. Cik sebos tādu gabalu parasti kur ātrums 50+
http://ovelosipede.net/kadens/#calculate1
Last edited by wheelie (26.09.2013 14:40:54)
keep rollin'
By NarchiX 26.09.2013 15:35:26
Member+ · 423 commentsTavs diapazons gandrīz nosedzas ar 1x10 sistēmu 38T un 11-36 kaseti. Galvenie mīnusi braucējiem kā man, kas par šo lietu interesējas tomēr ir tas, ka 38 un 11 sanāk man kadence mazliet par lielu un piemēram SEB es izkritīšu no pačkas pirmajos kilometros, savukārt ar 38 un 36 es tomēr kalnos braucot diezgan piedzīšu kājas, kas arī ietekmēs manu sniegumu.
Reini, nemaz tik traks cadence nesanāk, ja brauc ar 38-11, pat ar 36-11, ja ar 29er. Cik sebos tādu gabalu parasti kur ātrums 50+
Man gandrīz katrā SEB ir gabali kur braucu virs 55km/h, vietalvā un Cēsīs tie ir diezgan gari, arī Tukumā man tāds posms bija un ne pa kalnu uz leju, attiecīgi, ja tanī brīdī es izkrītu no pačkas, tad tur iesēsties atpakaļ ir gandrīz nereāli...
Ja jau par kalkulātoriem, tad lūdzu kadence 110rpm, kas +- normāla augšējā kadence, kurā var arī braukt:
29er
42x11 = 57.72km/h (kas arī ātrums, kuru pa lielam man vajag un kas man šobrīd ir maksimums ar 2x9)
38x10 = 57.41km/h kas ir apmēram tas pats, ko nodrošina XX1
38x11 = 52.13km/h vēl savi 10+ rpm būs jāpieliek klāt...
Ja braucam kalnā, kadence 30rpm, nezinu varbūt vēl tādā pat var nosēdēt uz krēsla neceļoties kājās:
29er
28x34 = 3,38km/h(kas man šobrīd ir minimums ar 2x9)
38x42 = 3.71km/h (ko nodrošina XX1)
38x36 = 4.37km/h
34x36 = 3.87km/h
Secinājumi:
Esošā sistēma 42/28 un 11/34 nosedz plašāku diapazonu kā XX1 ar 38i priekšā, bet ja mēs salīdzinam budžeta risinājumu ar 11/36 SLX kaseti un kādu vienu zobratu priekšā, tad XX1 ātruma ziņā pārspēj 38 atļaujot braukt ar kadenci par 10rpm zemāku. Ar 38i priekšā un 36i aizmugurē es sev prognozēju stumšanu vairākās vietās. savukārt ar 34i es tāpat iegūstu sliktākus rādītājus braukšanai tehniskās vietās un stāvos kalnos, bet par maksimālo braukšanas ātrumu vispār var aizmirst.
Bet tie ir mani argumenti zinot savu braukšanas varēšanu un nevarēšanu, attiecīgi, ja es nebraukšu ar XX1, tad es drīzāk migrēšu uz kādu no 2x10 sistēmām, bet noteikti neatstāšu sev 1x10 ātrumu sistēmu pat kombinācijā ar 11/36 un maināmu priekšējo zobratu.
PS Jā es zinu, ka Velomens brauc ar kadenci 160+ un cits brauc kalnā ar kadenci 15it, es tīri par sevi un attiecīgi meklējot sev risinājumu ir jāpamēģina un jāpaanalizē, ticu, ka daudziem der arī 1x10
Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki
By vitamiins_xc 27.09.2013 17:07:20
Member+ · 2,832 comments36t = 5.73"
38t = 6.05"
40t = 6.37"
42t = 6.68"
44t = 7.00"
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By LOOK 29.09.2013 10:35:54
Member# · 2,703 commentsVisu kas neattiecas uz 1x9, 1x10, 1x11 varat rakstīt citās tēmās. Šeit tikai par topika tēmu!!!
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By KKTK 29.09.2013 20:20:53
Member+ · 2,298 commentsIr laba motivācija braukt tālāk tajās vietās kur līdzīga spēka braucēji dēļ 1x? stājas nost un turpina ar k2... :}
By ginca23 29.09.2013 21:18:00
Member+ · 3,154 commentsEs visu Haanja 100 nobraucu ar 32T 11-32 Nokāpu kādās 5 vietās. Domāju, ja būtu 38T 11-36 būtu bijis labāk
Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)
By Velomens 30.09.2013 08:56:34
Member+ · 1,681 comments37,5 Ls un 7 dienās 36T zobrats no http://www.wolftoothcycling.com/product … chainrings ir pie manis. Bez nodokļiem un ilgas gaidīšanas.
Veloceļojumi www.velomens.lv
By vitamiins_xc 25.09.2013 15:21:11
Member+ · 2,832 comments