Mavic Aksium - vajadzīgs padoms!

Avatar

By fraa 26.07.2013 09:14:11

Member · 7 comments

Labrīt!

Nepieciešams padoms, ieteikums, ko darīt ar sekojošo mavic aksium 2012. gada ratu komplektu....
Šogad savā īpašumā ieguvu mavic aksium' us. Rati bija lietoti, bet precīzi vēsturi pateikt nevaru - cik smags braucējs, kur lietots utt. Vizuāli viss bija kārtībā, nekādi skrāpējumi, aploku nodilums nebija liels, paši rati bija taisni, griezās labi - it kā viss kārtībā. Cik vien bija pieejama informācija - nobraukums nebija liels (ap 400km), tātad gandrīz kā jauni, pēc izskata to arī varētu secināt. (Pluss, liekot jaunas riepas, aplokos vēl pa iekšu grabēja alumīnija skaidas no rūpnīcas urbumiem priekš spieķiem - tāpēc nodomāju, ka nekas nav ne sists, ne locīts, jo pretējā gadījumā mainot spieķus vai ko citu, skaidas noteikti būtu izbirušas...)
Tad nu sāku trenēties ar saviem maviciem, pēc kadiem 400km mazliet aizmugurējais rats bija palocījies (braucu pārsvarā Rīga - Saulkrasti - Rīga, nekādas bedres manā maršrutā nav, svars pašam ap 85kg), aizvedu uz servisu ātri iztaisnoja un atkal ceļā, pēc kāda laika atkal tas pats, vēlreiz iztaisnoju viss kārtībā. Pēc tam piedalos Vipsport veloapļos. Pēc brauciena jau aizmugurējais rats bija kārtīgā "klinģerī" - strīķejās pret bremzēm... (lai arī asfalts biķerniekos nav nekāds spogulis, tomēr mīnu lauks tas arī nav; kaut gan komentāros par šiem ratiem lasīju, ka var braukt kaut vai pa bezceļu....) Vedu uz servisu, taisnojam, it kā spieķi nebija ļoti vaļīgi, lai kaut kas tāds veidotos - nu labi, tā kā aizmugurējais rats locās, tad paskatījās vai tas man ir labi iecentrēts, neliela nobīde no vēlamā bija, bet ne traģiski - tātad iecentrē, savelk stiprāk spieķus; visam vajadzētu būt kārtībā. Braucu jau ilgāku laika posmu un it kā viss kārtībā - griežas labi, aploks nelokās, vienīgi parādijušies "tikšķi un knikšķi", kas pašā sākumā varbūt bija, varbūt nē...., ja jā, tad patiešam nelieli. Uz šo brīdi jau tos var dzirdēt ļoti labi - doma bija, ka trokšņi var nākt no citurienes, līdz aplokūjot aploku ''saubas vairs nerodas, ka tas ir no rata. Abās pusēs spieķu caurumiem uz aploka ir parādījušās plaisas, apmēram pusei - kur vairāk, kur mazāk.... (ceru, ka bildes kaut kā pievienosies - īsti to izdarīt nemāku...). Troksnis sāk progresēt. Cik saprotu no drošibas viedokļa, nekādas problēmas nav, kaut gan nezinu vai ar tādu ir vērts piedalīties sacensībās? Vai tas gadījumā nav rūpnīcas brāķis? Ko darīt, braukt tālāk, kamēr "izšķīst pavisam? - tā laikam var sabojāt arī ne visai lētos spieķus? (varbūt ka nē...) Vai vispār tas ir normāli, ka aploks tā plīst?
Jebkādi ieteikumi, rekomendācijas vai komentāri par tēmu ļoti vēlami!

P.s. Ja ir kāds braucējs, kas interesējas par mavic'iem, tad varētu viņus laist arī uz tirdziņu, kaut gan iepriekš vēlos noskaidrot, ko darīt ar šiem (Uz nākamo sezonu meklēšu jau klasi augstākus ratus)?


Paldies visiem, kas bija pacietīgi visu šo izlasīt un sniegt arī kādus padomus.

http://foto.inbox.lv/mingeonfra/26-07-2013#

Avatar

By DZ 26.07.2013 09:44:11

Member · 3,501 comments

Piedod ka sāpinu, bet aploks ir beigts.
Ne jau joka pēc vieni rati maksā 100Ls, citi 3000Ls. AKsiums pats lētākais ko var uzražot.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By vitamiins_xc 26.07.2013 09:58:28

Member+ · 2,832 comments

savelk stiprāk spieķus

huh!? big_smile


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By aspms* 26.07.2013 10:02:08

Member · 2,079 comments

Labprāt dzirdētu, kurš ir tas serviss? smile


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By kRi 26.07.2013 10:04:36

Member · 222 comments

Gandrs? big_smile

Avatar

By aspms* 26.07.2013 10:14:40

Member · 2,079 comments

Nu to ka Kalnciema ielā nejēdz spieķot ir jau dzirdēts sad

alx wrote

Mja, precīzi 2 nedēļas pēc rata pārspieķošanas, spieķis ārā, mērens 8nieks..
Var jau būt, ka vnk sakritība, bet nu Gandram tomēr šo lietu vairs neuzticēšu.


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By fraa 26.07.2013 10:49:09

Member · 7 comments

Nē Gandrs tas nav.... Necelsim neslavu servisiem.... Katram ir sava pieredze, un katrs labo savu velo tur, kur vislabāk to dara - pēc paša velo saimnieka domām. Gribētos tik saprast - vai tā patiešām ir spieķošanas problēma (par cilvēka kvalifikāciju, kurš to darīja nešaubos ne mirkli (šo daļu turpmāk varat nekomentēt...)) tikai un vienīgi, nevar būt kāds rūpnīcas brāķis? Par cenu..., protams, labprāt brauktu ar 1000Ls un dārgāku ratu komplektu, un vēl labāk brauktu profesionālā komandā, kur man visu iedotu tāpat... Bet mavic taču nav pats sliktākais variants (maximās viņus netirgo), un kaut kādai kvalitātei tiem jābūt!? Kaut vai ar domu, ka cilvēks pabrauks no sākuma ar lētā gala aksiumiem, iepatiksies un ar laiku "upgreidosies" uz ksirium vai cosmic. Manā gadījumā šāds "upgreids" diez vai notiks, jo ticība ir zudusi, ka viņi ražo labas mantas.
Par spieķošanu:  man liekas loģiski, ja tiek braukts pa salīdzinoši gludu virsmu un aploks locās, ka tiek mazliet vairāk pievilkti spieķi....?!
Tātad, vai tā ir tīri spieķošanas vaina? Un kas var notikt/nenotikt, ja es turpinu braukt ar to pašu aploku? - alumīnijs sadalīsies, spieķi izlūzīs, riepas sasprāgs un pats es būšu grāvī smile ? vai arī process būs lēns un ilgstošs, kā zobu sāpes - respektīvi, varbūt treniņos es vēl varu braukt 1000iem km? Paldies!

Avatar

By vitamiins_xc 26.07.2013 10:57:02

Member+ · 2,832 comments

pārdod spieķus, rumbas.. nopērc citu ratu/-s.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By JT69 26.07.2013 11:28:32

Member · 32 comments

Lētā gala aploce un tur nav ko brīnīties kas locās! Firma MAVIC ir laba, tikai šis modelis ir lētais gals! Pats ar tādām esmu braucis un ļoti labi zinu cik šīs aploces ir mīkstas.

Avatar

By fraa 26.07.2013 12:50:41

Member · 7 comments

"Firma Mavic ir laba"... - tikai locās un ir mīkstas, lētais gals utt.? Nesaprotu, kā laba firma var iegūt klienta uzticību, ražojot 80% no savas produkcijas ļoti zemas kvalitātes (gan jau, ka nav pareizs skaitlis, bet ideja būs skaidra). Es saprotu, ka tomēr galveno peļņu kompānijas gūst no plaša patēriņa produktiem, nevis no saviem cosmiciem, kurus nopirkt atļauties var retais - nu vismaz sacensībās cosmicus esmu redzejis tikai dažiem.
Spams: Piena kombināts ražo nožēlojamas kvalitātes pienu, bet par savu sviestu ir stāvā sajūsmā un reklamē, ka tas ir labākais pasaulē, turot vienlaicīgi veikala plauktā blakus pienu un sviestu - "sviests" kaut kāds... - smiekli pat nāk.
Atpakaļ pie tēmas. Cik man zināms, tad daudzi velo ražotāji savus velosipēdus "stock'a" aprīko tieši ar šiem ratiem, kuru kvalitāte ir apšaubāma!?!?!? Tātad ne tikai viena kompānija, bet vesels bars (sazvērestība pret velo entuziastiem) strādā "sviestaini" - negribas ticēt..... Kā var tirgot velo pa 1000Ls un dārgāk, ar domu, ka cilvēks nopērk ne pašu lētāko velosipēdu un uzreiz/pēc laika skrien uz veikalu mainīt ratus - es šito nesaprotu. Lai nu kā, jautājumi paliek iepriekšējie:

Tātad, vai tā ir tīri spieķošanas vaina? Un kas var notikt/nenotikt, ja es turpinu braukt ar to pašu aploku?