By Bomzis 19.06.2013 15:39:31
Local.Auth · 1,215 commentsvel bildes http://www.elkorfoto.lv/users/Jurmala210511/176544
Paldies jaukajai Elkor fotogrāfei ... kas LiVelo bildējusi kā savējos
Gaisa bučas ...
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By martinsb 19.06.2013 15:53:55
Member+ · 964 commentsVelo.lv mājas lapā ir pieejami pilnie komandu rezultāti un kopvērtējuma rezultāti
By Bibo 20.06.2013 12:37:07
Member · 581 commentsRunājot par SEBa lielo sāpi - vietu koridoros. Varbūt varētu vietu koridorī rēķināt pēc vidējā no dalībnieka nobraukto posmu skaita sezonā. Tad atkristu problēma ar vietas zaudēšanu, ja tiek izlaists kāds no koridoriem. Pirmajā posmā protams pēc iepriekšējās sezonas.
Last edited by Bibo (20.06.2013 13:10:43)
By KasparsS 20.06.2013 12:44:45
Member+ · 2,280 commentsVot bija miers un klusums... vajag Tev kkādu s*** ierakstīt
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By Bibo 20.06.2013 12:45:50
Member · 581 commentsja nesaprati, tad tā arī pasaki
By martinsb 20.06.2013 13:07:14
Member+ · 964 commentsRunājot par SEBa lielo sāpi - vitu koridoros. Varbūt varētu vietu koridorī rēķināt pēc vidējā no dalībnieka nobraukto posmu skaita sezonā. Tad atkristu problēma ar vietas zudēšanu, ja tiek izlaists kāds no koridoriem. Pirmajā posmā protams pēc iepriekšējās sezonas.
nav slikts variants, bet diez vai kāds ņems vērā!
By Bomzis 20.06.2013 13:16:08
Local.Auth · 1,215 commentsDa cik var velti mēli kulstīt ...
Bibo ... tak ņem un argumentēti uzraksti savu priekšlikumu IJSA.
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By twist 20.06.2013 13:48:05
Member · 109 commentsRunājot par SEBa lielo sāpi - vitu koridoros. Varbūt varētu vietu koridorī rēķināt pēc vidējā no dalībnieka nobraukto posmu skaita sezonā. Tad atkristu problēma ar vietas zudēšanu, ja tiek izlaists kāds no koridoriem. Pirmajā posmā protams pēc iepriekšējās sezonas.
nav slikts variants, bet diez vai kāds ņems vērā!
Sacensību organizatori ir ieinteresēti, lai apmeklētu visus posmus. Vai tie, kas braukuši visus posmus būs laimīgi, kad kāds 'viesmākslinieks' ierodās uz savu 'vidējo' gada koridoru, un atkal izkabina pogas.
p.s. Pats pagājušā gadā biju spiests izlaist vairākus posmus. Šogad startēju no beigu gala un jau Vietalvā būšu atkal būšu savā koridorā...
By Skipz 20.06.2013 13:54:03
Member · 7 commentsPiekriitu. Ja ir ieksaa tad aatri var uzkaapt atpakalj liidz savai vietai. Labais koridors Tev nedos labu vietu finisaa. Man pat komandas biedrs no peedeejaa uzkaapa un iebrauca 500, kaut arii nestarteeja 1.posmaa. Tavs rezultaats nav koridoraa. Domaaju par to der uztraukties tiem kas min pirmajps 3.
By raiter 20.06.2013 15:10:44
Member+ · 3,346 commentsRunājot par SEBa lielo sāpi - vitu koridoros. Varbūt varētu vietu koridorī rēķināt pēc vidējā no dalībnieka nobraukto posmu skaita sezonā. Tad atkristu problēma ar vietas zudēšanu, ja tiek izlaists kāds no koridoriem. Pirmajā posmā protams pēc iepriekšējās sezonas.
nav slikts variants, bet diez vai kāds ņems vērā!
Sacensību organizatori ir ieinteresēti, lai apmeklētu visus posmus. Vai tie, kas braukuši visus posmus būs laimīgi, kad kāds 'viesmākslinieks' ierodās uz savu 'vidējo' gada koridoru, un atkal izkabina pogas.
p.s. Pats pagājušā gadā biju spiests izlaist vairākus posmus. Šogad startēju no beigu gala un jau Vietalvā būšu atkal būšu savā koridorā...
Jā, arī tas, ka orgi tomēr rēķinās ar zināmu dalībnieku skaitu. Citādi - sanāks ka visi nobrauc vienu posmu - un laimīgi giada līdz pēdējam posmam, jo " vidējais" baigi skaists...
Otrkārt - visās bonusu, motivācijas un punktu sistēmās, ir zināms "enerģijas nezūdamības likums", vai arī tā teikt" nav ļaunuma bez labuma".
Ja kaut ko maina par labu vieniem (nu piemēram ievieš vidējo uz nobrauktiem posmiem, par labu tiem kas nobraucas lisktāk, zlaida, pakrita, vai izstājās), tad tas neatgriezeniski ietekmē pār'ejos, un sagrauj visu kopējo punktu sistēmu (sistēmu, ka vairāk punktu ir tam kas LABI brauc REGULĀRI, nevis Labi nobrauca vienu posmu, pārējos noslinkoja).
SEBu punktu sistēma nav IJSA nosapņota, bet paņemta no citu orgu un valstu pieredzes, darbināta jau gadiem.
By averza 20.06.2013 15:15:11
Member++ · 5,039 commentsBūtu glīts variants ņemt 4 labākos posmus no pēdējiem 6 (tai skaitā iepriekšējā gada posmiem) - līdzīgi, kā tagad tiek rēķināti kopvērtējuma punkti.
By aspms* 20.06.2013 15:20:16
Member · 2,079 commentsTur jau visa tā SEPsa burvība, sen jau vajadzēja pārdēvēt par koridoru čempionātu nevis LČ MTB
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By despecs 20.06.2013 15:27:48
Member · 1,745 commentspa lielam nesūdzās tikai pirmie koridori un tie kas to visu vēro no malas .
bet ja pa lietu, tad imho šī sistēma ir OK, kautkāda kārtība IR, ja atceros, tad bija izņēmumi, dēļ kuriem atjaunoja koridoru, tepat atpakaļ par to sprieda, palasam nolikumu, ganjau atradīsies.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By pirksts 20.06.2013 15:40:54
Member · 158 commentsBūtu baigi interesanti, ja būtu kritērijs vēl pirms pirmā posma. Individuālā braucienā sadala koridorus uz pirmo posmu un tad jau kā parasti. Neba mani uztrauc koridoru dalīšanas sistēma, utt, bet vienkārši būtu papildus elements, piemēram, individuāls 10km kross, kas padarītu seriālu kopumā interesantāku.
By Muhameds 20.06.2013 15:55:45
Member · 113 commentsUn cik dienas vajadzētu, lai visi individuāli izbrauktu tos 10 km?
By hilss 20.06.2013 16:04:42
Member+ · 865 commentsKādēļ tad tik dziļi jārok?
Uzreiz Cēsis - Valmiera ar individuālo startu.
By Kalvis99 20.06.2013 16:10:41
Member · 1,832 commentsUn cik dienas vajadzētu, lai visi individuāli izbrauktu tos 10 km?
Ja 2000 dalībnieku un AVG=20km/h, tad ar 42 dienām vajadzētu teorētiski pietikt
Last edited by Kalvis99 (20.06.2013 16:11:45)
Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?
By gaga 20.06.2013 16:24:19
Member+ · 2,160 commentsehh, matemātiķi lai individuāli izbrauktu nav jāgaida, kamēr startējušais finišē, var kaut vai ik pa 5 sekundēm laizt nākamo trasē - attiecīgi sanāk 167 minūtes jeb 2h47m + tik, cik distancē tiek pavadīts laiks jeb vidēji 30 min, attiecīgi 4h viss pasākums mierīgi iekļautos, tikai jēga no tā kāda?
By Krauklis 20.06.2013 16:25:14
Member · 37 commentsLasu un brīnos... izklausās, ka liela daļa grib aptuveni lai būtu kādas 1000 pirmās vietas. Piekrītiet nolikumam kāds tas ir un brauciet.
Skatos pēc savas pieredzes. Velomāniju sāku pāgājušajā gadā, bez jebkāda veida pieredzes šāda veida seriālos. Gadu pabeidzu dažādās gonkās un noliktais mērķis ir sasniegt (800niekā), šogad jau skatos ka var iebraukt 500niekā. Jā, ir grūtaki brīži, bet normāla štelle, cīņa ar sevi, trasi un līdzīgajiem SUPER.
Negribiet, nebrauciet...
Galvenais
Trenējamies, trenējamies, trenējamies...
By aaivars 20.06.2013 16:37:53
Member · 79 commentsKoridoru sistēma ir pietiekami laba, kam gribas startēt elitē, laipni aicināti uz TREK mačiem, tur variet sevi paši novērtēt un izvēlēties sev atbilstošu gaņģi, :-) ...tikai vai tas uzlabos rezultātu ? Laiks uz pedāļiem :-)
Ac, A
By GR 20.06.2013 16:47:28
Member · 42 commentsAr koridoru sistēmu +/- viss ir kārtībā, izņemot gadījumu, ja sezonas pirmajā posmā notiek kāds negadījums un nevar nofinišēt. Tad visa Tava iepriekšējā gada centība ir vējā un sāc visu no sākuma (11 - 12 koridors), lai labi braucot pēc 4 posma tiec atkal pirmajos koridoros.
Trenējies ka atlēts.
Ēd kā uztura speciālists.
Guli kā zīdainis.
Sasniedz uzvaras kā čempions.
By wheelie 20.06.2013 18:20:16
Member+ · 2,605 comments+1
keep rollin'
By Bebrs7 21.06.2013 08:20:08
Member · 4 commentsEh tauta - atkal cepiens par koridoriem....
Bet nez kāpēc orgiem nerūp dalībnieku drošība? Paskaitiet cik negadījumu notikuši tā tikai tā iemesla dēļ, ka spēcīgākiem braucējiem jāapdzen vājākie. Spēku sadalījums koridoros Japiņa sistēmā ir maigi izsakoties nekorekts.
Vai tas ir normāli ja čalis no pirmā koridora, kas spējīgs nobraukt ar vidējo ap 30 km tiek ielikts 10 vai 11 koridorā jo posmā nav piedalījies vai nav startējis. Loģiski ka ātrumu starpība 2x palielina negadījumu varbūtību ntās reizes. Iedomājaties situāciju uz autoceļa kad plūsma brauc uz 100 km/h un kāds mēģina braukt uz 200 km/h???
Es uzskatu, ka sprotistu drošībai ir jābūt 1 vietā - zinu daudzus kas SEBu vairs nebrauc lielā traumatisma dēļ - ziniet man sajūta ir izcili pretīga kad tev blakus čalis uz 40 km/h ieliek laternas stabā tikai tāpēc ka kāds mēģināja izspraukties pa vidu... es ceru ka viņam viss kārtībā.
Es ieteiktu koridorus piešķirt pēc sezonas labākā starta - tas dotu vienmērīgu spēku sadalījumu trasē un palielinātu trases caurlaidību un pats galvenais - uzlabotu drošību trasē.
By Aigi_nr1 21.06.2013 09:20:23
Member · 281 commentsEh tauta - atkal cepiens par koridoriem....
Bet nez kāpēc orgiem nerūp dalībnieku drošība? Paskaitiet cik negadījumu notikuši tā tikai tā iemesla dēļ, ka spēcīgākiem braucējiem jāapdzen vājākie. Spēku sadalījums koridoros Japiņa sistēmā ir maigi izsakoties nekorekts.
Vai tas ir normāli ja čalis no pirmā koridora, kas spējīgs nobraukt ar vidējo ap 30 km tiek ielikts 10 vai 11 koridorā jo posmā nav piedalījies vai nav startējis. Loģiski ka ātrumu starpība 2x palielina negadījumu varbūtību ntās reizes. Iedomājaties situāciju uz autoceļa kad plūsma brauc uz 100 km/h un kāds mēģina braukt uz 200 km/h???
Es uzskatu, ka sprotistu drošībai ir jābūt 1 vietā - zinu daudzus kas SEBu vairs nebrauc lielā traumatisma dēļ - ziniet man sajūta ir izcili pretīga kad tev blakus čalis uz 40 km/h ieliek laternas stabā tikai tāpēc ka kāds mēģināja izspraukties pa vidu... es ceru ka viņam viss kārtībā.
Es ieteiktu koridorus piešķirt pēc sezonas labākā starta - tas dotu vienmērīgu spēku sadalījumu trasē un palielinātu trases caurlaidību un pats galvenais - uzlabotu drošību trasē.
Ai, nu beidziet, trase ir 40-50km gara, ja ir simtiem vietu, kur dzīt. Ja nedomā ar galvu tad pats vainīgs.
Tik pat labi var F1 visus salikt pa spēku samēram un miers, nah kvalifikāciju. Ir tieši interesanti kā tie spēcīgie tiks garām vājākajiem, jo neviens neko tev nedāvinās tikai tāpēc, ka tev ir xxx numurs nevis xxxx numurs.
Normāla sistēma, kas liek tev braukt maksimāli daudz posmus vismaz 4 no 6. Ja tu esi spēcīgs, tad tik un tā sezonas beigās būsi augšā.
By Bebrs7 21.06.2013 09:46:32
Member · 4 commentsTāpēc jau F1 ir kvalifikācija, lai sadalītu visu savās vietās pēc spējām
By hilss 21.06.2013 09:58:51
Member+ · 865 commentsPaskaitiet cik negadījumu notikuši tā tikai tā iemesla dēļ, ka spēcīgākiem braucējiem jāapdzen vājākie.
1) Cik?
2) Un kā tad vajadzēja - lai vājākie apdzen spēcīgākos?
By ttt 19.06.2013 14:33:04
Member · 22 comments