Velo atšķirības
Gribētu saprast velo atšķirības un kāpēc tādas vajadzīgas.. varbūt varat paskaidrot?
1. Šosejas velo; 2. Triatlona velo; 3. Time-Trial velo..
Ja Triatlona un TimeTrial šķiet vairāk aerodinamiskāki, tad kamdēļ tad vispār tāds "parasts" šosejas velo?
Vai ar Tri un TT neļauj braukt sacensībās? Via tie ir neizturīgāki? Nav tik ērti? Kur tas knifs?
Paldies jau iepriekš
By dendy 29.05.2013 13:10:50
Member · 35 commentsNenoturējos , un iepriekš atvainojos par ironiju, bet ''latvietis parastais'' visas minētās disciplīnas brauc ar MTB
By mpb 29.05.2013 13:11:31
Member · 892 commentsPamatā atšķirības ir rāmju ģeometrijā.
Šosejas rāmja īpašības:
+ vieglāk rāpties kalnā
+ vieglāk manevrēt
- sliktāka aerodinamika
Triatlona un TT velo:
+ labāka aerodinamika
+ piemērots "gulēšanai uz stūres"
- nereti smagāks
TT no Triatlona velo atšķiras ar sēdpozīciju. Triatlona velo veidots tā, lai būtu ērti braukt garus gabalus taupot enerģiju. TT velo piemērots tam, lai maksimāli efektīgi (ātri) veiktu salīdzinoši īsas distances.
Noteikti kāds var mani papildināt un palabot, ja kļūdos
Last edited by mpb (29.05.2013 13:11:53)
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By raiter 29.05.2013 13:52:56
Member+ · 3,346 commentsNenoturējos , un iepriekš atvainojos par ironiju, bet ''latvietis parastais'' visas minētās disciplīnas brauc ar MTB
Šitas labs.
Bet realitāte ir tāda, ka ne katrs "latvietis normalis" var atļauties šosejnieku, mtb, un vēl ITT riteni.
Pārējo mpb jau pietiekoši izskaidroja...
By ario 29.05.2013 14:02:49
Member · 234 commentsJā, šobrīd es ar esmu "latvietis parastais"
Oki, paldies par info!
By Papuass 29.05.2013 14:06:39
Member+ · 2,978 commentsPapildus minētajam, triatlona velo var neatbilst UCI prasībām un iekļaut tādas lietas kā rāmī integrēta dzeršanas sistēma.
By Andersons 29.05.2013 15:06:40
Member+ · 2,639 commentsUn triatlona velosipēdam var aerodinamiskie profili pārsniegt UCI atļauto attiecību 3:1. Spilgts piemērs Cervelo P5, ir variants triatlonam P5six un ir variants ITT P5.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By raiter 29.05.2013 17:08:19
Member+ · 3,346 commentsUn triatlona velosipēdam var aerodinamiskie profili pārsniegt UCI atļauto attiecību 3:1. Spilgts piemērs Cervelo P5, ir variants triatlonam P5six un ir variants ITT P5.
Andersons mums speciālists par ITT - Tāpēc uzreiz jautājums: kāda pingvīna dēļ tad UCI ierobežo tos aerodinamiskos rādītājus????
By KumachanIkemen 29.05.2013 17:18:06
Member · 279 commentsStarpība ir, galvenokārt, komfortā un tanī kā tiek optimizēts spēks.
Šosejas riteņiem ir relaksētāka (un drošāka - gulošās stūres ir relatīvi bīstamas) pozīcija, ar tiem var nobraukt lielākus gabalus un tie ir diezgan universāli.
Starpība stap time trial un triatlona ir, pirmkārt, komfortā - triatlona riteņi ir komfortablāki. Otrkārt, time trial riteņi tiek stingri reglamentēti ar kaut kādām (neatceros) regulām kam un kādiem leņķiem jābūt un ir vairāk nekā triatlona riteņi optimizēti maksimālai spēka atdevei, jo triatlonā tiek braukti lielāki gabali.
By kalnminis 29.05.2013 18:50:44
Member · 1,472 commentsKuru no šitiem labāk ņemt uz Ķeguma maču sestdien?
By raiter 30.05.2013 21:33:15
Member+ · 3,346 commentsKuru no šitiem labāk ņemt uz Ķeguma maču sestdien?
Es domāju ka Ķegumam - ITT ritenis būs tieši kā radīts, un svētdien uz Rīgas maratonua ar BMX - startēt no 1.kordora
By ario 29.05.2013 12:26:46
Member · 234 comments