tubeless vs tubes vs tubular

Avatar

By vitamiins_xc 08.12.2012 16:56:17

Member+ · 2,832 comments

Runājam par @LV un esi reāls, Gača ar mtb nobrauks ātrāk nekā 99% ar TT velo pa treka virsmu un zīda trubiņām. XSports peletonam vnk nav jēgas tur kaut ko iespringt, kā vienīgo faktoru šeit tiešām var ņemt vērā tikai izmaksas uz nobraukumu + "reliģiju" attiecīgam riepas tipam. Ideāls LV variants parastam braucējam - clincher/tubeless lai treniņš neizjuktu + trubas gonkai

Pats vizinos ar tub Conti Gatorskin, treniņiem liks vislētākās Conti clincher


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By six13 08.12.2012 17:09:06

Member · 179 comments

Visi labi karbona bortējamie rati ir dārgi, jo aploka malas ir komplicēts risinājums, līmējamais ir vienkārši aploks, kuram nav jāiztur sānslodze no riepas. Tas arī ir tāpēc vieglāks.

ITT un soseja ir divas dažādas lietas, ja gribi universāli vajag aerodinamiski labus ratus, šodien Zips un HED, Bontrager, tie izmanto vienu un to pašu Know-how, var arī kādu no top modeļiem Reynolds vai Easton, bet šie slikti sānvējos. No cenas kompromisiem es skatītos uz Corima vai Fast Forward, īpaši pēdējie http://www.ffwdshop.com/FFWD%20Carbon%2 … ar/F4R-Cer, FF rati izceļās ar ļoti sabalansētu vadamību, lai arī nav paši vieglākie.

Runājot par "trubām", tikai top klases produkti dod pilnībā visas prieksrocības, jo top klases bortējamās ir ļoti attīstītas, tāpēc ? priekškam ņemties. Ir aizdomas, ka latvijas asfaltam vislabāk der Continental, bet... gaumes lieta, daudzi ziņo ka Vittoria slīd, domāju ka pie vainas drīzāk braukšanas tehnika...

Avatar

By Vaskis 10.12.2012 20:54:37

Member · 2,612 comments

Tyres: We’ve tested wheels suitable for both clincher and tubular tyres. Clinchers are the easiest to repair with an inner tube and best for day in, day out riding. Tubulars have to be glued onto the rim but are less prone to pinch flats. Rolling resistance varies, depending on the tyre, however there's plenty of data that shows the best clinchers are equivalent to the best tubulars in this area of tyre performance.

Rim depth: When it comes to ideal aero rim sizes, anything between 45-60mm tends to hit a sweet spot for aerodynamics versus handling, though this isn’t a rule set in stone. Shallower rims (30mm deep) can give good benefits over standard wheels too, and are less influenced by side winds.

http://www.bikeradar.com/gear/article/b … els-31023/

Avatar

By A Vanags 11.12.2012 00:02:04

Local.Auth · 2,110 comments

Nez kāpēs PRO keksi brauc ar līmējamām trubiņām.. (gan ITT, gan Ironmeni, gan visi pārējie kam nav slinkums)


Šmerlis

Avatar

By Vaskis 11.12.2012 00:41:06

Member · 2,612 comments
six13 wrote

Šosejā viena no pamata priekšrocībām ir pārduršanas gadījumā truba paliek uz aploka, un mazāks risks nokrist, īpaši lielā ātrumā līkumā - var apstaties un saņemt palīdzību. Ja bortejamā "izšauj", 100% gar zemi. Nopietnās komandās braucējs ir vissdargākais "aprīkojums", traumas nav pieļaujamas. Vēl rites kvalitāte, "mīksta" riposana - mazāk vibrācijas braucējam - muskuļi svaigāki.

šis arī mani pārliecina un, ja vēl rite solās būt labāka, vispār forši.

Izmaksas, gan nav mazās arī "tipa" prastākajam komplektam, nemaz neslapinoties ap FfFWD:

http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPP … 0_wheelset 400 poundi +riepas kādi 50-60Ls+līme, kādi sanāks 470 Ls:)

Last edited by Vaskis (11.12.2012 10:35:35)

Avatar

By six13 11.12.2012 13:40:40

Member · 179 comments

Vaskis,

Ja saproti, ka vajag "trubiņas", lai ta būtu. Protams bortejamās nemaz tik bieži neduras, vairāk no "netīras" montāžas.

Par riepām, labas trubiņas maksā 50-100 Eiro/gab., faktiski atlaides neeksistē, vai mazas. Ar lētām nav jēgas krāmēties, tici man.

Rati. Planet X rati ir ļoti mīksti, bremžu celiņš bez pārklājumiem (ka visiem lētiem karboniem), ar visslētakām ķīniešu, ja nemaldos Chosen rumbām, Planet X brendotām. Uzskatu, ka tā ir izmesta nauda, labāk saspringt un sameklēt labu piedāvājumu, piem. http://www.bike24.com/1.php?content=8;n … ;orderby=2 , nav tie vieglākie, bet gana labi. Var trapīties Shimano, labi, bet ļoti cieta rite. Vel Richey WCS Apex ir OK, rumbas ļoti labas pat.

Patiesība tāda, ka FFwd, Easton nerunājot par Zipiem ir tik ļoti prom no sākumgala, ka ir vērts springt. Velo ir divas pamatlietas - ramis un rati, pēc tam klaņi, pēc tam viss cits. Nav jegas treneties, lai locīt ratus vai kādas citas daļas un vēl par to maksāt!

Veiksmi!

Last edited by six13 (11.12.2012 13:43:53)

Avatar

By vitamiins_xc 11.12.2012 13:57:57

Member+ · 2,832 comments

Bet atkal par to latiņu (diezvai profs šos te jautājumus te uzdotu) - ja vienmēr finišē peletonā, nav vērts uz to iespringt un deldēt dārgo karbonu/gumiju. Bet lētais karbons/trubiņas man patīk labāk nekā lētie alu rati, kuri jau izšķīduši pret pirmajām LV bedrēm.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By six13 11.12.2012 14:04:48

Member · 179 comments

Ja!

Tev taisnība! Tā ir gaumes lieta! Ir cilvēki, kuriem tehniskā puse ir svarīga, citiem vienalga, galvenais lai prieks pašam!

Profesionālā puse ir cita lieta, tur protams sie jautājumi arī pastāv, bet ar citu nozīmi. Piem. kalnos 3 pulsa vienības atsķir 1 no 41. vietas.

Avatar

By Vaskis 11.12.2012 14:38:21

Member · 2,612 comments
vitamiins_xc wrote

diezvai profs šos te jautājumus te uzdotu

Kāds profs un Motja ar mtb? ko tad visiem tagad ar mtb braukt itt! kāpēc tas tonis vispār vajadzīgs- forumā ar šādiem jautājumiem! Man domāt, ka nevienam "profam" šīs lietas pat nav jāapspriež (tas ir mehāniķu- fiansistu, u.c. jautājums, vienalga), viņam dod labāko ko var iedot un viņa uzdevums ir braukt...

Līdzīgi, kādā intervijā Gulbim prasīja cik sver tava rakete, uz ko viņš atbildēja, ka nezin, viņam galvenais, lai ērta, tik piebilda, šitos svarus un utt. parasti zin amatieri...

Un, protams, kas cits tad to visu patērē/? mēs dažāda līmeņa amatieri un kur tad citur interesēsies, ja ne forumā.

Avatar

By vitamiins_xc 11.12.2012 14:54:38

Member+ · 2,832 comments

nu ir būtiska nozīme "interesēties intereses pēc" vai "interesēties, jo .. ir nospraust mērķis/budžets", "sakarā ar jaunā invertāra iegādi.. " un t.t.
Pirmais posts izskatās "interesēties intereses pēc"- loģiski, ka neviens neko konkrēti neieteiks un tipiski forumam notiks holywar


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By DZ 25.12.2012 00:34:10

Member · 3,501 comments
six13 wrote

Par Pro komandām, ja kādam interesē.

FDJ jau gadiem brauc ar Hutchinson tubeless.

RadioShak-Nissan Continental prototips uz Bontrager.

Omega Pharma - Quick Step un Saxo bank Specialaized prototips uz Zipiem

Lieto līmējamās protams, atkarīgs no trases/uzdevuma, bieži vieniem braucējiem vienas, citiem otras.

SKY eksperimentē, konkrētu datu nav - noslēpums.


Priekā!

FDJ brauc ar līmējamām riepām, Roubaix u.c. klasikās daudzas komandas eksperimentē ar vis-kaut-ko, bet tie ir izņēmumi.
Par prototipiem nerunāsim, prototipus izmantot nedrīkst, jo pēc UCI noteikumiem visam kas tiek izmantots UCI sacensībās ir jābūt nopērkamam.
Jā, Tony Martins ir spilgts piemērs Continental bortējamām TT riepām. No 6 razģelkām 4ās prokoli.

Tagad vēlos uzjautāt šī foruma viedajiem six13 un A.Vanags, ar cik un kādām līmējamām riepām šosezon tika braukts un kādas sacensības ar kādu riepu kombināciju tika uzvarētas.

Komentāram par 50mm aplokiem varu vien atbildēt, ka trenējas ar augstprofila aplokiem lielos vējos, lai iemācītos braukt ar riteni. Jo vairums cilvēku nemāk braukt ar riteni.

Last edited by DZ (25.12.2012 00:36:51)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By ritenbraucejs 25.12.2012 11:09:15

Member+ · 819 comments
DZ wrote

Komentāram par 50mm aplokiem varu vien atbildēt, ka trenējas ar augstprofila aplokiem lielos vējos, lai iemācītos braukt ar riteni. Jo vairums cilvēku nemāk braukt ar riteni.


Iespējams, bet vai tad tos vajag saukt par universāliem?

Avatar

By six13 25.12.2012 12:58:32

Member · 179 comments

Ja, provinciālie latvieši ka vienmēr zin visu par visu.
Te ir spilgts piemērs par to, kā nebrauc ar prototipiem:  http://www.youtube.com/watch?v=ESfnJ1nC5FU

Avatar

By DZ 25.12.2012 16:29:42

Member · 3,501 comments
ritenbraucejs wrote
DZ wrote

Komentāram par 50mm aplokiem varu vien atbildēt, ka trenējas ar augstprofila aplokiem lielos vējos, lai iemācītos braukt ar riteni. Jo vairums cilvēku nemāk braukt ar riteni.


Iespējams, bet vai tad tos vajag saukt par universāliem?

Jā, tie ir universāli. Es bieži vien trenējos ar stipri augstāka profila ratiem lielos vējos. Tas būtu pilnīgs sīkums, cita lieta ir savaldīt disku un 82mm priekšējo ratu lielā sānu vējā.

six13, izlasi UCI noteikumus un beidz plivināties pa debesīm ar saviem prototipiem http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getOb … Y&LangId=1
http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getOb … Y&LangId=1
Laiks, kādā prototips tiek atļauts tikt izmantots komandu vajadzībām ir stipri ierobežots, pirms produktam ir jānonāk pārdošanā.

Jautāju vēlreiz, ar cik un kādām līmējamām riepām šosezon tika braukts un kādas sacensības ar kādu riepu kombināciju tika uzvarētas.

Last edited by DZ (25.12.2012 16:31:05)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By GG 08.03.2013 11:47:54

Member · 99 comments

Kādam ir pieredze ar hibrīdu - Tubular Clincher? Trubiņa, kas montējas uz "parasta" clincher diska bez līmes.

Piemērs
http://www.tufotires.com/tufo_clincher_works.htm

Last edited by GG (08.03.2013 11:54:22)


Gravity, it’s a bitch - learn to live with it

Avatar

By vitamiins_xc 08.03.2013 12:21:51

Member+ · 2,832 comments

man ir viena tāda tufo. maz braucu, tāpēc nekādu īpašu komentāru nav.
ja ticēt, ka sealant var palīdzēt salāpīties treniņā, tad nekāda vaina. Vēl pluss, jā pārsit tad teorētiski mazāk aploku sačakarē.

Egils tirgo, ciparu neatceros, kaut kas ~30/gab liekas bija. Trubas tikpat maksā un uz augšu. Tā kā lēti tas nav.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Andersons 08.03.2013 13:39:56

Member+ · 2,639 comments

Esu pabraucis ar tdm riepm, ar šādām riepām pat ar tukšu var vēl līdz mājām vai tuvākajam servisam aizripināt jo atšķirībā no parastām clincher riepām šīs nemūk nost arī tukšas. Ir dažādas tās tubular clincher riepas, ir kuras domātas treniņiem un gariem braucieniem kuras ir nedaudz smagākas, bet pašas vieglākās un šaurākās der tikai gludiem ITT mačiem un arī tikai uz super gludām sosejām. Mūsu zemē aizvien mazāk tik labu ceļu ir.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By eagle 12.03.2013 17:46:41

Member · 259 comments
GG wrote

Kādam ir pieredze ar hibrīdu - Tubular Clincher? Trubiņa, kas montējas uz "parasta" clincher diska bez līmes.

Piemērs
http://www.tufotires.com/tufo_clincher_works.htm

Tufo razo Tubular Clincher jau labi sen.
Plusi: Tubular nelauz aploka kantes, var pumpet 12atm nebaidoties, un citi tubular plusi
Minusi: smagaka par parasto Tubular, jo nak klat clincher dala