Jauna šosejas velo meklējumi
Neskaties uz grupu, skaties uz rāmi.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By DZ 26.11.2012 17:24:13
Member · 3,501 commentstas kubuss pie look par to cenu pat 2x blakus nestāv
Nu protams,ja neņem vērā to,ka LOOKam ir senāks(vecā Ultegra un Durace) aprīkojums.
Vecā labā 9sp Duraace pret plastmasaino jauno Ultegru...
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By sursurs 26.11.2012 22:49:43
Member · 911 commentsneko tā arī nesapratu līdz galam. vienīgi to, ka man jāatrod laiks trāpīt uz to Veloprofa veikalu kādreiz kad laiks parādīsies.
velo 4ever
By DZ 26.11.2012 23:29:50
Member · 3,501 commentsEs arī nesaprotu jēgu no triple cranksetiem, ja vienīgā vieta LV kur vajag izmantot mazo zobratu klasiskajā 53/39 klanī ir Siguldas un Turaidas kalni. Lieks svars un lieki ātrumi.
Tāpat visi tie 400ls 'veikala' šosejnieki būs smagi kā nāve, ar pedāļiem 10Kg+.
Šosejas velo tomēr nav baiks, kur par 500Ls var dabūt sakarīgu eksemplāru. Šosejā 500ls būs pats, pats lētākais velo ar pašām lētākajām komponentēm.
Last edited by DZ (26.11.2012 23:54:11)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By raiter 27.11.2012 10:27:41
Member+ · 3,346 commentsEs arī nesaprotu jēgu no triple cranksetiem, ja vienīgā vieta LV kur vajag izmantot mazo zobratu klasiskajā 53/39 klanī ir Siguldas un Turaidas kalni. Lieks svars un lieki ātrumi.
Tāpat visi tie 400ls 'veikala' šosejnieki būs smagi kā nāve, ar pedāļiem 10Kg+.
Šosejas velo tomēr nav baiks, kur par 500Ls var dabūt sakarīgu eksemplāru. Šosejā 500ls būs pats, pats lētākais velo ar pašām lētākajām komponentēm.
"Smagi kā nāve" ir jaunais gada citāts
Nedomāju ka LV plakanājā profilā plus mīnus 2 kg šosejniekam būs izšķirošais faktors. Kā jau minēji, Siguldnieks ir garākais LV kāpums, un dēļ lieka kilograma dzelžu tur nevar pazaudēt tik daudz, cik kalnu posmā Giro vai TdF. Manuprāt šosejniekam tas kilograms arī nav tik "nāvējoši smags" kā baikam - jo tieši baikam ir "jālec" pāri bedrēm, jāuzrauj kalniņos un brīžiem tas jānes pāri upei vai jāstumj kalnā...
Šosejnieka liekie kilo neliks sevi manīt arī sēžot pelotonā (un nosēdēšanas spējas noteiks kājas nevis velosipēda cena). Šosejnieka svars būtu svarīgāks sprinterim vai darbojoties atrāvienos vai arī kādā kritērija braucienā (kuru arī LV nav tik daudz). Attiecīgi cilvēks kas skatās uz 400-500 Latu visdrīzāk orientējas uz cenu pret kvalitāti (nevis cenu pret kilogramiem, vai cenu pret paātrinājumu m/s).
Es teiktu ka labs aprīkojums un labi rati kas ripo, atsvērs alumīnija/karbona jautājumu...
By Baltais 27.11.2012 10:37:03
Local.Auth · 5,425 commentsneko tā arī nesapratu līdz galam. vienīgi to, ka man jāatrod laiks trāpīt uz to Veloprofa veikalu kādreiz kad laiks parādīsies.
gaidam ciemos, jo vakar vēl ienāca KTM šosejas velo. tagad izvēle ir liela
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By Ansis 27.11.2012 19:24:50
Member++ · 3,686 commentsRaiter, šosejniekam 3 sp priekšā ir nāvējoša filozofija...
Pēdējos gados šosejnieku aizmugurējiem pārslēdzējiem ir modeļi, kas ļauj kasetes lielākajam zobratam būt 28T, pat 30T. Ņemot Shimano standarta klani ar BCD=130 mm, mazākais no 2 sp sistēmas var būt 39T. Ja ar to nepietiek - piem. iespējams, ka brauc ar smagām somām - tas ir hardcore tūrisms; tādā gadījumā par galvenajiem atslēgas vārdiem kļūst "tūrisma divritenis".
3 sp sistēmai ir viens tehnisks trūkums: ārējais zobrats ir vairāk izvirzīts uz āru, kas vairāk lauž ķēdi tā slēgumā ar lielajiem zobratiem aizmugurē.
By bonys 27.11.2012 23:14:07
Member+ · 721 commentsViss ir kājās. Braucu Hardcore tūrismā pa Igauniju ar 30Kg uz bagāžnieka un vieglākais pieejamais pārnesums bija 50-28, bet nevienā vietā nenācās kāpt nost no velo, lai uzstumtu kalnā. Latvijas apstākļos ar 2 zobratiem ir pilnībā pietiekami uz šosejnieka, tomēr daudzos veikalu piedāvājumos ir 3 zobratu klaņi un tam nevajadzētu būt par iemeslu, lai atteiktos no laba piedāvājuma.
mtbgarkalne.lv
By KumachanIkemen 04.01.2013 17:20:15
Member · 279 commentsStarp Sora un Tiagra starpība ir pamanāma.
Tiagra ir "zolīdāki" savā izpildījumā, ātrumi tiek pārslēgti precīzāk un bez šaušanas garām, kā tas gadās sora un arī viss komplekts kopumā strādā klusāk.
Tomēr, ja jaunam velo cenas starpība ir nopietna, es nopirktu Sora un tad apgreidotu līdz Tiagra - tā daļas nav dārgas.
Dura ace un taml jāpērk tikai ja ir pārliecība, ka varēs pavilkt visas tās daļas - traki dārgi.
By vitamiins_xc 26.11.2012 17:20:58
Member+ · 2,832 comments