Skūterucentrs

Avatar

By galva 09.05.2011 20:08:42

Member · 7 comments

Sveiki! Gribēju tikai draudzīgi brīdināt, lai neiegādājaties savus braucamos Skūterucentrā Ganību dambī 23B (ir arī veikals blakus Akvalandei uz Mūkusalas ielas), lai neiedzīvotos tādās galvassāpēs kā es. Vēlējos sev jaunu, skaistu un tehniski labu velosipēdu un iegādājos šajā skūterucentrā pilnīgi jaunu velosipēdu par gandrīz 200LVL, taču garantijas apkopes laikā (kas ir obligāta un par kuru jāmaksā 2 vai 12LVL!!!), tā vietā, lai novērstu riteņa strīķēšanos, kas radās jau sākotnēji veikala darbiniekiem nepareizi saliekot velosipēdu, atskrūvētu riteni un salabotu defektu, vieglāk bija ar knaiblēm saspaidīt pakaļējo dubļusargu. Diemžēl ievēroju to tikai tad, kad sāku lūkoties, kas atkal sāk strīķēties - netiku pat līdz mājām, kad defekts bija atpakaļ. Kad velosipēds tika nogādāts atpakaļ uz servisu un lūgts novērst defektu, kā arī nomainīt samaitāto dubļusargu, no pārdevēja puses tika parādītas durvis un pateikts, lai savācu savu miskasti un nekad tur vairs nerādos, viņi neko par to nezinot un neesot vainīgi. Ar to vēl viss nebeidzās, bija arī uzaicinājums iziet ārpus teritorijas "parunāties". Tad nu tagad nesaprotu - mana 2 gadu garantija darbojas, vai kā?! Attieksme vienkārši UNIKĀLA! Joprojām esmu šokā!

Avatar

By Delfins 09.05.2011 20:14:22

Member+ · 3,575 comments

PTAC... + diktofons/spycam

Avatar

By kalvanis 09.05.2011 20:25:06

Member · 208 comments

vaaks, vienmeer esmu gribeejis tajaa veicii iebvraukt, kaa nekaa pa celjam , bet tagad esmu paardomaajis , paldies par info

Avatar

By Kaspi4 09.05.2011 20:59:30

Member++ · 2,282 comments

Nav pirmais gadījums, kas dzirdēts par šo bodi un "meistariņiem", katrs pats izvēlas veidu kā tirgot, lai cilvēki izvērtē. Dikti līdzīgs gadījums notika ar manu paziņu, kas sieviešu velo tur iegādājās.


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Juris D. 09.05.2011 21:32:51

Member · 56 comments

Ja visi pirkuma dokumenti ir uz rokas vari mēģināt doties uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru aprunāties. Par pirkumu 200 LVL vērtībā varbūt arī ir vērts pacīnīties.

Avatar

By KKTK 09.05.2011 22:12:17

Member+ · 2,298 comments

Nu tad visi apbižotie savācieties un aizejiet "aprunāties" ar to meistariņu, ja reiz viņš tā grib big_smile

Avatar

By despecs 09.05.2011 23:04:12

Member · 1,745 comments

varoņu vārdus studijā! līdzjūtības cietušajam.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By galva 09.05.2011 23:15:37

Member · 7 comments

Viss ir procesā. Pēc procedūras man vispirms oficiāli jāgriežas pie pārdevēja, kas ir izdarīts. Ja mēneša laikā netiks novērsts defekts, tad protams tālāk griezīšos PTAC.

Avatar

By QQ 09.05.2011 23:17:39

Member · 844 comments

Kāds zin, kas tas par ērgli tur imitē mehanizāciju?


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By Brakkis 09.05.2011 23:19:29

Member+ · 958 comments

Glauni! Prieks par cīnītājiem!


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By Brakkis 09.05.2011 23:20:54

Member+ · 958 comments

Būs kādreiz jāiebrauc ar kādu stulbu jautājumu. big_smile


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By Kaspars 09.05.2011 23:47:26

Banned · 2,164 comments

Kautkad pasen jau biju rakstījis par skūteru centru, bet vai tiešām skūteru(uzsvars uz šo vārdu) centrs ir vieta kur pirkt velosipēdu? Darbinieku saprašana par velosipēdiem viņiem nav nekāda, acīmredzot arī serviss neatpaliek. Krievu bizness...


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By ssandijss 10.05.2011 08:11:03

Member · 383 comments

Vienreiz tur iegāju un kārtējais klients tieši tajā brīdī solīja pārdevējam pa muti, ja nesataisīs beidzot kvadrociklu smile Es, protams, aizgāju smile

Avatar

By gaga 10.05.2011 08:13:23

Member+ · 2,160 comments

velo tur pirkt var, bet ne servisēt big_smile tas man bija jau skaidrs brīdī, kad tur iepirku savu pirmo velo, kurš joprojām labi kalpo smile

Avatar

By rws 10.05.2011 08:21:11

Member · 79 comments

nu ja defekts ir nozīmīgs un radies 6 mēnešu laikā, tad var arī prasīt naudu atpakaļ, vai prasīt atlaidi, vai nomainīt pret līdzvērtīgu vai tādu pašu, bet citu preci. Viens no variantiem pēc pircēja izvēles. Ja ir pagājuši 6 mēneši, tad gan pārdevējs izvēlas ko darīt, lai apmierinātu klienta prasību pēc kvalitatīvas preces. (Tas ir "Patērētāju tiesību aizsardzības likums") Varbūt var pat netērēt laiku ar viņu mehāniķi (ja viņu par tādu var saukt).

Last edited by rws (10.05.2011 08:23:57)

Avatar

By galva 10.05.2011 19:34:20

Member · 7 comments

Šodien izbraucu ar savu nopirkto "miskasti" (kā to nosauca pārdevējs), tas nebija darīts kopš "slavenās" garantijas apkopes. "LIELS" bija mans pārsteigums, ka defekts nav novērsts un aizmugurējais ritenis atkal strīķējas! Mans mērs ir pilns - gribu savu naudu atpakaļ!
Vai kāds ir mēģinājis tādu gājienu? No pirkuma dienas ir pagājušas nepilnas 2 nedēļas.

Avatar

By rws 10.05.2011 19:48:52

Member · 79 comments

nu man ar naudas prasisanu ir divi gadijumi

1) BMS Megapolis telefonu nespeja salabot, bet naudu atpakal nedabuju, jo sie vilka procesu garuma un nobankroteja. Velak ari atklajas, ka bija man garantijas uzlimi nolikvidejusi. Sanemot no ekspertizes atpakal neparbaudiju.

2) Maxima pirkta tejkanna nospraga pec 2men. Atdeva naudu bez iebildumiem.


pirms sada procesa, ja strids ar veikalu ir sacies, iesaku atrast un pakonsulteties ar neatkarigo ekspertu http://www.ptac.gov.lv/page/177  .  Pec manas pieredzes - eksperti konsultaciju parasti neatsaka, bet par ekspertizes sledzienu gan bus jamaksa ekspertizes ierosinatajam, ja lidz tam nonaks. Ekspertizes izdevumus gan apmaksa procesa zaudetajs, ja strida process tiks risinats atbilstosi MK noteikumiem.

Avatar

By Ints 10.05.2011 20:02:36

Member+ · 868 comments
galva wrote

Šodien izbraucu ar savu nopirkto "miskasti" (kā to nosauca pārdevējs), tas nebija darīts kopš "slavenās" garantijas apkopes. "LIELS" bija mans pārsteigums, ka defekts nav novērsts un aizmugurējais ritenis atkal strīķējas! Mans mērs ir pilns - gribu savu naudu atpakaļ!
Vai kāds ir mēģinājis tādu gājienu? No pirkuma dienas ir pagājušas nepilnas 2 nedēļas.

Njā, bet kā tu pierādīsi ka tas dubļu bleķis ir samaitāts tieši servisā ????? Vajadzēja ar pieņemšanas/nodošanas aktu nodot un pie saņemšanas veikt vizuālu apskati ! A tagad tevi var pasūtīt 3 mājas tālāk,sakot ka pats sačakarēji !!!

Avatar

By galva 10.05.2011 22:20:53

Member · 7 comments

Bet nav jau runa tikai par dubļusargu. Runa ir par to, ka nevaru velosipēdu lietot tam paredzētajam mērķim - braukšanai, jo kā pabraucu 20 minūtes sāk strīķēties pakaļējais ritenis! Serviss arī netiek nodrošināts. Cik tad reizes var vest to velosipēdu pie viņiem? Biju jau 4 reizes par riteņa strīķēšanos, rezultāta nav. Kurš maksās transporta izdevumus?! Un pēdējo reizi man pateica, lai tur vairs nerādos! sad

Avatar

By gaga 10.05.2011 23:03:22

Member+ · 2,160 comments

tīri sportiska interese, kas par velo un kur strīķējās? pret dubļu bleķi?

Avatar

By Fanija 11.05.2011 11:40:54

restricted · 106 comments
galva wrote

Bet nav jau runa tikai par dubļusargu. Runa ir par to, ka nevaru velosipēdu lietot tam paredzētajam mērķim - braukšanai, jo kā pabraucu 20 minūtes sāk strīķēties pakaļējais ritenis! Serviss arī netiek nodrošināts. Cik tad reizes var vest to velosipēdu pie viņiem? Biju jau 4 reizes par riteņa strīķēšanos, rezultāta nav. Kurš maksās transporta izdevumus?! Un pēdējo reizi man pateica, lai tur vairs nerādos! sad

gandriz vai jasaka - aizmirsti par tiem uzmetejiem, uztaisi viniem sliktu reklamu - par strikesanos nebeda - varu Tev par velti 5min visu strikesanos atrisinat smile