Continental Race King 26X2.2 (Test)

Avatar

By KarlisB 19.02.2008 22:06:03

Member+ · 911 comments

http://www.actionsports.de/images/produ … 0022_0.jpg
Apraksts:
==========
Riepa: Continental Race King 26X2.2
Svars: Pēc ražotāja datiem 460g, pats neesmu svēris, bet netā atradu, ka faktiskais svars ~480g
Iegādātas: http://www.actionsports.de akurāt 30,00 EUR/gab
Augstums:54mm
Platums: 54mm
Protektora platums: 51mm

Tiešām biju pozetīvi pārsteigts par lielo riepas resnumu, man kā smagam braucējam tas ir būtiski, grūtāk sasist aploku, lielāka saķeres virsma, lielāks attālums no zemes līdz pedālim man ar 180mm klaņiem, ideāli! Riepa resnāka par 2007 un 2008 gada RR, bet protektora platums nedaudz šaurāks


Saķere:
======
Braucis esmu pagaidām tikai ~150km, bet iespaids palika tas labakais, trakoti laba saķere! Grūti ir objektīvi ar kaut ko salīdzināt tīri subjektīvi liekas vienāda ar RR. Tiko pa nelielu sniedziņu uzbraucu Dzekužkalnā pa viesām iespējamajām taciņām ar saknēm un akmeņiem, kā arī braucu lejā! Uz šo riepu var paļauties. Baložu krosa trasītē uzvedas ideāli, nezinu kā viņā ripos pa sausu irdenu smilti, bet nedaudz mitrā pilnīgi nekādu problēmu. Laiks rādīs kā uzvedīsies citos apstākļos. Izraucu caur dubļiem un konstatēju, ka ļoti labi tīrās protektors.


Rites pretestība:
==========
Negribu izcelties ar tekstiem ripo ļoti labi u.t.t.
Intereses pēc novilku no BIKE Magazin pēdējo testu par jaunākajām sacīkšu riepām. Labratorijā vekti mērījumi par rites pretestību, cik liela jauda (W) nepieciešana lai uzturētu konstantu ātrumu 20km/h. Testa rites pretestības rezultāti

1. Schwalbe Furious Fred Evolution 26x2.0 2008 =   19.9w       290g (cita klase tomēr)
2. Continental Race King 26X2.2 =                         23.9w       481g
3. Schwalbe Racing Ralph 26x2.25 2008 =              24.8w       498g
4. Vredestein Tiger Claw 2,1 =                              26.2w       661g
5. Conti Speed King 2,3 =                                     27.9w       426g
6. Conti Mountaing King 2,2 =                                29.3w       452g
7. Conti Mountaing King 2,4 Prot. =                        32.5w       746g
8. Kenda Small Block Eight 2,1 =                           34.2w       540g
9. Hutchinson Python 2,3 =                                    36,4w       640g (gaidīju ko labāku)
10. Hutchinson Toro 2,15 =                                   37.6w        634g


Izturība:
=====
Cik esmu pabraucis nodiluma pēdas nav manāmas un nav arī nodilušas bārkstītes, teorētiski Black Chili materiālam nevajadzētu ātri dilt. Subjektīvi, RR dilst ātrāk cik atceros pirmos lietošanas 150km. Pēc BIKE Magazin testa carduršanas rēdītāji nedaudz labāki RR.

Kopsavilkums:
=========
Mēģināšu salīdzināt ar esošo XC karali RR un lielāko konkurentu
Conti Race King 2.2  :  Schwalbe Racing Ralph 2.25
Saķere: 1:1
Rites pretestība: 1:1
Svars: 481g : 498g; 1:0
Izmērs: 1:0 (lielāka  = labāka)

Desmit baļu sistēmā Continental Race King 26X2.2 gribētos likt 9.5,
bet RR vērtēju ar 9.0

Conti Race King vinē Schwalbe Racing Ralph uz svara un izmēra rēķina abas ir Top End riepas.

p.s.

Liekas, ka šosezon šo riepu pret niknāku vai semi sliku mainīšu ļoti reti, ļoti laba un universāla padevusies...

Last edited by KarlisB (20.02.2008 10:06:06)


FS 29er

Avatar

By edzha90 29.04.2011 16:11:00

Member · 143 comments

Es gribētu oponēt šīs riepas patieso dabu.
Esmu nobraucis kopā 446 km - apmēram 300 km zemes ceļu un 146 asfalta.
Un tieši pie 300 km man sākās problēmas - straujš nodilums abām riepām (it īpaši aizmugurējai) + nepārspīlējot kameras tika pārdurtas 5 reizes dienā, dēļ plānā materiāla (neiskaitot protektoru).
Pārduršanas cēlonis bija dzeloņi, kuri ļoti smuki iedūrās ar aso galu uz augšu un 3 vienā riepā, pārdurot bez nekādām problēmām.
Es domāju, parcik viņa ir palikusi mazliek nodilušāka, ir vieglāka iespēja pārdurt riepu, jo sākumā protektori bija stipri lielāki.
Vai tas ir tikai normāli, ka dzelksni dabūnot riepā, neviena riepa nav spēcīgāka par to ?

Ko jūs varat man ieteikt, mainīt riepas, vai vedāt līdzi kameru somu, kuru es varu izmantot jebkurā brīdī, lai nomainītu, bet nu pacietība ir pilna, jo pat Continental Race King kameras tika pārdurtas gan pāršķeltas pa vīli (nelielā garumā).

Avatar

By MZGD 29.04.2011 16:54:34

Member · 322 comments
edzha90 wrote

Es gribētu oponēt šīs riepas patieso dabu.
Esmu nobraucis kopā 446 km - apmēram 300 km zemes ceļu un 146 asfalta.
Un tieši pie 300 km man sākās problēmas - straujš nodilums abām riepām (it īpaši aizmugurējai) + nepārspīlējot kameras tika pārdurtas 5 reizes dienā, dēļ plānā materiāla (neiskaitot protektoru).
Pārduršanas cēlonis bija dzeloņi, kuri ļoti smuki iedūrās ar aso galu uz augšu un 3 vienā riepā, pārdurot bez nekādām problēmām.
Es domāju, parcik viņa ir palikusi mazliek nodilušāka, ir vieglāka iespēja pārdurt riepu, jo sākumā protektori bija stipri lielāki.
Vai tas ir tikai normāli, ka dzelksni dabūnot riepā, neviena riepa nav spēcīgāka par to ?

Ko jūs varat man ieteikt, mainīt riepas, vai vedāt līdzi kameru somu, kuru es varu izmantot jebkurā brīdī, lai nomainītu, bet nu pacietība ir pilna, jo pat Continental Race King kameras tika pārdurtas gan pāršķeltas pa vīli (nelielā garumā).


Braucu ar Schwalbe Racing ralph jau 5us gadus smile vienīgo reizi pārdūru uz naglu dēļa pie priedaines smile nekādi dzelkšņi un stikli nav pārdūruši riepu smile

Avatar

By Taurenis 29.04.2011 16:59:23

Member · 4,677 comments

Esmu nobraucis ar Continental Race King 2.0 tieši 400km, gan tikai pa asfaltu...nodilums 0...pat visas bārkstītes vietā...iekšā gan ielikta gēla kamera...drošībai...


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By despecs 29.04.2011 17:00:42

Member · 1,745 comments

neviennozīmīgs jautājums par pārduršanas iespējām, tad jāliek uz stenda, jo trāpīt uz tādiem dzelkšņiem pareizajā lenķī lai iedurtos ir jābūt veiksmei. Pats šogad braucu ar šīm conty riepām, redzēs kā būs, performance pagaidām ir tāda kā pirmajā postā rakstīts..


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By elektrolitr 29.04.2011 17:35:28

Member+ · 606 comments

bļin.... gribēju uzrakstīt daudz labu vārdu, bet nedrīkst- citādi visi sapirksies un tas vairs nebūs slepenais ierocis......


Go!Go!Go! Only five days left!
Sudety MTB Challenge, unknown spectator, somwhere in the middle of prologue

Avatar

By Kaspi4 29.04.2011 19:47:34

Member++ · 2,282 comments
edzha90 wrote

Es gribētu oponēt šīs riepas patieso dabu.
Esmu nobraucis kopā 446 km - apmēram 300 km zemes ceļu un 146 asfalta.
Un tieši pie 300 km man sākās problēmas - straujš nodilums abām riepām (it īpaši aizmugurējai) + nepārspīlējot kameras tika pārdurtas 5 reizes dienā, dēļ plānā materiāla (neiskaitot protektoru).
Pārduršanas cēlonis bija dzeloņi, kuri ļoti smuki iedūrās ar aso galu uz augšu un 3 vienā riepā, pārdurot bez nekādām problēmām.
Es domāju, parcik viņa ir palikusi mazliek nodilušāka, ir vieglāka iespēja pārdurt riepu, jo sākumā protektori bija stipri lielāki.
Vai tas ir tikai normāli, ka dzelksni dabūnot riepā, neviena riepa nav spēcīgāka par to ?

Ko jūs varat man ieteikt, mainīt riepas, vai vedāt līdzi kameru somu, kuru es varu izmantot jebkurā brīdī, lai nomainītu, bet nu pacietība ir pilna, jo pat Continental Race King kameras tika pārdurtas gan pāršķeltas pa vīli (nelielā garumā).


Paskaties vērīgi uz uzrakstiem sānos, vai nav uzraksts Continentalas Race Kingas Turbo Sonikas, varbūt podģelka


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By raiter 29.04.2011 20:33:48

Member+ · 3,346 comments

Es pagājšgad no RR pārgāju uz RaceKing, un esmu vislabākajās domās par Kingiem.
Ar RR kaut kā nedrošāk pagriezienos. RR ripo lieliski.
Bet... tā kā ražotās to paredzējis sausajam laikam, tad pamatīgos dubļos Kingi kaitinoši slīd....


Avatar

By edzha90 29.04.2011 21:35:13

Member · 143 comments

Uz riepas sānos rakstīts Continental Race King 26x2.2 un pārejie uzraksti smuki iegravētu + logo
Pirku riepas no ebay.co.uk
Pēc kā var pateikt vai ir brāķis, jeb plaģiāts?

Avatar

By Taurenis 29.04.2011 22:25:02

Member · 4,677 comments

Kur ražotas? Ja Made in Germany, tad nav jautājumu, ja Made in India, tad varētu būt nedaudz atkāpe...riepām nav plaģiāta, bet ir kopijas, kas atšķiras ar gumijas struktūru, bet AAA kategorijas kopijas atšķirt var tikai liels speciālists...

Last edited by Taurenis (29.04.2011 22:27:07)


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By raiter 29.04.2011 22:34:57

Member+ · 3,346 comments

Lieciet puisim mieru. Labāk braukt pārliecībā ka ir īstas, nekā mocīties šaubās par viltojumu. Ar acetonu nomazgā uzrakstu Made in Tanzania, un brauc pē medaļām !
Morāle: Nav ko lasīt uzrakstus uz riepām - ir jātrenējas un jāmin pedāļi.


Avatar

By Hermanis 29.04.2011 22:40:13

Member · 96 comments

Braucu ar 2.0 "Made in India" un varu par riepu teikt tikai un vienīgi to labāko .. Pa mežu saķere vnk super.. Uz līkumiem nekas neslīd, smiltīs jotos droši, pa granti ripo viegli un ātri .. Dubļos neesmu braucis, bet ganjau ar būs ok ! Nolietošu šo pāri un nākamās ņemšu tādas pašas smile

Avatar

By Taurenis 29.04.2011 22:56:20

Member · 4,677 comments
Hermanis wrote

Braucu ar 2.0 "Made in India" un varu par riepu teikt tikai un vienīgi to labāko .. Pa mežu saķere vnk super.. Uz līkumiem nekas neslīd, smiltīs jotos droši, pa granti ripo viegli un ātri .. Dubļos neesmu braucis, bet ganjau ar būs ok ! Nolietošu šo pāri un nākamās ņemšu tādas pašas smile

Atbalstu! Manām arī ir ...India...


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By Inars 29.04.2011 23:17:31

Member+ · 1,303 comments

Braucu ar 2.0 no Taivānas. Kādi 400km nobraukts. Nekādas dilšanas u.c. pazīmes. Nezinu kur autors rāva, ka resna, drīzāk izteikti tieva.
Otru šodien uzliku Michelin Wild race'r 2.0. Tā jau no skata salīdzinot ar RK ir 2.1. Vēl abas salīdzinot Conti ir stipri izturīgākas (uz tausti) sānu malas. Abas parastās, salocāmās versijas.

Avatar

By Taurenis 29.04.2011 23:49:53

Member · 4,677 comments
Inars wrote

Braucu ar 2.0 no Taivānas. Kādi 400km nobraukts. Nekādas dilšanas u.c. pazīmes. Nezinu kur autors rāva, ka resna, drīzāk izteikti tieva.
Otru šodien uzliku Michelin Wild race'r 2.0. Tā jau no skata salīdzinot ar RK ir 2.1. Vēl abas salīdzinot Conti ir stipri izturīgākas (uz tausti) sānu malas. Abas parastās, salocāmās versijas.

Autors brauc ar 2.2...


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.