SRAM nākamai 2011 sezonai.
parasti 3x sistēmām vidējais ir 32/34, 2x sistēmām mazākais 26/27.
Kā jau teica LOOK, operēt ar 2x sistēmu ir stipri viegklāk. Pirmāmkārtām jau priekšas slēgšana ir ilgāks process, otrkārt pie lielas slodzes ar nostieptu ķēdi gandrīz neiespējams, treškārt lielāka iespējamība nomestai ķēdei. Savukārt aizmuguri var slēgt ātri, pie lielas slodzes un nomest ķēdi nav iespējams arī pie liela drebuļa.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By ktn 05.11.2010 10:25:41
Member+ · 1,642 commentsPēc aprakstiem spriežot, 3x10 un 2x10 man liekas interesanti un gribētos tos izmēģināt, jo 3x9 tomēr ir nepilnības, tajā skaitā nekomfortablās pārnesumu kombinācijas (piem, shimano aprakstītā nepieciešamība nomest ķēdi aizmugurē par 2 zobratiem, nometot priekšā no vidējā uz granny, kas sakrīt ar manu novērojumu).
bet nu cena, cena,... katru gadu upgreidoties, tas ir ssālīti
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Delfins 05.11.2010 10:33:19
Member+ · 3,575 commentsEs tieši tā arī daru un ir ērti - uzreiz metu nost no abiem zobratiem lejā Dabut mazliet mazāku pārnesumu, bet jau esi pavisam citos robos.
By FOX 05.11.2010 10:42:44
Member+ · 5,297 comments2 zobratu lielākā priekšrocība ir tā, ka zobrati atrodas tuvāk rāmja centram, kas nozīmē to, ka ķēdei ir mazāks lauziens aizmugurē gala zobratos. Starpīda 2 x 9 vai 2 x 10, pa lielam nekādas nav. + ar kombināciju priekšā 27 un aizmugurē 32 var uzbraukt praktiski visur un neļauj slinkot.
TREK Supercaliber
By LOOK 05.11.2010 12:00:46
Member# · 2,702 commentsPareizi Fox raksta, 9sp un 10sp kasetes ir vienādas pēc platuma, tā ka papildus lielāks lauziens nav gaidāms.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By KKTK 05.11.2010 14:14:08
Member+ · 2,298 commentsVai klaņi ar 2x zobratiem priekšā ir šaurāki? Kā tas tur saucās - kaut kāds Q faktors vai kā. T.i. kājas sanāk tuvāk viena otrai?
Last edited by KKTK (05.11.2010 14:14:37)
By Ansis 05.11.2010 14:20:52
Member++ · 3,684 commentsPareizi Fox raksta, 9sp un 10sp kasetes ir vienādas pēc platuma, tā ka papildus lielāks lauziens nav gaidāms.
Ir lielāks lauziens. Aizmugurējais lielākais zobrats atrodas tajā pašā vietā, taču priekšā mazākais 3 sistēmā ir par pusi no spraugas nobīdīts vairāk uz iekšu kā 2 sistēmā (ja abiem pareizs chain line).
Šis 2x10 koncepts tiek pasniegts ar saulainu atklāsmi, ka 9 sp kasetei lielākais zobrats (32 vai 34T) bija vēl mazliet par mazu, bet tagad mums ir iespēja uzlikt vēl desmito, un ar to nosegt pilnu diapazonu - vāu, beidzot sagaidījām tādu tehnisko līmeni! Tā ir tīrā viltvārdība (uz ko noteikti uzķersies miljoniem MTB mīļotāju no pasaules maksātspējīgo daļas). Rakstos par zobratu skaita vēsturisko attīstību var lasīt, ka šosejā savā laikā jau 8 un 9 zobrati skaitījās sasniegts optimālais daudzums. Tajā laikā parādījās arī MTB, ar 3 priekšā. Šosejas sistēmām progresējot par vienu zobratu vairāk, šo konceptu idejiski varēja tikpat labi ieviest MTB jau tad. Ir svarīgi to saprast. Bet neieviesa, jo saprata, ka MTB tas nerullē.
Ja kas, mūsdienās šosejas kasešu piekritēji (lielākais aizmugurē 25...27) var pāriet no ierastā 3x9 uz moderno 2x9, uzliekot priekšā moderno 2 sp MTB klani un aizmugurē īstu MTB 9sp kaseti (līdz 32...34T) - un jaunais koncepts būs realizēts, ietaupot krietnu naudiņu, jo šifteri nav jāmaina! Viela pārdomām un tajā pat laikā atvērts jautājums, cik daudzi tā darīs...
Kāpēc es tik aktīvi šeit aizstāvu savu viedokli - daļa no mana tiešā darba ir izskatīt tehniskus un fizikālus risinājumus, kuri sākas ar vārdiem, ka nupat ir izdomāts kaut kas jauns. Ap 80% gadījumu nekā jauna UN laba tur nav. Šī jaunā koncepcija satur vairākas stipri aizdomīgas pazīmes, kuras es uzrakstīju.
Tomēr, lai Latvijas tirgotājiem veicas ar tirgošanos!
By Mr.Derailleur 05.11.2010 19:54:48
Member+ · 363 commentsEs personiski būšu pret 2x10 un minēšu vienu un sev galveno argumentu - jo smalkāka sistēma, jo sterilākiem ir jābūt darba apstākļiem, salmi tievāki nepaliks, dubļi būs tādi paši kā vienmēr. Tatad lielāka iespēja sačakarēt gandarījumu par braucienu.
Šis labs, ja vēl būtu 1/2 kg vieglāks, varētu 2x9 uztaisīt
http://www.sram.com/sram/trekking-comfo … disc-brake
01001101 01100001 01110010 01110100 01101001 01101110 01110011
By A Vanags 05.11.2010 20:08:17
Local.Auth · 2,110 commentsInteresanti buus paskatiities, cik daudzi ikdienas braukshanai izmantos stiliigo 2x10 sisteemu.. un cik daudzi izmantos ikdienas braukshanai tehniski korigjeetu 3x8 sisteemu (paartaisiitu par 2x6)..
Šmerlis
By Liskijs 28.02.2011 21:31:26
Member · 332 commentsKam jums to 3x10 sistemu ja izmantojat tikkai kadus paris parnesumus ?
Lai pazimetos ?
By Kriksis8 01.03.2011 15:33:47
Member · 23 commentsJau šobrīd jaunu riteni nevar iegādāties bez 10 ātrumu sistēmas, tā ka pēc gadiem diviem lielākā daļa brauks ar šo sistēmu un tas ir fakts. Un detaļas priekš 9 ātrumu sistēmas būs dabūnamas daudz grūtāk, jo jaunas vairs neražos un tas arī ir fakts. Sākat veidot uzkrājumus kas ir pret jauno sitēmu.....
By averza 10.03.2011 13:02:37
Member++ · 5,039 commentsA kā ir, ja priekšā viens zobrats, vai aizmugurē patiešām visi 9 vai 10 ir lietojami? Nesanāk pārāk liels ķēdes lauzums?
By a7x18 10.03.2011 13:49:24
Member · 899 commentsPiemeram DH ricukiem ir prieksa viens,aizmugure 9 un tagad skatos ka jau 10
By emils 10.03.2011 13:59:53
Member · 4,816 comments10 un 9 zobrati nav platuma atšķirības
By Kaspars 05.11.2010 09:34:44
Banned · 2,164 comments