Valdība apstiprina Ceļu satiksmes noteikumu jauno redakciju

Avatar

By buzic 65 26.11.2015 18:31:17

Member · 1,159 comments
Mihails wrote
buzic 65 wrote

Mihail, tad kā paliek ar to 417. zīmi? Drīkstu braukt pa ielu, ja tas murgs ir blakus uz trotuāra?

200. punktā nekas par kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu nav rakstīts, tātad drīkst. Taču nevar izslēgt, ka policisti un autovadītāji kā vienmēr traktēs tā kā viņiem vairāk patīk.
http://likumi.lv/ta/id/274865-celu-satiksmes-noteikumi

Paldies! Būs šo punktu jāiemācās no galvas! big_smile Lai gan man sen ir doma, braucot ar velo, vadāt līdzi kādu CSN eksemplāru ar pasvītrotām vietām tekstā, lai ir ko uzdāvināt tiem autovadītājiem, kuriem gribas mani "ļečīt"!

Avatar

By novērotājs 26.11.2015 20:05:13

Member+ · 1,908 comments
Mihails wrote

200.3. apakšpunktā arī aprakstīts, kas tie par izņēmumiem ir. Visos pārējos gadījumos - tātad ja uz brauktuves ir normāli braukšanas apstākļi, pa ietvi braukt nedrīkst.

Neesi nu svētāks par Romas pāvestu! Vārdi "izņēmuma gadījumā" no jaunās CSN projekta versijas ir pazuduši un pieņemtajā tekstā to vairs nav.

Jau pirms kāda laika te citēju CSDD atbildi uz manu vēstuli viņiem šajā sakarā, bet varu atkārtot:
"Uztraukumam nav pamata, pa ietvi drīkstēs braukt 200.3 apakšpunktā minētos gadījumos. Pamatdoma ir "ātros" velosipēdistus pārvietot uz brauktuvi, bet tie velosipēdisti, kas ir gatavi netraucēt gājējus un, ja to prasa satiksmes situācija braukt gājēju ātrumā arī turpmāk varēs pārvietoties pa ietvi."

Ja tev nav problēmu lavierēt Rīgas intensīvajā satiksmē starp mašīnām, drusku padomā par tiem (bērni virs 12 g., kundzītes ar groziņiem u.c. lēnie braucēji), kam šādas problēmas ir! Un pie viena atceries to nelīdzsvaroto gājēju daļu, kas jau vasarā sāka grūstīties, jo lūk - "aizliegts", "izņēmuma gadījums" utt.

Last edited by novērotājs (26.11.2015 20:06:15)

Avatar

By Mihails 26.11.2015 21:25:22

Member · 341 comments

Ja nav intensīvas auto satiksmes (mazās ieliņās vai naktī), bruģa, lielu peļķu, sniega un ledus, atbilstoši 200.3. apakšpunktam pa ietvi braukt nedrīkstēs.

Last edited by Mihails (26.11.2015 21:25:57)

Avatar

By novērotājs 26.11.2015 21:49:09

Member+ · 1,908 comments
Mihails wrote

Ja nav intensīvas auto satiksmes (mazās ieliņās vai naktī), bruģa, lielu peļķu, sniega un ledus, atbilstoši 200.3. apakšpunktam pa ietvi braukt nedrīkstēs.

Un kurš tad pa mazām ieliņām bez satiksmes pa to ietvi brauc?

Runa ir par ko citu. Ja Riteņbraucēju apvienība, kuras uzdevums būtu aizstāvēt riteņbraucēju intereses, sludinās, ka riteņbraucēji nedrīkst to, kas patiesībā nemaz nav aizliegts... it īpaši pašreizējos apstākļos, kad jau sabiedrības liela daļa ir naidīgi pret mums noskaņota (atceramies kaut to pašu Garkalnes avāriju, kurā tiek vainoti cietušie bērni un treneris). Nu tas ir šaurpierīgi vismaz.
Uzsverama gan būtu šī apakšpunkta daļa par to, ka nevar traucēt gājējus. Bet nu nav tur vārdu "nedrīkst", "aizliegts" un 'izņēmuma gadījums"

Avatar

By androns1983 27.11.2015 20:12:16

Member · 418 comments

Joprojām nesaprotu, kur jūs tos naidīgos atrodat?
Kur jūs atrodat tos, kam gribat iet ar CSN grāmatu (kurā ir pasvītroti daži panti) sist pa seju?

Nu jei bogu nav uz ielas vai ietves nācies saskarties ar baigākajiem heiteriem.

Ja ir kādas replikas vai taurēšanas, sliktākajā gadījumā uzmetu faku un minu tālāk.


Un neturēs menti vēlu vakarā meiteni ar puķainu groziņu, kas brauc pa ietvi un nevienam netraucē ... jo uz ielas viņa ar savu ātrumu (jeb drīzāk ātruma neesamību) un ļodzīgo braukšanu izraisīs vairāk avārijas situācijas, nekā uz ietves.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By buzic 65 27.11.2015 21:30:51

Member · 1,159 comments
androns1983 wrote

Joprojām nesaprotu, kur jūs tos naidīgos atrodat?
Kur jūs atrodat tos, kam gribat iet ar CSN grāmatu (kurā ir pasvītroti daži panti) sist pa seju?

Nu jei bogu nav uz ielas vai ietves nācies saskarties ar baigākajiem heiteriem.

Ja ir kādas replikas vai taurēšanas, sliktākajā gadījumā uzmetu faku un minu tālāk.


Un neturēs menti vēlu vakarā meiteni ar puķainu groziņu, kas brauc pa ietvi un nevienam netraucē ... jo uz ielas viņa ar savu ātrumu (jeb drīzāk ātruma neesamību) un ļodzīgo braukšanu izraisīs vairāk avārijas situācijas, nekā uz ietves.

Nebēdājies, esi pacietīgs! Ja ar velo brauc pa ielu un brauc pietiekami daudz, gan satiksi! Gan heiterus, gan tādus, kuri lielā ātrumā brauc dažus centimetrus no stūres ragiem. Esi pacietīgs un turpini mīt pedāļus!  smile

Avatar

By oskars 28.11.2015 09:09:17

Member · 695 comments

Ir dzirdēts, ka androns1983 brauc tikai pa ietvi un uz ietves ir grūti satikt tādus autovadītājus pie stūres.

Avatar

By androns1983 30.11.2015 09:50:18

Member · 418 comments
oskars wrote

Ir dzirdēts, ka androns1983 brauc tikai pa ietvi un uz ietves ir grūti satikt tādus autovadītājus pie stūres.


ir dzirdēts, ka oskars vislak raksta sūdu fōrumā un vispār nebrauc ar velo.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By androns1983 30.11.2015 09:56:34

Member · 418 comments
buzic 65 wrote

Nebēdājies, esi pacietīgs! Ja ar velo brauc pa ielu un brauc pietiekami daudz, gan satiksi! Gan heiterus, gan tādus, kuri lielā ātrumā brauc dažus centimetrus no stūres ragiem. Esi pacietīgs un turpini mīt pedāļus!  smile

nēnu ir jau bijuši, kas liecas ārā pa logu un kliedz, ka jābrauc pa trotuāru, ir bijuši tādi, kas nobrauc bailīgi tuvu, bet nu tā ir visā satiksmē. Arī ar mašīnu braucot, katru dienu ir kāds idiotu vai neuzmanīgo procents. Pie tā vnk pierod. Tajā brīdī nosauc par lohu, bet pēc 10 minūtēm jau notikušais ir aizmirsies. Līdzīgi ir ar velo.

Laikam nevajag iedomāties, ka uz velo esi pasaules naba un katrs autovadītājs vēlas Tevi nogalināt un tad viss ir kārtībā wink


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By DZ 30.11.2015 10:04:14

Member · 3,501 comments

Tātad Tevi var nosaukt par l, un Tu pēc 10min aizmirsīsi? Izdevīgi.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By buzic 65 30.11.2015 10:07:11

Member · 1,159 comments
androns1983 wrote
buzic 65 wrote

Nebēdājies, esi pacietīgs! Ja ar velo brauc pa ielu un brauc pietiekami daudz, gan satiksi! Gan heiterus, gan tādus, kuri lielā ātrumā brauc dažus centimetrus no stūres ragiem. Esi pacietīgs un turpini mīt pedāļus!  smile

nēnu ir jau bijuši, kas liecas ārā pa logu un kliedz, ka jābrauc pa trotuāru, ir bijuši tādi, kas nobrauc bailīgi tuvu, bet nu tā ir visā satiksmē. Arī ar mašīnu braucot, katru dienu ir kāds idiotu vai neuzmanīgo procents. Pie tā vnk pierod. Tajā brīdī nosauc par lohu, bet pēc 10 minūtēm jau notikušais ir aizmirsies. Līdzīgi ir ar velo.

Laikam nevajag iedomāties, ka uz velo esi pasaules naba un katrs autovadītājs vēlas Tevi nogalināt un tad viss ir kārtībā wink

Klau, andron! Tavas domas par šo tēmu esmu lasījis jau sen un zinu Tavu viedokli. Par velodievu sevi nekad neesmu uzskatījis un braucu arī ar auto. Mana līdzšinējā līdzāspastāvēšanas pieredze ir visai pozitīva, šovasar gan krietni biežāk iznāca just autovadītāju apzinātu rīcību, tjipa - pačakarēsim. Un mani itin nemaz neinteresē idiotu procentuālais sadalījums starp abām satiksmes grupām - jo idiots pie auto stūres atsver veselu idiotu armiju uz riteņiem. Šis idiots apkārtējiem ir neskaitāmas reizes bīstamāks.
Par nogalināšanu... Nu painteresējies, vai ir bijuši gadījumi, kad gājis bojā velobraucējs, kuru aizķērusi garāmbraucoša automašīna!

Avatar

By androns1983 30.11.2015 10:52:52

Member · 418 comments

bet ja par noteikumiem, tad priecē, ka:
1) nebūs divdomības un velo nedrīkstēs rullēt pa pretējā virziena velojoslu
2) ir obligāti prasīti lukturīši tumsā (vai, ja to nav, tad veste)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By androns1983 02.12.2015 12:04:58

Member · 418 comments

Vakar, braucot ar velo pa Vecrīgu, radās pārdomas par CSN.

140. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai...

202. Velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību...

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā? Tb es ar velo braucu pa brauktuvi dzīvojamajā zonā un pēkšņi gājējs speras priekšā. Ja būs crash, salauzts velo un lauzti kauli - tad kurš būs vainīgs? Vai vnk tiks iedarbināts 202. punkts un pats vainīgs, ka brauci ik ātri, ka apdraudēji ceļu satiksmes drošību?

Tāpat arī vietās, kur ir kopīgs gājēju un velosipēdistu ceļš (tajā pat Vecrīgā). Vai ir kaut kur noteikta kaut kāda savstarpējā mijiedarbība starp gājēju un velobraucēju? Vai vnk ierubī 202. punktu jebkurā situācijā?


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By buzic 65 02.12.2015 12:57:51

Member · 1,159 comments
androns1983 wrote

Vakar, braucot ar velo pa Vecrīgu, radās pārdomas par CSN.

140. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai...

202. Velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību...

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā? Tb es ar velo braucu pa brauktuvi dzīvojamajā zonā un pēkšņi gājējs speras priekšā. Ja būs crash, salauzts velo un lauzti kauli - tad kurš būs vainīgs? Vai vnk tiks iedarbināts 202. punkts un pats vainīgs, ka brauci ik ātri, ka apdraudēji ceļu satiksmes drošību?

Tāpat arī vietās, kur ir kopīgs gājēju un velosipēdistu ceļš (tajā pat Vecrīgā). Vai ir kaut kur noteikta kaut kāda savstarpējā mijiedarbība starp gājēju un velobraucēju? Vai vnk ierubī 202. punktu jebkurā situācijā?

Visticamāk 202.punkts būs būtiskākais. Bet, ja runa par kopīgo gājēju un velosipēdistu ceļu (417.zīme), tad mans uzskats ir tāds, ka galvenais uz tā ir gājējs! Ar velo pa šo infrastruktūras brīnumu varētu braukt tikai mazi bērni, omītes ar puķugrozu velo priekšā un bailīgas kundzes/jaunkundzes.

Last edited by buzic 65 (02.12.2015 12:58:33)

Avatar

By vitamiins_xc 02.12.2015 13:11:04

Member+ · 2,832 comments
androns1983 wrote

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā?

Dz.zonā gājējs ir #1. Tāpēc jau tā ir dz. zona.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By androns1983 02.12.2015 15:01:11

Member · 418 comments
vitamiins_xc wrote
androns1983 wrote

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā?

Dz.zonā gājējs ir #1. Tāpēc jau tā ir dz. zona.


Nu kamēr tas nav skaidri uzrakstīts CSN, tikmēr tā ir tikai interpretācija.

Bet nu jā - vnk sanāk, ka 202. punkts būs jājamzirdziņš jebkādu pamatotu vai nepamatotu konfliktu gadījumos.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 02.12.2015 16:51:24

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā? Tb es ar velo braucu pa brauktuvi dzīvojamajā zonā un pēkšņi gājējs speras priekšā. Ja būs crash, salauzts velo un lauzti kauli - tad kurš būs vainīgs? Vai vnk tiks iedarbināts 202. punkts un pats vainīgs, ka brauci ik ātri, ka apdraudēji ceļu satiksmes drošību?

Ja gājējs šķērso brauktuvi, teorētiski var piemērot šos punktus:

16. Ārpus gājēju pārejas vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājēji drīkst iziet uz brauktuves tikai pēc tam, kad ir novērtējuši attālumu līdz transport­līdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārlieci­nājušies, ka brauktuves šķērsošana nav bīstama un ka netiks traucēta transport­līdzekļu satiksme.
124. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, bet, ja pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas atdala sadalošā josla, – arī apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

Taču ja gājējs jau iet pa brauktuvi taisni, bet pēc tam izdomā pēkšņi mainīt virzienu, tad diez vai viņš kaut ko būs pārkāpis. 202. punktu teorētiski varētu piemērot, tāpat kā šo:

25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

androns1983 wrote

Tāpat arī vietās, kur ir kopīgs gājēju un velosipēdistu ceļš (tajā pat Vecrīgā). Vai ir kaut kur noteikta kaut kāda savstarpējā mijiedarbība starp gājēju un velobraucēju? Vai vnk ierubī 202. punktu jebkurā situācijā?

Tas ir ceļa zīmes aprakstā:

271.17. 417. zīme "Kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš". Atļauts braukt tikai ar velosipēdiem, kā arī pārvietoties gājējiem. Velosipēdu vadītājiem un gājējiem jārīkojas tā, lai tie savstarpēji viens otru neapdraudētu un netraucētu. Gājējiem jāņem vērā velosipēdu klātbūtne uz šā ceļa, bet velosipēdu vadītājiem, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu;

Avatar

By buzic 65 02.12.2015 18:29:59

Member · 1,159 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

Bet kā ir ar savstarpējo priekšroku starp velo un gājēju dzīvojamajā zonā? Tb es ar velo braucu pa brauktuvi dzīvojamajā zonā un pēkšņi gājējs speras priekšā. Ja būs crash, salauzts velo un lauzti kauli - tad kurš būs vainīgs? Vai vnk tiks iedarbināts 202. punkts un pats vainīgs, ka brauci ik ātri, ka apdraudēji ceļu satiksmes drošību?

Ja gājējs šķērso brauktuvi, teorētiski var piemērot šos punktus:

16. Ārpus gājēju pārejas vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājēji drīkst iziet uz brauktuves tikai pēc tam, kad ir novērtējuši attālumu līdz transport­līdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārlieci­nājušies, ka brauktuves šķērsošana nav bīstama un ka netiks traucēta transport­līdzekļu satiksme.
124. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, bet, ja pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas atdala sadalošā josla, – arī apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

Taču ja gājējs jau iet pa brauktuvi taisni, bet pēc tam izdomā pēkšņi mainīt virzienu, tad diez vai viņš kaut ko būs pārkāpis. 202. punktu teorētiski varētu piemērot, tāpat kā šo:

25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

Mihail! Skatos, ka CSN esi iemācījies no galvas smile androna jautājums bija konkrēti par Dzīvojamo zonu. Re, kur ābeces cienīgs skaidrojums, lai nebūtu jāmeklē 16., 124. un 25.3 punkti! smile

http://grenes.lv/index.php?option=com_c … ds&lang=lv

Mani gan vairāk sajūsmina Vecrīgā izvietotās ceļazīmes (kuras maksā ne mazu naudu)! Piemēram šī  https://www.google.lv/maps/@56.9505649, … 56!6m1!1e1

Pa ielu drīkst braukt auto (Un, PROTAMS arī velo), tātad 417.zīme attiecas uz ~70cm platu ietvi. Kāda mārrutka pēc viņai tur jābūt?

Avatar

By averza 02.12.2015 18:33:12

Member++ · 5,039 comments

Ko var piesieties Mihailam? Kad kāds raksta "cik atceros, man liekas bija tā", nepieminot konkrētus punktus, tad lohs, bet, kad pedantiski atsaucas uz CSN punktiem, tad arī slikti? smile

Avatar

By buzic 65 02.12.2015 20:10:26

Member · 1,159 comments

opā, opā! vai man nedrīkst būt atšķirīgs viedoklis?  jā, es bieži nepiekrītu Mihaila csn interpretācijai un bieži piekrītu.  ko nu?  viemēr piekrītoši māt ar galvu, klabināt skropstas un uzmest atmugurisko salto?

Avatar

By averza 02.12.2015 22:28:30

Member++ · 5,039 comments

Piekrist interpretācijai - tas katra paša ziņā, bet piesieties (vai uzjautrināties, nezinu) tieši faktam, ka cilvēks nevis kaut ko raksta no atmiņas vai cāļa forumu iespaidos, bet atsaucas uz precīziem CSN, nesaprotu, kāpēc vajadzētu.

Avatar

By androns1983 03.12.2015 10:00:56

Member · 418 comments

vēl par jaunajiem CSN.
nav saistīta ar velo, bet gan ar kopējo satiksmes drošību - tagad aktuāla tēma ir cepiens par visādu viedierīču lietošanu pie stūres.

esošajos noteikumos skaidri un gaiši ir rakstīts:

39. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
...
39.9. lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā (izņemot gadījumus, kad transportlīdzekļa vadītājam, lai to lietotu, nav jāņem rokā tālruņa klausule);


jaunajos noteikumos meklējot pēc klausule, telefons, tālrunis, brīvroku utt neko neatrod. Vai tiešām noteikumos nav punkta, kas aizliedz bakstīt telefonu ? yikes


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By dizpark 03.12.2015 12:06:57

Member · 908 comments

Mani gan vairāk sajūsmina Vecrīgā izvietotās ceļazīmes (kuras maksā ne mazu naudu)! Piemēram šī  https://www.google.lv/maps/@56.9505649, … 56!6m1!1e1

Pa ielu drīkst braukt auto (Un, PROTAMS arī velo), tātad 417.zīme attiecas uz ~70cm platu ietvi. Kāda mārrutka pēc viņai tur jābūt?

Tā ir 415. zīme, bet nav svarīgi :-). Bet kā var zināt, ka tur drīkst braukt ar auto? Vai tāpēc,ka zīme nav pie brauktuves malas, bet gan pie mājas? Varbūt tā zīme attiecas uz visu brauktuvi? 

Analogs ir šeit
https://www.google.lv/maps/@56.9505607, … 56!6m1!1e1
Tas ir googles bildē, jāpskatās, kas tagad pie Brīvības pieminekļa karājas.  Katrā ziņā tur neviens ar auto ikdienā nebrauc.

Avatar

By jurisf 03.12.2015 14:32:36

Member · 946 comments

Ko tur Vecrīgas ieliņa, vantinieks sen atdots velobraucējiem un gājējiem pilnībā
https://www.google.lv/maps/@56.9522436, … 312!8i6656

Avatar

By buzic 65 03.12.2015 15:49:32

Member · 1,159 comments
dizpark wrote

Mani gan vairāk sajūsmina Vecrīgā izvietotās ceļazīmes (kuras maksā ne mazu naudu)! Piemēram šī  https://www.google.lv/maps/@56.9505649, … 56!6m1!1e1

Pa ielu drīkst braukt auto (Un, PROTAMS arī velo), tātad 417.zīme attiecas uz ~70cm platu ietvi. Kāda mārrutka pēc viņai tur jābūt?

Tā ir 415. zīme, bet nav svarīgi :-). Bet kā var zināt, ka tur drīkst braukt ar auto? Vai tāpēc,ka zīme nav pie brauktuves malas, bet gan pie mājas? Varbūt tā zīme attiecas uz visu brauktuvi? 

Analogs ir šeit
https://www.google.lv/maps/@56.9505607, … 56!6m1!1e1
Tas ir googles bildē, jāpskatās, kas tagad pie Brīvības pieminekļa karājas.  Katrā ziņā tur neviens ar auto ikdienā nebrauc.

Atvainojos par kļūdu zīmju numerācijā! Kāpēc, lai tur nevarētu braukt ar auto? No puvertorņa uz biržu, tad pa labi uz saeimu un pirms tās pa kreisi uz Mazo Pils ielu. Vai attiecas uz visu ielu, nezinu, bet ja visa Vecrīga ir dzīvojamā zona, tad neredzu nekādu jēgu šai zīmei.
Par analogu - pie Brīvības pieminekļa ar auto piebraukt nedrīkst (ja neesi vienlīdzīgāks par citiem vienlīdzīgajiem),

Avatar

By Mihails 03.12.2015 16:24:02

Member · 341 comments
androns1983 wrote

vēl par jaunajiem CSN.
nav saistīta ar velo, bet gan ar kopējo satiksmes drošību - tagad aktuāla tēma ir cepiens par visādu viedierīču lietošanu pie stūres.

esošajos noteikumos skaidri un gaiši ir rakstīts:

39. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
...
39.9. lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā (izņemot gadījumus, kad transportlīdzekļa vadītājam, lai to lietotu, nav jāņem rokā tālruņa klausule);


jaunajos noteikumos meklējot pēc klausule, telefons, tālrunis, brīvroku utt neko neatrod. Vai tiešām noteikumos nav punkta, kas aizliedz bakstīt telefonu ? yikes

Tas būs grozījumos Ceļu satiksmes likumā.
http://titania.saeima.lv/LIVS12/SaeimaL … enDocument
Sk. 50. lapu.

Avatar

By averza 03.12.2015 17:39:14

Member++ · 5,039 comments

Nezinu, kas ir viedierīce... ēm, vai GPS ierīces drīkstēs lietot? Un kas skaitās "lietot"? Ja man viņa stāv un es pat neaiztieku, varbūt pat neskatos tai virsū - vai tā ir lietošana?

Last edited by averza (03.12.2015 17:39:48)