Šosejas velo

Avatar

By Trax 29.10.2015 15:44:51

Member · 318 comments

Sveiki, foruma biedri.
Jau pāris gadus braucu ar MTB 26", piedalos sacensībās, braucu treniņus, patīk smile Esmu sācis mest acis uz šosejas velosipēdiem, lai papildinātu savus treniņus, tāpat piedalītos Biķernieku veloapļos un 2 x gadā nobrauktu Rīgas maratonu un Vienības braucienu.
Plašos vilcienos man ir skaidrs, ko vēlos - vismaz 105 grupu, labus ratus, kā opcija - karbona rāmis, dakša.

Kam vel ieteiksiet pievērst uzmanību, papildus ņemot vērā faktu, ka plānoju iegādāties LIETOTU, lai var manas vēlmes ierobežot finansiāli? Paldies par Jūsu viedokļiem!

Avatar

By DZ 29.10.2015 15:58:59

Member · 3,501 comments

Atbrauc pie manis un izmēģini velo ar Campu, Sram un Shimano.
Jāskatas uz cenas/brenda/aprīkojuma kopumu. Uzmanību arī jāpievērš sīkumiem - cik resurss riepām, klučiem, kas notiek ar trosēm, stūres lenti., nemaz nerunāju par ķēdi, kaseti, klaņa zobratiem vai defektiem rāmī/ratos. Sīkums, taču labas bortējamās riepas maksā ap 30-40Eur/gab. 80Eur jau ir 10% no lietota karbona šosejas veosipēda ar 105 grupu cenas, taču sludinājumā tas bieži vien nebūs pieminēts, ka riepas ir metamas. Tas pats bieži vien ir ar kaseti, ļoti daudzi tirgo velosipēdus ar beigtām kasetēm(attiecīgi arī ķēde ar jaunu kaseti nebūs braucama) to nemaz nepieminot, jo vairums pircēji jau skatās tikai uz rāmi un grupas nosaukumu.
Katrā ziņā man ir labi varianti ko Tev piedāvāt.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Papuass 29.10.2015 16:04:47

Member+ · 2,974 comments

Plānojot tālākā nākotnē jauno šosejnieku, esmu pamanījis, ka lielākā ražotāji piedāvā dažādas variācijas/ģeometrijas saviem viena līmeņa velo - vieglu, sacensībām paredzētu / aerodinamisku / endurance varantnu.

Tā kā pats vairāk braukšanas priekam ņemtu, tad izvēlētos endurance versiju, kur pozīcija vairāk relaksēta. Ja skaties lietotu, droši vien arī ratus vari skatīties atsevišķi.

Šobrīd braucu ar alumīnija CUBE/105, nākamo ņemtu karbonu no kāda interesantāka brenda ar 105/Ultegra.

Avatar

By Trax 29.10.2015 16:12:48

Member · 318 comments

DZ, protams jāskatās uz visu kopumā, piekrītu, taču arī saprotu, ka neviens no labi kopta velo negrib atbrīvoties par (man) pieņemamu cenu. Patlaban skatos robežās līdz 500 EUR, esmu apskatījies ss.lv piedāvājumu - ar manu garo augumu nav lielas izvēles (187cm). Un es labprāt izmantotu Tavu piedāvājumu izmēģināt dažādās grupas, jo, godīgi sakot, man nav lielas pieredzes ārpus Shimano, tādēļ esmu, varbūt, ieciklējies uz to.

Papuass, labs piemērs uz savas ādas, paldies!

Avatar

By DZ 29.10.2015 16:16:57

Member · 3,501 comments

TOP līmeņa velo/rāmjus ļoti reti ražo ar relaksētu ģeometriju.
105 grupa un karbona rāmis varētu iekļauties 500Eur tikai tad, ja būtu lētā gala rāmis un veca 105 grupa ar nobrauktām daļām un riepām. Par mazliet lielāku budžetu varu piedāvāt Lapierre Sensium 400 ar SRAM Red/Force, taču tam rāmis uz 187 varētu būt par mazu. Ir vēl viens mazliet lielāks Scotts ar Ultegra SL, tas varētu Tev derēt, bet arī virs budžeta.

Last edited by DZ (29.10.2015 16:24:45)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Papuass 29.10.2015 16:26:39

Member+ · 2,974 comments

Ar "relaksētu" domāts Canyon Endurance, BMC Granfondo, Trek Domane utml. sērijas

Avatar

By DZ 29.10.2015 16:28:36

Member · 3,501 comments

Scott CR1, Specialized Roubaix, varam turpināt...
Visi ir zemākas klases nekā šo pašu ražotāju paša dārgākā gala rāmji.
Arī Lapierres Sensium ir ar relaksētu ģeometriju.

Last edited by DZ (29.10.2015 16:30:00)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By wheelie 29.10.2015 17:04:04

Member+ · 2,605 comments

Trax, teorētiski, pieejams mans Focus Culebro SL 2.0 Izmērs 56, 2015.g. modelis, rāmis alumīnijs, dakša karbons, 11-speed 105 (5800) grupa (izņemot klaņus, bremzes) Nopirkts  un lietots kopš šī gada aprīļa, braukts saudzīgi, nav piedzīvojis nevienu kritienu, ir doķi un vēl esošā garantija no veloatlaides.lv
sīkāk: http://www.focus-bikes.com/gb/en/bikes/ … sl-20.html

650eur


keep rollin'

Avatar

By firers 29.10.2015 18:06:25

Member · 182 comments

DZ vai šosejnieka rāmi  l-xl izmera un 29 l izmera abi darināti no karbona -vai ko tadu tu ar tirgo.Būtu velam jaunu ,vai mazlietoti ,bet nu ne jau kautkas tur no uber puper krutajiem ,bet cenas robeža par jaunu +- 500eir.Ja 29 vel butu fulits nu tad vapše..

Last edited by firers (29.10.2015 18:07:33)


Varbūt Rīgā tu esi kaut kāds tur loceklis,bet medībās tāds pats krāniņš kā visi pārējie.

Avatar

By Trax 29.10.2015 18:35:36

Member · 318 comments

DZ piedāvātais Lapierre tīri glīts un sludinājums tāds godīgs smile

transport-bycycles-highway-sports-3793964.800.jpg

Kas man vel interesē - vai karbonam veidojas materiāla nogurums, vai to var pamanīt nespeciālists? Varbūt par kādiem konkrētiem eksemplāriem jājautā lietotājam LOOK, kam pieredze likt kopā kritušos rāmjus.

Wheelie, paldies par piedāvājumu, cena arī OK, jāizskata dažādi piedāvājumi.

Vēl man no esošā ss.lv piedāvājuma iekrita acīs šis. Cena man der, apģelka it kā arī, bet ko var gaidīt no tāda dažus gadus braukta karbona rāmja? Redziet, man ar karbonu vienīgā pieredze ir tāda, ka esmu demo velosipēdus testējis big_smile:

transport-bycycles-highway-sports-4291121.800.jpg

Last edited by Trax (29.10.2015 18:36:17)

Avatar

By DZ 29.10.2015 18:44:45

Member · 3,501 comments

Tas LOOK velo vairs nav pieejams smile


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Trax 29.10.2015 22:11:43

Member · 318 comments

Labi, atgriezīsimies pie jautājuma - kam pievērst uzmanību, iegādājoties PIRMO, LIETOTU šosejas velosipēdu budžetā ap 500 EUR.

Daļas, to nolietojums - OK, skaidrs

Kā atpazīt rāmja vai dakšas defektus - izbraucot velo pateiks visu?

Avatar

By DZ 29.10.2015 22:44:15

Member · 3,501 comments

Karbons - ja ciets, agresīvāk braucot nedzird izteiktus krakšķus, tad ir ok. Protams, var būt mikroplaisas, bet tās varēs ieraudzīt tikai pie laba apgaismojuma un tas būs uz pārdevēja sirdsapziņas ja pārdodot šādu faktu noklusēs. pavisam sīkas mikroplaisas vispār var ieraudzīt tikai ar rengenu.
Alumīniju par 500? Skaties pats, ja par 200Eur vairāk var dabūt karbonu, tad es Tavā vietā piekrātu un paņemtu karbonu. Focus nav slikts variants ja zini, ka nekad nevēlēsies vairs to uzlabot. Jo ja karbona velo varēsi uzlabot sīkumus, Focusam pirmais ko gribēsi uzlabot būs rāmis.

Last edited by DZ (29.10.2015 23:22:18)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Trax 29.10.2015 22:51:29

Member · 318 comments

Labs ieteikums alu v.s. carbon, paldies!

Avatar

By 4bz 25.11.2015 13:26:08

Member · 100 comments

Sveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.

Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?

Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.

Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu. smile
Paldies jau iepriekš!

Last edited by 4bz (25.11.2015 13:34:18)

Avatar

By lūsis 25.11.2015 14:57:39

Member · 231 comments
4bz wrote

Sveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.

Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?

Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.

Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu. smile
Paldies jau iepriekš!


  https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html

  Šis tīri neko, tikai karbons  smile

Avatar

By lūsis 25.11.2015 17:51:45

Member · 231 comments
lūsis wrote
4bz wrote

Sveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.

Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?

Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.

Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu. smile
Paldies jau iepriekš!


  https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html

  Šis tīri neko, tikai karbons  smile


Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. smile Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Avatar

By NilsS 25.11.2015 18:24:04

Member · 775 comments

Ja man būtu jāpērk ritenis vēlreiz -  tikai karbona!

Avatar

By RST 26.11.2015 13:54:24

Member · 103 comments
lūsis wrote
lūsis wrote
4bz wrote

Sveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.

Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?

Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.

Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu. smile
Paldies jau iepriekš!


  https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html

  Šis tīri neko, tikai karbons  smile


Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. smile Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Šis jau no pagaišās sezonas tirgojās. Šis vairāk uz tūrista pusi velk, jo priekšā 3 zobrati, un tas galīgi nav vajadzīgs.

Avatar

By buzic 65 26.11.2015 15:40:00

Member · 1,159 comments
lūsis wrote

Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...

Avatar

By adix 26.11.2015 18:30:25

Member+ · 1,214 comments
buzic 65 wrote
lūsis wrote

Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...

+1
arī to nekad neesmu spējis saprast, kā pie tirgošans nevar iztērēt 10-15 EUR un nomainīt kaut uz prastāko, bet tīru un pievilcīgu lentu, ja vecā izskatās šāda.
Vai otrs, notīrīt, nomazgāt..... iztīrīt arī ķēdi.

Avatar

By DZ 26.11.2015 18:32:32

Member · 3,501 comments

Es gan to lieliski saprotu.
P.S. Pie manis netīras stūres lentas nav.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By buzic 65 26.11.2015 18:37:44

Member · 1,159 comments
DZ wrote

Es gan to lieliski saprotu.
P.S. Pie manis netīras stūres lentas nav.

Jā, jā! Esmu pamanījis! big_smile

Avatar

By lūsis 26.11.2015 19:46:46

Member · 231 comments
RST wrote
lūsis wrote
lūsis wrote

  https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html

  Šis tīri neko, tikai karbons  smile


Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. smile Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Šis jau no pagaišās sezonas tirgojās. Šis vairāk uz tūrista pusi velk, jo priekšā 3 zobrati, un tas galīgi nav vajadzīgs.


  Kam īsti tie 3 zobrati ir? Amatiera (kuram nav ciska tīt 34 vai 39) aprīkojums mega kalniem (tādi kādu Latvijā nav)? Jo Ultegra un tūrisms taču īsti neiet kopā..

Avatar

By wheelie 26.11.2015 21:00:24

Member+ · 2,605 comments

manējam stūres lente arī tīra big_smile


keep rollin'

Avatar

By RST 27.11.2015 10:04:14

Member · 103 comments
adix wrote
buzic 65 wrote
lūsis wrote

Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu. smile

Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...

+1
arī to nekad neesmu spējis saprast, kā pie tirgošans nevar iztērēt 10-15 EUR un nomainīt kaut uz prastāko, bet tīru un pievilcīgu lentu, ja vecā izskatās šāda.
Vai otrs, notīrīt, nomazgāt..... iztīrīt arī ķēdi.

+1
Šādu praksi esmu arī ievērojis ss, kad netīrus autiņus tirgo, ir vēl nācies redzēt pilnus pelna taukus ar činčikiem. Tas tikai parāda kāda tev ir bijusi attieksme pret savu tehniku.

Avatar

By Slowmo 30.11.2015 01:42:53

Member+ · 1,166 comments

Netīrus autiņus big_smile big_smile