Negadījums uz Vidzemes šosejas

Avatar

By 321 01.11.2015 13:58:24

Member · 6,352 comments

Es pieņeu ka citi ceļi pa kuriem varētu trenēties sastāv vai nu no daudz bedrēm vai no ielāpiem pa kuriem baigi dauza/krata

Avatar

By toms79 01.11.2015 16:27:37

Member · 465 comments
Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.

Noteikumi neliek braukt tikai jreisajā un ir po ka citi nevar drāzties ne? Kāpēc būtu jāturas kreisajā ja braucu ar atļauto ātrumu? Un pēdèjā laikā nemaz tik dikti nemidžina un nepīpina vairs... kaut arī vairāk nekā, kad radaru bij vairāk    ...


Avatar

By IAeroI 01.11.2015 16:48:22

Member · 427 comments
Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?
Ka man patik šadas logikas draiveri.. it ipaši kad divi šadi "rembo" brauc divas joslas blakus viens otram ar 50 un "pofig ja kads brauc atrak vai kaut kur steidzas es tak braucu pec likuma".

Last edited by IAeroI (01.11.2015 16:57:41)

Avatar

By NilsS 01.11.2015 17:06:20

Member · 775 comments
IAeroI wrote
Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?
Ka man patik šadas logikas draiveri.. it ipaši kad divi šadi "rembo" brauc divas joslas blakus viens otram ar 50 un "pofig ja kads brauc atrak vai kaut kur steidzas es tak braucu pec likuma".

Tava  steiga ir tikai Tava problēma, kuras dēļ  citiem  nav  jārauj pakaļu!
Vajag laicīgi izbraukt, nevis psihot   uz 10  km  lasot minūtes #$///##@@$//  to  un vēl  citu parasti pasaku  sastopt  steidzīgos.

Last edited by NilsS (01.11.2015 17:37:58)

Avatar

By Slowmo 01.11.2015 17:15:18

Member+ · 1,166 comments

Vispār jau es runāju par noteikumiem, ka ārpus apdzīvotām vietām kreiso joslu drīkst izmantot tikai apsteigšanai. Un tad vēl tāds noteikums, ka ārpus apdzīvotām vietām pa labo pusi apsteigt aizliegts. Šajā gadījumā noteikumus pārkāpj gan tas, kas steidzas, gan arī tas, kas pa kreiso joslu brauc (kaut arī ar atļauto ātrumu) un nelaiž garām.

Avatar

By Bomzis 01.11.2015 17:28:07

Local.Auth · 1,215 comments
IAeroI wrote

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?
Ka man patik šadas logikas draiveri.. it ipaši kad divi šadi "rembo" brauc divas joslas blakus viens otram ar 50 un "pofig ja kads brauc atrak vai kaut kur steidzas es tak braucu pec likuma".

Vienmēr ir jāatceras ka steigties ātrāk par atļauto ātrumu ir AIZLIEGTS smile ... izņemot speciālajam transportam ar attiecīgajām bākugunīm.


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By NilsS 01.11.2015 17:35:14

Member · 775 comments
Bomzis wrote
IAeroI wrote

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?
Ka man patik šadas logikas draiveri.. it ipaši kad divi šadi "rembo" brauc divas joslas blakus viens otram ar 50 un "pofig ja kads brauc atrak vai kaut kur steidzas es tak braucu pec likuma".

Vienmēr ir jāatceras ka steigties ātrāk par atļauto ātrumu ir AIZLIEGTS smile ... izņemot speciālajam transportam ar attiecīgajām bākugunīm.

Nuja. Tā ka nav  skaidrs  satraukums, ja visa plūsma turās  ap 90  km/h.   Pabrauciet Igaunijā pēc saviem pagalma likumiem,  max  3 dienas tiesībās būs kabatā.  Tik pie mums var  dirsties kā grib. Gan jau ka pagaidām

Last edited by NilsS (01.11.2015 17:36:02)

Avatar

By Inars 01.11.2015 17:53:38

Member+ · 1,303 comments
321 wrote

Es pieņeu ka citi ceļi pa kuriem varētu trenēties sastāv vai nu no daudz bedrēm vai no ielāpiem pa kuriem baigi dauza/krata

Pirmkārt jau, tiec līdz viņiem. Otrkārt, viņi būtu drošāki, tikai, skatoties no intensitātes, varētu uzkrāt kolonnu aizmugurē.

Pieminot šo A2 šoseju, viņa ir bīstamāka. Vienmēr braucot, ir licies, ka visi trenējās aiz baltās strīpas. Tas, ka tur nedrīkst un velobraucēji aizņem pirmo joslu, bija pārsteigums. Pie visām ātrumu ievērošanām, automašīnas tuvojas no aizmugures 3x ātrāk. Lai būtu droši, bez otra auto ar mirgojošu bultu, ka jāmaina josla, nevar.

Avatar

By IAeroI 01.11.2015 18:30:11

Member · 427 comments
NilsS wrote
IAeroI wrote
Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?
Ka man patik šadas logikas draiveri.. it ipaši kad divi šadi "rembo" brauc divas joslas blakus viens otram ar 50 un "pofig ja kads brauc atrak vai kaut kur steidzas es tak braucu pec likuma".

Tava  steiga ir tikai Tava problēma, kuras dēļ  citiem  nav  jārauj pakaļu!
Vajag laicīgi izbraukt, nevis psihot   uz 10  km  lasot minūtes #$///##@@$//  to  un vēl  citu parasti pasaku  sastopt  steidzīgos.

Ka tieši Jus raujat pakaļu braucot ar to pašu atrumu viena rinda, starp tada paša atruma braucošiem?

Last edited by IAeroI (01.11.2015 18:33:48)

Avatar

By averza 01.11.2015 18:43:54

Member++ · 5,039 comments
Inars wrote

Lai būtu droši, bez otra auto ar mirgojošu bultu, ka jāmaina josla, nevar.

Drīz jau visi vienosies, ka arī vilkt bez mirgojošas bultas nevarēs. (vilkt atļauts ar ātrumu, kas nepārsniedz 50km/h - kas būtiski neatšķiras no velobraucēju treniņgrupas ātruma).

Avatar

By buzic 65 01.11.2015 21:46:26

Member · 1,159 comments

Eu! Man milzīgs prieks par svētajiem komentētājiem, kuri neko, nekad nav pārkāpuši, bet ir tik dusmīgi, ja es braucu ātrāk par atļauto!  big_smile Personīgi mani netraucē, ne Toms kreisajā joslā uz saviem 85 (90 spidometrā), Ne Nils uz velo uz jaunās Kokneses šosejas. Redz, arī tas autovadītājs, kurš pilsētas sastrēgumā ir 3cm no apmales, neko nepārkāpj! smile

Avatar

By toms79 01.11.2015 21:48:06

Member · 465 comments
NilsS wrote

Tā ka nav  skaidrs  satraukums, ja visa plūsma turās  ap 90  km/h.   Pabrauciet Igaunijā pēc saviem pagalma likumiem,  max  3 dienas tiesībās būs kabatā.  Tik pie mums var  dirsties kā grib. Gan jau ka pagaidām

Igaunija labd piemērs! Braucu ekskursijā, priecājos, ka ceļš tukšs, satiksmes nav... piestāju un izrādās ka plūsma ļoti intensīva, tikai  visi ievēro atļauto ātrumu un neviens virsū citiem nebāžas.. ir ko pamācīties.


Avatar

By binary 02.11.2015 06:48:24

Member · 303 comments
Aleksandrs1975 wrote

Visādi DZ un novērotāji te runā kā no grāmatas, interesanti būtu redzēt kā paši brauc, ja zīme 70, t;atad ne ātrāk par 70 un tml. Gudrais nOvērotāj, cik m un cm distancei tad bija jābūt? Šis protams ir velobraucēju forums, bet velobraucēji jau arī nav lielceļu karaļi! Muļķi būs gan vienā, gan otrā pusē!

Distancei jābūt tādai, lai šaizes gadījumā var paspēt nobremzēt. Minimālie metri un centimetri atkarīgi no transportlīdzekļa smaguma, tā tehniskā stāvokļa, braukšanas ātruma, laikapstākļiem, kravas veida (pieņemot, ka arī pasažieri ir "krava") u.c. apstākļiem. To saprot jebkurš autovadītājs - ja nesaprot, tas nozīmē, ka aizsēdējies "autoskolas studenta" statusā līdz "autovadītāja statusam" vēl kā līdz mēnesim. Bieži vien tas mainās pēc tam, kad distances neievērošanas dēļ dabū pa purnu (gan tiešā nozīmē, ar airbagu, kas izšaujas ar ātrumu līdz pat ~300 km/h, gan pārnestā nozīmē, pa auto purnu).

Bibo wrote

75. Vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Skaties vecus noteikumus, kas zaudējuši spēku ar 11.04.1997. Šā brīža noteikumos tas atrunāts 119. punktā, bet nu doma tā pati (citi punkti gan atšķiras, tāpēc iesaku tomēr vadīties pēc spēkā esošajiem noteikumiem). Stulbi gan pēc noteikumiem sanāk gadījumos, kad priekšā braucošais transportlīdzeklis nevis bremzē, bet gan maina joslu.

IAeroI wrote

Kas tieši Jums aizliedz ar to pašu atrumu braukt labaja josla lai pa kreiso bez liekas manivrešanas Jus mierigi varetu apsteigt?

Ne gluži aizliedz, bet būtiski traucē tas, ka pēc 500m kreisā josla būs jau tik sabiezējusi, ka tajā nevarēs normāli iekārtoties, lai nogrieztos pa kreisi.

buzic 65 wrote

Personīgi mani netraucē, ne Toms kreisajā joslā uz saviem 85 (90 spidometrā), (..)

Atkarīgs no auto. Ir braukts ar dažādiem - gan ar ~8km/h kļūdu, gan ar ~3km/h kļūdu, gan arī bez kļūdas (t.i., <1km/h kļūda).


do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?

Avatar

By peteris 02.11.2015 09:41:11

Member · 520 comments
toms79 wrote
NilsS wrote

Tā ka nav  skaidrs  satraukums, ja visa plūsma turās  ap 90  km/h.   Pabrauciet Igaunijā pēc saviem pagalma likumiem,  max  3 dienas tiesībās būs kabatā.  Tik pie mums var  dirsties kā grib. Gan jau ka pagaidām

Igaunija labd piemērs! Braucu ekskursijā, priecājos, ka ceļš tukšs, satiksmes nav... piestāju un izrādās ka plūsma ļoti intensīva, tikai  visi ievēro atļauto ātrumu un neviens virsū citiem nebāžas.. ir ko pamācīties.

jā, to nepamanīji tāpēc, ka VISI brauc uz 90 km/h, nevis daži uz 70/80 big_smile

bet vispār ir gana braukāts pa Igauniju, Somiju, Zviedriju, vismaz pret motocikliem no CP puses ir ok attieksme un par sīkumiem neesmu stādināts. Par +19 apdzīvotā vietā gan soms apstādināja, lika iepūst un pakratīja ar pirkstu - tā neesot labi. Tepat Latvijā vienreiz par +19 naktī uz tukša ceļa esmu maksājis sodu.

Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.


jā, ar šādu attieksmi panāksi cieņu un pieklājību uz ceļiem! big_smile  Pēc 3 km braukšu pa kreisi, tāpēc visu laiku uz 45 km/h braukšu pa kreiso joslu big_smile
Āzis!

Avatar

By Slowmo 02.11.2015 15:37:30

Member+ · 1,166 comments
peteris wrote
Slowmo wrote

Ja ārpus apdzīvotas vietas brauc pa kreiso joslu, tad abi vienlīdz "labi". Apdzīvotā vietā gan var droši ignorēt midžināšanu un taurēšanu, ja brauc ar atļauto ātrumu kreisajā joslā, ja vien nav vairāk par 2 joslām. Tad gan kreisajā malējā koslā nebūtu jāvizinās.

jā, ar šādu attieksmi panāksi cieņu un pieklājību uz ceļiem! big_smile  Pēc 3 km braukšu pa kreisi, tāpēc visu laiku uz 45 km/h braukšu pa kreiso joslu big_smile
Āzis!

Kā jau minēju, apdzīvotā vietā tai nevajadzētu būt problēmai, jo nekas neliedz apsteigt pa labo pusi. Pats es, protams, iespējas robežās vienmēr pārkārtojos labajā joslā, ja tā brīva, arī apdzīvotās vietās. Bet ārpus apdzīvotām vietām apsteigt pa labo nedrīkst, tāpēc tādi ietiepīgie braucēji, kas bieži brauc uz 88km/h kreisajā joslā, lai gan labā brīva, mani tracina.

Avatar

By NilsS 02.11.2015 17:15:34

Member · 775 comments

Tādus  gan ļoti reti  var satikt

Avatar

By binary 05.11.2015 10:05:06

Member · 303 comments

http://nra.lv/latvija/154639-meginas-la … istiku.htm

Protams, Garkalnes avārijas dēļ komisijas sēdē klātesošie pieskārās arī jautājumam par riteņbraucēju drošību. Te nepatīkama ziņa gaida tālbraucējus, jo viņu iecienītajai sēdēšanai aizvējā tiks pielikts punkts. Izrādās, degvielas taupības nolūkos braucot viens otram astē, austrumeiropieši arī Eiropas vidienē kļuvuši par statistikas līderiem lēni braucošu kemperu noslaucīšanā no ceļa. CSDD rosinās noteikt, ka ārpus apdzīvotām vietām kravas automobiļu distancei no priekšā braucamā transporta līdzekļa metros jābūt ne mazākai par pusi no braukšanas ātruma. Tātad pie 90 kilometriem stundā – vismaz 45 metri. Otrs drošības veltījums riteņbraucēju grupām būs aizliegums braukt aiz pašus pavadošās mašīnas. Precīzāk, ja tomēr brauc aiz tās, tad jābūt vēl otrai mašīnai, kas noslēdz visas grupas braucienu. Lai drošāk.


do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?

Avatar

By artians 05.11.2015 11:06:07

Member · 131 comments

Zebra. Pirmie secinājumi pēc kopīgi izbraukta šosejas velo treniņa!

https://vimeo.com/144644473

Last edited by artians (05.11.2015 11:07:16)

Avatar

By binary 05.11.2015 11:28:05

Member · 303 comments

Iepriekš izteicu viedokli, ka pavadošajam auto būtu jābūt tādam, lai būtu noprotams, ka tas nav vienkārši auto ar avareikām un bākuguni. Tai zebras video arī tāds viedoklis izskan… Un tiek minēts arī iemesls (citēju):

Nākamā problēma velo kolonnai ir tās garums - pavadošā mašīna kopā ar grupu uz ceļa aizņem stipri garāku posmu nekā kravas auto ar piekabi. Tātad apdzenošajam auto būtu labi zināt un saprast, ka nāksies padzīt ne tikai lēni braucošo mašīnu, bet arī palielu velosipēdistu grupu.


do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?

Avatar

By kaska 05.11.2015 12:52:39

Member · 884 comments

Turpinām plēsties:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/dzerins-cs … um=newsbox


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By raiter 05.11.2015 13:19:37

Member+ · 3,346 comments
kaska wrote

Turpinām plēsties:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/dzerins-cs … um=newsbox

Tas ir Džeriņa PR gājiens, jo viņš spodrina savu "skandalozā" jurista imidžu.

Par to E šoseju - esi izpētīju Spānijas un Itālijas kartes, tur velo pa E  līmeņa šosejām drīkst braukt. Nedrīkst pa A līmeņa autobāņiem.


Avatar

By 436 05.11.2015 13:25:42

Member · 822 comments

Labs jurists pierādīs da jeb ko. Arī to, ka pirksts ir tas pats, kas pi**is un otrādi. Aitu bars tikmēr, bez iedziļināšanās, brēks līdzi visam, ko tam uz ausīm karinās.

Last edited by 436 (05.11.2015 13:26:39)

Avatar

By averza 07.11.2015 00:00:52

Member++ · 5,039 comments

Kārtējais eksperts dalās ar savu caureju. Nelasiet! http://www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/5828 … noteikumus

Avatar

By averza 07.11.2015 00:07:43

Member++ · 5,039 comments

Vienas nelielas cilvēciņu grupas izklaides dēļ pārējiem jābūt pacietīgiem.... Absurds!

Un šim ir 79 "laiki"...

Avatar

By binary 24.11.2015 06:30:38

Member · 303 comments

Tiesa no apcietinājuma atbrīvo Garkalnē avāriju izraisījušo kravas auto šoferi no Polijas


do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?

Avatar

By raiter 24.11.2015 17:16:19

Member+ · 3,346 comments

Vai kāds zinātājs varētu pastāstīt ko sīkāk par smagi cietušā puiša veselību. Ziņās sabiedēja ar kāju amputāciju, pēc tam viss apklusa. Kā viņam iet, kādas prognozes?


Avatar

By rider.r 24.11.2015 21:16:44

Member · 43 comments
raiter wrote

Vai kāds zinātājs varētu pastāstīt ko sīkāk par smagi cietušā puiša veselību. Ziņās sabiedēja ar kāju amputāciju, pēc tam viss apklusa. Kā viņam iet, kādas prognozes?

Vecāki esot ar ārstiem runājuši, lai tie neizpauda nekādu informāciju par bērnu veselības stāvokli, kopš tiem laikiem nekas nav dzirdēts.