Velo trenažieris uz magnetiem

Avatar

By jaja 23.11.2015 18:29:35

New Member · 1,271 comments

Sveiki!

Ir tātad trenažieris kurā iesēdina fizisku velo. Uz magnētu ritošās. Problēma, ka tas man par vieglu, uz max grūtākā režīma. Var  kauč kā saregulēt lielāku pretestību? Variantu ar mīkstām riepām apdomāju.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By kalns_rsi 24.11.2015 09:49:06

Member · 521 comments

Kā par vieglu izpaužās? Tas ir patstāvīgi minoties optimālā, vienmērīgā tempā ilgāku laiku, vai tas ir pa vieglu gadījumos, kad grib īslaicīgi "uzdzīt" ?

Avatar

By toms79 24.11.2015 11:38:52

Member · 465 comments

Kāds modelis trenažierim?

Parasti jau var regulēt spēku cik rullis piespiežas riepai. Iestiprinot rata centrus un tad pievelkot rullīti pie riepas.


Avatar

By jaja 24.11.2015 11:40:47

New Member · 1,271 comments

Ir par vieglu, nozīmē ka pārāk viegli minās. Un ja sēdus minot vēl varētu iztikt, tad slodze stāvot ir nepietiekoša. Papētot magnetisko aparātu veidus, liekas ir divi. Parasti ar fiksētiem magnētiem un dinamiskie kuru pretestība aug palielinoties ātrumam. Man laikam tas parastais un neko tur izdarīt liekas nevarēs. Paprovēšu vakarā ar mīkstu riepu pamīt, redzēs vai tas ko dos.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Vaskis 24.11.2015 11:53:20

Member · 2,612 comments

runā, ka arī sūdīgas- cietas riepas palielina pretestību.

Avatar

By jaja 24.11.2015 12:17:54

New Member · 1,271 comments
toms79 wrote

Kāds modelis trenažierim?

Parasti jau var regulēt spēku cik rullis piespiežas riepai. Iestiprinot rata centrus un tad pievelkot rullīti pie riepas.


Gribi teikt ka pievilkt ciešāk klāt, palielinās slodzi. Tas tak, tikai uzlabos saķeri, pēc manām domām. Bet to ar vakarā notestēšu.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By kalns_rsi 24.11.2015 13:13:33

Member · 521 comments

Kāds varbūt zinošāks precīzāk pakomentēs, bet nu parasti ir jaudas ierobežojumi, jeb diapazons, kam tas trenažieris ir paredzēts.  Un stāvot kājas - tas ir attīstot lielāku jaudu W nekā tas trenažieris ir paredzēts, diezgan loģiski, ka ir par īsu. Pēc būtības tie trenažieri jau ir paredzēti ilglaicīgam treniņam ar +/- vienmērīgu slodzi.

Man ir tas fluida trenažieris un viņi var pat sabojāt ar tādiem "uzrāvieniem" - tas ir pieliekot daudz vairāk jaudas nekā paredzēts. Nekāds intervāla treniņš vai kaut kas tāds nesanāk. Protams ir noteikti arī specifiskāki/dārgāki modeļi, kas noteikti ir ar lielāku pretestības diapzonu un spēj "turēt" vairāk arī "uzrāvienus".

Ar to skrūvi - piespiežot rulli var palielināt pretestību, tā pat arī ar minētajām izteikta profila, cietām riepām utt. (tas gan palielina troksni). Var pārslēgties uz galējiem zobratiem (Piemēram T53 priekšā un aizmugurē T11).

Avatar

By Slowmo 24.11.2015 13:39:19

Member+ · 1,166 comments

Stingrāka piespiešana, protams, palielinās pretestību, bet šaubos, ka pietiekami daudz, lai atrisinātu sākotnējo problēmu. Būtu tomēr labi uzzināt modeli, lai var uzmest aci, kas specifikācijā rakstīts par maksimālajām jaudām.

Avatar

By vitamiins_xc 24.11.2015 13:55:16

Member+ · 2,832 comments

uzliec 56/11t pārnesumu


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Slowmo 24.11.2015 14:21:49

Member+ · 1,166 comments

Viegli jau pateikt, lai uzliek 56 zobus priekšā, tikai kā to praktiski izdarīt? Lētāk būs jaunu trenažieri nopirkt. big_smile Nav jau arī nekur teikts, kas par velo autoram ir. Iespējams MTB.
Bet nu jebkurā gadījumā, uzliec lielāko zobratu priekšā un mazāko aizmugurē. Tad ar nepietiek?

Avatar

By Vaskis 24.11.2015 14:29:30

Member · 2,612 comments

būs modelis, būs skaidrs, kas tur cilvēkam notiek. vienkāršākie pa 100eur neturēs tev nekādus kw sprintus. kāda vēl mīšanās kājās.. Jātiek galā ar vienkāršāko- spiediens riepās, pretestība trenažierim pret riepu tālāk vairs īsti manevru nav, riepas maiņa jau pēdējais salmiņš.
Braucu ar Fluid2, pretestība pieaug pakāpeniski "uzsilstot", pirmie intervāli, kā likums jābrauc ar 53, vēlāk jau var slēgt atpakaļ uz 39.

Avatar

By DZ 24.11.2015 14:34:42

Member · 3,501 comments

Lētajiem magnētiskajiem trenažieriem pretestība līdz kādiem +/- 800w pieaug, virs - krītas. Respektīvi ielieku smagāko collu, griežot sprintu līdz noteiktiem apgriezieniem ir liela slodze, tad pie vēl lielākiem apgriezieniem tā pazūd. Novērots visiem magnētiskajiem, ar kuriem esmu braucis. Fluidus gan nesanāk apčakarēt, bet tiem man nepatīk, ka atkal tā slodze ir kā pret sienu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Vaskis 24.11.2015 14:36:52

Member · 2,612 comments
DZ wrote

... Lētajiem magnētiskajiem trenažieriem ...ielieku smagāko collu līdz noteiktiem apgriezieniem ir liela slodze, tad pie vēl lielākiem apgriezieniem tā pazūd...

+1

Avatar

By jaja 24.11.2015 19:19:20

New Member · 1,271 comments

Tikko pabeidzu testu. Riepai spiedienu samazināju (pamīksta sanāca) un pievilku stingrāk rulli pie riepas. Slodze pieauga diezgan pamatīgi. Tīri no Km/h paliku lēnāks aptuveni par 5. Uz max slodzes vairs 90rpm noturēt nevarēju. Puls manu maksimumu sasniedza ātrāk kā iepriekš. Pat stāvus palika gandrīz labi. Paldies par diskusiju. Domāju būs Ok.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By toms79 24.11.2015 21:01:45

Member · 465 comments
jaja wrote
toms79 wrote

Kāds modelis trenažierim?

Parasti jau var regulēt spēku cik rullis piespiežas riepai. Iestiprinot rata centrus un tad pievelkot rullīti pie riepas.


Gribi teikt ka pievilkt ciešāk klāt, palielinās slodzi. Tas tak, tikai uzlabos saķeri, pēc manām domām. Bet to ar vakarā notestēšu.

Man rullītis iespiežas riepā kaut kur par trešdaļu no riepas un tad var braukt. Spiežu klāt, jo liekas, ka izslīd ja pa vāju piespiests.