velo ironman triatlonam

Avatar

By art_is 13.09.2015 21:43:57

Member · 289 comments
mrlobber wrote

Neesmu saskāries ar situāciju, ka lietus dēļ Di2 kaut kas gļukotu.

Ja kas, tad ārējā baterija ir so yesterday, un jo īpaši triatlona velo.

Varbūt so yesterday, toties visērtāk, jo nav jājauc ārā stūre/iznesums via vēl kāda cita vieta, kur noslēpts junction box vai baterija.


Sports. Miers. Draudzība. Velo uzsēdes regulēšana > http://www.bike-fit-artis.lv/

Avatar

By mrlobber 13.09.2015 22:10:18

Member · 826 comments

Par junction box piekrītu, bet baterija teorētiski ir "ieliec-aizmirsti" variants un stūrē to neviens neslēpj smile Stute vai sēdekļa truba... izņemot gadījumus, kad mehāniķis ir tik tizls, ka ieliek bateriju un vads pēc pāris braucieniem nokrīt nost smile)) (tas no personiskās pieredzes big_smile )

Avatar

By art_is 13.09.2015 22:20:59

Member · 289 comments
mrlobber wrote

Par junction box piekrītu, bet baterija teorētiski ir "ieliec-aizmirsti" variants un stūrē to neviens neslēpj smile Stute vai sēdekļa truba... izņemot gadījumus, kad mehāniķis ir tik tizls, ka ieliek bateriju un vads pēc pāris braucieniem nokrīt nost smile)) (tas no personiskās pieredzes big_smile )

Tur tā nelaime, ka dažam ITT velo baterija ir sēdekļa stutē, bet junction box ar ligzdu lādēšanai, ieslēpts iznesumā. Tā ir gan Trek Speed Concept pēdējās paaudzes modeļiem, gan Ridley Dean. Vizuāli ļoti jauki, nekur vadi nerēgojas vai ārējās baterijas, bet pagalam neērti.


Sports. Miers. Draudzība. Velo uzsēdes regulēšana > http://www.bike-fit-artis.lv/

Avatar

By mrlobber 13.09.2015 22:46:22

Member · 826 comments

Tur jau atkal Shimano "konceptuālā" pieeja... veco di2 varēja uzhakot un lādēt, pieslēdzoties jebkuram pārslēdzēja vadam, ar 6870/9070 šis triks cauri neiet.

Avatar

By Vaskis 13.09.2015 22:55:26

Member · 2,612 comments

Cik saprotu, ja tas ir izpildāms max divas reizes gadā var pārdzīvot. Ķēdes tīrīšana noteikti ir n-reizes čakarīgās pasākums:)
Man pārsteidz, ka šiem maigi izsakoties dārgajiem velo ar neticami lielo ieguldīto inženieru, vēja tuneļu utt. darbu, kā sekunžu desmitdaļas saķert no integrēta- šā un tā, bet beigās baču un vadu murskuli kaut kur piesprauž, TDF galerijās nereti tādus brīnunums var redzēt...

Smaidam, izskatās šeit viens ar divām kreisajām rokām pats uzlicis:
IMG_20141104_151914.jpg

Avatar

By Andersons 13.09.2015 23:58:06

Member+ · 2,638 comments

Šim meham graujoši švaki ar izdomu.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By art_is 14.09.2015 17:17:11

Member · 289 comments
Vaskis wrote

Cik saprotu, ja tas ir izpildāms max divas reizes gadā var pārdzīvot. Ķēdes tīrīšana noteikti ir n-reizes čakarīgās pasākums:)
Man pārsteidz, ka šiem maigi izsakoties dārgajiem velo ar neticami lielo ieguldīto inženieru, vēja tuneļu utt. darbu, kā sekunžu desmitdaļas saķert no integrēta- šā un tā, bet beigās baču un vadu murskuli kaut kur piesprauž, TDF galerijās nereti tādus brīnunums var redzēt...

Smaidam, izskatās šeit viens ar divām kreisajām rokām pats uzlicis:
https://lh4.googleusercontent.com/-QUAv … 151914.jpg

Šitas ir skumīgi...


Sports. Miers. Draudzība. Velo uzsēdes regulēšana > http://www.bike-fit-artis.lv/

Avatar

By DZ 14.09.2015 17:54:35

Member · 3,501 comments

Es arī uz brīdi braucu ar SRM PCV, kura vadu vienkārši aptinu ap rāmi(dažu treniņu dēļ ilgi piņķerēties nebija vērts), kamēr pa pastu nāca ANT+ dators. Bet uz to brīdi bilde noteikti tā vērta lai šādi pat ieliktu forumā un šausminātos wink


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Ansis 16.09.2015 01:15:10

Member++ · 3,683 comments
Vaskis wrote

Man pārsteidz, ka šiem maigi izsakoties dārgajiem velo ar neticami lielo ieguldīto inženieru, vēja tuneļu utt. darbu, kā sekunžu desmitdaļas saķert no integrēta- šā un tā, bet beigās baču un vadu murskuli kaut kur piesprauž, TDF galerijās nereti tādus brīnunums var redzēt...

Man par to inženierzinātnē lasīja lekciju. Lai arī kā tas neizklausās, situācijas būtība ir tāda: ja aerodinamisko rāmju tirgu neietekmē tas, kādus klučus mehs uz tā vēlāk saliks, tad šo rāmju ražotāji necentīsies tur iejaukties. Jāstrādā tikai savs darbs...
Es jau pirms kādiem 3 gadiem forumā rakstīju, ka pirmā pasaules kara laikā vācu zemūdenes nospiedoši dominēja pār angļu tikai angļu pašlepnuma un ietiepības dēļ. Franču revolūcija, pēc kuras eksakto zinātņu gaišākie prāti pārgāja uz maksimāli racionāli izveidoto metrisko sistēmu, Anglijas monarhijai bija kā dadzis acī. Politiskās izpratnes dēļ viņi vēl šodien nav gatavi uz to pāriet. WW-1 laikā zemūdeņu kaujās vajadzēja veikli rēķināt līdzi spiedienu, augstumu, attālumu. Kamēr vāciešiem metriskajā sistēmā visi rēķini gāja ļoti rati: 1 atmosfēra uz 10 m, attālums tikai metros, tikmēr angļi čakarējās ar psi tabulām, pēdām un jardiem. Toreiz aprēķinu ātrums nozīmēja pareiza manevra izpildīšanas ātrumu, un tikai XX gs. otrajā pusē skaitļojamās mašīnas sāka glābt monarhijas domātājus.