Vienības brauciens 2015 - šoseja

Avatar

By Gerids 11.09.2015 11:29:11

Member · 831 comments

Tikai žēl ka video nav savienots ar GPX: (

http://www.garmin.com/en-US/shop/downloads/virb-edit

Last edited by Gerids (11.09.2015 11:29:23)

Avatar

By Mareks Galinovskis 11.09.2015 12:43:08

Member · 14 comments

Galerija Nr.3.
Neoficiālo fotogrāfiju galerija. LIKE & SHARE, atzīmē sevi, draugus, padod tālāk. Sekos vēl dažas galerijas no Vienības brauciena. Spied LIKE manai lapai un seko, varbūt atradīsi arī savu foto no šī vai kāda cita sporta pasākuma .

https://www.facebook.com/media/set/?set … e2f6fdc3f8

Avatar

By AndrisG 11.09.2015 18:25:54

Member · 667 comments

Nav kādam vairāk bilžu vai video no sporta? kaut kur nav nofilmēts tas pirmais kritiens?

Avatar

By jan4ukss 11.09.2015 19:48:27

Member · 227 comments

No Japina kunga fotografiem mega daudz bildes big_smile big_smile big_smile

Avatar

By Mayhem 11.09.2015 20:55:25

Member · 89 comments

Jau trešo gadu pēc kārtas netikt nevienā bildē - check. big_smile

Avatar

By Mareks Galinovskis 13.09.2015 01:53:01

Member · 14 comments

Galerija Nr.4.

Neoficiālo fotogrāfiju galerija.  Tas šoreiz arī viss no Vienības brauciena.

Spied LIKE manai lapai un seko, varbūt atradīsi arī savu foto no šī vai kāda cita sporta pasākuma .

https://www.facebook.com/media/set/?set … c561026ee0

Avatar

By averza 14.09.2015 16:35:41

Member++ · 5,039 comments

Pāris jaunas galerijas parādījušās!

Avatar

By Anrijs 14.09.2015 22:03:27

Member · 39 comments
averza wrote

Pāris jaunas galerijas parādījušās!

Nu beidzot smile, ja vēl kāds video būtu big_smile

Avatar

By petersons 28.12.2015 16:18:30

Member · 13 comments

Samontēju arī savu video. Pirmās desmit minūtes ir samērā mierīgas. Normāla braukšana sākas no 10:30

[youtube]60Vs-JHoOrY[/youtube]

Avatar

By averza 28.12.2015 17:03:29

Member++ · 5,039 comments

Video tikai parāda, cik debila ir aģentūra ar šādu organizāciju - posmā Murjāņi-Ragana mašīnas stāv ceļa malā, uz priekšu netiek un tikai traucē dalībniekiem, kā arī ātrajiem braukt pretējā virzienā. Nostopēt tās pirms Raganas nevienam prātā neienāca, taču sadabūt helikopteru pasākuma filmēšanai gan. Kā arī, ja aģentūra noskatītos šo video un viņiem būtu kaut nedaudz sirdsapziņas, viņi nekad vairs neorganizētu pasākumu šādā pašā izskatā, proti, ka vairāki simti dalībnieku startē no beigām un pa ceļam veic desmitiem bīstamu manevru, kuros iesaistīti bērni sēdeklīšos u.tml. Laimīgu Jauno gadu! smile

Avatar

By Ģirts_MTB 28.12.2015 17:30:01

Member · 319 comments
averza wrote

Video tikai parāda, cik debila ir aģentūra ar šādu organizāciju - posmā Murjāņi-Ragana mašīnas stāv ceļa malā, uz priekšu netiek un tikai traucē dalībniekiem, kā arī ātrajiem braukt pretējā virzienā. Nostopēt tās pirms Raganas nevienam prātā neienāca, taču sadabūt helikopteru pasākuma filmēšanai gan. Kā arī, ja aģentūra noskatītos šo video un viņiem būtu kaut nedaudz sirdsapziņas, viņi nekad vairs neorganizētu pasākumu šādā pašā izskatā, proti, ka vairāki simti dalībnieku startē no beigām un pa ceļam veic desmitiem bīstamu manevru, kuros iesaistīti bērni sēdeklīšos u.tml. Laimīgu Jauno gadu! smile

Tātad ir divi varianti:
1) viņiem nav sirdsapziņa;
2) viņi neredz video.

/smieklīgi/

Avatar

By Slowmo 28.12.2015 18:43:38

Member+ · 1,166 comments

https://youtu.be/60Vs-JHoOrY?t=3112 normāls slaloms smile
Starp citu, helikopters bija, bet video tā arī netika uztaisīts? Vai arī es nemāku to atrast?

Avatar

By chipo 29.12.2015 09:40:02

Member · 261 comments
averza wrote

Video tikai parāda, cik debila ir aģentūra ar šādu organizāciju - posmā Murjāņi-Ragana mašīnas stāv ceļa malā, uz priekšu netiek un tikai traucē dalībniekiem, kā arī ātrajiem braukt pretējā virzienā. Nostopēt tās pirms Raganas nevienam prātā neienāca, taču sadabūt helikopteru pasākuma filmēšanai gan. Kā arī, ja aģentūra noskatītos šo video un viņiem būtu kaut nedaudz sirdsapziņas, viņi nekad vairs neorganizētu pasākumu šādā pašā izskatā, proti, ka vairāki simti dalībnieku startē no beigām un pa ceļam veic desmitiem bīstamu manevru, kuros iesaistīti bērni sēdeklīšos u.tml. Laimīgu Jauno gadu! smile


ei, ei, ei!!! varbūt tomēr atceramies, ka šis ir TAUTAS brauciens?
Jā, protams, IJSA nav viss eleganti sakārtots, bet ja brauc tautu no beigām ir jārēķinās ar n-tajiem "pudeles kakliem"!
Uzprasiet otrā, lielākajai daļai Tautas braucēju (nebaidīšos teikt 90+%) vai viņiem traucē kaut kas ceļa malā? nē, jo viņi brauc TAUTĀ un čilo!

Piedod, bet ja IJSA cauc par debīlu, tad kā Tu nosauksi Baltijas maratonu par Jūrmalas pilsētas šosejām?

Avatar

By averza 29.12.2015 10:32:41

Member++ · 5,039 comments

Man nerūp ātrie braucēji, kuriem ir apgrūtinoši apdzīt tūkstošus. Mani uztrauc tie čillotāji, sevišķi pensionāri un tēvi/mātes ar bērnu sēdeklīšos sēdošajiem bērniem, kuri tiek neskaitāmas reizes bīstami tuvu apdzīti. Bērni tādā vecumā ir trausli, kritiens var ļoti slikti beigties. Un kādā sakarā Tu aicini salīdzināt labdarības braucienu par 1 € (vai arī par kuru ir runa?) ar to, ko dara IJSA jau 26 gadus un padomā par visu, tai skaitā helikopteru un interneta tiešraidi, bet nepadomā par tik elementāru lietu kā nostopēt satiksmi nevis "on the fly", bet *pirms* Raganas pagrieziena. Tāpat tie auto tur stāv un ātrāk galapunktā nenokļūst, bet tikai rada traumas velobraucējiem. Varu saderēt, ka kāds to stāvošo autiņu dēļ nokrita, un noteikti bija vairāki desmiti vai pat simti bīstamu situāciju saistībā ar strauju trajektoriju maiņu. Par drošību tiek domāts tikai tik, ka ir pasūtītas ātro mašīnas (cīņa ar sekām, nevis cēloni). Pirms pāris gadiem satiksme bija vaļā, pat braucot lejā no Turaidas. 70 km/h lejā pa līkumiem un pēkšņi ieraugi pretī braucošu auto uz 50km/h.

Avatar

By chipo 29.12.2015 10:45:23

Member · 261 comments

katram noteikti šeit būs sava taisnība un savi argumenti!

varbūt jāpārstāj "liet žulti" forumā visu laiku rakstot cik viss ir slikti/labi, bet domāt pašiem kā palīdzēt ieraudzīt sacensību organizatoriem lietas, kuras uzlabojamas/maināmas?
domāju šeit (xc.lv) uztaisnot atbilstošu Diskusiju varētu sagatavot kvalitatīvu materiālu priekš IJSA vai citām organizācijām!
?

averza wrote

Man nerūp ātrie braucēji, kuriem ir apgrūtinoši apdzīt tūkstošus. Mani uztrauc tie čillotāji, sevišķi pensionāri un tēvi/mātes ar bērnu sēdeklīšos sēdošajiem bērniem, kuri tiek neskaitāmas reizes bīstami tuvu apdzīti. Bērni tādā vecumā ir trausli, kritiens var ļoti slikti beigties. Un kādā sakarā Tu aicini salīdzināt labdarības braucienu par 1 € (vai arī par kuru ir runa?) ar to, ko dara IJSA jau 26 gadus un padomā par visu, tai skaitā helikopteru un interneta tiešraidi, bet nepadomā par tik elementāru lietu kā nostopēt satiksmi nevis "on the fly", bet *pirms* Raganas pagrieziena. Tāpat tie auto tur stāv un ātrāk galapunktā nenokļūst, bet tikai rada traumas velobraucējiem. Varu saderēt, ka kāds to stāvošo autiņu dēļ nokrita, un noteikti bija vairāki desmiti vai pat simti bīstamu situāciju saistībā ar strauju trajektoriju maiņu. Par drošību tiek domāts tikai tik, ka ir pasūtītas ātro mašīnas (cīņa ar sekām, nevis cēloni). Pirms pāris gadiem satiksme bija vaļā, pat braucot lejā no Turaidas. 70 km/h lejā pa līkumiem un pēkšņi ieraugi pretī braucošu auto uz 50km/h.

Avatar

By KasparsS 29.12.2015 10:56:59

Member+ · 2,280 comments
chipo wrote

domāt pašiem kā palīdzēt ieraudzīt sacensību organizatoriem lietas, kuras uzlabojamas/maināmas?

averzam taisnība.
Runājot par uzlabojumiem, ir tikai viens... Igo, agri vai vēlu ir jāslēdz šis kases aparāts vai arī jābeidz izmantot nosaukumu "Vienības brauciens". Un nevajag tagad liet to, ka viss maksā naudu utt.... par to jau arī 100x viss ir izrunāts.
Viss šitas "Vienības" brauciens ir kā liels burbulis, kas paliek lielāks un lielāks. Un tas ir tikai laika jautājums kad tas uzsprāgs.
Es ceru būt viens no tiem, kas par to parūpēsies.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By novērotājs 29.12.2015 13:21:38

Member+ · 1,908 comments
averza wrote

Man nerūp ātrie braucēji, kuriem ir apgrūtinoši apdzīt tūkstošus. Mani uztrauc tie čillotāji, sevišķi pensionāri un tēvi/mātes ar bērnu sēdeklīšos sēdošajiem bērniem, kuri tiek neskaitāmas reizes bīstami tuvu apdzīti. Bērni tādā vecumā ir trausli, kritiens var ļoti slikti beigties.

Vajadzētu kategoriski noteikt, ka ar bērniem  (sēdeklīšos, piekabēs un sakabēs) starts ir tikai un vienīgi no pēdējā koridora, un pārējos koridoros viņus vienkārši nelaist. Ja daļa vecāku nedraudzējas ar galvu, tad tas jāuzņemas organizatoriem.

Avatar

By klacis 05.01.2016 11:29:10

Member · 75 comments

hmmm. ja reiz tas ir tautas brauciens, tad varbūt vajadzētu drīzāk ierobežot tos dažus simtus (arī es esmu starp tiem), kas to uztver par sacīksti un min, cik nu dvēseles stāvoklis atļauj. Varbūt palaižot visiem priekšā auto, kas ierobežo ātrumu uz 35 km/h vai kaut ko tādu, lielākajai daļai pāries vēlme šajā distancē piedalīties, jo būs jābrauc aiz auto. Vadošā grupa pa šoseju brauc ar 40 km/h. Laicīgi informējot, ka gonka uz pilnu klapi nenotiks, lielākā daļa spēka mitriķu pārietu uz mtb vai šoseju. un strauji kristos tas niecīgais prestižs iebraukt šajās sacīkstēs desmitniekā, simtniekā utt.
Bet varbūt tas vainagotos ar to, ka aiz auto ir 300 cilvēku peletons, kurā visu laiku ir nervozi kritieni. Ej nu sazin...
Kā pasaulē tiek organizēti šādi masveida braucieni? Vai tur tiek pieņemti kaut kādi speciāli mēri, lai pirmklasnieks nesaskrietos ar aizkavējušos T. Mārtinu?

Avatar

By arvils 05.01.2016 11:48:43

Member · 285 comments
klacis wrote

hmmm. ja reiz tas ir tautas brauciens, tad varbūt vajadzētu drīzāk ierobežot tos dažus simtus (arī es esmu starp tiem), kas to uztver par sacīksti un min, cik nu dvēseles stāvoklis atļauj. Varbūt palaižot visiem priekšā auto, kas ierobežo ātrumu uz 35 km/h vai kaut ko tādu, lielākajai daļai pāries vēlme šajā distancē piedalīties, jo būs jābrauc aiz auto. Vadošā grupa pa šoseju brauc ar 40 km/h. Laicīgi informējot, ka gonka uz pilnu klapi nenotiks, lielākā daļa spēka mitriķu pārietu uz mtb vai šoseju. un strauji kristos tas niecīgais prestižs iebraukt šajās sacīkstēs desmitniekā, simtniekā utt.
Bet varbūt tas vainagotos ar to, ka aiz auto ir 300 cilvēku peletons, kurā visu laiku ir nervozi kritieni. Ej nu sazin...
Kā pasaulē tiek organizēti šādi masveida braucieni? Vai tur tiek pieņemti kaut kādi speciāli mēri, lai pirmklasnieks nesaskrietos ar aizkavējušos T. Mārtinu?

Amerikāņiem (cik zinu tad arī britiem un austrāļiem) ir tās viņu kategorijas CAT5-CAT1 un tas viņiem diezgan pamatīgi visu sakārto, nav tāds haoss kā pie mums. Ja brauc ļoti labi, tad agri vai vēlu savāksi punktus un būsi kaut kādā CAT4 vai pat CAT2  un būs ar līdzvērtīgiem braucējiem jāsacenšās, nevis jāapdzen simtiem pensionāri vai ģimenes ar bērniem groziņos/sēdeklīšos...
Latvijā pagaidām ir tikai divi varianti - Elite jeb Sporta klase un otra grupa - tauta, jeb visi pārējie...  Manuprāt, būtu diezgan vērtīgi ieviest ko līdzīgu arī te, pie mums, sliktāk noteikti nekļūtu.

Last edited by arvils (05.01.2016 12:14:01)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By vasis8 05.01.2016 12:10:59

Member · 5,770 comments

Nebūtu ģeniālais Federācijas (Igo) izgudrojums par nepieciešamību pēc licences lai brauktu Garos gabalus, es piemēram gan Rīgu, gan Jūrmalu gan Vienību būtu braucis garos šosejas gabalus ...un gan jau ka es tāds nebūtu viens.
Tā starp citu...vai kāds kaut kur ir redzējsi kadu smuku + un - apkopojumu (to ka federācijai biški budžets papildinājās, es neskaitu) gadu pavadot "amatieru licenzes" zvaigznājā? ..kas ko un kad ieguva vai zaudēja?


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By novērotājs 05.01.2016 12:33:53

Member+ · 1,908 comments
klacis wrote

hmmm. ja reiz tas ir tautas brauciens, tad varbūt vajadzētu drīzāk ierobežot tos dažus simtus (arī es esmu starp tiem), kas to uztver par sacīksti un min, cik nu dvēseles stāvoklis atļauj. Varbūt palaižot visiem priekšā auto, kas ierobežo ātrumu uz 35 km/h vai kaut ko tādu, lielākajai daļai pāries vēlme šajā distancē piedalīties, jo būs jābrauc aiz auto.

Pērnā gada abas Jūrmalas (tautu) pabrauci? Mašīna pirms grupas = nervoza raustīšanās ar biežu bremzēšanu, nu nekā patīkama un droša. Vienīgais izņēmums - Olaine, kur tas ātruma ierobežojums nebija tik liels.

Ja ir iedvesma vienkārši kopā ar bērnu nobraukt distanci, kāda vaina pēdējam koridoram? Tu pats vari būt superpiesardzīgs, kāds idiots vienmēr var atrasties, un  kritiens ļoti iespējams. Nu kurš vecāks gribētu redzēt satraumētu savu mazuli (atceroties tos asiņainos skatus no iepriekšējā vienībnieka)? Braukšanas ātrumi atšķirsies vienmēr, un tie, kas brauc uz 30 km/h, nu negribēs rāmi vilkties aiz tiem uz 15 km/h - pat tad, ja ne par kādām vietām necīnās.

Un lielākā daļa tautas braucēju noteikti uz garo distanci nepārcelsies, jo tā vienkārši netrenētajai tautai parastajai ir par garu.

Avatar

By aspms* 05.01.2016 13:50:54

Member · 2,079 comments

Vienkārši tautai jāatceļ pjedestāls un laika kontrole, kam tik ļoti interesē katrs pats sev var uzņemt smile


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By Vaskis 05.01.2016 14:09:46

Member · 2,612 comments

Vecais labais Tartu maratona piemērs!

Avatar

By novērotājs 05.01.2016 14:14:49

Member+ · 1,908 comments
aspms* wrote

Vienkārši tautai jāatceļ pjedestāls un laika kontrole, kam tik ļoti interesē katrs pats sev var uzņemt smile

Un tas vismaz uz pusi samazinās dalībnieku skaitu, jo bez nekā pavizināties var par velti tāpat tur vai citur. Vairums grib redzēt, par cik zaudēts stiprajam kaimiņu Jānim, bet cik izdevies ielikt kolēģim Pēterim, un kā pats izskatās attiecībā pret savu rezultātu pērn.

Avatar

By aspms* 05.01.2016 14:20:03

Member · 2,079 comments
novērotājs wrote
aspms* wrote

Vienkārši tautai jāatceļ pjedestāls un laika kontrole, kam tik ļoti interesē katrs pats sev var uzņemt smile

Un tas vismaz uz pusi samazinās dalībnieku skaitu, jo bez nekā pavizināties var par velti tāpat tur vai citur. Vairums grib redzēt, par cik zaudēts stiprajam kaimiņu Jānim, bet cik izdevies ielikt kolēģim Pēterim, un kā pats izskatās attiecībā pret savu rezultātu pērn.

Nu tad jau dubult forši, jo mazāka masovfka, jo mazāka bīstamība.


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By novērotājs 05.01.2016 15:58:31

Member+ · 1,908 comments
aspms* wrote

Nu tad jau dubult forši, jo mazāka masovfka, jo mazāka bīstamība.

Tu saki? Diez vai arī Japiņš tā domās (ka tik vēl šai sakarā nepaceļ cenas)...

Avatar

By lūsis 05.01.2016 16:19:59

Member · 231 comments
vasis8 wrote

Nebūtu ģeniālais Federācijas (Igo) izgudrojums par nepieciešamību pēc licences lai brauktu Garos gabalus, es piemēram gan Rīgu, gan Jūrmalu gan Vienību būtu braucis garos šosejas gabalus ...un gan jau ka es tāds nebūtu viens.
Tā starp citu...vai kāds kaut kur ir redzējsi kadu smuku + un - apkopojumu (to ka federācijai biški budžets papildinājās, es neskaitu) gadu pavadot "amatieru licenzes" zvaigznājā? ..kas ko un kad ieguva vai zaudēja?


   Kaut kur pa ausu galam dzirdēts, ka licenzes daļēji ir dēļ tā, lai atsijātu pilnīgos čiņikus no domas par dalību sporta klasē, jo katrs jau glaimo sev un domā, ka ir uz ko vairāk spējīgs nekā ir patiesībā.  smile  Orgiem dārgi izmaksātu distancē katrai vējā plandošo treniņbikšaino censoņu grupiņai nodrošināt policijas eskortu. big_smile  Šur tur (laikam veterānu čempī) ar licenzi(obligāta) nebija dalība jāmaksā, kas beigu beigās pat tas pats vien sanāk. Plus tur vel kkāda apdrošināšana iekšā laikam.. Palabojiet, ja kaut kas ne tā, varbūt kko nepareizi sapratu..