Gandrīz Garmin EDGE 810 (palēto)

Avatar

By ptsns 16.02.2015 01:44:04

Member · 1,175 comments

Jau divus gadus kā velo-datoru izmatoju telefonu Sony Xperia Active (ST17i), ko var nopirkt pa 50-70 EUR. Ar IpBike aplikāciju funkcionalitāte neatpaliek no Garmin EDGE 810.

outfront2.jpg outfront1.jpg

Lielākās priekšrocības ir:
* Zemas izmaksas.
* Kompakts izmērs (ekrāns lielāks par EDGE 810)
* Braucienos var iztikt bez atsevišķa telefona.
* Var pieslēgt ANT+ (GARMIN) sensorus (kadence/ātrums, pulsa jostiņa, powermeter).
* Ūdensizturīgs un triecienizturīgs.
* Ar pareizo softu ilgs darbības laiks (salīdzinot ar citiem smartfoniem). Ļoti labi strādā ar IpBike aplikāciju.
* Labas kartes.
* Automātiskais upload uz Strava, RunKeeper, TrainingPeaks, Google Fit u.c. (uz Endomondo un Garmin Connect caur .gpx)
* Var izmantot .kmz (Google Maps) izveidotos maršrutus.

Mīnusi:
* Jāpārinstalē ROMs (Androids). Var izmantot arī esošo Androidu bet bača sēdīsies ātrāk.
* Jāpiemeistaro stiprinājums.
* Karās ar Endomondo. (Jāizmanto IpBike)
* Telefonam mazs RAMs, tā kā pietiek vietas tikai primitīvām aplikācijām tel., SMS, web, email (Angry Birds nepavilks).
* Ļoti maza on-screen klaviatūra. Neērta bet lietojama.
* Nav "LIVE" funkcionalitātes kā Endomondo.

Baterija
Garākais brauciens (bez SIM kartes) ko esmu ierakstijis bija 8h un baterijā vēl bija 10%. 3 stundās neizslēdzot ekrānu ar spožumu uz 100% (ar SIM karti) baterija nosēdās par 50%. SIM karte tiek pieminēta jo, ja telefonā ir SIM karte, tad bača ātrāk nosēžas.

xperia.jpg
map.png workout.png

Last edited by ptsns (19.02.2015 22:50:30)

Avatar

By Aigars HC Bike Tours 16.02.2015 07:47:08

Member · 196 comments

Šis laps. Esi labi pastrādājis ar uzlabojumiem:)
Man ir joprojām ir šis telefons. Es to izmantoju veiksmīgi ar Endomondo. Darbojās labi. Un  tas tiešām tur mitrumu un arī triecienus! Kādus trīs gadus mantas pakaļējā kabatā slapjumā strādāja un n-tās reizes zemē esmu to nometis.


Avatar

By Beka 16.02.2015 09:58:18

Member · 118 comments

Es patreiz esmu būvāšanas stadījā uz Sony Z3 Compact. Konkrētajam modelim ir ļoti daudz plusi, bet ir arī viens mīnuss - cena.
Ja cenu var sagremot, tad labāka modeļa priekš šāda projekta nebūs.
Ar Z3 compact projekts būs aptuveni Garmin EDGE 1000 cenā. Bet funkcionāli domāju ka būs daudz labāks.
Testēšanas stadijā tas izskatās aptuveni šādi:
2015-01-24%2015.47.41.png

Last edited by Beka (16.02.2015 10:36:57)

Avatar

By ptsns 16.02.2015 10:09:49

Member · 1,175 comments
Aigars HC Bike Tours wrote

Es to izmantoju veiksmīgi ar Endomondo. Darbojās labi.

Es arī sākumā to izmantoju ar Endomondo jo varēja pieslēgt visus ANT+ sensorus. Problēma bija tāda, ka telefona darbība bija nestabila, tas restartējās kad gribēja, parasti garajos gabalos. Ar IpBike, tiem pašiem sensoriem bez Endomondo restartu nav bijis. Pat ja telefons restartēsies un brauciens tiks ierakstīts divos failos IpBike ir spējīgs apvienot tos vienā.

Liels stabilitātes un batterijas uzlabojums ir ja nomaina Sony ROMu uz CyanogenMod.

Avatar

By ptsns 16.02.2015 10:22:04

Member · 1,175 comments
Beka wrote

Ar Z3 compact projekts būs aptuveni Garmin EDGE 1000 cenā. Bet funkcionāli domāju ka būs daudz labāks.

Es ļoti nopietni skatijos uz Sony Xperia Z3 COMPACT (D5803/D5833), bet cena bija tas kas mani atturēja. Zinot to cik daudz nākas ciest mazajam "Active"... stūres vibrācija, slapjums, aukstums, asfalta slimība utt. man negribējās investēt 400 EUR.

Interesanti kā tev ir ar baterijas izturību? Cik tur?

Avatar

By Beka 16.02.2015 10:39:19

Member · 118 comments

Tagad bildi rāda?

Patreiz vēl neesmu tik daudz paspējis notestēt bet uz Z3 ar ieslēgtu 4G tīklu aptuveni 5% stundā.
Ar Z3 compact neesmu vēl ticis līdz ilgstošai testēšanai.

Avatar

By Beka 16.02.2015 10:42:41

Member · 118 comments
ptsns wrote

Es ļoti nopietni skatijos uz Sony Xperia Z3 COMPACT (D5803/D5833), bet cena bija tas kas mani atturēja. Zinot to cik daudz nākas ciest mazajam "Active"... stūres vibrācija, slapjums, aukstums, asfalta slimība utt. man negribējās investēt 400 EUR.

Nu tas ir tas ko es patreiz daru. meklēju pietiekami labu un stabilu risinājumu. Taču Sony ir viens no retajiem, kas saviem telefoniem vēl iestrādā iespēju pielikt "Siksniņu", līdz ar to kamēr neesi 100% pārliecinājies ka stiprinājums ir pietiekami labs, tikmēr var izmantot drošības siksniņu, ko apmet riņķī ap stūri.

Avatar

By vitamiins_xc 16.02.2015 12:04:17

Member+ · 2,832 comments

paņem edge 500/510 un nečakarējies smile


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Inars 16.02.2015 13:37:28

Member+ · 1,303 comments

Gadu vecs Active  ar visu SIM un standarta softu 10h darbojas, reāli ceļoju un visu dienu raksta smile Šobrīd 3 gadi un sagurumu vēl nejūt. Endo deva kļūdas ar ieslēgtu autopauzi. Kā izslēdzu, kopš tās reizes kļūdu nav, vismaz ne vairāk par 500 Garmin. Sportypal tika ietekts un stāv kā alternatīva.

Avatar

By al2x 16.02.2015 13:42:45

Member · 165 comments

Ja nu pēkšņi kādam ar ievajagās, varu notirgot savu xperia active (viens vāciņš ar stūres stiprinājumu).

Avatar

By Beka 16.02.2015 14:44:26

Member · 118 comments
vitamiins_xc wrote

paņem edge 500/510 un nečakarējies smile

Jau kādus pāris gadus lietoju EDGE 500 un viss strādā čotka. Bet tomēr ir vairāki argumenti kapēc tieši gribās pačakarēties:

1) Pie pedāļu kruķīšanas pieeju ne tikai ar baudīšanu, bet arī ar diezgan daudz matemātiku, analīzi utt. Līdz ar to patīk ka ekrānā ir daudz informācijas. Bet kad uz 500tā saliek visus 8 laukus, tad tie cipari ir parāk mazi. IpBike es varu salikt daudz daudz vairāk laukus, kā arī ekrāna izmēru pats varu izvēlēties. Katrā ziņā UI pielāgošanas iespējas ir daudz lielākās kā Garminam.
2) IpBikam ir online kartes un neesmu piesiets pie Garmin kartēm. Kā arī ierīce joprojām darbojās kā pilnvērtīgs Android telefons uz kura attiecīgi varu salikt jebkādas offline kartes.
3) Pašu ierīci varu izmantot kā fočuku. Šad un tad minot ir kāds skaists brīdis, ko vēlies iemūžināt, bet fočuks līdzi reti kad ir.
4) Patīk pačakarēties ar jaunām tehnoloģijām un pašam kaut ko sabūvēt, nevis nopirkt gatavu risinājumus. Tas tāpat kā ar ričukiem. Katram sevi cienošam velo braucējam dzīvē pašam ir jāuzbūvē vismaz viens ričuks.

Avatar

By Ace-B 23.06.2015 11:31:41

Member · 55 comments

Очень интересное обсуждение, НО...
Люди, а зачем Вам датчики скорости, пульса и каденса, если Вы не видите их показаний во время тренировки ?!!!
А, если включить экран телефона на постоянно, то он неминуемо сядет за 2-3 часа !
Сравните с 12 часами работы, например, того же Garmin Edge 350.

Avatar

By ptsns 23.06.2015 13:14:03

Member · 1,175 comments
Ace-B wrote

...например, того же Garmin Edge 350.

Ir ļoti grūti piezvanīt no Garmin Edge 350 wink
Mazais Xperia Active aizņem maz vietas un eleganti dzīvo uz stūres, kabatā nav jāliek vēl viens (liels, dārgs, ūdens neizturīgs) telefons.

Ir otrs lēts velo-dators, kas rāda info visu laiku:

10296723_390719847736872_1367309384_n.jpg

Avatar

By Ace-B 23.06.2015 14:01:49

Member · 55 comments

С Гармином я сравнил исключительно время работы от заряда.
Ну, если исходить из задумки только коллекционировать данные, то владельцам большинства телефонов Sony вообще незачем покупать Active - достаточно купить ANT+ сенсоры, а владельцам прочих телефонов с Bluetooth 4 - BLE-сенсоры (которые, кстати, иногда даже дешевле ANT+).