Velosipēdistu melnais punkts - VEF tilts

Avatar

By sursurs 21.05.2015 22:49:01

Member · 905 comments
dodge wrote

Šodien uz VEF tilta acu priekšā 2 velobraucēji salikās nesadalot ceļu starp stabu un margām. Viss beidzās vienam ar kūleni pāri stūrei. Vispār skats pabriesmīgs, bet nu izskatījās viss laimīgi. Braucam uzmanīgi un apzinamies savūs spēku uzspēt uzmīt/nobremzēt, lai nav šādi nevajadzīgi kritieni!

Es tieši ap 17iem pārminos tur pāri - labi, ka pa ielu. tur tak tāds trafiks, ka redzēju daudzi velo vispār stūma... Augšup ar šaurajām riepām šķiet varētu būt arī pabailīgi. Lejup arī pie lielām atmosfērāām šķiet var smadzenes par galvaskausu atdauzīt big_smile Mani ar knapām 3atmosfērām riepās tur labi iztricināja big_smile

Last edited by sursurs (21.05.2015 22:49:22)


velo 4ever

Avatar

By trompists 21.05.2015 23:59:18

Member · 125 comments

Eh, normāla pilsētas veloinfrastruktūra vai starppilsētu velomaģistrāles liekas kā tāls un grūti forsējams sapnis...

Arī uzskatu, ka nedrīkst pieļaut, ka autobuss uzdrīkstas spiest bortā velobraucēju. Ok, ja es jūtu, ka tuvojas no aizmugures, tad uzminu spēcīgāk vai pārvietojos uz ietves, ja ir uzbrauktuve un ietve ir nenoslogota. Bet ja es nejūtu, ka tuvojas? Savulaik mani notrieca autobuss, griežot iekšā Ķīpsalas pieturas kabatā, jo šoferis bija iedomājies, ka braukšu pa kabatas iekšpusi un tādējādi pagūs apdzīt. Otrs gadījums bija nesen uz Brīvībenes, kad autobuss apzināti no aizmugures spieda bortā, jo šoferis gribēja atriebties, ka apsteidzu to pa labo pusi pie MK(starp joslām!). Ir jādresē, lai brauc atbildīgi, ņemot vērā t/l masu!

Turpinot par VEF tilta tēmu, pēdējos vakaros braucot centra virzienā pār nepareizo/populāro pusi gadās, ka jāizmainās ar +-15 pretimbraucošiem riteņbraucējiem. Kāda nez noslodze ir nepieciešama, lai kaut kas tiktu darīts...

Avatar

By wrongway 23.05.2015 15:32:02

Member+ · 1,695 comments
buzic 65 wrote
wrongway wrote

Neviens nesaprata Mihailu.

Riteņbraucējiem pienākās, jā, tieši tā, pienākās kvalitatīva infrastruktūra.

Savukārt Vehicular Cycling ierindnieki var iet nosvērties striķī.

Tu, kā vienmēr, tik pozitīvs, tik laipns un draudzīgs!
Nedomāju, ka _riteņbraucējiem_ baigi rūp Tava sāpe par sūdīgo veloinfrastruktūtu. Tie savus treniņu nebrauca, nebrauc un arī turpmāk nebrauks ne pa veloietvēm, ne velojoslām, ne citiem LV brīnumiem. Domāju, ka viņus vairāk varētu uztraukt velodievu cīņas par velobraucēju tiesībām rezultāts - joprojām sūdīgas veloinfrastruktūras veidošana un saknē sačakarēta CSN jaunā redakcija...

p.s. man ļoti patīk Tavs paraksts. Reizēm ar interesi vēroju velobraucējus - vieni vienīgi Apoloni un Afrodītes!!!

Saknē sačakarēto CSN projektu sačakarēja CSDD, un no MK apstiprinājuma izglāba tikai velodievu iejaukšanās.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By novērotājs 23.05.2015 19:18:30

Member+ · 1,908 comments
wrongway wrote

Saknē sačakarēto CSN projektu sačakarēja CSDD, un no MK apstiprinājuma izglāba tikai velodievu iejaukšanās.

Pirma dažām dienām LR 1 bija raidījums par velo lietām , t.sk. - jauno CSN redakciju. CSDD pārstāvis vēstīja - tā kā nu jau veloceļi sabūvēti, var sākt arī reformas, regulējot, kur tad tiem velo ir, un kur nav jābrauc (ne tieši tādiem vārdiem, bet doma tāda).

Diez vai viņi tur ir pamēģinājuši pabraukt ar velo pa Rīgu kaut nedēļu - divas, un ne tikai ar ģimeni pa veloceliņu līdz Jūrmalai vai Mežaparkam, bet tā ikdienā, visur, kur vajag.

Avatar

By blieztunmaukt 29.05.2015 02:05:29

Member+ · 1,548 comments
wrongway wrote

Riteņbraucējiem pienākās, jā, tieši tā, pienākās kvalitatīva infrastruktūra.

Savukārt Vehicular Cycling ierindnieki var iet nosvērties striķī.

pienākĀs, jā, +1000, bēet, kamēr nav ienākusies (vai, precīzāk, ir ienākusies pēc mēģinājumu-kļūdu metodes īstenota, ar kļūdu īpatsvaru mēģinājumos nu tā ap 90%, kā mūsu pilsētā), tikmēr taču ir kļovāk (ērtāk, efektīvāk, un infrastruktūras ienākšanos mudinošāk) praktizēt transportlīdzeklisku velosipēdismu nekā gājējiski-ietvisku velosipēdismu, ne tā?

Avatar

By makaroni 22.07.2015 23:05:47

Member · 921 comments

Ieskatam neliels testiņš, kā "neapdraudēt gājējus" darbadienas beigās:
https://www.youtube.com/watch?v=rQvASOvi8uc
Galvenokārt ātrumu ierobežo tas, ka varētu izsist no rokām stūri. Papildus tam, atklāju sev jaunumu - ja pēc tilta nepieciešams pa labi, izrādās krustojumā (beidzoties tiltam) joprojām vēl ir bruģis, kas pat paplašinās uz sāniem no tilta, tādēļ asi griezties var tikai pēc nogriešanās, vai iepriekš ievērojami jāsamazina ātrums. Tikpat labi tad var stumties starp gājējiem.

Īsumā - braucu ~17:25, ar kameru uz stūres, 26er un 1.50" "slikiem", bez amortizatora. Mazliet sanāca aizkavēt mašīnas - Principā par to distanci, kas man ir no priekšējās mašīnas, jo tas, kam ielīdu priekšā īpaši garām nesteidzās un visu laiku brauca tieši aiz manis. Mazliet nepatīkami, ka tik tuvu, ņemot vērā, ka uz bruģa noraut var diezgan ātri, bet pie tā ātruma domājams, viņš paspētu apstāties.

P.S. Kāda nojausma kur youtube liek 1080p? Jeb tā opcija parādīsies vēlāk?

Last edited by makaroni (22.07.2015 23:21:07)

Avatar

By averza 22.07.2015 23:16:03

Member++ · 5,039 comments

Ir jau parādījusies wink

Avatar

By jurisf 23.07.2015 08:07:54

Member · 946 comments

Vajag fulīti un 29.

Avatar

By Ivars_ 23.07.2015 09:41:23

Member · 175 comments

Man patika, kā nogriezies pēc tilta. Tieši šonedēļ braucu no FN servisa un kārtējo reizi pārliecinājos par to foršo krustojumu un noskatoties video nodomāju, vot tikai vēl tāds lidojošs objekts pietrūka. Ok, saprotu, ka visi skatās kur brauc....

Avatar

By makaroni 23.07.2015 18:10:45

Member · 921 comments

Tas krustojums ir "fantastisks", pārvietojoties jebkurā veidā big_smile.
Katrā ziņā, ja tur būtu mašīnas, visdrīzāk nemaz negrieztos iekšā, vai piebremzētu jau uz tilta. Lai gan, nākamreiz, zinot par bruģi galā, sāktu pagriezienu tālāk no labās malas un izņemtu pieklājīgi.

Toties, es no CSDD labprāt dzirdētu, ja reiz uz tilta velocelka beidzās un pēc tilta atkal sākās, vai pēc viņu domām man ar vēl briesmīgāku S manevru būtu uz viņa atpakaļ jāpārkārtojas. Jeb jāapstājas uz tilta, jāpārceļ velosipēds barjerai un tad jābrauc pāri tai ielai? big_smile IMHO veloceliņš tur no tilta varēja pa taisno nākt, nemaz nešķērsojot ielu, kas iet zem tilta un gājēju ceļu.

Last edited by makaroni (23.07.2015 20:26:37)

Avatar

By Spameris Tominjsh 23.07.2015 19:58:34

Member · 390 comments

ja tur tas veloceliņš "nāktu pa taisno" no tilta, tad tur varētu atvērt stacionāru NMPD ekipāžas dežurpunktu.


Ļoti viegls rāmis, ... dakša ar mīkstinātu atsperes regulējumu, dubultās aploces

Avatar

By 321 23.07.2015 20:27:13

Member · 6,349 comments

Vajag uztaisīt kā pie Vanšu tilta

Avatar

By waldis 24.07.2015 16:57:43

Member · 208 comments
Spameris Tominjsh wrote

ja tur tas veloceliņš "nāktu pa taisno" no tilta, tad tur varētu atvērt stacionāru NMPD ekipāžas dežurpunktu.

Tā jau sākumā bija, un mašīnām bija aizliegts labais pagrieziems braucot no tilta, bet pēs garām vaimanām, ka kur tur nevarot iebraukt pārtaisīja kā ir tagad...