Gates Carbon Drive

Avatar

By HH 26.02.2015 17:31:52

Member · 199 comments

http://www.gatescarbondrive.com/
Vai kādam ir bijusi pieredze ar šo? Kādas atsauksmes?

Avatar

By DZ 26.02.2015 22:59:20

Member · 3,501 comments

Viegla apkope, bet velo būs lēnāks, palielināta drivetrain tretestība. Tā iemesla dēļ daudzi ražotāji piedāvā pilsētas velo ar belt/carbon drive, sauc kā vēlies.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By HH 26.02.2015 23:40:35

Member · 199 comments

http://www.bikeradar.com/road/news/arti … ter-36074/
Šeit atkal saka, ka pēc 200W siksna paliekot effektīva (nav nekāds super-faktu avots), bet es tik tā intereses pēc... Powermeter neesmu nekad lietojis, tāpēc nezinu kāda man ir jaudas noturība. Cik saprotu tad 200W laikam nav izbrauciens pa parku. Pats braukājos ar single speed (ne-fiksīti), tāpēc tā apdomāju variantu jaunam velo, varbūt jaunai piedziņai smile Būšu godīgs un teikšu, ka esmu sliņķis apkope liekas liels +, bet ātrumu zaudēt arī negribu...
Paldies par atbildi wink

Avatar

By Slowmo 27.02.2015 08:22:26

Member+ · 1,166 comments

Ātrumi nav obligāti jāzaudē, jo ir rumbās iebūvētie pieejami, kas gan atkal jau ir ar palielinātu pretestību salīdzinājumā ar parastajiem pārnesumiem.

Avatar

By Bevilaqua 28.02.2015 00:15:13

Member · 56 comments

Esmu uzbuvējis n-ričukus ar Gates, visus single speed, pilsētas vai fix. Super sistēma, gan prasa precīzu ģeometriju. Kopt nevajag, nav skaņas un "mīkstāka" pedālēšana, kas rada kopēju komforta sajūtu. Esmu eksperimentējis ar "gaņģenēm" - viss ir "garām", izņemot Alfine 11, Gatesam ir zobrati, un Nuvinci, kas ir nežēlīgi smags un izbojā visu viegluma baudu. Siksna kalpo ap 15 000km.
Pilnīgi noteikti tas neder sportam, jo lietderības koef. ir zemāks par ķēdi un nav ātrumu maiņas sistēmas tam piemērotas.
Bija projekts MTB fixim, bet neatradu pircējus.
Ieteiktu lietot CDX versiju.