Riteņbraukšanas entuziasti aicināti pieteikties amatieru licencēm

Avatar

By LRF 13.02.2015 13:55:42

Member+ · 218 comments

Latvijas Riteņbraukšanas federācija (LRF) uzsākusi sportistu un apkalpojošā personāla licencēšanu jaunajai sezonai. Šogad ikviens riteņbraukšanas entuziasts, kurš startē Latvijas mēroga sacensībās, aicināts iegādāties Nacionālo licenci, tādējādi saņemot iespēju tikt iekļautam kopējā amatieru rangā, iegūstot apdrošināšanu un atlaides virknē pašmāju velo veikalu. Šajā rakstā piedāvāsim plašākus skaidrojumus par amatieru licenci.


LRF īpaši vēlas uzrunāt visus amatieru sportistus, kuri nestartē starptautiskās riteņbraukšanas sacensībās. Latvijā aktīvi dažādās riteņbraukšanas sacensībās startē pat vairāki tūkstoši amatieri. Lai apkopotu visus entuziastus vienkopus, LRF aicina pieteikties Nacionālajai licencei.


Nacionālā licence:

Paskaidrojums: Nacionālā licence ir tā pati amatieru licence. Nacionālās licences īpašnieki tiek iekļauti amatieru rangā.

Paredzēta vīriešiem un sievietēm, sākot no junioru vecuma (1998. gada):

Derīga tikai dalībai Latvijas sacensībās

Cena – 20 EUR

Licencē iekļauts – Apdrošināšana (9 EUR vērtībā – Ergo ekonomiskais modelis), atlaides Latvijas velo veikalos (veikalu saraksts tiks publicēts), iespēja tikt iekļautam amatieru rangā.

Nacionālās licences īpašniekam ir tiesības izvēlēties savu derīgu apdrošināšanu, tomēr licences cena no tā nemainās.

Amatieru rangs – vīriešiem un sievietēm šosejas, kā arī MTB sacensībās (kopumā četri rangi – 2 vīriešiem, 2 sievietēm).

Nacionālā licence obligāti nepieciešama visu LRF kalendārā esošo sacensību sporta (garajās) distancēs, kā arī elites braucienos (velokrosos). Organizatori to iekļauj savos sacensību nolikumos*

Nacionālā licence nebūs obligāti nepieciešama visu LRF kalendārā esošo sacensību tautas (īsajās distancēs.)

Nacionālās licences īpašniekam būs iespēja izvēlēties startēt sporta, vai tautas distancēs. (Piemēram: Ja Vivus.lv MTB maratonā startēju garajā distancē, SEB MTB maratonā varu startēt īsajā distancē.)

Nacionālās licences īpašniekam ir iespēja startēt Latvijas čempionātos šosejas vai MTB riteņbraukšanā, samaksājot papildus 10 EUR vienas dienas licencei sacensību vietā. (Iepriekš tas jānorāda pieteikumā). Pēc sacensībām riteņbraucējs atgriežas amatieru rangā un lieto šo licenci.

*Vivus.lv MTB maratona garajā distancē Nacionālās licences ir ieteicošas, bet nav obligātas. Sacensības tiks iekļautas amatieru rangā.

Nacionālās licences atšķirība no UCI licences:

Ar Nacionālo licenci var startēt tikai Latvijas sacensībās, bet ar UCI licenci arī citu valstu sacensībās.

Ar UCI licenci bez papildus samaksas var startēt Latvijas čempionātos.

Ar UCI licencēm nevar startēt LRF kalendārā esošo sacensību tautas braucienos (īsajās distancēs), bet ar nacionālajām to var darīt.

UCI licenču sportisti netiek iekļauti (amatieru rangā)

Nacionālās licences atšķirība no UCI senioru licences:

Riteņbraucējam jāizvēlas viena no licencēm, tādējādi viņš izvēlas arī to, kurā rangā (Nacionālajā vai senioru tiks iekļauts).

Ar UCI senioru licenci var startēt starptautiskajās sacensībās, kā arī Latvijas veterānu čempionātā bez papildus maksas.

Pārējām sportistu kategorijām un apkalpojošajam personālam, kas iegādāja UCI licences, otro gadu pēc kārtas LRF sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju “Ergo”, piesakoties licencei, piedāvā iegūt arī apdrošināšanu visai sezonai. LRF mājas lapā - sadaļā licences – atrodama iespēja pieteikties apdrošināšanai. Ikvienam ir iespēja izvēlēties kādu no trijiem apdrošināšanas modeļiem – ekonomisko, optimālo un profesionālo.

Šogad papildus atvieglojumi licenču iegūšanā sagaida vairākus vienas ģimenes locekļus (brāļus un/ vai māsas) līdz 18 gadu vecumam. Iegādājoties vienu licenci, pārējās licences ģimenes locekļiem (tikai brāļiem un/vai māsām) būs par brīvu.

Avatar

By parazutis 13.02.2015 14:25:55

Member+ · 757 comments

Liekas, ka visiem RRS ir UCI licences. Gan jau , ka tas ir atrunāts, bet pēc šā ieraksta sanāk, ka zēniem arī ir jābrauc garā (sporta) distance...
Vai licencēti sportisti (gan UCI, gan amatieri) drīkst braukt sacensībās, kuras nav LRF kalendārā?

Last edited by parazutis (13.02.2015 14:27:35)

Avatar

By averza 13.02.2015 14:26:34

Member++ · 5,039 comments
LRF wrote

Nacionālā licence:
Paredzēta vīriešiem un sievietēm, sākot no junioru vecuma (1998. gada):
(..)
Šogad papildus atvieglojumi licenču iegūšanā sagaida vairākus vienas ģimenes locekļus (brāļus un/ vai māsas) līdz 18 gadu vecumam. Iegādājoties vienu licenci, pārējās licences ģimenes locekļiem (tikai brāļiem un/vai māsām) būs par brīvu.

Tātad tas attiecas tikai uz brāļiem un māsām, kuriem visiem ir 16-18 gadi? Diezgan rets gadījums. Vai arī viens mālis drīkst būt vecāks par 18, un tad visiem pārējiem 16-18 g.v. māļiem būs par brīvu?

Last edited by averza (13.02.2015 14:27:53)

Avatar

By Bomzis 13.02.2015 14:26:39

Local.Auth · 1,215 comments

Nu vo ... kā saka ... liela brēka, maza vilna smile
i SEBa tautinieki varēs mierīgi ripināt tālāk savu distancīti, i krutie sportistiņi varēs droši ārdīties sētas mačos, i pat tūristi varēs savam priekam mierīgi startēt Vivusa garajos maratonos smile Izskatās ka principā nekas nemainās ... Vienīgā odziņa ar ko mēģinās vilināt, tas ir "amatieru" rangs.


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By buzic 65 13.02.2015 14:46:52

Member · 1,159 comments

"Licencē iekļauts – Apdrošināšana (9 EUR vērtībā – Ergo ekonomiskais modelis), atlaides Latvijas velo veikalos (veikalu saraksts tiks publicēts), iespēja tikt iekļautam amatieru rangā.
Nacionālās licences īpašniekam ir tiesības izvēlēties savu derīgu apdrošināšanu, tomēr licences cena no tā nemainās."

Līdz šim neesmu dzirdējis par apdrošinātājiem=labdarības iestādēm, Ergo lapā nemācēju ātri atrast šo "ekonomisko modeli", tāpēc gribētu uzzināt, ko sedz šāda 9 eiro apdrošināšana. Skumji, ja "tantiņai ar puķugroziņu" tiks radīta tikai ilūzija, ka, pērkot licenci, viņas riski ir apdrošināti.

Avatar

By suugoi 13.02.2015 14:47:30

Member+ · 1,469 comments

>Nacionālā licence obligāti nepieciešama visu LRF kalendārā esošo sacensību sporta (garajās) distancēs, kā arī elites braucienos (velokrosos). Organizatori to iekļauj savos sacensību nolikumos*

ja es piemēram gribu izbraukt Pļaviņu MySport garo gabalu, man vajag 20e licenzi?


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Helminth 13.02.2015 14:58:54

Member+ · 491 comments
parazutis wrote

Vai licencēti sportisti (gan UCI, gan amatieri) drīkst braukt sacensībās, kuras nav LRF kalendārā?

Par nacionālo nezinu kā tur  doma, bet ar UCI licenci tu nedrīksti kaktu mačos piedalīties - brīdinājums, soda nauda un ja vēl turpini, tad licences atņemšana.

Bomzi, tas ir tikai pagaidām. Pašlaik tautā tev neprasīs nekādu licenci, bet pēc lrf teiktā vakar sapulcē, doma šobrīd sākt lēnām, izskaidrot visiem kam viņas ir vajadzīgas, un pēc 2-3 gadi, kad visi būs gatavi, ir plāns pāriet uz obligātajām licencēm visās disciplīnās, piedalotos gan tautā, gan sportā. Šogad, tad tikai ir ierobežojums tiem, kuriem ir UCI licences.

Last edited by Helminth (13.02.2015 15:00:49)

Avatar

By LRF 13.02.2015 15:00:41

Member+ · 218 comments
suugoi wrote

>Nacionālā licence obligāti nepieciešama visu LRF kalendārā esošo sacensību sporta (garajās) distancēs, kā arī elites braucienos (velokrosos). Organizatori to iekļauj savos sacensību nolikumos*

ja es piemēram gribu izbraukt Pļaviņu MySport garo gabalu, man vajag 20e licenzi?

Nacionālā licence obligāti nepieciešama visu LRF kalendārā esošo sacensību sporta (garajās) distancēs, kā arī elites braucienos (velokrosos). Organizatori to iekļauj savos sacensību nolikumos*

Avatar

By LRF 13.02.2015 15:02:40

Member+ · 218 comments
parazutis wrote

Liekas, ka visiem RRS ir UCI licences. Gan jau , ka tas ir atrunāts, bet pēc šā ieraksta sanāk, ka zēniem arī ir jābrauc garā (sporta) distance...
Vai licencēti sportisti (gan UCI, gan amatieri) drīkst braukt sacensībās, kuras nav LRF kalendārā?

Noteikumi paredz, ka licencētie sportisti sacensībās, kas nav iekļautas LRF kalendārā startēt nevarēs. Ikvienam ir iespēja pieteikt sacensības LRF kalendārā pēc noteiktās kārtības.

Avatar

By Tamburins 13.02.2015 15:11:04

Member · 273 comments

To LRF
Tad visa licenzēšana ir vajadzīga dēļ kkaadas statistikas tabulas ?
Te bija labs jautaajums- vai nopeerkot licenzi, paareejie gonkas daliibnieki var buut absoluuti droshi, ka tagad visiem skaidrs, ko dariit sacensiibu laikaa, pa kuru pusi apdziit, nezvaaroties baraa utt ?  (nevienaa vietaa nav bijis piemineets, ka dodot Jums naudu, pilsonim ir jaapnjemas ieveerot kaut kaadi noteikumi, droshiiba, ir kaut kas galu galaa jaasaprot un jaaiemaacaas par ritenjbraukshanu)
Un tas arii pamatjautaajums- kapeec Latvijaa es vairs nevareeshu braukt garaas gonkas , kaa vienkaarshs richuku entuziasts, bet kaiminji buus veel jo vairaak prieciigi par manu ierashanos sacensiibaas ;


nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D

Avatar

By zzzk 13.02.2015 15:11:34

Member · 72 comments

Un šādi tiek Seba tautas klase pārvilināta uz sportu?

Avatar

By Vetārsts 13.02.2015 15:15:11

Member · 149 comments

Licencē iekļauts –Amatieru rangs – vīriešiem un sievietēm šosejas, kā arī MTB sacensībās (kopumā četri rangi – 2 vīriešiem, 2 sievietēm).

LRF
Jautājums- ja kādam tautas distancē startējošajam dalībniekam , kurš startē no otrā koridora 3 SEB maratona posmā  notiek ķeza un viņš nefinišē, vai šis rangs atļaus viņam atgriezties  otrajā  - trešajā koridorā, bet ne 8?

Last edited by Vetārsts (13.02.2015 15:16:19)


Vajag darīt tā kā darīt vajag, bet darīt kā nevajag darīt nevajag. (v.pūks) :)

Avatar

By Riibeklis 13.02.2015 15:16:46

Member · 536 comments

Ja SEB tautā atceļ komandu ieskaiti tad būs peļņa smile


Жизнь надо прожить так, чтобы тебя мелом не обвели

Avatar

By suugoi 13.02.2015 15:17:46

Member+ · 1,469 comments

tātad ja pareizi saprotu, lai reizi gadā nobrauktu garo distanci, vajag maksāt 20 eiro, un tad uzreiz nevar braukt kaktu sacensībās, jeb vieni ierobežojumi, izdevumi, un nekādu acīmredzamu ieguvumu :]


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Slowmo 13.02.2015 15:30:18

Member+ · 1,166 comments

Laba motivācija iegādāties licensi tieši būtu, ja organizatori lielajās sacensībās dotu iespēju pārskatīt starta koridoru licenses īpašniekam. Sākumā tas varētu būt kaut manuāli - nosūtīt kādu vēstulīti organizatoram, bet nu tikai tad, ja ir license.

Last edited by Slowmo (13.02.2015 16:00:36)

Avatar

By prx25 13.02.2015 15:34:25

Member · 200 comments

No LRF teiktās sapratu vienu. Ja gribu turpināt vizināties tautā, tad man tā licence 100 gadu nav vajadzīga. Man ir veselības apdrošināšanas polise un ranga tabula, kur vienā katlā ir sabāzti tautas un sporta distanču amatieri man neko nedod.  Savukārt, ja gribu pāriet uz sporta distanci, tad bez licences nu nekā neiztikt.  Un te atkal jau jautājums vai man kā kaktu amatierim startējot plecu pie pleca ar UCI licencētiem profiem interesēs amatieru rangs vai konkrētās gonkas rezultāti....
Neesmu pret licencēšanu, bet nesaskatu nekādus ieguvumus no licences nevienam, ja neskaita LRF. Tak varēja vnk nosaukt licenci par ziedojumu velo sporta attīstība un miers.
Lūk, ja rangs noteiktu koridoru sadalījumu tad tā jau būtu cita lieta. Tas reāli motivētu tautas braucējus iegādāties licenci.

Avatar

By aspms* 13.02.2015 15:37:33

Member · 2,079 comments
Vetārsts wrote

Licencē iekļauts –Amatieru rangs – vīriešiem un sievietēm šosejas, kā arī MTB sacensībās (kopumā četri rangi – 2 vīriešiem, 2 sievietēm).

LRF
Jautājums- ja kādam tautas distancē startējošajam dalībniekam , kurš startē no otrā koridora 3 SEB maratona posmā  notiek ķeza un viņš nefinišē, vai šis rangs atļaus viņam atgriezties  otrajā  - trešajā koridorā, bet ne 8?

Nez vai tas ir iespējams. Ja tagad viss Japiņa kolhozs sapirksies licences, ar ko tad tā ranga tabula atškirsies no SEP'sa kopvērtējuma? big_smile Un vēl tak ir jau kategorija, kas brauc tikai SEP'sus, tie vēl sāks čīkstēt, ka redz cits kas braukā vairāk pa sacensībām, sapelnījis ranga punktus viņaprāt kaut kādos "kreisajos" mačos Vivus, Gruzis u.c. un tagad ticis augstākā koridorā SEP'sā big_smile

Last edited by aspms* (13.02.2015 15:44:22)


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By martinsb 13.02.2015 15:47:11

Member+ · 964 comments

pagaidām nav interese par to papīreli, vienīgi Mysport Pļaviņas uztrauc... rangs ha, kāda būs aprēķina formulas SEB īsais, Vivus, Mysport, Sportlat garais, īsais. Kā to salikt vienā sakarīgā tabulā??:)

Avatar

By zwiedrs 13.02.2015 15:48:01

Member · 126 comments

Braucu tikai šoseju, un šo sacensību nav nemaz tik daudz, ja nemaldos pagājušo gad bija 6.
Sanāk, ka, ja nepērku licenci, tad Rīgas velo maratona sporta distance man nespīd un atliek braukt uz Igaunijas gonku.

Avatar

By LRF 13.02.2015 15:48:29

Member+ · 218 comments
Vetārsts wrote

Licencē iekļauts –Amatieru rangs – vīriešiem un sievietēm šosejas, kā arī MTB sacensībās (kopumā četri rangi – 2 vīriešiem, 2 sievietēm).

LRF
Jautājums- ja kādam tautas distancē startējošajam dalībniekam , kurš startē no otrā koridora 3 SEB maratona posmā  notiek ķeza un viņš nefinišē, vai šis rangs atļaus viņam atgriezties  otrajā  - trešajā koridorā, bet ne 8?

Tas ir organizatoru kompitencē. LRF to ietekmēt nevar.

Avatar

By amatieris 13.02.2015 15:53:23

Member · 31 comments
Slowmo wrote

Laba motivācija iegādāties licensi tieši būtu, ja organizatori lielajās sacensībās dotu iespēju pārksatīt starta koridoru licenses īpašniekam. Sākumā tas varētu būt kaut manuāli - nosūtīt kādu vēstulīti organizatoram, bet nu tikai tad, ja ir license.

Jā, man noteikti būtu gana kārdinoši iegādāties licensi, kura tad arī nodrošinātu man vietu koridorā SEB mačos pēc manām spējām.

Avatar

By cello 13.02.2015 15:58:38

Local.Auth · 4,686 comments

Raudātājiem par riteņbraukšanas iznīdēšanu ir argumenti kāpēc Rietumeiropas valstīs pastāvot "cycling for all" (amatieri) tipa licenzēm riteņbraukšana tikai plaukst???Un skatītāju ir n x vairāk...tur tauta šķiet grib&māk atpūsties!

Avatar

By Tamburins 13.02.2015 16:05:38

Member · 273 comments

To LRF
Shobriid neizskataas, ka Juus veelaties baigi izskaidrot  savu piedaavaajumu; big_smile
palika gaisaa taapat- kam domaati savaaktie līdzekļi, no šim licenzēm ? Organizēsiet treninjus/apmācības licenzētajiem ?  Papildus semināri ziemā, par pareizu treninjprogrammu, uzturu, velo uzbūvi ?  Bērnu sportam? Lai vismaz toch gonka siikajiem, nevis kjeksis pie SEB ? Kam tieši ?


nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D

Avatar

By buzic 65 13.02.2015 16:11:07

Member · 1,159 comments
cello wrote

Raudātājiem par riteņbraukšanas iznīdēšanu ir argumenti kāpēc Rietumeiropas valstīs pastāvot "cycling for all" (amatieri) tipa licenzēm riteņbraukšana tikai plaukst???Un skatītāju ir n x vairāk...tur tauta šķiet grib&māk atpūsties!

Ir jau jauki, Latviju mēģināt ieskaitīt starp Rietumeiropas valstīm! smile Atšķiramies gan pakalpojumu sniegšanas kvalitātē, gan to izmantošanas izpratnē. Un Tava vēstījuma beigas vēlos mazliet papildināt - tur tauta grib&māk&var atļauties atpūsties! Ar "atpūsties" nedomāju tikai un vienīgi pedāļu tīšanu.

p.s. Pret licencēšanu kā tādu man iebildumu nav. Uz mani interesējošo jautājumu (tas izskanējis arī iepriekš) atbildi neguvu.

Avatar

By martinsb 13.02.2015 16:16:46

Member+ · 964 comments

jā, lielākā problēma mūsdienu sabiedrībai ir nevis tie 20 eiriki, bet tas, kur paliks nauda, kada jēga maksāt!!  pilnīgi visur LV viss ir sačakarēts, jo nauda (lielāko ties) izkūp gaisā un mēs, tauta, neredzam nekādu atpakaļejoši saikni.

Avatar

By DZ 13.02.2015 16:24:13

Member · 3,501 comments

O jā, austrumeiropas pažobeli salīdzināt ar rietumeiropu smile
Aizmirstās gan pieminēt, ka daudzi labi amatieri rietumeiropā braucot vietējās sēnenes var nopelnīt vairāk, nekā LV birojā sēžot wink

Last edited by DZ (13.02.2015 16:24:43)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Bomzis 13.02.2015 16:28:30

Local.Auth · 1,215 comments
cello wrote

Raudātājiem par riteņbraukšanas iznīdēšanu ir argumenti kāpēc Rietumeiropas valstīs pastāvot "cycling for all" (amatieri) tipa licenzēm riteņbraukšana tikai plaukst???Un skatītāju ir n x vairāk...tur tauta šķiet grib&māk atpūsties!

Es domāju ka ir nekorekti salīdzināt rietumvalstis ar Latviju. Droši vien, ja tā salīdzinātu amatieru riteņbraucēju īpatsvaru uz valsts iedzīvotāju skaitu tad domāju ka tieši Latvija būtu tā vieta kur viss n-tās reizes zeļ un plaukst smile Nu varbūt arī taisnība ka nav vajadzīgs Latvijā tik daudz amatieru riteņbraucēju un vajadzētu to skaita vidējo līmeni pielīdzināt tām rietumvalstīm wink Būtu savi 100 riteņbraucēji uz tiem nepilnajiem 2 miljoniem iedzīvotāju un pietiktu ... nav ko tur puķugrozu tantiņām maisīties velosportistiem ceļā smile Ja ieviesīs to iepriekš aprunāto pilnīgi visu amatieru riteņbraucēju licencēšanu, tad es pilnīgi skaidri zinu, ka mazās velosacensības vienkārši pazudīs.


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv