Kam jāpievērš uzmanība iegādājoties lietotu šosejas/cx velosipēdu?
Padalieties lūdzu ar padomiem lietota velo iegādē.
1) ģeometrija. internetā padomi dažādi, pārsvarā domāti sportistiem. Kādai vajadzētu būt ģeometrijai iesācējam, ja velo paredzēts lietot ikdienā un tautas klases asfalta braucienos, bet ikdienā pabraukājot arī pa meža takām skraidinot suni?
Daudz ko var pieregulēt pēcāk, bet ko pārbaudīt uzreiz?
Piemēram, stūres augstums, cik saprotu, lohiem labāk ir mazliet augstāks?
2) Ko pārbaudīt lai neiegrābtos velosipēdā ar defektiem vai pieļautām komplektēšanas kļūdām?
Saprotu, ka rāmim/dakšai jābūt bez plaisām, karbona daļām jābūt vispār bez bojājumiem, rumbās, dakšas savienojumā ar rāmi un monoblokā nedrīkst būt brīvkustība, ātrumiem ir jāslēdzas visā paredzētā diapazonā, bremzēm jābremzē vienmērīgi, ratiem jābūt taisniem, aplocēm nevajag būt iesistām.
Ko vēl ir jāpārbauda, lai neiegrābtos?
Riepas, ķēde, kasetes stāvoklis - dilstošās daļas - pofigs.
By six6 12.11.2014 11:55:44
Member+ · 1,287 commentsEs laikam tev negribētu pārdot velo.
By peteris 12.11.2014 12:47:26
Member · 520 commentsTas ir normāli, "neesmu pieclatnieks, kas visiem patīk"
Tāpēc jau arī jautāju kam pievērst uzmanību un kam nē.
Man pašam šobrīd koridorī stāv velosipēds, kuram ir izdilis viss iespējamais un dēļ tā tas ir bezvērtīgs (ok, alumīnija rāmja lūžņu cena), tāpēc saprotu, ka "visu var nomainīt, ka tik velo ērts" šeit nedarbojas, jo kādā brīdī lētāk ir nopirkt citu velo.
Last edited by peteris (12.11.2014 13:06:35)
By adix 12.11.2014 13:01:17
Member+ · 1,214 commentsNu nu....pofig.... ja neplāno pirkt lūzni, tad es neteiktu pofig.....
Pēcāk nomainīt ķēdi , kaseti, normālas riepas, bremzu klučus utt..... tikai detaļu cenas saskaitot, radīsies paprāva summa.
Zem dilstošajām daļām jau arī iet gultņi, monobloks un kas tik vēl ne un ja tas viss sajāts, tad jēga pirkt tādu velo?
Pērkot lietotu velo, ideja tak nav nopirkt nojātu un restaurēt, bet nopirkt nesajātu un braucamu par labu cenu, nu varbūt nedaudz apkopjamu velo.
By keineliebe 12.11.2014 22:30:51
Member+ · 179 commentsja iekļaujas budžetā, šis varētu būt ideāls variants https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … cxofm.html
Hydra Epic III,V
By peteris 13.11.2014 09:42:57
Member · 520 commentsja iekļaujas budžetā, šis varētu būt ideāls variants https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … cxofm.html
jā, to jau es vakar ar rubļiem kabatā aizjozu skatīt, viss būtu ideāli, arī pārdevējs ūberatsaucīgs un sakarīgs, tik laikam man vajag nevis M, bet L rāmi. It kā varētu spēlēties ar iznesumiem un stūri pabīdīd tālāk, bet bez klipšu kurpēm pagriezienos purngali ķerās aiz priekšējā rata.
starp citu, tur ir pirkts tikai rāmis, viss pārējais ir paša vākts.
ņemot vērā lietoto cx velo piedāvājumu, laikam jāatliek vēl rubļi un jāskata jaunu...
By cello 13.11.2014 10:25:31
Local.Auth · 4,686 commentsPurngalu ķeršanās pie riepas nenozīmē pa mazu rāmis.Jāpiešaujās&Jāpamācās un viss notiek.
Cik cm tev augums?
By peteris 13.11.2014 10:33:13
Member · 520 comments179 cm
Ražotājs augumam līdz 180 iesaka 52 cm rāmi, virs - 54. Konkrētajam esot 10 cm iznesums un saimnieks laikam ir 175 cm garš.
By peteris 13.11.2014 10:54:35
Member · 520 commentsvecajam velo man C izmērs ir ~575 un ir sajūta, ka mazliet pa lielu, tāpēc 560 varētu būt pareizais, lai gan laikam tā tūrisma un cx rāmjus grūti salīdzināt, jo cx leņķis E ir mazliet mazāks.
geometry sadaļa iekš:
http://www.ridley-bikes.com/an/en/bikes/4/cyclocross
By peteris 13.11.2014 14:10:10
Member · 520 commentsizrādās burusportā ir nomas velo ridley cx ar 52 cm rāmi - būs jāiznomā un jāiemēģina tā normālāk, lai precīzāk spētu definēt prasības
By cello 14.11.2014 01:04:29
Local.Auth · 4,686 commentsMan 1velo ar 54cm rami ja gadijuma 52 pa mazu
Last edited by cello (14.11.2014 01:04:51)
By peteris 12.11.2014 11:07:28
Member · 520 comments