Michelin Pro4 Service Course 25mm riepas (veiksmes stāsts :)

Avatar

By ptsns 20.08.2014 13:22:43

Member · 1,175 comments

Tikko nomainiju riepas un nevarēju nepadalīties ar savu veiksmes stāstu. Runa iet par Michelin Pro4 Service Course 25mm riepām, kas man godam nokalpoja gandrīz 6500 km bez neviena prakola. Riepas tika nobrauktas tik tālu, ka kļuva kantainas.

Savulaik tās bija vieglākās 25mm riepas, kas bija pieejamas un svēra tieši tik daudz cik aprakstā 215g. CONTINENTAL Tube Race Light 28 S42 kamera reklamēto 65g vietā svēra 78g. Godīgi sakot necerēju, ka plānā kamera ar tik vieglām riepām ilgi izturēs pa Latvijas (ne)ceļiem. Uzliktas uz Aksium ratiem riepu platums bija 26,5mm, bet beigās jau izstiepās līdz 27,8mm. Lielākais prieks bija par komfortu garajos gabalos. Rokas nesāpēja no kratīšanās, dibens nevaidēja un zobos nebija jāliek jaunas plombes pēc brauciena pa Kūldīgas - Jūrkalnes ceļu. Varēju nosēdēt uz riteņa daudzas stundas (8-10) un nelamāties uz ceļu kvalitāti. Parasti braucu ar 6 atm. priekšā un 6,5 aizmugurē, bet varēja arī pabraukt ar 4,5. Tā kā braucu Filtrus tad bija iespēja tīri uz intuīciju salīdzināt cik labi ripoja 23mm riepas pagajšgad un 25mm šogad... atšķirība nav pamanāma.

Kā nojaušat, esmu kļuvis par resno riepu fanu. Tāpēc Mišelinus nomainiju ar 28mm Schwalbe One. Schwalbes ir smagākas (285g), laikam tāpēc, ka uz viņām ir, acīm redzami, vairāk gumijas. Kameras uzliku lateksa (85g). Cerams, ka kalpos tik pat ilgi kā Michelin!

big.jpg

Last edited by ptsns (07.11.2014 11:47:23)

Avatar

By ptsns 20.08.2014 13:42:27

Member · 1,175 comments
austrisko wrote

Tā ka dēļ komforta un drošības var paciest, ka mazliet jāpiepumpē ik pa 2-3dienām.

Man ir Challenge kameras un pumpēju tās katras 5-6 dienas... iespējams dēļ tā, ka 28mm riepās spiediens ir zemāks, tās retāk jāpumpē.

Last edited by ptsns (20.08.2014 13:44:38)

Avatar

By mrlobber 06.09.2014 16:12:46

Member · 826 comments

Pro4 Endurance versijā ir vēl jaudīgākas smile Arī nobraucu aizmugurējo riepu kantainu...
Te gan jāņem vērā, ka Michelin "25mm" reāli ir 27 vai pat 28mm resnas.

Avatar

By Ace-B 31.10.2014 22:15:02

Member · 55 comments

Народ, а простенькие Мишелины, например Lithion 2, кто-нибудь пробовал ?
Что-то у нас, в Латвиях, Мишелины не жалуют...
Хотя я своими Krylion Carbon доволен очень. Сейчас, по глупости, пробил одну и вынужден искать замену. Хочу опять Michelin: либо Pro4 Endurance, либо Pro4 Grip.
Может, кто посоветует или отговорит от какой-то из них ? smile
Заранее спасибо...

Last edited by Ace-B (31.10.2014 22:15:20)

Avatar

By toms79 01.11.2014 00:34:30

Member · 465 comments
Avatar

By ptsns 01.11.2014 01:28:05

Member · 1,175 comments
Ace-B wrote

Может, кто посоветует или отговорит от какой-то из них ? smile

Ne... varu tikai ieteikt Pro4 SC 25mm. Iespējams, ka pat mainīšu savas jaunās Schwable One atpakaļ uz Mišeliniem.

Avatar

By toms79 01.11.2014 09:33:43

Member · 465 comments

Kāda vaina bija Schwalbe one? Schvalbēm uz malas rakstīts par 2 atmosfērām vairāj, ka var pumpēt... nekad neesmu sapratis vai tas ir svarīgi vai nē, M pro 4 ir 8, bet S 1 ir 10...


Avatar

By ptsns 02.11.2014 01:13:49

Member · 1,175 comments
toms79 wrote

Schvalbēm uz malas rakstīts par 2 atmosfērām vairāj, ka var pumpēt... nekad neesmu sapratis vai tas ir svarīgi vai nē, M pro 4 ir 8, bet S 1 ir 10...

Tikko paskatijos kas rakstīts uz riepām... Schwable One (28mm) max 8 BAR, Michelin Pro4 Service Course (25mm) max 7,5 BAR. Pēc reālā izmēra abas riepas ir līdzīgas jo Miš riepas ir 27,5mm diametrā.

Galvenās atšķirības ir svars un forma. Miš ir 215g Schwa ir 285g. Miš forma ir kā ola, gumijas kārta ir daudz biezāka tieši centrā un tad strauji paliek plānāka, straujos pagriezienos sajūta bija neparasta (dīvaina) tieši dēļ šīs formas, kā man liekas. Schwalbe One gumijas biezums ir konstants no centra līdz malām un forma ir ideāli apaļa. Tīri subjektīvi likās, ka Miš labāk ripo, bet Schwa ir komfortablāka un stabilāka pagriezienos.

Abas riepas ir labas. Kura ir piemērotāka ir atkarīgs kā brauc. Man patīk garie gabali un bieži vien pa sliktiem ceļiem tāpēc svarīgs ir komforts (Schwalbe One 28mm). Ja es piemēram brauktu īsākus gabalus pa labu asvaltu tad 23mm. Michelin Pro4 Service Course (25mm) ir kompromiss, vieglas un samērā komfortablas.

P.S. Vienu gadu nobraucu ar Michelin Pro3 Service Course (23mm)... Pro4 Service Course (25mm) ir labākas.

Avatar

By toms79 02.11.2014 22:54:21

Member · 465 comments

Jāpaskatās kā S one ar ilgmūžību vēl. Man ar pašlaik ir gan M pro 4, gan bija M pro 3, gan tagad jaunas S one 23 mm


Avatar

By McDrevich 03.11.2014 11:01:29

Member · 351 comments

Michelin Pro4 Service Course 23mm izbeidzās pēc 4k km, neizturēja sānu kordes un ari visā virsmā, kurai ir saķere ar asfaltu, bija mini plīsumi un caurumiņi. Ssalīdzinot ar continetal gatorskins 23mm nekā tamlīdzīga uz gumijas virsmas nav, ar kurām braucu jau otro sezonu, km daudzums apmēram vienāds

Avatar

By Corratec 03.11.2014 23:32:00

Member · 911 comments

Atļaušos atkal iekomentēt big_smile
Saimniecībā ir ,,krutās,, Šwalbes ultremo ZX ( uz ripuļa uzrādītais 23mm , bet patiesībā pārmērot ap 25mm ) -> ne sūda viņas neripo , salīdzinoši ar kaut kādām vecām Maišelin Lithion 23mm  , lai gan patiesībā ir kaut kas ap 21-22mm .

p.s.  bet tad kakova hera rūpnīcā štancē kaut kādus mistiskos riepu platumus +/- , kur reāli dzīvē uzpumpējot ( pēc uzrādītā Bāra ) ņefiga neatbilst  tam platumam ? Tad tā arī vajadzēja rakstīt uz klinčer ripuļiem -> jūsu krutā riepa ir apmēram 23mm +/- 1,5 ++ mm.

Last edited by Corratec (04.11.2014 03:13:00)

Avatar

By Ansis 04.11.2014 09:46:29

Member++ · 3,683 comments

Šosejas riepu platumi neatbilst patiesajam divu iemeslu dēļ:
1. Ražotāju karš par mazāko svaru vienāda platuma riepām. Vieglākais paņēmiens, kā aizsteigties priekšā konkurentiem, ir uzražotu 22 mm riepu nosaukt par 23 mm, un tā būs mazliet vieglāka par patiesajām 23 mm (daudz aprakstīts).
2. Pret stiepšanos pārāk vāja kevlara maliņa. Ilgstoši atrodoties zem liela spiediena, maliņa izstiepjas, riepa izceļas vairāk virs aploces un kļūst mazliet platāka. To var novērot, ja mainot riepu, tā ļoti viegli ņemas nost no aploces.

Avatar

By vitamiins_xc 04.11.2014 09:49:34

Member+ · 2,832 comments
Corratec wrote

ne sūda viņas neripo

gribi teikt, ka vari atšķirt 2..3W jaudas zuduma starpību uz 300W fona? varbūt vienkārši nepaveicās ar pavēju un brauci pret vēju? big_smile


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Corratec 04.11.2014 10:12:42

Member · 911 comments

Paldies Ansim un Vitamīnam par Comment smile
p.s. pierakstīšu blociņā .

Avatar

By Andersons 04.11.2014 10:27:53

Member+ · 2,638 comments

Lai niansēs starpību sajustu, tad ir jābrauc pa velotreku ar jaudas mērītāju.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By ptsns 04.11.2014 12:55:06

Member · 1,175 comments

Ansim laikam taisnība... riepas stiepjās.

Sākumā Miš bija 26,5mm, pēc 2000km 27,1mm, pēc 6500km 27,8mm.

Nav jau arī visas aploces vienādas. Aploces platums, profils ietekmē riepas diametru.

Last edited by ptsns (07.11.2014 11:46:41)