Uz brīvībenes krusta kreiso var vnk novākt nafikk - tur samērā viegli var apmest riņķi ap kvartālu. Gan baznīcas/ģertrūdes, gan tērbatas/blaumaņa nav baisās maģistrāles.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām - PM
By olegfaizov 03.09.2014 22:15:29
Member · 400 commentsmakaroni, Tu ziemā 100% garantēsi, ka man uz galvu nenokritis lāsteka, ejot pa tādu sašaurinātu ietvi vai gaidot luksoforu?
By tolx 03.09.2014 22:42:00
Member · 149 commentsTo arī esošais ietves platums nevar garantēt.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām - PM
By nigus 03.09.2014 22:54:32
Member · 47 commentsMan liekas, ka kāds jau bija ielicis šo linku, bet nezināmu iemeslu dēļ tomēr izdzēsa:
http://issuu.com/tomskokins/docs/1.seju … koncepcija
Iesaku pa vakariem palasīt arī tekstu, ne tikai pašausmināties par plānoto velojoslu / ceļu shēmām. Ja vēlaties velobraucējiem/autobraucējiem draudzīgu infrastruktūru, tad nekas cits neatliks kā vien pašiem iesaistīties plānošanas procesos un apmeklēt saistošos pasākumus tuvākajā laikā.
By KasparsZ 04.09.2014 00:07:12
Member · 473 commentsmakaroni vispār nav iebraucis, kādēļ šis viss tiek darīts. Ne jau lai uzlabotu satiksmi u.t.t., bet gan lai uzlabotu pašu pilsētvidi!
chủ nghĩa phát xít
By 321 04.09.2014 00:37:10
Member · 6,352 commentsŠodien braucu pa joslām - ļoti jaukas!
By Zete 04.09.2014 07:57:29
Member · 116 commentsVakar intereses pēc uz darbu izbraucu ar līkumu pa Lāčplēša ielas veloceliņu. Ļoti Ok. Patīkami. Noteikti nav pa platu, jo notekas u.c. bedres ielas malā neviens nav atcēlis un veloceliņa platums dod iespēju tās droši apbraukt neiebraucot auto joslā, garām zemu lidojošie auto nav nekomfortabli tuvu un tur kur veloceliņš ir starp stāvvietām un trotuāru, ir gana vietas lai apdzītu.
Bet to, ka tur maz velosipēdistu vēl ir pa agru iespringt. Ir jāļauj cilvēkiem piefiksēt, ka tās tur ir un attiecīgi mainīt maršruta plānošanas ieradumus.
By sursurs 04.09.2014 08:10:36
Member · 905 commentsVakar intereses pēc uz darbu izbraucu ar līkumu pa Lāčplēša ielas veloceliņu. Ļoti Ok. Patīkami. Noteikti nav pa platu, jo notekas u.c. bedres ielas malā neviens nav atcēlis un veloceliņa platums dod iespēju tās droši apbraukt neiebraucot auto joslā, garām zemu lidojošie auto nav nekomfortabli tuvu un tur kur veloceliņš ir starp stāvvietām un trotuāru, ir gana vietas lai apdzītu.
Bet to, ka tur maz velosipēdistu vēl ir pa agru iespringt. Ir jāļauj cilvēkiem piefiksēt, ka tās tur ir un attiecīgi mainīt maršruta plānošanas ieradumus.
Pilnībā Tev piekrītu - par platumiem, utt. gd vismaz arī, ja kāds piepeši no stāvvietas atver durvis vai gājējs izlec ceļā, var pagūt noreaģēt nesaskrienoties ne ar vienu, plus ir vieta paslalomot apkārt peļķēm/bedrēm..
Ar Dzirnavu ielas joslu - slikti, ka tā ir uz bruģētās ielas un attiecīgi beidzas pirms bruģa. Braucu, braucu, bet tad sapratu, ka, lai tiktu uz Ganību dambi (vai to pusi) vienalga sanāk vai nu kratīties pa bruģi, vai griezt kkur nost un mīt pa Kalpaka Bulvāri.
velo 4ever
By averza 04.09.2014 10:33:20
Member++ · 5,039 commentsKurā posmā ir Dzirnavu ielas josla, no - līdz?
By Mihails 04.09.2014 11:12:08
Member · 341 commentsKurā posmā ir Dzirnavu ielas josla, no - līdz?
Gogoļa - Tērbatas un Birznieka-Upīša - Riepnieku.
By averza 04.09.2014 11:19:23
Member++ · 5,039 commentsPaldies! Tātad josla beidzas līdz ar bruģi?
By sursurs 04.09.2014 12:20:36
Member · 905 commentsPaldies! Tātad josla beidzas līdz ar bruģi?
Man šķiet, ka pie Tērbatas ielas beidzās uz to pusi braucot - pie krustojuma nemanīju turpinājumu un griezu prom pa Tērbatas ielu.
velo 4ever
By KKTK 04.09.2014 15:16:36
Member+ · 2,298 commentsCik skaisti - pašam sava josla :]
By jurisf 04.09.2014 16:54:08
Member · 946 commentsFonā ar viens priecājas par jauno joslu. Tur kalniņā, ar avareikām.
By KKTK 04.09.2014 18:35:54
Member+ · 2,298 commentsKā ar piespiedu apstāšanos, kur īsti ir jāapstājas šajā gadījumā? Pie platās baltās līnijas vai pie apmales?
Man loģiski domājot - pie apmeles. Jo velo apbrauks nedaudz pa auto joslu. Protams lamājoties Bet auto piebremzēs. Bet galvenais arguments PIESPIEDU APSTĀŠANĀS gadījumā ir tāds, ka tam salūzušajam spainītim satiksme garām brauks vairs tikai pa vienu pusi, nevis pa abām. Tātad uz gājēju pusi virināt durvis vai mainīt ratu ir daudz drošāk. Bet nu tas protams tiešām avārijas gadījumā nevis klasiskajam, es te tagad piestāšu jo man vajag.
By persietis 05.09.2014 03:40:32
Member · 420 commentsAvārijas gadījumā auto vadītājam ir arī jāizliek trijstūris jo ar vieniem avārijas uguņiem nedrīkst stāvēt jo par to soda ceļu policija.
By Mihails 05.09.2014 07:37:41
Member · 341 commentsTeorētiski nepārtrauktu līniju nedrīkst šķērsot nekad, arī piespiedu apstāšanās gadījumā.
By averza 05.09.2014 10:03:29
Member++ · 5,039 commentsManuprāt no šiem punktiem izriet, ka piespiedu apstāties drīkst absolūti jebkur. Un nav neviena cita punkta, kurā būtu minēts, ka kaut kur būtu aizliegts piespiedu apstāties.
188. Avārijas gaismas signalizācija jāiededz (izņemot gadījumus, ja mehāniskais transportlīdzeklis ar tādu nav aprīkots vai tā nedarbojas) un avārijas zīme uz ceļa jāizliek šādos gadījumos:
188.1. piespiedu apstāšanās gadījumā vietās, kur apstāties vai stāvēt aizliegts, vai vietās, kur redzamības, meteoroloģisko apstākļu, citu transportlīdzekļu braukšanas ātruma, ceļa seguma stāvokļa u.tml. iemeslu dēļ apturētais transportlīdzeklis var radīt draudus satiksmes drošībai;
Un, protams, attaisnojums "man te ļoti vajag" neder:
1.35. piespiedu apstāšanās — transportlīdzekļa apturēšana tehniska bojājuma dēļ vai bīstamības dēļ, ko rada transportlīdzekļa vadītāja vai pasažiera veselības stāvoklis, vedamā krava vai ceļu satiksmei bīstams šķērslis uz ceļa;
Last edited by averza (05.09.2014 10:04:16)
By KasparsZ 14.09.2014 15:27:52
Member · 473 commentsLabs komentārs delfos - par naudu, kuru izmantoja Dienvidu tiltam (~800 000 000 EUR) varēja katram rīdziniekam nopirkt divus velosipēdus + vēl ieviest kvalitatīvas velojoslas visā Rīgas centrā (ar ielu seguma daļēju rekonstrukciju) Ņam!
chủ nghĩa phát xít
By Mihails 14.09.2014 15:58:31
Member · 341 commentsLabs komentārs delfos - par naudu, kuru izmantoja Dienvidu tiltam (~800 000 000 EUR) varēja katram rīdziniekam nopirkt divus velosipēdus + vēl ieviest kvalitatīvas velojoslas visā Rīgas centrā (ar ielu seguma daļēju rekonstrukciju) Ņam!
1 km veloceļa izbūve (no jauna) maksā 150 000 EUR. Par 800 000 000 EUR attiecīgi var izbūvēt 5333 km veloceļu. Rīgas ielu kopgarums ir 1180 km.
Last edited by Mihails (14.09.2014 16:01:47)
By KasparsZ 14.09.2014 20:14:02
Member · 473 commentsDomājams, ka no jauna izbūvēt ir daudz vienkāršāk un lētak, nekā rekonstruēt esošās ielas. Bet jebkurā gadījumā, Dienvidu tilts noēda nenormāli daudz naudas.
chủ nghĩa phát xít
By KasparsZ 07.10.2014 17:10:07
Member · 473 commentsHe, dzirdēju, ka pareizais nosaukums velojoslām būtu velojosliņas, ja ņemam piemēru par veloceliņiem.
chủ nghĩa phát xít
By averza 21.10.2014 14:36:55
Member++ · 5,039 commentsBrīnumiņi! Kā tur īsti ir pēc CSN, vai uz velojoslas drīkst apstāties, ar avarejkām vai bez (bez trijstūra), daļēji uz ietves vai pilnībā uz velojoslas, vai arī perpendikulāri, daļēji bloķējot velojoslu? Katru reizi, kad izmantoju velojoslas, katrā kvartālā ir vismaz viens šādi novietots auto. Rodas sajūta, ka šoferi vienkārši ņirgājas par "mums". Gribas uzlabot situāciju, bet bez eļļām u.tml. Ir kāds ieteikums?
By wrongway 21.10.2014 15:53:00
Member+ · 1,695 commentsAvārijas signāls viens pats neko nedod.
1.35. piespiedu apstāšanās — transportlīdzekļa apturēšana tehniska bojājuma dēļ vai bīstamības dēļ, ko rada transportlīdzekļa vadītāja vai pasažiera veselības stāvoklis, vedamā krava vai ceļu satiksmei bīstams šķērslis uz ceļa;
137. Piespiedu apstāšanās gadījumā vietās, kur apstāšanās vai stāvēšana aizliegta, transportlīdzekļa vadītājam jādara viss iespējamais, lai atbrīvotu brauktuvi un nogādātu transportlīdzekli vietā, kur apstāšanās un stāvēšana nav aizliegta.
188. Avārijas gaismas signalizācija jāiededz (izņemot gadījumus, ja mehāniskais transportlīdzeklis ar tādu nav aprīkots vai tā nedarbojas) un avārijas zīme uz ceļa jāizliek šādos gadījumos:
188.1. piespiedu apstāšanās gadījumā vietās, kur apstāties vai stāvēt aizliegts, vai vietās, kur redzamības, meteoroloģisko apstākļu, citu transportlīdzekļu braukšanas ātruma, ceļa seguma stāvokļa u.tml. iemeslu dēļ apturētais transportlīdzeklis var radīt draudus satiksmes drošībai;
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By wrongway 21.10.2014 16:01:42
Member+ · 1,695 commentsBet nu, sasodīts, cilvēki - lasām un iemācamies CSN!
Tad citi nevarēs uz galvas taisī, un policija uz muļķi ķert.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By averza 21.10.2014 16:01:45
Member++ · 5,039 commentsPar piespiedu apstāšanos zināms, bet ir vēl šitāds punkts, tur gan velojoslas nav minētas:
111. Pa ietvēm, gājēju ceļiem, velosipēdu ceļiem, kā arī gājēju un velosipēdu ceļiem mehāniskajiem transportlīdzekļiem braukt aizliegts, izņemot ceļu uzturēšanas un komunālo dienestu (piemēram, elektroapgādes, siltumapgādes) transportlīdzekļus, ja tie veic ceļu uzturēšanas, remonta vai avārijas seku likvidēšanas darbus un specializētos tūristu transportlīdzekļus (izņemot pa ietvēm). Pašvaldības ar attiecīgu lēmumu ir tiesīgas noteikt laikposmu, kad pa šiem ceļiem atļauts braukt un stāvēt (tai skaitā stāvēšanas ilgumu) transportlīdzekļiem, kas apkalpo tirdzniecības vai citus uzņēmumus, veic ar īpašumu apsaimniekošanu saistītus darbus (piemēram, pieved preces, būvmateriālus) objektos, kas atrodas tieši pie šiem ceļiem, ja nav citu piebraukšanas iespēju, netiek traucēta gājēju pārvietošanās un attiecīgo transportlīdzekļu pilna masa nepārsniedz 5 t. ovietojot transportlīdzekli stāvēšanai, tā salonā pie priekšējā stikla novieto informāciju par laiku, kad transportlīdzeklis novietots.
Un jautājums vairāk, vai iespējams kaut kā uzlabot situāciju - vai var kaut kur zvanīt, vākt parakstus vai tomēr eļļa uz vējstikla ir vienīgais efektīvais variants
Last edited by averza (21.10.2014 16:02:40)
By wrongway 21.10.2014 16:20:29
Member+ · 1,695 commentsPolicijai tagad svarīgāk gājējus medīt.
Es reizēm aprunājos.
Ir ideja saģērbties kā mehāniķim un piedāvāt palīdzību.
Vajag filmētāju/video montētāju un atbalsta grupu.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By tolx 03.09.2014 21:35:27
Member · 149 comments