shimano bremzes hidrolika

Avatar

By daugstinsh 14.08.2014 23:30:33

Member · 495 comments

Jautājums

Ikdienas velosipēds prasa jaunas bremzes, šobrīd stāv shimano 446, velo 4men vecs un 3000km nobraukums, aizmugurējā slīd, garantijas remontā mehs pateica, ka nekas labs nebūs un tas ir jāpieņem, jo nav sporta velo! Es teicu , ja ziņu, jo ir vairāk ikdienas un vienu reizi mēnesi gonkai! Pēdējā reize uzlika jaunus klucus un 160 mm rotoru aizstavaja ar 180mm! Un turpinu slīdēt!?!

Kur vaina ? Ko likt vietā?
Doma ir un kuras labākas???
Shimano 569 vai Shimano 615?? Vairāk vai ir būtiskas atšķirīb as, vienas vienkārši jaunāks modelis!!! Un kādi rotori!
Alternatīvas, ikdienas velo?


Velo ir 90% ikdienā ap 40km/dienā visu gadu!!!!!!????!!!!

Last edited by daugstinsh (14.08.2014 23:35:44)


Viens sauc par slimību, citi par diagnozi!!!
Man diagnoze!

Avatar

By Buks 15.08.2014 10:04:48

Member+ · 696 comments

Es, laikam aizvestu uz Šmerli, pirms domātu par jaunām bremzēm. Nezinu, cik Tev ir daudz saprašanas no velolietām, bet, ja kluči ir normāli un rotors tik liels, tad visam vajadzētu būt ok ar jebkurām bremzēm, ja viss ir darba kārtībā. Es laikam sāktu ar rotora un kluču mazgāšanu. Ieteiktu izmantot brake cleaner. Ja dzīvo tuvumā Ādažiem, tad varu aizdot, daudz viņu nevajadzēs. Ja ne, tad domāju jebkurā autobodē vai DEPO vajadzētu būt.


Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.

Avatar

By Ints 15.08.2014 15:03:22

Member+ · 868 comments

Ja slīd jauns disks un jauni kluči, tad izskatās ka bremzes vienkārši ir jāatgaiso !  Protams ka arī tīrīšana nenāks par sliktu, jo kas zin ar cik eļļainiem pirkstiem tie ir mainīti !

Avatar

By antikurjers 15.08.2014 15:34:31

restricted · 550 comments
Ints wrote

Ja slīd jauns disks un jauni kluči, tad izskatās ka bremzes vienkārši ir jāatgaiso !  Protams ka arī tīrīšana nenāks par sliktu, jo kas zin ar cik eļļainiem pirkstiem tie ir mainīti !


+1

Ja pieņem, ka eļļa netiek lēnā garā zaudēta pastāvīgi(nesulo bremžu eļļa?). Tad gan vai remkomplekts (ja tādi eksistē šim bremžu modelim) un jāmaina beigtās blīves etc.. Ja ir dabūjis salu ap -10 tad būtu veselīgi eļļu nomainīt.


Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.

Avatar

By makaroni 16.08.2014 13:32:28

Member · 921 comments

Meistars atrunājas. Ir brauktas 2 veidu mehāniskās, hidrauliskās, V un lociņu. Vienīgās, kas spēja slīdēt pēc tam, kad visu normāli saregulē bija lociņu uz 20kg velo. Pārējām drīzāk bija problēma, ka ratu sagrābj pavisam un tieši nevar paslidināt pieturot.

Hidrauliskajām - svirai jābūt stingrai, stabilai atdurei, klučiem sasniedzot rotoru. Ja tā nav un ir liels brīvgājiens, vai sviru var vēl "mīksti piespiest" pēc atdures, jāatgaiso/jāmaina šķidrums. Ja rotoru kārtīgi nesaķer pat pie cietas atdures - eļļains disks / sasmērēti kluči, jātīra, jākarsē, vai jāmaina. Pie viena pārliecinies, vai cilindri ir tīri, gludi un eļļa netek garām uz rotora.

Avatar

By daugstinsh 18.08.2014 10:09:51

Member · 495 comments

Paldies, par informāciju!  Makaroni varinats izskatas uz 95%, manā gadījumā! Bet kadas budžeta klases bremzes ņemt,  jo cik noprotu ar zemā gala bremzēm mēdz būt problēmas,  un dazbrid liekas,  ka labāk paris vai vienu desmitu vairka samaksāt un nenopirkt problēmas!  Shimano labāks budzeta brmezes, kurām nav raksturīgi sulot utt, Avid utt


Viens sauc par slimību, citi par diagnozi!!!
Man diagnoze!

Avatar

By Fiikjerists 20.08.2014 20:02:50

Member · 15 comments

Tieši ar tādām bremzēm braucu ikdienā(Uz darbu + pa vakariem liekā svara zaudēšanas terapija - pa mēnesi 1000 km savācās ). Pilnīgi pietiek. Problēmas parādījās kad pēc pirmajiem 500 taisīju apkopi(jūras tuvums ķēdē jau bija jūtams) un ar netīrām rokām biju gar disku nogrābstījies. Palīdzēja - Izopropila spirta terapija - Bremžu klučus ārā, nomazgāt ar izopropilu, tāpat arī diskus, noslaucīt nosusināt, salikt atpakaļ.
Pēc tam uz kādu kalniņu, vai līdzenāku mierīgi gabalu kur var ripināt un bremzēt nevienu netraucējot. Uzskrieties līdz 30, un piebremzēt - nomesties, tā līdz 10 kmh ( ar uzsvaru piebremzēt! nevis nobremzēt). Tā, kādas reizes 15-20. Man jau pie 10 tās reizes  "meta ārā no segliem" Finišā, gan vienu 2 reizes "nomest pa mēmajiem" un ļaut diskam atdzist.

Kamēr rati ārā, nevajadzētu kaut nejauši nospiest bremžu ručku - pēc tam garantēta ņemšanās ar cilindru nulles pozīcijas iestatīšanu(nav sarežģīti, bet ja rokas ne no tās vietas, var nesliktu eļļas peļķīti uztaisīt.)

Tā saucamajām "lētajām bremzēm" paši Shimano īsti neiesaka Break cleaner izmantot, kam ir arī tīri loģisks pamatojums - Bremžu kluči (vienkāršie) ir praktiski sveķu maisījums ar metāla skaidiņām un diezko priecīgi par tādu šķīdinātāju nav. Plus, pastāv vairāk kā 95% iespēja, ka būs slinkums jaukt visu ārā un ņemties, iepūtīs tāpat, izgriezīs un darīts, un tad  Break cleaner saēdminerāleļai paredzētās gumijas pie bremžu cilindra un tad jau ir pamatots iemesls tēriņam dārgām bremzēm.


Naaah! doesn't matter