Būsim uzmanīgi
tad arī pārējas 2 joslas veic kreiso pagriezienu, jo visa trīs joslas taču ir „paralēlas”.
koncentriskas
By blieztunmaukt 24.04.2014 18:51:28
Member+ · 1,548 commentsutopiskajā pasaulē būtu brīnišķīgi ieviest CSN punktu, ka velobraucēju atļauts apsteigt pa to pašu joslu tikai ārpus krustojumiem
tādam punktam atkal var izlīst vēl kaudze visādu nianšu, kā tas iet kopā vai neiet kopā ar citiem csn punktiem, bet vispār brīnišķīga ideja.
iesaku aizrakstīt iestādēm. šodien, ja kas, laikam pēdējā diena viedokļa iesniegšana par jaunajiem csn.
By blieztunmaukt 24.04.2014 18:54:45
Member+ · 1,548 commentsja būtu spēkā noteikums, ka esot 1. joslā nedrīkst braukt garām izejai (tā ir ļoti daudzkur pasaulē).
ō!
pastāsti, kur?
pieļauju, ka polijā un citās nanoapļu vietās tā nevarētu būt.
By KasparsZ 24.04.2014 22:35:59
Member · 473 comments"tad šīs joslu zīmes atceļ to zīmi, jo norāda, ka aiz zīmēm ir jauns krustojums"
Muļķības. Krustojums ir VISS loks kas seko aiz 409. zīmes! Zilās zīmes nosaka joslu lietošanu krustojumā (šajā gadījumā lokā) un te nav nekāds pretrunas un nekas neko neatceļ.
ja jau tās zīmes atceļ 409. tad turpinot braukt pa loku pie katra nākamā atzarojuma jāuzskata ka tas ir pagrieziens pa kreisi, jo jaunas 409. zīme jau nav.:)
Nez, CSN rakstīts, ka tās zilās zīmes uzstāda pirms krustojuma un zīmes darbība attiecas uz visu krustojumu, pirms kura zīme uzstādīta, ja cita zīme, kas uzstādīta krustojumā, nedod citus norādījumus.
chủ nghĩa phát xít
By kašķis 25.04.2014 05:07:11
Member · 1,210 comments"tad šīs joslu zīmes atceļ to zīmi, jo norāda, ka aiz zīmēm ir jauns krustojums"
Muļķības. Krustojums ir VISS loks kas seko aiz 409. zīmes! Zilās zīmes nosaka joslu lietošanu krustojumā (šajā gadījumā lokā) un te nav nekāds pretrunas un nekas neko neatceļ.
ja jau tās zīmes atceļ 409. tad turpinot braukt pa loku pie katra nākamā atzarojuma jāuzskata ka tas ir pagrieziens pa kreisi, jo jaunas 409. zīme jau nav.:)Nez, CSN rakstīts, ka tās zilās zīmes uzstāda pirms krustojuma un zīmes darbība attiecas uz visu krustojumu, pirms kura zīme uzstādīta, ja cita zīme, kas uzstādīta krustojumā, nedod citus norādījumus.
Un kur problēma? Skaidri un gaiši raktīts ka zīmes var būt pirms krustojum un var būt arī krustojumā (kā tas ir šajā gadījumā). Bez tam, ja katru uzbrauktuvi/nobrauktuvi gribam uzskatīt par atsevišķu krustojumu tad tur var sanākt 2 krustojumi -viens uz Plazu, otrs uz Ulmaņa gatvi. Pirms kura krustojuma tad ir šī zīme un uz kuru krustojum tā attiecas?
vēl ir šāds punkts
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Kāds gājējs-kamikadze varētu pamēģināt šajā vietā vilkt šērsām aplim un paskatīties kā viņam dod ceļu (īpaši 2. un 3.joslā). Ja to vietu interpretē kā kreiso pagriezienu, tad auto vadītājiem TAS BŪTU JĀDARA!
By despecs 25.04.2014 08:30:01
Member · 1,745 commentsšis(138.) imho ir viens no visvairāk pārkāptajiem punktiem pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, un tieši tāpēc cenšos izturēties ar sapratni pret autovadītāja plāno smadzeni, ja gadās šo aizmirst .
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By jurisf 25.04.2014 10:21:39
Member · 946 commentsŠitas ir labs aplis, ja gribās kājas salauzt. Tur kā gājēs var mēģināt šķērsot abas augšējās izbrauktuves, jo Strēlnieku un Dzirnavu ielas iet pilnīgi taisni, un tas aplis tik tur tā maliņā, lai var uz Mednieku ielu nogriezties.
http://goo.gl/maps/Pk3c2
By Brutalliance 25.04.2014 10:25:45
Member · 288 commentsEs tam aplim parasti braucu pa taisno pāri
By buzic 65 25.04.2014 13:19:59
Member · 1,159 commentsja būtu spēkā noteikums, ka esot 1. joslā nedrīkst braukt garām izejai (tā ir ļoti daudzkur pasaulē).
ō!
pastāsti, kur?
pieļauju, ka polijā un citās nanoapļu vietās tā nevarētu būt.
tuvākās ārzemes atradīsi pavisam drīz aiz Bauskas
By KasparsZ 25.04.2014 13:29:16
Member · 473 commentsEs tam aplim parasti braucu pa taisno pāri
Labā ziņa, ka tādā veidā arī neko nepārkārp. Bruģis paliek bruģis, vienalga kādu ornamentu veido
chủ nghĩa phát xít
By blieztunmaukt 25.04.2014 19:22:22
Member+ · 1,548 commentstuvākās ārzemes atradīsi pavisam drīz aiz Bauskas
un pārējās kur?
By blieztunmaukt 25.04.2014 19:29:29
Member+ · 1,548 commentsŠitas ir labs aplis, ja gribās kājas salauzt. Tur kā gājēs var mēģināt šķērsot abas augšējās izbrauktuves, jo Strēlnieku un Dzirnavu ielas iet pilnīgi taisni, un tas aplis tik tur tā maliņā, lai var uz Mednieku ielu nogriezties.
http://goo.gl/maps/Pk3c2
nu un kam viņš tur maliņā traucē?
dzirnavu un strēlnieku ir vienvirzieni, gan pa vienu gan pa otru braucot cauri šim krustojumam taisni, nekāda apļveida kustība nav jāveic, un arī no dzirnavu griežot uz strēlnieku vai no strēlnieku uz dzirnavu, trajektorija sanāk tāda, kāda tā būtu "parastā" krustojumā un kāda tā tur bija, pirms to apli tur uzbūvēja
By blieztunmaukt 25.04.2014 19:34:30
Member+ · 1,548 commentsstarp citu, lūk lieliska iespēja dalīties savu sāpi par apļiem un ne tikai:
28. APRĪLIS, PIRMDIENA
18:30 DISKUSIJU VAKARS AR RĪGAS VELO DARBA GRUPU
Norises vieta: Birojnīca, Berga Bazārā
Diskusiju vakarā ar Rīgas Velo Darba Grupu (RVDG), interesenti tiks padziļināti iepazīstināti ar piedāvāto Rīgas velojoslu koncepciju tuvākajiem pāris gadiem. Diskusijas sadaļā tiks meklētas atbildes uz iemesliem, kas varētu kavēt šo izmaiņu drīzu ieviešanu un skaidroti iespējamie risinājumi.
By buzic 65 26.04.2014 00:00:34
Member · 1,159 commentstuvākās ārzemes atradīsi pavisam drīz aiz Bauskas
un pārējās kur?
es nezinu visu pasaules valstu csn, bet to, ka daudz kur no apļa ir atļauts izbraukt no 2.joslas zinu gan. un tas ir loģiski, jo apļa galvenā funkcija ir plūsmas intensitātes palielināšana. un secinājums (lai cik arī nepatīkams būtu) ir viens - aplis (kurā ir 2 un vairāk joslas) nav paredzēts velobraucējiem... tāpēc jau šajos komentāros ir atrodams links uz apjūsmoto apli Holandē.
By averza 26.04.2014 08:46:56
Member++ · 5,039 commentsLabs, vai ne? Bet vai šis vispār ir aplis, ņemot vērā, ka pie katras izbrauktuves un iebrauktuves ir luksofori?
By buzic 65 26.04.2014 09:19:54
Member · 1,159 commentsLabs, vai ne? Bet vai šis vispār ir aplis, ņemot vērā, ka pie katras izbrauktuves un iebrauktuves ir luksofori?
labs gan mēģināju "pabraukt" pa to apli un 2x trāpīju tunelī! :D
By blieztunmaukt 26.04.2014 16:07:02
Member+ · 1,548 commentsBy dizpark 26.04.2014 23:41:29
Member · 908 commentsEs ari neparzinu citu valstu CSN, bet zinu,ka mani zviedru draugi pa apli brauc tā kā buzic aprakstija. Cik sanācis braukt ar viņiem Katru reizi, kad braucu ar viņiem pie stūres pa kādu Rigas apli, saraujos :-). Un atradu arī šo zviuedu pdfu. Drikst izbraukt no abām joslām, tacu velamaks no malējās (pirmās).
http://publikationswebbutik.vv.se/uploa … dabout.pdf
Spriežot pēc šī
http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout … and_design
kur rakstits
Generally, exiting directly from the inner lane of a multi-lane roundabout is permitted, given that the intersecting road has as many lanes as the roundabout.
sanāk,ka parasti ir tiešām ta, ka var izbraukt arī no vidējās joslas, ja celam uz ko nogriežas ir tikpat joslas. Bet ja uz apļa ir trīs joslas, tad drīkst nogriezties tikai no vidējas un malējās.
tuvākās ārzemes atradīsi pavisam drīz aiz Bauskas
un pārējās kur?
By Brakkis 27.04.2014 09:39:43
Member+ · 958 commentsAizvakar biju EE. Arī pa pirmo nedrīkst braukt tālāk un no otrās var raut ārā.
Last edited by Brakkis (27.04.2014 09:40:12)
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By wrongway 27.04.2014 11:31:47
Member+ · 1,695 commentsKā jau Buzic rakstīja - lielajos apļos ar divriteni nebūtu jābrauc.
Latvijā, diemžēl, nav alternatīvu.
Apbraukt Mūkusalas apli pa ietvi ir ārkārtīgi neērti, un laikietilpīgi.
Par Slāvu apli vispār nerunājot.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By blieztunmaukt 27.04.2014 23:09:16
Member+ · 1,548 commentsPar Slāvu apli vispār nerunājot.
slāvu aplim īsti vīri krustpils->piedrujas (un pretējā) un slāvu->lubānas (un pretējā) min pa augšu!
By sursurs 28.04.2014 13:34:28
Member · 905 commentsPar Slāvu apli vispār nerunājot.
slāvu aplim īsti vīri krustpils->piedrujas (un pretējā) un slāvu->lubānas (un pretējā) min pa augšu!
Izlaižot sadaļu par mīšanos augšā (īpaši forša ir tā augstākā estakāde) - augšā ir VĒL 2x bīstamākas pāris vietas par to apli. Krustpils -> Piedrujas un Maskavas -> Piedrujas vēl ir okei, bet citi virzieni, piem., Piedrujas -> D- tilts - prasa veikt varen jautru pārkārtošanos pa kreisi (šķiet pat pāri 2ām joslām) vietā, kur liela daļa autiņu mauc lejā pa labi un brauc visi vismaz ar 70 km/h.
No Maskavas ielas braucot vienalga uz Piedrujas vai Lubānas attiecīgi viena vai divas tādas pat vietas (šajā virzienā gan tā pārkārtošanās tikai vienai joslai pāri sanāk, bet nu vienalga diezko omulīgi tur nav, jo tur atšķirībā no apļa ir tāds samērā taisns gabals un visi auto baigi forši ieskrienas).
Principā ceļā uz iepriekšējo darbavietu estakādes izslēdzu no ikdienas maršruta tikai tāpēc, ka pie tā rīta&pēcpusdienas auto trafika tur kkāds chrushs būtu tikai laika jautājums.
Last edited by sursurs (28.04.2014 16:24:45)
velo 4ever
By blieztunmaukt 24.04.2014 18:47:02
Member+ · 1,548 comments