Vienības brauciens nr.22 MTB

Avatar

By Gremlins 05.09.2012 22:23:49

Member · 3 comments

Man arī it kā gribās vairāk, vairāk bilžu, kur esmu redzams braucot,  bet no otras puses tas nav orgu serviss. Un otra lieta - LV nav neviens gatavs maksāt par foto moto.., visi grib visu par free (nepārstāvu fotogrāfus).

Atceros pagājušajā gadā viens vai vairāki fotogrāfi uztaisīja servisu - gribi savu bildi, nosūti sms vai kaut kas tamlīdzīgs. Laikam ieguldīga laiku, enerģiju un beigās aizgāja pa mīnusiem, šogad nav neviens vairs uzdrīkstējies.

Tā kā sausais atlikums - gribam bildes, saucam draugus vai kāzu fotogrāfus. Kapitālisms tomēr sad

Avatar

By Dana 05.09.2012 22:55:40

Member · 6 comments

Reku mazliet bildes no starta un finiša, varbūt kādam izdodas sevi atrast: https://plus.google.com/photos/10920700 … 8648835185

Avatar

By salomas 05.09.2012 23:03:02

Member · 27 comments
cenubit wrote
Aleksandrs1975 wrote

izskataas peec veel viena draniiga seb posma, peec nosaukuma tam buutu jaabuut tieshaam velo miilju braucienam, bez numuriem, rezultatiem un shmaukshanaas, kaa piemeers ir kuldiigas velo brauciens:-)brauc lieli, mazi, kaartiigi brauceji un ljubitelji:-) un garaa distance 50 km bija speekus prasosha:-)

Piekriītu.
Stipri tracina tas kad nav bilžu. pirmos 100 nofotografēja un aizgāja dzert tie fotogrāfi. Vismaz vienā vietā vajadzēja taisīt bildes pilnīgi visiem dalībniekiem. Kas tur tam seb par org. caurumiem. Naudu iekāst māk bet servisa nekāda.  Rezultātu ofic. joprojām nav. Nez kā tie pieci mtb posmi bija organizēti kas šogad šiem bija. Ja no trek sacenēm man bija tik pārsvarā pozitīvas sajūtas tad seb knaps trijnieks.

Nu tad varbūt neapgrūtini sevi un citus ar piedalīšanos Japiņa gonkās.
Bez tevis pārējiem būs tik pat forši un tev arī dzīvē mazāk stresa

Avatar

By ktn 05.09.2012 23:54:58

Member+ · 1,642 comments

Kas attiecas uz to izbijušo servisu ar bildēm par maksu, nav jau tā, ka cilvēki nevēlas maksāt, bet noteikti cilvēki nevēlas PĀRmaksāt... Un vispār, digitālā foto un gigabaitīgā interneta ēra ir pietiekami ērta un pieejama, lai ar to varētu darboties entuziasti, kuriem čakars ar maksas servisiem un samaksas prasīšanu ir daudz lielāka galvassāpe, nekā prieks par dalīšanos ar bildēm.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By Apols 07.09.2012 16:21:55

Member · 215 comments

sveiki:

2 daļa no video iekš 32km aptuveni. turpinās tur kur beidzās pirmais video. gan jau sapratīsiet:
http://www.youtube.com/watch?v=im4JSB5ilQI&feature=plcp

pirmais bija te:
http://contour.com/stories/vienibas-mtb … gn=website


katram savs

Avatar

By AMBERE 07.09.2012 22:52:34

Member · 244 comments

Paldies Japiņam par lieliski organizēto pasākumu.bija domāts par visu, lai mēs justos labi, droši. Fantastiski bija dzirdēt dzīvo mūziku, kas īsi pirms finiša sagaidīja dalībniekus un priecēja līdzjutējus u.c. interesentus. Iespaidīgākais bija noslēgumā, ideāli izvēlēta vieta labāko godināšanai, kur fonā pavērās skats uz Gaujas senleju. Gan pati vide Siguldā, gan laika apstākļi papildināja kopiespaidu.
Tikai šo pasākumu grūti nosaukt par K.Ulmaņa laikā iedibināto ""Vienības braucienu''  savas augstās dalības maksas dēļ., līdz ar to neatbilst sākotnējai iecerei un aizēno organizatoru ieguldīto lielo darbu .
Vienības brauciena dalības maksai jābūt simboliskai, max 2-3 Ls. Sniegtais serviss, protams, maksā, bet šīs izmaksas jāuzņemas pašvaldībām un tiem atbalstītājiem, kas izprot šo tautas vienojošo, veselīgo sporta un pārvietošanās veidu.
Tikai tad tas būtu mūsu visas tautas Vienības  brauciens.

Last edited by AMBERE (07.09.2012 23:10:47)

Avatar

By taifuns 08.09.2012 21:02:09

Member · 80 comments
AMBERE wrote

Paldies Japiņam par lieliski organizēto pasākumu.bija domāts par visu, lai mēs justos labi, droši. Fantastiski bija dzirdēt dzīvo mūziku, kas īsi pirms finiša sagaidīja dalībniekus un priecēja līdzjutējus u.c. interesentus. Iespaidīgākais bija noslēgumā, ideāli izvēlēta vieta labāko godināšanai, kur fonā pavērās skats uz Gaujas senleju. Gan pati vide Siguldā, gan laika apstākļi papildināja kopiespaidu.
Tikai šo pasākumu grūti nosaukt par K.Ulmaņa laikā iedibināto ""Vienības braucienu''  savas augstās dalības maksas dēļ., līdz ar to neatbilst sākotnējai iecerei un aizēno organizatoru ieguldīto lielo darbu .
Vienības brauciena dalības maksai jābūt simboliskai, max 2-3 Ls. Sniegtais serviss, protams, maksā, bet šīs izmaksas jāuzņemas pašvaldībām un tiem atbalstītājiem, kas izprot šo tautas vienojošo, veselīgo sporta un pārvietošanās veidu.
Tikai tad tas būtu mūsu visas tautas Vienības  brauciens.

Nu ko klusējam?....tad jau laikam piekrītam!


Kur palicis sapnis par Latviju

Avatar

By Andersons 08.09.2012 21:50:39

Member+ · 2,639 comments

Ko tur piebilst taifun, te tikai atliek piekrist.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By Clansman 08.09.2012 22:10:32

Member · 154 comments
AMBERE wrote

Paldies Japiņam par lieliski organizēto pasākumu.bija domāts par visu, lai mēs justos labi, droši. Fantastiski bija dzirdēt dzīvo mūziku, kas īsi pirms finiša sagaidīja dalībniekus un priecēja līdzjutējus u.c. interesentus. Iespaidīgākais bija noslēgumā, ideāli izvēlēta vieta labāko godināšanai, kur fonā pavērās skats uz Gaujas senleju. Gan pati vide Siguldā, gan laika apstākļi papildināja kopiespaidu.
Tikai šo pasākumu grūti nosaukt par K.Ulmaņa laikā iedibināto ""Vienības braucienu''  savas augstās dalības maksas dēļ., līdz ar to neatbilst sākotnējai iecerei un aizēno organizatoru ieguldīto lielo darbu .
Vienības brauciena dalības maksai jābūt simboliskai, max 2-3 Ls. Sniegtais serviss, protams, maksā, bet šīs izmaksas jāuzņemas pašvaldībām un tiem atbalstītājiem, kas izprot šo tautas vienojošo, veselīgo sporta un pārvietošanās veidu.
Tikai tad tas būtu mūsu visas tautas Vienības  brauciens.

Spasibo našei partiji, poklon jei do zemļi. smile Domājošiem ir viedoklis.

Avatar

By Viktoriinii 09.09.2012 18:19:07

Member · 201 comments
AMBERE wrote

Vienības brauciena dalības maksai jābūt simboliskai, max 2-3 Ls.

Teiksim, līdz 5 Ls būtu optimāli.
Vilcienā uz Siguldu braucot, vagonā blakus apsēdās šis onka: http://ej.uz/usj9
Viņam ir 72 gadi. Tad viņš stāstīja tādu bēdu, ka ir maz palicis domubiedru/braucēju apmēram viņa gados. Agrāk esot bijis krietni vairāk.
Viens no tiem iemesliem bija dalības maksa, kā jau lielākajai daļai pensionāru LV.
Protams "kaulainā" arī paķer kādu uz citiem medību laukiem, kas ir ietekmīgs iemesls.

Pats pirmo reizi piedalījos Vienības braucienā. Patika.


Dream, as you will live forever.
Live, as you will die today!

James Dean.

Avatar

By UFO555 09.09.2012 18:49:45

Member · 31 comments

Piedalījos trešo reizi MTB braucienā. Pirmo reizi pieteicos Velo.lv mājas lapā savlaicīgi laikam pa 8,00Ls, bet pēdējos divus gadus  SEB posmu laikā Kuldīgā 2011gadā un šogad Vietalvā pa 6,00Ls. Ja laicīgi piesakās tad nav nemaz tik astronomiskas cenas smile

Avatar

By novērotājs 09.09.2012 19:16:07

Member+ · 1,909 comments
Viktoriinii wrote

Teiksim, līdz 5 Ls būtu optimāli.
Vilcienā uz Siguldu braucot, vagonā blakus apsēdās šis onka: http://ej.uz/usj9
Viņam ir 72 gadi. Tad viņš stāstīja tādu bēdu, ka ir maz palicis domubiedru/braucēju apmēram viņa gados. Agrāk esot bijis krietni vairāk.
Viens no tiem iemesliem bija dalības maksa, kā jau lielākajai daļai pensionāru LV...

Pensionāriem un jauniešiem sākumtarifs bija Ls 6, Vietalvā - Ls 5 (un tur varēja pieteikt sevi, savu ģimeni, visus radus, draugus un kaimiņus).
Kādas problēmas? Vai tiešām kāds būtu atteicis izpalīdzēt foruma biedram, kurš pats uz Vietalvu nebrauc (par atlaidēm tur bija zināms jau iepriekš)?
Ir runa par savlaicīgu plānošanu, ja ir būtiski Vienības braucienā piedalīties. Pārējais jau ir vienkārši dīkšana.

Avatar

By kompis 09.09.2012 22:28:10

Member · 24 comments
UFO555 wrote

Piedalījos trešo reizi MTB braucienā. Pirmo reizi pieteicos Velo.lv mājas lapā savlaicīgi laikam pa 8,00Ls, bet pēdējos divus gadus  SEB posmu laikā Kuldīgā 2011gadā un šogad Vietalvā pa 6,00Ls. Ja laicīgi piesakās tad nav nemaz tik astronomiskas cenas smile

Nevajag jaukt  komercsacensības  ar Vienības braucienu, kas notiek vienreiz gadā un domātas visai  Latvijas  tautai.

Avatar

By novērotājs 09.09.2012 23:50:46

Member+ · 1,909 comments

Vienības brauciens no komercsacensībām atšķiras vēl arī ar to, ka par tā nosaukumu mēs visi (dalībmaksu ietvaros) maksājam federācijai nodevas (Japiņš jau to nedara no savas kabatas).

Domāt mēs varam nezin ko, bet tā organizēšana maksā naudu - ātrie par saviem pakalpojumiem, policija par satiksmes slēgšanu, numuru/čipu ražotāji utt. - visi kaut ko prasa.
Par velti mēs varam pavizināties pa koplietošanas ceļiem satiksmes plūsmā, ievērojot visas CSN prasības un, nonākuši galā, paspiest viens otram rokas. Ja kāds atļautos kaut ko tādu organizēt, mēs diez vai būtu sajūsmā.

Avatar

By vitamiins_xc 10.09.2012 08:12:41

Member+ · 2,832 comments

tur ir tā sāls/problēma - vienības braucienam nevajag čipus un numurus.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Slowmo 10.09.2012 12:27:32

Member+ · 1,166 comments

Par čipiem vēl varētu piekrist, bet bez numuriem gan laikam neiztikt. Citādi nevarēs atšķirt tos, kas nesamaksā dalības maksu. Cita lieta, ja pasākums ir pilnībā sponsorēts un bez dalības maksas. Tikai, tad tautas būtu n-reizes vairāk un atkal nebūtu labi.

Avatar

By duuzis 10.09.2012 12:41:51

Member · 461 comments

Par to dalībnieku skaitu bezmaksas braucienā varētu diskutēt, jo ja tas būtu formātā pa koplietošanas ceļiem, neslēdzot satiksmi, ievērojot CSN, bez laika kontroles, bez medaļam, putrām utt., domājams, ka daļa no dalībiniekiem noteikti atbirtu.
Personīgi es, ja MTB brauciens būtu bez sacensību elementiem, nepiedalītos.

Avatar

By AMBERE 11.09.2012 23:29:26

Member · 244 comments
novērotājs wrote

Vienības brauciens no komercsacensībām atšķiras vēl arī ar to, ka par tā nosaukumu mēs visi (dalībmaksu ietvaros) maksājam federācijai nodevas (Japiņš jau to nedara no savas kabatas).

Domāt mēs varam nezin ko, bet tā organizēšana maksā naudu - ātrie par saviem pakalpojumiem, policija par satiksmes slēgšanu, numuru/čipu ražotāji utt. - visi kaut ko prasa.
Par velti mēs varam pavizināties pa koplietošanas ceļiem satiksmes plūsmā, ievērojot visas CSN prasības un, nonākuši galā, paspiest viens otram rokas. Ja kāds atļautos kaut ko tādu organizēt, mēs diez vai būtu sajūsmā.

Atkārtošos, lai saprastu labāk, manu   iepriekš izvirzīto domu par dalības maksu Vienības brauciena:

"Vienības brauciena dalības maksai jābūt simboliskai, max 2-3 Ls. Sniegtais serviss, protams, maksā, bet šīs izmaksas jāuzņemas pašvaldībām un tiem atbalstītājiem, kas izprot šo tautas vienojošo, veselīgo sporta un pārvietošanās veidu.
Tikai tad tas būtu mūsu visas tautas Vienības  brauciens."

Te jau ir pateikts, ka  izmaksas ir un sniegts priekšlikums kā tās risināt. Un šis priekšlikums attiecas vienīgi un tikai uz Vienības braucienu, tāpēc jau nav jāanalizē visas LRF kalendārā
iekļautās sacensības, kas neattiecas uz šo tēmu.

Avatar

By ktn 11.09.2012 23:42:30

Member+ · 1,642 comments

Varētu jau mēģināt, es gan esmu skeptisks un domāju, ka Latvija nav gatava liela mēroga publiskam pasākumam par tādu dalības maksu - netrūkst sabotieru, kas pabojātu noskaņojumu kaut vai ar savu klātbūtni. Piemēram, iereibuši, agresīvi cilvēki... Otrkārt, sāktos runas, ka pasākums ir politizēts un ka aiz tā noteikti stāv kāds politisks spēks, kuru tad pēc tā brīža modes piemeklētu. Mazliet pamodelējot variantus, kāds izvilktu gaismā ideju, ka patiesībā pasākumu iedibinājis autoritatīvs prezidents un ka nemaz tik laba tā ideja neesot bijusi. Varbūt arī izrādītos, ka sliktos laika apstākļos tūkstošiem dalībnieku neuzskata par vajadzīgu piedalīties pasākumā, kaut būtu pieteikušies, un otrādi - jaukos laika apstākļos uzrastos tūkstošiem cilvēku lielas masas, kuras pieprasītu sev augstākā līmeņa servisu. Varbūt kļūdos, bet problemātisko dalībnieku (klientu, pircēju) lielo īpatsvaru veido tādi, kas par nelielu maksu gaida brīnumu un skaita līdzi, vai tikai kāds santīms neieripos svešā "kunga" kabatā. Kā arī man nav skaidrs arguments par to, ar ko 6 vai 8 Ls ir liela maksa, zinot, ka rezerves kamera un dzēriena pudele maksā apmēram tik pat un ka šis pasākums notiek reizi gadā. Varbūt maldos, bet katrā ziņā nepiekrītu, ka pasākums šobrīd ir par dārgu, kā arī uzskatu, ka teikt, ka dalības maksa ir 15, 20 vai 25 Ls ir sava stulbuma demonstrēšana, jo visiem ir zināms, ka Vienības brauciens notiek katra septembra pirmajā svētdienā un ka laicīgi piesakoties šī maksa ir pietiekami demokrātiska, vienlaikus disciplinējoša.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By a-69 11.09.2012 23:54:37

Member · 352 comments

Kas grib pa lēto cauri tikt, vnk ar skriešanu sākiet nodarboties .... un vēlams vasarā, tad basām kājām to darīt var!

Avatar

By ska 12.09.2012 07:26:33

Member · 403 comments

Jā, ktn, arī tā uz to var paskatīties. Taču atgādināšu, ka Kuldīgā notiek Latvijā lielākais nekomerciālais pasākums pēdējos gados un ret kurš to uztver Tevis minētajā skatā.
Starp citu, pasākumu organizē pašvaldība un apmaksā gan satiksmes regulēšanu, gan desmaižu izsniegšanu pēc finiša, gan balvas un koncertus un visas pārējās organizēšanas izmaksas. Kas diez liegtu Siguldas Uģim uzņemties tādu lietu un iegūt savai pilsētai lielāku reklāmu, kā to var sagādāt Japiņa kungs? Ja Kuldīgā piedalījās pāri pa 2000 cilvēku, tad Siguldas budžets gan jau ka var atļauties arī 5000 cilvēkiem noorganizēt tādu pašu pasākumu.

Avatar

By x-f 12.09.2012 08:17:23

Member+ · 402 comments

Manuprāt, jānodala divas lietas – tautas šosejas brauciens no šosejas un MTB brauciena. Par pirmo pirms dažiem gadiem nolikumā vēl bija rakstīts, ka "tautas šosejas brauciens nav sacensības", vēlāk tas teikums pazuda.

Šosejas un MTB brauciens tiešām ir parastas sacensības, par kurām var un vajag maksāt tik, cik jāmaksā par dalību komercsacensībās, taču galvenais un lielākais Vienības brauciena notikums ir tieši tautas šosejas brauciens ar ģimenēm, draugiem un darba kolektīviem, kuram tad arī jābūt Latvijas riteņbraucēju vienojošajam braucienam, par kuru maksāt astoņus latus (mazākā visiem pieejamā dalības maksa) vai trīsreiz vairāk nav pareizi. Tautas šosejas braucienam nav vajadzīgi čipi, rezultāti un uzvarētāji.


People.lv Racing Team

Avatar

By despecs 12.09.2012 08:22:11

Member · 1,745 comments

tautas braucienam pa priekšu būtu jābrauc policijas mašīnai, kuru apdzīt nedrīkst, domāju, ka ar 30 km/h pietiktu. Kā arī nekādus pjedestālus un rezultātus. Līdz ar to varētu cenu palaist zemāku un tad arī viss atbilstu nosaukumam "VIENĪBAS brauciens".


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By novērotājs 12.09.2012 08:43:27

Member+ · 1,909 comments
x-f wrote

Tautas šosejas braucienam nav vajadzīgi čipi, rezultāti un uzvarētāji.

big_smile
Paskaties tos komentus velo.lv (par tiešajiem e-pastiem uz IJSA nemaz nerunājot) - kāpēc man nav fiksēts laiks? kur mans rezultāts?
Un tie nav pirmā desmita un pat ne simta braucēji.
Jā, arī es vēlos redzēt savu laiku, lai salīdzinātu ar savu draugu, paziņu un savu pērno rezultātu, tas nekas, ka esmu n-tajā simtā.

Avatar

By novērotājs 12.09.2012 08:51:03

Member+ · 1,909 comments
AMBERE wrote

Un šis priekšlikums attiecas vienīgi un tikai uz Vienības braucienu, tāpēc jau nav jāanalizē visas LRF kalendārā
iekļautās sacensības, kas neattiecas uz šo tēmu.

Tātad - ja kāds vēl nezina - tiesības uz Vienības brauciena nosaukumu pieder LRF (tas jau te pirms gada vai diviem tika izdiskutēts un noskaidrots). Ja IJSA vēlas šo nosaukumu izmantot, tai ir jāmaksā federācijai par šīm tiesībām. Rezultātā minētā summa tiek izdalīta "uz galviņām" un iekļauta dalībmaksās - tātad praktiski to samaksājam mēs visi. Protams, no tā dalībmaksu lielums nemazinās. smile
Un te nav runa par kādām citām LRF sacensībām.

Avatar

By raiter 12.09.2012 09:24:24

Member+ · 3,346 comments
ska wrote

Jā, ktn, arī tā uz to var paskatīties. Taču atgādināšu, ka Kuldīgā notiek Latvijā lielākais nekomerciālais pasākums pēdējos gados un ret kurš to uztver Tevis minētajā skatā.
Starp citu, pasākumu organizē pašvaldība un apmaksā gan satiksmes regulēšanu, gan desmaižu izsniegšanu pēc finiša, gan balvas un koncertus un visas pārējās organizēšanas izmaksas. Kas diez liegtu Siguldas Uģim uzņemties tādu lietu un iegūt savai pilsētai lielāku reklāmu, kā to var sagādāt Japiņa kungs? Ja Kuldīgā piedalījās pāri pa 2000 cilvēku, tad Siguldas budžets gan jau ka var atļauties arī 5000 cilvēkiem noorganizēt tādu pašu pasākumu.

Tiklīdz runa iet par pāri par 2000 dalībniekiem un nopietnu satiksmes slēgšanu, tad rodas jautājums kas to visu organizēs (plānos un darīs) un kāda ir pieredze.
Pieredze ir tāda, ka savulaik (un joprojām) Cēsis sāka organizēt MTB maratonu (kas pretendē uz sacensību statusu). Nu.... pirmajā gadā pa meža ceļiem smagie baļķu vedēji triecās pretī peletonam. Otrajā gadā trase gāja pa pārraktām ielām, policijas auto iestrēga, visi viņu apdzina, pēc tam protams apmaldījās pilsētā...  Varu vēl izstāstīt (vismaz man zināmās) neveiksmes un kļūdas.
Lieta tāda ka IJSA un Sportlats un arī Alphabaltic/Maratoni.lv ir ieguvuši pieredzi, un mācījušies no kļūdām. Organizācijas kļūdas dažreiz maksā kādam veselību , citreiz maksā kādam pjedestālus, bet visvairāk tas paņem tautas nervus un uzticību pasākumam ...  Un te nu rodas jautājums, vai Siguldas, vai Kombuļu vai Mazpisānu mērs tā vienkārši sadomās, un visa dome tā uzreiz būs baigie speciālisti, lai saplānotu trasi, izplānotu laiku, lai visus pabarotu, lai pietiktu putra, desa, tāda vienkārša lieta kā numuri dalībniekiem (šogad pat daži orgi atkal uz šo uzrāvās).
attiecīgi - (piemēram Siguldas, Jūrmals vai Kombuļu ) dome vēršas pie profesionāļiem, varbūt rīko konkursu, bet izvēlas lai visu organizē tas, kas to prot. un te nu ir tā ka ne IJSA, ne ALPHA ne SPORTLAT par pliku velti to nedarīs, un skaidri pateiks, cik kas maksā. Un tad nu domei atliek izlemt, vai viņa sponsorē 8 latus, un dalībnieks maksā 12 vai arī dome sponsorē 18 latus un dalībnieks maksā 2. ...


Avatar

By claks 12.09.2012 09:39:09

Member · 15 comments
novērotājs wrote
x-f wrote

Tautas šosejas braucienam nav vajadzīgi čipi, rezultāti un uzvarētāji.

big_smile
Paskaties tos komentus velo.lv (par tiešajiem e-pastiem uz IJSA nemaz nerunājot) - kāpēc man nav fiksēts laiks? kur mans rezultāts?
Un tie nav pirmā desmita un pat ne simta braucēji.
Jā, arī es vēlos redzēt savu laiku, lai salīdzinātu ar savu draugu, paziņu un savu pērno rezultātu, tas nekas, ka esmu n-tajā simtā.

Gadā ir vismaz 10 -15 sacensības, kurās ir iespēja "mērīties" - tas nav jādara tieši Vienības braucienā. Pievienojos domai, ka Vienības brauciens ir tautas brauciens - iespēja reizi gadā kopā ar bērniem, draugiem, kolēģiem, utt. svētku atmosfērā nobraukt simbolisku distanci. Manuprāt vajadzētu vairāk atbalstīt tos, kuri ir gatavojušies šim pasākumam īpaši - balvas par labāko/asprātīgāko tēlu, komandu, riteni, ... Dalības maksu varētu "nosegt" pašvaldība, reklāmas ienākumi un sponsori.

Last edited by claks (12.09.2012 09:40:40)