Bezkameru riepas

Avatar

By igitex 21.01.2005 21:08:24

Member+ · 37 comments

Kaadi ir plusi. kaadi ir miinusi? Iespeejas uztaisiit uz parastajiem aplokiem un parastajaam riepaam? Es te vienu esmu uzmestarojis:) tagad gaidu cik ilgi turees:)

Avatar

By Baltais 21.01.2005 22:15:05

Local.Auth · 5,425 comments

kas tad nu par aizraušanos?????
ar superlīmi?


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By igitex 21.01.2005 23:20:43

Member+ · 37 comments

nee Baltais ,superliime te neliidzees, dikti daudz vajadzees.

Avatar

By igitex 23.01.2005 22:04:40

Member+ · 37 comments

Riepa veel tur smile svara ekonomija 150g, jo baigi smaga kamera bij.

Avatar

By FOX 24.01.2005 00:06:07

Member+ · 5,297 comments

Neaizmirsti patentēt savu tehnoloģiju! smile)


TREK Supercaliber

Avatar

By Biker 24.01.2005 12:50:59

Member+ · 954 comments

bija dzirdēts ka ir speciāli komplekti bet tik un tā ir vajadzīgas speciālās  bezkameru riepas, kuras parasti gan ir nedaudz smagākas par kamerniecēm. bezkamernieču galvenais pluss ir tas ka var braukt (pa specifiskām trasēm) ar zemāku spiedienu, nebaidoties pārsist kameru. mīnuss - bezkameru sistēma iznāk dārgāka par parasto , uz svaru neko nevar ieekonomēt.


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By igitex 24.01.2005 13:04:03

Member+ · 37 comments

bet man ir variants uz paastajiem diskiemmun riepaam, taa ka ekonomija ir smile

Avatar

By igitex 26.01.2005 00:25:05

Member+ · 37 comments

Uztaisiiju arii aizmuguree taadu pashu riepu:) Abas turaas labi.

Avatar

By Biker 26.01.2005 02:21:25

Member+ · 954 comments

nepriecaajies - redzeesi, gan jau buus probleemas wink tas nav tik vienkarshi, ir jau dzirdeetas atsauxmes... vienkāršāk ir kamernieces.


ps.150 g - tas nav daudz... (ekonomijas ziņā)

Last edited by Biker (26.01.2005 02:22:27)


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By igitex 26.01.2005 04:35:21

Member+ · 37 comments

150 uz katru riepu ir diezgan daudz, kaa nekaa taa ir roteejoshaa ritenja dalja. par probleemaam - skatiisim kas buus veelaak smile

Avatar

By FOX 26.01.2005 13:45:18

Member+ · 5,297 comments

Es tik tā iedomājos, ja gribi nomainīt riepu uz kādu citu (piemēram uz dubļinieci), tad atkal tur tas lateks jāpūš iekšā utt. Vai arī jātaisa otrs ratu komplekts...baigais čakars un padargi arī!


TREK Supercaliber

Avatar

By igitex 26.01.2005 16:14:30

Member+ · 37 comments

chakars nav liels 5 min., izmaksas kaut kur 1 ls uz ratu - latex cena. Jaaliek unersaalaakas riepas ar kuraam var braukt pa visaadiem laika apstaakljiem kaut cik normaali.

Avatar

By FOX 26.01.2005 17:24:54

Member+ · 5,297 comments

Nu viss ir skaidrs ar tevi!! smile)


TREK Supercaliber

Avatar

By LOOK 03.07.2006 18:22:23

Member# · 2,702 comments

Par šo tēmu: http://www.numplumz.com/Reviews/stans/Stansnotubes.htm

X-sportā ir nopērkams Stan's komplekts, darbojas lieliski. ( www.notubes.com )
Pēc konsistences atgādina pienu. Darbojas perfekti.

Ir arī Bontrager produkts: http://www.bontrager.com/Mountain/Parts … s/5872.php
Pēc konsistences atgādina glicerīnu. Darbojas perfekti.

Vēl ir Tip-Top sealant, darbojas apmierinoši, vajag vairāk nekā šķidros. Pēc konsistences atgādina želejas masu. Lēts.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By karlux 03.07.2006 18:27:47

Member+ · 885 comments

man ir notubes - parasta riepa, parasts aploks nav kameras - svars zems, paardurt var, bet ljoti reti, paarsist nevar! Braucu jau 4to gadu !!! LOL LOL!

Avatar

By Kārlis 04.07.2006 15:57:51

Local.Auth · 1,017 comments

Arī es lietoju NoTubes komplektu,- tiešām, parasti aploki, parastās riepas, šķidrums gan jāielej nedaudz vairāk kā rakstīts manual, bet piekrītu karlux'am - svars zems, pārdurt var, bet tas jau tad ir līdzīgs griezumam, pārsist nevar. Lietoju jau 3šo gadu!

Starp citu: man 1 tāds komplekts ir pārdošanā, neizpakots!


Avatar

By karlux 04.07.2006 16:16:27

Member+ · 885 comments

kacs - pudeli negribi paardot? Man skjidrums drusku beidzaas: D

Avatar

By Biker 04.07.2006 17:37:20

Member+ · 954 comments

Vai nevarētu aprakstīt praktisko labumu ko dod šāds No Tubes..?
Cik zemam spiedienam (lielam braucēja svaram) jābūt, lai pārsistu "standarta" 2 collu MTB riepu Latvijas apstākļos?  Ir skaidrs, ka pa ļoti nelīdzenu trasi riepa ar 2,5 atmosf. ripos labāk nekā tāda pati ar 4 atm. spiedienu, bet vēl zemāk sākas % lielāks pārsišanas risks;)
Un cik saprotu, nomainot riepas, šķidrumu vairs nevar izmantot?


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By LOOK 04.07.2006 19:21:40

Member# · 2,702 comments

Šķidrumu nomainot riepu var bez probl. izmantot atkārtoti (pielejot trūkstošo daudzumu klāt). Var protams braukt ar 2,5 atm., bet praksē parasti tiek lietots no 3-4 atm. Vēl ir tāda neliela "fīča" aplokiem (WTB, Bontrager) malas ir ar tādu atliektu faltīti, lai caursitot riepu nav asa, bet plakana kante. Galvenā motivācija pārejai uz bezkameru riepām nav svara ekonomija (kā daudzi domā), bet gan rites pretestības samazināšana un augstāka drošības pakāpe pret caurduršanu. Protams iespēja braukt ar zemu spiedienu (smilšainās trasēs) arī ir izskatīšanas vērta.

p.s. rites pretestība bezkamerniecēm ir par 1/3 mazāka nekā parastajam risinājumam.

Last edited by LOOK (04.07.2006 19:23:43)


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Kārlis 04.07.2006 21:13:07

Local.Auth · 1,017 comments
karlux wrote

kacs - pudeli negribi paardot? Man skjidrums drusku beidzaas: D

Īsti negribas jaukt to kastīti vaļā...


Avatar

By IrenaB 05.07.2006 00:31:59

Member+ · 320 comments

Par to, ka rites pretestība tik ļoti atšķiras (1/3), man tiešām ir jaunums. Tas laikam ir tas, kas rada to "no-tubes" sajūtu braucot. It kā rats ir tikpat smags, bet liekas, ka vieglāk ripojas. Nez, ar ko tas varētu būt izskaidrojams, - ar kaut kādu berzi starp riepu un kameru tai punktā, kur notiek deformācija, pieskaroties zemei?

Avatar

By vepons 05.07.2006 13:21:25

Member · 10 comments

Pa lielām ripām , situācija bezkamerniecēm, salīdinot ar kamerniecēm, ir sekojoša. Ja bezkameru variantā darbojas elementi ceļš- riepa- riteņa disks, tad kamernieču variantā: ceļš- riepa- kamera- riteņa disks. Lai cik labi ieliktu kameru, tāpat šajā pasaulē nekas nav ideāls. Tāpēc arī sistēma ar mazāk elementiem darbojas labāk, jo mazāk nenoteiktību.
Taču par to 1/3 negribās ticēt. Tas nozīmētu, ka ja mēs izslēgtu gaisa pretestību, ātrums, rupji runājot ,palielinātos par 1/3- nu tas vairāk ir reklāmas triks:)))

Avatar

By LOOK 05.07.2006 13:44:06

Member# · 2,702 comments

Es tagat nevarēšu atrast to vācu žurnālu, bet tur bija ļoti apjomīgs riepu tests. Viens no parametriem bija rites pretestība. Tie cipari kamerniecēm svārstijās ap 30 k-kādām vienībām. Savukārt bezkamerniecēm šis pats rādītājs bija tuvu pie 20. No tā tad arī šāds secinājums.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Biker 05.07.2006 14:03:09

Member+ · 954 comments

Tas viss ir tikai teorija. Vai tiešām pārejot uz bezkameru riepām, sajūta ir ka ripo par 1/3 daļu labāk...atkal placebo efekts wink ?


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By Kārlis 05.07.2006 14:19:25

Local.Auth · 1,017 comments

Man domāt ka tie 1/3 ir maigi izsakoties fufelis, atvainojiet - ļoti sausa un vienpusīga teorija, kautgan pats lietoju bezkameru.
Bet lietoju bezkameru riepas un bezkameru aplokus nevis tāpēc ka bezkameru tehnoloģijai ir mazāka rites pretestība, bet ir patentēti risinājumi kā izmantojot parastos aplokus un parastās riepas var braukt bez kamerām un NESASIST un daudz RETĀK SADURTIES,- šādu priekšrocību ne kameru, ne klasiskā bezkameru tehnoloģija nesniedz.
2 look: 3-4 atm. spiediens nav nepieciešams, mans svars ir 84kg un vairāk par 3.5 NEKAD riepās nepumpēju! Esmu arī braucis un baudījis kā krasi mainās riepas īpašības ja spiedienu nolaiž līdz 2.5.


Avatar

By Biker 05.07.2006 14:57:56

Member+ · 954 comments

Par spiedienu - mans svars pašlaik ~67 kg un spiediens VIENMĒR zem 3 atm. (krosos ~2,5)


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By FOX 05.07.2006 15:04:37

Member+ · 5,297 comments

man 60kg, spiediens max 3 atm. Jo mazāks spiediens saprāta robežās, jo mīkstāk (komfortablāk) braukt, neko nezaudējot no riepas ripošanas kvalitātes! Vismaz tā ir manā gadījumā.


TREK Supercaliber