Bezkameru riepas
Kaadi ir plusi. kaadi ir miinusi? Iespeejas uztaisiit uz parastajiem aplokiem un parastajaam riepaam? Es te vienu esmu uzmestarojis:) tagad gaidu cik ilgi turees:)
By Baltais 21.01.2005 22:15:05
Local.Auth · 5,425 commentskas tad nu par aizraušanos?????
ar superlīmi?
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By igitex 21.01.2005 23:20:43
Member+ · 37 commentsnee Baltais ,superliime te neliidzees, dikti daudz vajadzees.
By igitex 23.01.2005 22:04:40
Member+ · 37 commentsRiepa veel tur svara ekonomija 150g, jo baigi smaga kamera bij.
By FOX 24.01.2005 00:06:07
Member+ · 5,297 commentsNeaizmirsti patentēt savu tehnoloģiju! )
TREK Supercaliber
By Biker 24.01.2005 12:50:59
Member+ · 954 commentsbija dzirdēts ka ir speciāli komplekti bet tik un tā ir vajadzīgas speciālās bezkameru riepas, kuras parasti gan ir nedaudz smagākas par kamerniecēm. bezkamernieču galvenais pluss ir tas ka var braukt (pa specifiskām trasēm) ar zemāku spiedienu, nebaidoties pārsist kameru. mīnuss - bezkameru sistēma iznāk dārgāka par parasto , uz svaru neko nevar ieekonomēt.
Galvenais ir motivācija.
By igitex 24.01.2005 13:04:03
Member+ · 37 commentsbet man ir variants uz paastajiem diskiemmun riepaam, taa ka ekonomija ir
By igitex 26.01.2005 00:25:05
Member+ · 37 commentsUztaisiiju arii aizmuguree taadu pashu riepu:) Abas turaas labi.
By Biker 26.01.2005 02:21:25
Member+ · 954 commentsnepriecaajies - redzeesi, gan jau buus probleemas tas nav tik vienkarshi, ir jau dzirdeetas atsauxmes... vienkāršāk ir kamernieces.
ps.150 g - tas nav daudz... (ekonomijas ziņā)
Last edited by Biker (26.01.2005 02:22:27)
Galvenais ir motivācija.
By igitex 26.01.2005 04:35:21
Member+ · 37 comments150 uz katru riepu ir diezgan daudz, kaa nekaa taa ir roteejoshaa ritenja dalja. par probleemaam - skatiisim kas buus veelaak
By FOX 26.01.2005 13:45:18
Member+ · 5,297 commentsEs tik tā iedomājos, ja gribi nomainīt riepu uz kādu citu (piemēram uz dubļinieci), tad atkal tur tas lateks jāpūš iekšā utt. Vai arī jātaisa otrs ratu komplekts...baigais čakars un padargi arī!
TREK Supercaliber
By igitex 26.01.2005 16:14:30
Member+ · 37 commentschakars nav liels 5 min., izmaksas kaut kur 1 ls uz ratu - latex cena. Jaaliek unersaalaakas riepas ar kuraam var braukt pa visaadiem laika apstaakljiem kaut cik normaali.
By FOX 26.01.2005 17:24:54
Member+ · 5,297 commentsNu viss ir skaidrs ar tevi!! )
TREK Supercaliber
By LOOK 03.07.2006 18:22:23
Member# · 2,702 commentsPar šo tēmu: http://www.numplumz.com/Reviews/stans/Stansnotubes.htm
X-sportā ir nopērkams Stan's komplekts, darbojas lieliski. ( www.notubes.com )
Pēc konsistences atgādina pienu. Darbojas perfekti.
Ir arī Bontrager produkts: http://www.bontrager.com/Mountain/Parts … s/5872.php
Pēc konsistences atgādina glicerīnu. Darbojas perfekti.
Vēl ir Tip-Top sealant, darbojas apmierinoši, vajag vairāk nekā šķidros. Pēc konsistences atgādina želejas masu. Lēts.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By karlux 03.07.2006 18:27:47
Member+ · 885 commentsman ir notubes - parasta riepa, parasts aploks nav kameras - svars zems, paardurt var, bet ljoti reti, paarsist nevar! Braucu jau 4to gadu !!! LOL LOL!
By Kārlis 04.07.2006 15:57:51
Local.Auth · 1,017 commentsArī es lietoju NoTubes komplektu,- tiešām, parasti aploki, parastās riepas, šķidrums gan jāielej nedaudz vairāk kā rakstīts manual, bet piekrītu karlux'am - svars zems, pārdurt var, bet tas jau tad ir līdzīgs griezumam, pārsist nevar. Lietoju jau 3šo gadu!
Starp citu: man 1 tāds komplekts ir pārdošanā, neizpakots!
KS Sporta klubs
http://kssportaklubs.lv
By karlux 04.07.2006 16:16:27
Member+ · 885 commentskacs - pudeli negribi paardot? Man skjidrums drusku beidzaas: D
By Biker 04.07.2006 17:37:20
Member+ · 954 commentsVai nevarētu aprakstīt praktisko labumu ko dod šāds No Tubes..?
Cik zemam spiedienam (lielam braucēja svaram) jābūt, lai pārsistu "standarta" 2 collu MTB riepu Latvijas apstākļos? Ir skaidrs, ka pa ļoti nelīdzenu trasi riepa ar 2,5 atmosf. ripos labāk nekā tāda pati ar 4 atm. spiedienu, bet vēl zemāk sākas % lielāks pārsišanas risks;)
Un cik saprotu, nomainot riepas, šķidrumu vairs nevar izmantot?
Galvenais ir motivācija.
By LOOK 04.07.2006 19:21:40
Member# · 2,702 commentsŠķidrumu nomainot riepu var bez probl. izmantot atkārtoti (pielejot trūkstošo daudzumu klāt). Var protams braukt ar 2,5 atm., bet praksē parasti tiek lietots no 3-4 atm. Vēl ir tāda neliela "fīča" aplokiem (WTB, Bontrager) malas ir ar tādu atliektu faltīti, lai caursitot riepu nav asa, bet plakana kante. Galvenā motivācija pārejai uz bezkameru riepām nav svara ekonomija (kā daudzi domā), bet gan rites pretestības samazināšana un augstāka drošības pakāpe pret caurduršanu. Protams iespēja braukt ar zemu spiedienu (smilšainās trasēs) arī ir izskatīšanas vērta.
p.s. rites pretestība bezkamerniecēm ir par 1/3 mazāka nekā parastajam risinājumam.
Last edited by LOOK (04.07.2006 19:23:43)
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Kārlis 04.07.2006 21:13:07
Local.Auth · 1,017 commentskacs - pudeli negribi paardot? Man skjidrums drusku beidzaas: D
Īsti negribas jaukt to kastīti vaļā...
KS Sporta klubs
http://kssportaklubs.lv
By IrenaB 05.07.2006 00:31:59
Member+ · 320 commentsPar to, ka rites pretestība tik ļoti atšķiras (1/3), man tiešām ir jaunums. Tas laikam ir tas, kas rada to "no-tubes" sajūtu braucot. It kā rats ir tikpat smags, bet liekas, ka vieglāk ripojas. Nez, ar ko tas varētu būt izskaidrojams, - ar kaut kādu berzi starp riepu un kameru tai punktā, kur notiek deformācija, pieskaroties zemei?
By vepons 05.07.2006 13:21:25
Member · 10 commentsPa lielām ripām , situācija bezkamerniecēm, salīdinot ar kamerniecēm, ir sekojoša. Ja bezkameru variantā darbojas elementi ceļš- riepa- riteņa disks, tad kamernieču variantā: ceļš- riepa- kamera- riteņa disks. Lai cik labi ieliktu kameru, tāpat šajā pasaulē nekas nav ideāls. Tāpēc arī sistēma ar mazāk elementiem darbojas labāk, jo mazāk nenoteiktību.
Taču par to 1/3 negribās ticēt. Tas nozīmētu, ka ja mēs izslēgtu gaisa pretestību, ātrums, rupji runājot ,palielinātos par 1/3- nu tas vairāk ir reklāmas triks:)))
By LOOK 05.07.2006 13:44:06
Member# · 2,702 commentsEs tagat nevarēšu atrast to vācu žurnālu, bet tur bija ļoti apjomīgs riepu tests. Viens no parametriem bija rites pretestība. Tie cipari kamerniecēm svārstijās ap 30 k-kādām vienībām. Savukārt bezkamerniecēm šis pats rādītājs bija tuvu pie 20. No tā tad arī šāds secinājums.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Biker 05.07.2006 14:03:09
Member+ · 954 commentsTas viss ir tikai teorija. Vai tiešām pārejot uz bezkameru riepām, sajūta ir ka ripo par 1/3 daļu labāk...atkal placebo efekts ?
Galvenais ir motivācija.
By Kārlis 05.07.2006 14:19:25
Local.Auth · 1,017 commentsMan domāt ka tie 1/3 ir maigi izsakoties fufelis, atvainojiet - ļoti sausa un vienpusīga teorija, kautgan pats lietoju bezkameru.
Bet lietoju bezkameru riepas un bezkameru aplokus nevis tāpēc ka bezkameru tehnoloģijai ir mazāka rites pretestība, bet ir patentēti risinājumi kā izmantojot parastos aplokus un parastās riepas var braukt bez kamerām un NESASIST un daudz RETĀK SADURTIES,- šādu priekšrocību ne kameru, ne klasiskā bezkameru tehnoloģija nesniedz.
2 look: 3-4 atm. spiediens nav nepieciešams, mans svars ir 84kg un vairāk par 3.5 NEKAD riepās nepumpēju! Esmu arī braucis un baudījis kā krasi mainās riepas īpašības ja spiedienu nolaiž līdz 2.5.
KS Sporta klubs
http://kssportaklubs.lv
By Biker 05.07.2006 14:57:56
Member+ · 954 commentsPar spiedienu - mans svars pašlaik ~67 kg un spiediens VIENMĒR zem 3 atm. (krosos ~2,5)
Galvenais ir motivācija.
By FOX 05.07.2006 15:04:37
Member+ · 5,297 commentsman 60kg, spiediens max 3 atm. Jo mazāks spiediens saprāta robežās, jo mīkstāk (komfortablāk) braukt, neko nezaudējot no riepas ripošanas kvalitātes! Vismaz tā ir manā gadījumā.
TREK Supercaliber
By igitex 21.01.2005 21:08:24
Member+ · 37 comments