Starta koridoru dalīšana Unibankas maratonos

Avatar

By black 21.03.2006 15:23:23

Member+ · 457 comments

Es gribētu sākt kampaņu pret veidu, kā pašlaik tiek dalītas vietas koridoros SEB Unibankas maratonos. Patreiz tiek ņemts vērā 4. labāko posmu rezultāts, kas nozīmē, ka dalībnieks nekādā gadījumā nedrīkst izlaist nevienu no pirmajiem 4. posmiem, vai arī jāatmet cerības uz normālu vietu kopvērtējumā. Galvenais būtu panākt nolikuma maiņu pirms vēl ir sākusies pieteikšanās maratonam. Es gribu kā igauņiem!!! smile Vai mani kāds atbalstītu?

Aģents wrote

Tas ieteikums braukt pirmajam nav diez ko reāls ja viena tehnisku ķibeļu dēļ izlaista posma dēļ nākas startēt no tautas 4.koridora beigām manā gadījumā. Tautas distancē šajā posmā izdevās iekāpt pirmajā simtniekā... bet ne vairāk. Pēc pirmajiem km pa trepi kur gāju garām cik varēju sekoja izcirtums, kur visi lēnā solītī mina un stūma... un tur jau nekāda apdzīšana nesanāk, labi ka bija laiks atvilkt elpu, paņemt pa želejai, uzdzert ūdentiņu un gaidīt kad sāksies kādi taisnie gabali.

To dalīšanu koridoros vajadzētu kā Igaunijā... nevis 1 izlaista posma dēļ startā jāmokās gan man, gan tiem kuri redz ka viņiem iet garām kā stāvošiem... smile (labi izdevās sevi salielīt... sāp big_smile )"

Biker wrote

pilnīgi atbalstu - 1 izlaista posma dēļ, vai laicīgi nepiesakoties (manā gadījumā) = startēt no beigām ir pilnīgi garām, vajag ņemt vai nu labāko nobraukto posmu vai kopvērtējumu!

tumšais wrote

Vietu starta koridorā Elion Cup nosaka labākais rezultāts kādā no Elion Cup posmiem 2005 gadā, jeb 3 pirmajos posmos-labākais rezultāts posmā 2004 gadā. Tas viss ar nosacījumu, ja laicīgi piesakās. Piesakoties uz vietas, tāpat jāstartē no beigām.

Last edited by black (21.03.2006 15:57:09)

Avatar

By Biker 21.03.2006 16:01:57

Member+ · 954 comments

Lūdfzu pastāsti, kādā veidā tu šo kampaņu plāno organizēt. skaidra lieta, kā vajadzētu būt, bet kā to panākt?


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By SiSe 21.03.2006 16:11:53

Member++ · 775 comments

sor, bet šķiet, ka nonsenss sad

Avatar

By black 21.03.2006 16:27:11

Member+ · 457 comments

Nu, kaut vai ieposteet www.velo.lv linku uz shejieni. Ja sheit buutu savaakushies kaadi paardesmit atbalstiitaaji, tad Japinsh vareetu to lietu vismaz apdomaat. Nav jau taa, ka par sho buutu baigaa jeega ciiniities un skraidiit Japinjam pakalj ar bukletiem par igaunju maratoniem, bet shii probleema man ir kaa dadzis pakaljaa jau kaadu 3. gadu sad((

Avatar

By FOX 21.03.2006 16:29:40

Member+ · 5,298 comments

Nu kādam gudriniekam jāsatiek Igo un "jāpaskaidro", kā tās lietas vajadzētu darīt! Es pag gadā Kandavā nodūros un rezultātā nākamajā posmā startēju no beigām! Idiotisms!


TREK Supercaliber

Avatar

By MLc 21.03.2006 16:46:08

Member+ · 284 comments

pag ja es pagaajusho gad braucu t-klasee vienreiz 1.posmaa... (laiks laikam 6-8....)... un ja es tomeer izlemshu shogad braukt arii t-klasee... buus no dirsas jaabrauc??

Avatar

By black 21.03.2006 16:55:13

Member+ · 457 comments

MLc, jaa, naaksies vien saakt no beigaam. Pie daliibnieku skaita, kas paarsniedz 1000, tas ir visai jautrs pasaakums. Ja tiksi pirmajaa simtniekaa, vareesi buut aarkaartiigi apmierinaats ar rezultaatu.

Bet "paarbeedzeeji" uz citu klasi jau nav tik daudz - daudz vairaak ir taadu, kuri kaut kaadu (citas sacenciibas, tehnika, neliels savainojums, utt) iemeslu deelj izlaiz vienu maratona posmu, bet peec tam ir spiesti starteet no beigaam visos naakamajos posmos.

Last edited by black (21.03.2006 17:31:54)

Avatar

By Kalpax 21.03.2006 19:05:33

Member+ · 373 comments

Katram variantam ir +/-, spēles noteikumi jāpieņem tādi, kādi ir. Katrā ziņā- "netiku uz priekšu" nav arguments, it sevišķi no organizatoru redzes viedokļa- ja esi braucējs, tad arī aizbrauksi, ko pierāda, piem., biatlonists Jānis Bērziņš, kurš arī sāka no pašas pakaļas... Vai arī- paskatieties posmu Cēsis- Valmiera'2005- 2. un 4.vietas ieguvēji sāka no pašas pašas pakaļas, pats redzēju.:)


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By FOX 21.03.2006 19:13:25

Member+ · 5,298 comments

Neiet runa par pārdabiskiem monstriem. Meļehu vari nolikt 1km aiz koridora, tāpat viņš būs pirmais. Bet noliekot normālu braucēju pakaļā, tiek patērēts ļoti daudz spēka priekšā braucošo sadzīšanai un apdzīšanai, un līdz ar to tas iespaido gala rezultātu! Te nav runa par pjedestālu, bet ir taču starpība vai tu atbrauc 25. vietā vai 50.


TREK Supercaliber

Avatar

By Kalpax 21.03.2006 19:15:24

Member+ · 373 comments

P.S. Viens no Igo argumentiem, droši vien, varētu būt šāds: T-klase iecerēta plašām tautas masām, un viens no masveidību stimulējošiem faktoriem ir minimālas priekšrocības (vismaz startā) tiem, kas startē regulāri. Bet tehniskas ķibeles diemžēl var gadīties, tomēr tehnisks sporta veids...
Salīdzinājumam: varat iedomāt, kā jūtas Serģis, pēdējā aplī noplīstot mocim? Bet ne nu tāpēc pingpongu spēlēs...


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By Kalpax 21.03.2006 19:29:35

Member+ · 373 comments

P.P.s. Tumšais zin stāstīt, ka Igo šoziem esot pārrunājis ar igauņiem šo lietu, un viņi paši nav diezko sajūsmā par savu sistēmu. Tas tiekot darīts galvenokārt tāpēc, lai viņu profi (kā Kirsipū u.c.) garantēti tiktu startēt priekšā tad, kad nu viņi uzrodas igauņu mačos... Bet tas ir stāsts par sporta klasi, kurā igauņi brauc praktiski JEBKURŠ...
...Nu nezinu, nav viedokļa.


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By black 21.03.2006 19:43:58

Member+ · 457 comments

Ja runaajam par argumentiem, tad man liekas ka viens no labaakajiem buutu - droshiiba. Ja kaadu speeciigu brauceeju ieliek beidzamajaa koridoraa, dabiski, ka vinsh visiem speekiem rausies uz priekshu. Probleema tikai taa, ka ne visaas trases vietaas ir iespeejams apdziit. Pat tur, kur ir meza celsh, un itkaa var braukt 2 velo blakus, trases saakumaa vienmeer visi brauc abaas pusees. Lai tiktu uz priekshu, nepiecieshams nepaartraukti 'leekaat' no vienas puses uz otru vai arii shaut tieshi pa vidu. Nu, vienu reizi jau redzeeju, ar ko tas beidzaas. Viena meitene, taa ap gadiem 12, nepaspeeja noreageet, kad garaam lidoja viens taads eerglis, un dabiski, nenoreageeja arii kaadi 5-6, kas bija aiz vinjas. Labi veel, ka kiveres ir obligaatas, citaadi tas vareeja ljoti beediigi beigties.

Avatar

By LOOK 21.03.2006 20:13:36

Member# · 2,703 comments

Lai kaut cik objektīvi sakārtotu šo lietu, būtu katram braucējam jāpiešķir reitinga punkti. Pēc kuriem tad arī lielākajās sac. dalībnieki ieņemtu vietas st. koridoros. Japiņš jau vairākus gadus ir vēlējies ieviest šādu sistēmu, taču vienam to darīt laikam nebija aktuāli, savukārt citiem tas nebija sastoši. Globāli ar MTB  sastīto jautājumu sakārtotība bremzējas dēļ LRF un MTB federācijas nesaskaņoto savstarpējo rīcību un strīdu par ietekmes sfērām.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By tumšais 21.03.2006 21:02:07

Member+ · 485 comments

Sveiks Igo !
Vai nolikumā tomēr nevarētu izmainīt starta kārtību, kā tas ir Igaunijā, proti pēc labākā posma rezultāta, ne kopvērtējuma. Tas jūtami uzlabotu starta drošību tautas klasē.


Igo atbilde :
Sorry par velu atbildi. Tikai nesen izdevas sazinaties ar saviem igaunu kolegiem un izdiskutet Tavu piedavajumu. Punkts par vietam koridoros ka Tu ierosini Igaunija ir pienemts tapec, ka tas dod iespeju ,sporta klase, pasaules klases braucejiem, ka Kirsipu un citiem nestavet uz starta beigas. Viniem ir ari situacija ka sporta grupa brauc 700 - 800 un vairak bet mums ir otradi. Sis nolikuma punkts viniem sagada lielas grutibas un ka vini izteicas nav pareizs, bet nemot vera augstak minetas problemas vini sis neertibas pacies. Musu gadijuma lielas masas ir tautas braucienā kur sacensibu elements nav tik svarigs un musu variants ir labaks. es ceru ka Tu manu izskaidrojumu sapratisi. Sogad ieviesam tautas klase komandu vertejumu lai var veidot komandas ari Tauta.

Ar cienu.

Igo

Last edited by tumšais (21.03.2006 21:09:25)

Avatar

By FOX 21.03.2006 21:23:28

Member+ · 5,298 comments

nu skaisti, bet vismaz sporta klasē jau varēja igauņu variantu uztaisīt, lai gan, kas tad man.......


TREK Supercaliber

Avatar

By Ints 21.03.2006 22:54:55

Member+ · 868 comments

Tartu maratonā arī ir tā kā pie mums,iepriekšējā gadā neesi startējis un vēlu pieteicies,sāc no beigām.Bet tur startē 4000 dalībnieku. Tā kā jābrauc ir sporta klasē un kreņķu būs mazāk! smile

Avatar

By LOOK 22.03.2006 13:14:46

Member# · 2,703 comments
Ints wrote

Tā kā jābrauc ir sporta klasē un kreņķu būs mazāk! smile

Nesapratu, sporta klasē NAV savādāki noteikumi koridoru dalījumā kā tautai. Vienīgā atkāpe ir tāda kad izlases dalībniekiem ir tiesības startēt no 2 koridora gadījumā ja censonis ir aizstāvējis LV godu sac. ārzemēs iepriekšējā Unibankas posma laikā.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Biker 22.03.2006 13:22:17

Member+ · 954 comments

Kāds var pateikt cik koridoru parasti ir sporta klasē?

Sakarā ar pāriešanu uz sporta klasi interesē.

Last edited by Biker (22.03.2006 15:34:58)


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By tumšais 22.03.2006 14:33:02

Member+ · 485 comments

Tartu maratonā, ja neesi startējis iepriekšējā gadā, ņem vērā vēl iepriekšējo gadu ar koeficientu laikam 1.2. Sporta klasē dalībnieku ir mazāk, tāpēc starta koridoram tomēr mazāka nozīme, bet pārejai uz sporta klasi nav nekādu stimulu. Tā vietā tiek piedāvāts vēl vairāk attīstīt tautas klasi. (komandas utt.)

Avatar

By Grey 22.03.2006 15:07:27

Member# · 1,688 comments

Droshi vien Ints domaaja to, ka sporta klasee ir mazaak brauceeju, bet distance ir pietiekami gara, lai realizeetu savas speejas, plaanus un personiskaas ambiicijas. smile

Kas attiecas uz teemu, tad var saprast Igo Japinju par neveeleeshanos kaut ko mainiit, jo kaa jau te secinaaja, tad igaunju variants ne tuvu nav ideaals un tas diezgan sarezhgjiits (nav viegli katram saprotams). Vienota reitingu sisteema arii ir diezgan komplekss risinaajums, manupraat, shii sisteema dereetu tikai sporta klasei un principaa tad prasiitos atseviskja regjistraacija reitingu sisteemaa, bet buus taadi, kas negribees nekur regjistreeties un par kaut ko maksaat. Lai taadu sisteemu ieviestu un brauceeji to noveerteetu, tai ir jaadarbojas preciizi, caurspiidiigi un reitingiem jaabuut nepaartraukti pieejamiem.

No otras puses, pashreizeejaa sisteemaa, tiek apbalvoti centiigie brauceeji. Citiem vaardiem - vaajaakiem un pieklaajiigaakiem brauceejiem tiek dota iespeeja paciiniities par labaaku starta poziiciju attieciibaa pret tiem, kuri brauc aatraak, bet neregulaaraak. Taadaa veidaa, kameer vieniem shii sisteema ir represiiva, otriem taa ir iespeeja izmantot taas benefitus. Ja buus laiks, vakaraa iemetiishu konkreetus skaitljus, aptuveni cik brauceeji pagaajsezon ir bijushi cieteeji no shiis sisteemas. Pagaidaam ir zinaams, ka pagaajshgad tikai 41% brauceeju sporta klasee un 39% tautas klasee ir piedaliijushies vismaz 4 no 6 posmiem.

Pats arii shogad braukshu sporta, taapeec shis jautaajums man it kaa nav tik aktuaals.

Avatar

By andris 22.03.2006 20:47:03

Member++ · 403 comments

Pērnogad pēc Kuldīgas jau pārādījās šis topiks un manis paša teiktais zemāk, citēju:

andris wrote

Tā kā šeit iepriekš tika izteikti viedokļi par tautas klases starta koridoriem, arī es pievienošu savējo.
Personīgo un veselības problēmu dēļ nācās izlaist Kandavas posmu, un tad nu nācās satrtēt no 3.koridora, lai arī iepriekš startēju no pirmā. Tad nu tagad gribot-negribot nācās aizomāties par Nolikumā iestrādāto-saukšu "neobjektīvo" normu starta koridoru sadalē. Beigu beigās finšu sasniedzu pirmajā trīsdesmitniekā, lai gan varēja būt augstāk. Bet lai jau tas paliek man personīgām pārdomām " kā būtu bijis, ja būtu...". . Arī nākošajā posmā Ērgļos pēc kopvērtējuma rezultātiem izskatās būs starēšana no 3.koridora.
Rezultātā iznāk, ka izlaižot kādu no pirmajiem četriem posmiem (vissliktāk pašu pirmo), savā "objektīvajā" strta koridorā vari atgriezties/nonākt  tikai sezonas pēdējā posmā Smiltenē. Bet pieaugot dalībnieku skaitam, atrašanās "labākā" koridorā kļust aizvien nozīmīgāka. Secinājums-jāpiedalās visos posmos, vai arī jāpanāk izmaiņas Nolikumā nākamajam gadam pēc igauņu parauga, uz ko gan ir mazas, tomēr cerības.

Skatoties atpakaļ uz pērno sezonu tā arī iznāca, ka atgriezos pirmajā koridorā tikai Smiltenes posmā, pa vidu arī izbaudot Ērgļus no trešā koridora. Šogad liekas izmaiņu nebūs.
Varu tikai daļēji piekrist Grey minētajam:

Grey wrote

No otras puses, pashreizeejaa sisteemaa, tiek apbalvoti centiigie brauceeji. Citiem vaardiem - vaajaakiem un pieklaajiigaakiem brauceejiem tiek dota iespeeja paciiniities par labaaku starta poziiciju attieciibaa pret tiem, kuri brauc aatraak, bet neregulaaraak. Taadaa veidaa, kameer vieniem shii sisteema ir represiiva, otriem taa ir iespeeja izmantot taas benefitus. Ja buus laiks, vakaraa iemetiishu konkreetus skaitljus, aptuveni cik brauceeji pagaajsezon ir bijushi cieteeji no shiis sisteemas. Pagaidaam ir zinaams, ka pagaajshgad tikai 41% brauceeju sporta klasee un 39% tautas klasee ir piedaliijushies vismaz 4 no 6 posmiem.

jo pie esošajiem vidēji 700 tauteniekiem pērn un tendencei šogad vēl pieaugt ir ļoti būtiski atrasties "savā" koridorā starp "savējiem" sacensību pretiniekiem nevis astes galā. 
Unbankas maratonu Nolikums ir publicēts, noteikumi par koridoriem tādi paši kā bija, Igo Japiņa nostāja skaidra un nelokāma, izskatās, ka šinī jautājumā izmaiņu nebūs. Pats vēl ziemu domāju, vai pāriet uz sporta klasi, bet pēc Nolikuma izsludināšanas atļaujos prognozēt, ka Latvijā "tautā" brauks vēl vairāk un gaidāms kārtējais atbirums no sporta klases.

Avatar

By Biker 22.03.2006 21:13:10

Member+ · 954 comments

to andris: kas tieši tev liek domāt ka gaidāms atbirums no sporta klases? es pagaidām redzu 1 iemeslu - komandu ieviešana tautā.


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By andris 22.03.2006 21:25:56

Member++ · 403 comments

Biker/andris

Tas arī liek domāt, ka komandu ieviešana "tautā" ir labs katalizators nepāriet uz sporta klasi, drīzāk pretēji.

Avatar

By Kalpax 22.03.2006 22:51:26

Member+ · 373 comments

UCI noteikumi ir diezgan drakoniski (kas pats par sevi ir pašsaprotama lieta sporta klasei, t.i.- aktīvajiem sportistiem)- distance ne mazāk kā 60km un nemazāk kā 2h distances laika uzvarētājam utml. Tos izpildot, mūsu sporta klases distance sanāk reāli smags pasākums... Tas ir mans personīgais arguments, kāpēc nepāriet uz sporta klasi.
Igauņi nedzenas pēc UCI kategorijas, viņu sporta klases distances ir īsākas, apm.50km, un relatīvi vieglākas (izņemot Haanju!:))) Igo ir elastīgāks- šogad novariējis tādejādi, ka tikai 2 posmi paliek UCi kategorijā. Tad varētu arī spert nākamo soli- pārējos 4 posmus nedaudz atvieglināt un pietuvināt "plašāku tautas masu spējām":). Varbūt tas varētu būt reāls stimuls tautai gāzties uz sporta klases (garākas distances) pusi?


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By Ints 22.03.2006 23:18:38

Member+ · 868 comments

Tieši tā,ja sporta klasē vidēji startē 170 dalībnieki tad sliktākajā gadījumā spīd 3 koridora sākums.Redzēsim cik būtiski UCI noteikumi iespaidos dalībnieku skaitu Tartu maratonā ,kur šogad distance no 63 km palielināta uz 87 km.

Avatar

By Kārlis 23.03.2006 14:45:25

Local.Auth · 1,015 comments
Kalpax wrote

.....varētu arī spert nākamo soli- pārējos 4 posmus nedaudz atvieglināt un pietuvināt "plašāku tautas masu spējām":). Varbūt tas varētu būt reāls stimuls tautai gāzties uz sporta klases (garākas distances) pusi?

Es pilnīgi kategoriski varu izteikt savu personisko nostāju un viedokli šajā jautājumā - Latvijā tā saucamās maratonu sacīkstes ar divriteņiem ir vienas no vieglākajām uz planētas Zeme, "atvieglinot" tās kļūs par farsu, bet ja gribas lai arī grūtnieces un mazi bērni varētu braukt sporta distanci un ja tāds ir mērķis tad tā arī jādara.
.....un, par maratonu nosaukt līdz 50km garu distanci, kur 2/3-1/2 iet pa grantētu ceļu, man maigi sakot izraisa jautrību. (vieglatlēti ar kedām skrien 43km)


Avatar

By Grey 23.03.2006 15:11:20

Member# · 1,688 comments

nu, ne vieglatlēti, bet maratonskrējēji.

Man liekas, ka visiedarbīgākais stimuls, kā piespiest stipros braucējus pāriet uz sporta klasi, ir stingrākā formā ierobežot sacensību elementu tautas klasē.

Nekādus pjedestālus un medaļas. Pirmajiem 10 finišētājiem "paldies", rokas spiediens no Igo Japinja, snickers20060323-snickers.jpg, montavit20060323-montavit.jpg un bezmaksas ielūgums uz sporta klasi nākamajā posmā. wink