jauno karti redzējāt?
http://www.velo.lv/data/user/dokument/3 … 265534.pdf
ļoti dīvaina veselības maršruta shēma, manuprāt veselības braucēji divas reizes pielīdīs priekšā pārējiem braucējiem, kas radīs liekus problēmas.
By FOX 12.05.2009 08:42:36
Member+ · 5,298 commentsTapec tur nebrauksim!
TREK Supercaliber
By egils13 12.05.2009 09:04:57
Member+ · 1,204 commentsApskatoties shēmu, liekas, ka varētu diezgan liels bardaks izveidoties. interesanti, kurā brīdī dos startu tautas klasei (respektīvi - cik tālu otrajā aplī paspēs tikt sporta klases pakaļgals)? un kā organizēs veselības klases atdalīšanu no pārējiem (pieļauju, ka beigu daļā visi pamatīgi samaisīsies)? Toties sporta klasei viens posms būs jānobrauc 3 reizes... varēs katru akmentiņu iepazīt
žēl, ka finišs vairs nav Krimuldā - kaut kā jau bija pierasts.
By x-f 12.05.2009 09:15:43
Member+ · 402 commentsNu, svētdien pabraukāsimies (cerams, ka mierīgāk kā pagājušajā gadā, lol) un tad arī varēs izlemt, vai ir vērts.
Man izskatās, ka tas bīstamais nobrauciens, kas kartē ir zemāk, ir tas pats celiņš, kas iepriekš forumā pie tēmas par Siguldu tika nodēvēts par "bronzas laikmeta ceļu". Ja tā, tad tā ir.. mm.. interesanta, pašaura vieta ar palēcieniem, zariem, kas sit pa ķiveri un nelielu stāvumiņu.
Bet nu es arī neesmu labākais kartes lasītājs.
People.lv Racing Team
By Bomzis 12.05.2009 09:16:16
Local.Auth · 1,215 commentsTapec tur nebrauksim!
Eh ... labprāt jau nebrauktu ...
... bet jābrauc vien būs
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Bomzis 12.05.2009 09:17:16
Local.Auth · 1,215 commentsžēl, ka finišs vairs nav Krimuldā - kaut kā jau bija pierasts.
Tiešām žēl serpentīns bij labais
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By r_s 12.05.2009 09:56:27
Member+ · 1,534 commentsvecais maršruts bija labāks. būs vairāk nomaldījušos braucēju, kāds var arī netīšām nošmaukt.
By fanis 12.05.2009 10:57:48
Member+ · 240 commentsNenāktu par skādi ieviest starpfinišus ar elektronisko čipu kontroli, tad nerastos šaubas pēc tam, jo pretējā gadījumā šķiet bardaks būs liels, bet trase šķiet būs laba kaut tāpēc vien, ka pietiekoši gara. Par serpantīna izpalikšanu - protams, skumji:)
KTM paceļ spārnos
By Martins_L 12.05.2009 11:11:38
Member++ · 755 commentsPar serpantīna izpalikšanu - protams, skumji:)
Man skumji palika, kad serpentīnu nobruģēja ( tikai no MTB redzes punkta). Tagad tak vairs nav dižas atšķirības vai serpentīns vai siguldnieks.
Last edited by Martins_L (12.05.2009 12:00:45)
By egils13 12.05.2009 11:19:30
Member+ · 1,204 commentsTagad tak vairs nav dižas atšķirības vai serpantīns vai siguldnieks.
Līdzenais bruģis protams daļu serpentīna šarma nozaga, bet noskaņa tomēr palika. pirms nedēļas uzbraucu gan "siguldniekā", gan serpentīnā un likās, ka serpentīna beigu gals ir grūtāks/stāvāks. Tiesa gan, grūti objektīvi novērtēt, jo serpentīnā braucu 10 min pēc "siguldnieka" ieņemšanas. man serpentīnā patīka tas, ka tas ir serpentīns un ka tas ir tāds šaurs un mājīgs, varētu pat teikt - romantisks
Last edited by egils13 (12.05.2009 12:03:50)
By MKI 12.05.2009 11:30:16
Member+ · 357 commentsViss ģeneālais ir vienkārš- kāpēc tā jāsarežģī trase? Es no shēmas neko nesapratu...
Braukt jau gribesies tik un tā
Domāju, ka orgi grib lai mums interesantāka un labāka trase, bet vai vajag tā sarežģīt...
By Martins_L 12.05.2009 11:31:49
Member++ · 755 commentsserpantīns un ka tas ir tāds šaurs un mājīgs, varētu pat teikt - romantisks
Par 100% piekrītu, ka vizināšanās/ treniņa režīmā tā tas arī ir. Gonkās kautkā ar to romantiku ir bijis švaki.
By art 12.05.2009 11:39:15
Member · 23 commentsNopietna interese svētdien piebiedroties kādam trases skatītājam no Rīgas. Kāds var aizvizināt?
By egils13 12.05.2009 11:39:19
Member+ · 1,204 commentsPar 100% piekrītu, ka vizināšanās/ treniņa režīmā tā tas arī ir. Gonkās kautkā ar to romantiku ir bijis švaki.
nu nez, man arī gonkās patika: acis kubā, grūti, tin tik augšā, cilvēki pa malām - jūties kā kādas lielas tūres kalna finišā protams, braucot tie cilvēki malā dažreiz patraucē, kāds izskrien priekšā - tajā brīdī tas besī, bet tagad atceroties, liek pasmaidīt.
Last edited by egils13 (12.05.2009 11:40:13)
By x-f 12.05.2009 11:55:08
Member+ · 402 commentsTas ir serpentīns, cilvēki. Ar diviem "e". Nu, lūdzu.
People.lv Racing Team
By egils13 12.05.2009 12:02:52
Member+ · 1,204 commentsTas ir serpentīns, cilvēki. Ar diviem "e". Nu, lūdzu.
labi, labi - es jau ar domāju, kā tad īsti ir, bet noslinkoju paskatīties tildē
By Rolis 12.05.2009 12:14:55
Member+ · 298 commentsŠeit tiešām ir divi jautājumi:
1. Vai orgi ir rēķinājušies ar Veselības braucējiem, kuri varētu izbraukt pa priekšu vai iejukt Tautas un Sporta masās? Iespējams tas nav pārāk būtiski Veselībnieku mazā skaita dēļ. No otras puses saīsinātā distance var tieši pievilināt un iedrošināt daudzus iesācējus.
2. Cik ātri tiks dots starts Tautas klasei? Ja tāpat kā Cēsīs stundu pēc Sporta, tad lielai daļai Sporta braucēju atkal būs nereāli aizmukt no tautas masām! Vēl pastāv reāla iespēja, ka posmā, kuru sporta klase brauc 3 reizes, bet Tauta 2 reizes, arī Sporta klases priekšgalam 3. reizē sanāk satikties ar Tautu, kura šo posmu brauc 1. reizi!
Last edited by Rolis (12.05.2009 12:23:40)
By GatisG 12.05.2009 12:29:51
Member · 30 commentsman ar tā karte liekas nesaprotama, bet domāju,ka viss sanāks:)
By Guncha 12.05.2009 13:23:14
Member+ · 132 commentsRoļa uzdotie jautājumi, jo īpaši otrais, ir ļoti būtiski, lai "lēnie maratonisti" varētu izlemt, vai vispār turpināt braukt SEB-os.
Maz gan ticams, ka šeit kāds sniegs uz tiem atbildes.
By r_s 12.05.2009 16:05:18
Member+ · 1,534 commentsorgiem ir infa par katras grupas min-max laiku, gan jau sarēķinās. domāju, ka, ja laiž ar 2.5h starpību, nekādas kolīzijas neveidosies.
līderiem nāksies nodzīt tukšo kameru dalībniekus.
By fusio 12.05.2009 17:24:54
Member · 784 commentsKontekstā ar Rīgas velomaratona noteikumiem šajā sezonā (sporta klases atpalicējiem ņems nost numurus http://www.velo.lv/?nwID=27), liekas, ka Japiņa aģentūra šogad iziet uz ievērojamu risku attiecībā uz braucēju apmierinātību ar trasi un organizēšanu.
jau šobrīd ir pamats domāt, ka Krimuldas apļu menedžēšana izvērtīsies murgā ar simtiem neapmierināto.
Personiski par gonku nemaksāšu/nepietiekšos, iekams būs atsauksmes no trases apskates forumā.
By Rolis 12.05.2009 17:25:15
Member+ · 298 commentsAr 2,5 stundu starpību gan diezin vai laidīs. Pēc nolikuma laiž pēc 1,5 stundas, bet Cēsīs bija jau pēc 1 stundas. Neatkarīgi no tā vai laiž pēc 1 vai 1,5 stundas Sporta un Tautas klases visdrīzāk satiksies tajā posmā, kur Sporta klase brauc 3X. Sporta braucēji tajā brīdī jau tuvosies finišam, kamēr Tauta vēl lidos starta ātrumos! Varētu būt interesanti! Precīzi paredzēt satikšanos nav iespējams, bet ņemot vērā, ka Sporta klases līderi varētu finišēt pēc ~ 2 stundām, tad palaižot Tautu pēc 1,5 stundas ir diezgan reāli, ka Sporta klases pirmā simtnieka braucējiem iznāk elpot Tautas putekļus!
By see 12.05.2009 17:53:56
Member · 450 commentsKontekstā ar Rīgas velomaratona noteikumiem šajā sezonā (sporta klases atpalicējiem ņems nost numurus http://www.velo.lv/?nwID=27), liekas, ka Japiņa aģentūra šogad iziet uz ievērojamu risku attiecībā uz braucēju apmierinātību ar trasi un organizēšanu.
jau šobrīd ir pamats domāt, ka Krimuldas apļu menedžēšana izvērtīsies murgā ar simtiem neapmierināto.
Personiski par gonku nemaksāšu/nepietiekšos, iekams būs atsauksmes no trases apskates forumā.
del shim izmainam shogad tur nepiedalishos un iespejams daudzi citi ari ne. tapat gaidishu atsauksmes par Siguldas seb posmu. Nesaprotu kadel vel tur iepin Krimuldu?
By r_s 12.05.2009 17:55:14
Member+ · 1,534 commentsesmu nomaksājis uz gadu, tāka braukšu tāpat. nākošajā sezonā varbūt būs jāmaina tradīcija. arī velo.lv ir daži neapmierināti komenti.
Inese, kādēļ bija jāmaina trase? ja būtu pamatots iemesls, varbūt publika saprastu es negribu divas vienības vienā gadā.
By Martins_L 12.05.2009 20:10:21
Member++ · 755 commentskādēļ bija jāmaina trase?
A tādēļ, ka cilvēki (IJSA) cenšas uztaisīt interesantāku trasi. Nu vismaz kalnaināka būs noteikti. Varbūt nākošgad izdomās ne tik daudz riņķus (varbūt uz Velnalu palaidīs kur vienreiz starta cilpa gāja). Ne jau vienmēr viss uzreiz izdodas perfekti.
Ps. Ja būtu vecā trase es 100% nebrauktu, bet tagad pat tā kā gribas braukt.
Last edited by Martins_L (12.05.2009 20:14:24)
By veeva 12.05.2009 20:52:25
Member · 67 commentsPofig brauksim redzeesim kas buus
Dzīve ar velosipēdu-√~^√~√\, Dzīve bez velosipēda -√\_______
By raiter 12.05.2009 21:27:05
Member+ · 3,346 commentsTrases shēma tiešām izbrīnīja
Pieļauju, ka IJSA darbojas ar tiem resursiem (poličiem, sargiem un tiesnešiem) kādi šogad pieejami, tādēļ iepējams ka garāku trases posmu nosegšana būtu pagrūta.
Otrkārt - svarīgi ka daudzi ceļi, meži un arī dārzi un lauki, kurus mēs izbraukājam, ir pašvaldības un privāti - līdz ar to daudz kas atkarīgs no to īpašnieku piekrišanas (atcerēsimies ka viengad Krimuldas posmā kāds laipns vietējais iedzīvotājs rīdīja suni uz tiem kas brauca caur pagalmu).
Bet atgriežoties pie trases -nu tiešām žēl ka Krimuldas serpenītns izpaliek. Trase sanāk tāds Vienības brauciena MTB apgriezts vaariants... Bet nu tas juceklis ar apļiem un sporta/tautas/veselības klasēm, tiešām var rasties. Mani jau interesē jautājums, kas būs tas faktors, kas kādam "tautas klases čempionam"pēc bīstamā nobrauciena neliks uzreiz pagriezties uz Siguldu (patupēt krūmos, sagaidīt Tautas avangardu) un finišēt vienam no pirmajiem...
By airavs 12.05.2009 08:18:30
Member · 1,643 comments