IZVĒLE starp velosipedu ar 26" ratiem vai 28", 29" ratiem!
Un kas tad tik dramatiski tai DB hidraulikai tur bojājas, cik traki un neakurāti ir jāmauc lai saplēstu šļauku... ?
Manuprāt vienīgais mīnus kas man lietojot DB (hidrauliskās) ir ka jāiemācas pašam regulēt.
By kurjers 01.04.2009 09:39:35
Local.Auth · 1,399 commentsCilvēks brauc tālu prom no mājām, kur nav velo veikalu un remontdarbnīcu katra ciemā. Ptu, ptu ptu, Ka nav kā ar Merfija likumiem! Es domaju ka te visu izšķir ceļotāja finansu iespējas. Labāk kvalitatīvākas, vieglākas un dārgākas VB, nevis tā paša cenu līmenis DB.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By kasio 01.04.2009 12:06:54
Member++ · 561 commentslabas ar visu to, ko eduards jau pateica īsi un konkrēti - jaudīgas, vienkārši regulējamas, ērtas lietošanā; atšķirībā no hidraulikas, nebūs nepieciešams atgaisot, nav iespējams pārraut šļauku un tamlīdzīgi.
DB ir veelviens truukums. transporteejot lidmashiinaa diskus var diezgan viegli deformeet.
Tomeer, Es jau kaadu laiku meegjinu atrast kombinaaciju, lai savam 28 priekshaa uzliktu disku bremzes. Man nav bijushi v-breiki kas kalpotu pietiekoshi ilgi ... t aadeelj man nav tiem uzticiiba. Ja aizbrauksi uz kalniem ... nu nezinu peec paaris dienaam saaksi bremzeet ar kaaju pa asfaltu droshvien
Last edited by kasio (01.04.2009 12:07:17)
By vintrons 01.04.2009 21:25:01
Member · 72 commentsUn kas tad tik dramatiski tai DB hidraulikai tur bojājas, cik traki un neakurāti ir jāmauc lai saplēstu šļauku... ?
Manuprāt vienīgais mīnus kas man lietojot DB (hidrauliskās) ir ka jāiemācas pašam regulēt.
Jā, bet ceļotājam jārēķinās ar visu, lai arī cik nereāli tas neliktos Visādas ķibeles ir gadījušās. Nezinu kāpēc, bet pagaidām vairāk sliecos uz labākajām mehāniskajām DB. Gluži kā kurjers teica, katrā ciemā nav veloveikalu. Man šovasar gadījās latgalē pārdesmit kilometrus iet kājām, līdz satiku cilvēku, kas varēja izpalīdzēt ar gultņiem (samalās aizmugurējai rumbai vienā pusē gultņi). Kā zapasku ielikām mazos stūres gultnīšus. Brīnumaini ir tas, ka ar tiem varēja nobraukt ~170 km, līdz pirmajam veloveikalam (nenovirzoties no maršruta)
No vinas puses tie ir sīkumi, bet ja tie sīkumi sāk jukt kopā tad rodas liela problēma.
Kā ir ar rotoriem. Ja ir gadījies tos saliekt, tos jau var iztaisnot?! Esmu dzirdējis, ka vajag uz taismas virsmas atlocīt (izdauzīt) atpakaļ, un vēlāk bremzējot tie atkal kļūst tādi paši kā āgrāk...
Pret v-brake nav nekādu pretenziju, vinīgie mīnusi, ko saskatu ir tie, ka bremzes ir cieši saistītas ar aploci (kuru nereti ir gadījies deformēt), arī nodilums ir ātrāks kā DB. Bet ja runa iet par gramiem, tad, pieļauju, ka tie ir labāki
Runājot par rāmjiem, esmu noskatījis superior 29" XC rāmi. Pieļauju domu, ka superior nav vienīgais zīmols, kas ražo šadus rāmjus. Varbūt variet ieteikt vēl kādu zīmolu uz ko ir vērts skatīties. Varbūt kādam ir iesakāms pat konkrēts modelis?
By Krigers 02.04.2009 09:55:46
Member+ · 465 commentsTik traki ar DB rotoriem nav.
Ja nepieciešams, uz transportēšanas laiku tos ir iespējams noskrūvēt nost, ielikt doršā vietā un galapunktā pielikt atpakaļ. Atkarībā no sistēmas (IS vai CL) iet runa par 6 skrūvēm vai 1 uzgriezni katram ratam.
Ja tomēr rotors ir salocīts, to var izlocīt taisnu ar, piem., stellatslēgu - galvenais, neapskādēt un nesaeļļot rotora bremzēšanas vismu. Dauzījis neesmu, bet noprotu, ka tas nepieciešams, ja rotoru ir gadījies salocīt ļoti nopietni. Varbūt šādiem gadījumiem jāpadomā par rezerves rotora paņemšanu? Svara ziņā tas būtu <150g, naudas izteiksmē tepat forumā piedāvāja lietotus par labu cenu.
Lai ripo!
By Andris_Re 09.04.2009 21:05:32
Member · 38 commentsSuperior ir laba marka un FOX patiesībā ir atsaucīgs puisis :-) ar viņu visu var sarunāt :-)
Pats neesmu ceļojis tik tālus gabalus 1000+ km, bet maniem 500+ km ceļojumiem, jau kādus 5 gadus labi kalpo Scott "28 velosipēds P4 (kādreiz nosaukumam nāca klāt - "Sportster") Vēl klāt japiepērk dubļusargi un labas gaismas.
Ar šo velo esmu braucis arī SEB-os, kā rezultātā pēc apmēram 2 sezonām nācās nomainīt dakšu, mainīta arī ķēde... Lai brauktu pa mežu un smiltīm esmu iegādājies platāku riepu komplektu, bet ar orģinālajām pa asfaltu un puslīdz cietu grunti ripo labi. Pārejais kalpo bez problēmām. Pa īstiem kalniem gan neesmu braucis, tāpēc man pieticis ar VBrake.
Par bagāžniekiem nebēdā tie ir universāli der gan '26 gan '28 bet jāpievērš uzmanība vai der somām...
Tāpēc varu ieteikt bagažnieku pirkt kopā ar somām, jo somu stiprinājumi tomēr kaut nedaudz atšķiras, un nevajag akli ticēt daža laba pārdevēja (nezinīša) apgalvojumiem :-)
Man gadījās ka T/C Alfas Gandrā iesmērēja bagāžnieku, kas īsti neder viņu pašu tirgotām Ortlieb somām :-(
Last edited by Andris_Re (09.04.2009 21:07:30)
By vintrons 17.04.2009 14:42:48
Member · 72 commentsSuperior ir laba marka un FOX patiesībā ir atsaucīgs puisis :-) ar viņu visu var sarunāt :-)
Pats neesmu ceļojis tik tālus gabalus 1000+ km, bet maniem 500+ km ceļojumiem, jau kādus 5 gadus labi kalpo Scott "28 velosipēds P4 (kādreiz nosaukumam nāca klāt - "Sportster") Vēl klāt japiepērk dubļusargi un labas gaismas.
Ar šo velo esmu braucis arī SEB-os, kā rezultātā pēc apmēram 2 sezonām nācās nomainīt dakšu, mainīta arī ķēde... Lai brauktu pa mežu un smiltīm esmu iegādājies platāku riepu komplektu, bet ar orģinālajām pa asfaltu un puslīdz cietu grunti ripo labi. Pārejais kalpo bez problēmām. Pa īstiem kalniem gan neesmu braucis, tāpēc man pieticis ar VBrake.
Par bagāžniekiem nebēdā tie ir universāli der gan '26 gan '28 bet jāpievērš uzmanība vai der somām...
Tāpēc varu ieteikt bagažnieku pirkt kopā ar somām, jo somu stiprinājumi tomēr kaut nedaudz atšķiras, un nevajag akli ticēt daža laba pārdevēja (nezinīša) apgalvojumiem :-)
Man gadījās ka T/C Alfas Gandrā iesmērēja bagāžnieku, kas īsti neder viņu pašu tirgotām Ortlieb somām :-(
Paldies par padomu, kad pirkšu somas, noteikti ņemšu vērā
Kāda dakša bija tavam scott velosipēdam? Un kā veicās SEBos? Kādu atšķirību saskatīji braucot ar 28"?
P.s. FOX, ja Tu šo lasi, tad būtu ļoti jauki, ja atsūtītu tās cenas, ko lūdzu, jo velo tiešām ir vajadzīgs!
By Andris_Re 18.04.2009 00:37:32
Member · 38 commentsDakša bija orģinālā Suntor modeli gan precīzi neatceros :-(
Priekšrocības - SCOTT P4 labi ripo pa cietiem segumiem, jo platākās riepas, kuras spēju atrast vienalga ir būtiski šaurākas kā piemēram - 26x 2,2 vai pat 26x2,5; man patīk arī rāmja ģemetrija.
Loti svarīgs ir aprīkojuma līmenis, kuru vari atļauties. Protams nebūs korekti salīdzināt Alivio ar LX vai labāku. bet principā braukt var arī ar Acera vai Alivio, tikai ar maziet, mazliet lielāku piepūli un bišku lēnāk ...
Sarp citu ceļojumos, lai saudzētu piekto atbalsta punktu, mēģināju lietot amortizatoru sēdekļa stutē. Secinājums -ilgākiem ceļojumiem neder! Jo sēdekļa augstums mainās un iznāk ka jābrauc ar saliektām kājām un tas noved pie ātrāka noguruma, vai ja ieregulē augstāku sēdpozīciju, tad nevar uzsēsties :-(
By vintrons 19.04.2009 17:54:00
Member · 72 commentsDakša bija orģinālā Suntor modeli gan precīzi neatceros :-(
Priekšrocības - SCOTT P4 labi ripo pa cietiem segumiem, jo platākās riepas, kuras spēju atrast vienalga ir būtiski šaurākas kā piemēram - 26x 2,2 vai pat 26x2,5; man patīk arī rāmja ģemetrija.
Loti svarīgs ir aprīkojuma līmenis, kuru vari atļauties. Protams nebūs korekti salīdzināt Alivio ar LX vai labāku. bet principā braukt var arī ar Acera vai Alivio, tikai ar maziet, mazliet lielāku piepūli un bišku lēnāk ...Sarp citu ceļojumos, lai saudzētu piekto atbalsta punktu, mēģināju lietot amortizatoru sēdekļa stutē. Secinājums -ilgākiem ceļojumiem neder! Jo sēdekļa augstums mainās un iznāk ka jābrauc ar saliektām kājām un tas noved pie ātrāka noguruma, vai ja ieregulē augstāku sēdpozīciju, tad nevar uzsēsties :-(
Paldies par padomu!
Par dakšām: no Suntor neko labu arī es negaidītu. Bet jautājums, vai latvijā var atsevišķi iegādāties dakšas 28 / 29" velosipēdiem?
Par to riepu platumu vēl domāju. Domāju un konstatēju, ka tomēr šoseja ir primārais. Zinu to, ka riepām obligāta ir "puncher potection". Šī ideja man iepatikās. Bet kā ir ar apvalku izvēli latvija? Ir kāds veikals, kur to var apskatīt?
By cello 20.04.2009 00:43:22
Local.Auth · 4,686 commentsDakša bija orģinālā Suntor modeli gan precīzi neatceros :-(
Priekšrocības - SCOTT P4 labi ripo pa cietiem segumiem, jo platākās riepas, kuras spēju atrast vienalga ir būtiski šaurākas kā piemēram - 26x 2,2 vai pat 26x2,5; man patīk arī rāmja ģemetrija.
Loti svarīgs ir aprīkojuma līmenis, kuru vari atļauties. Protams nebūs korekti salīdzināt Alivio ar LX vai labāku. bet principā braukt var arī ar Acera vai Alivio, tikai ar maziet, mazliet lielāku piepūli un bišku lēnāk ...Sarp citu ceļojumos, lai saudzētu piekto atbalsta punktu, mēģināju lietot amortizatoru sēdekļa stutē. Secinājums -ilgākiem ceļojumiem neder! Jo sēdekļa augstums mainās un iznāk ka jābrauc ar saliektām kājām un tas noved pie ātrāka noguruma, vai ja ieregulē augstāku sēdpozīciju, tad nevar uzsēsties :-(
Paldies par padomu!
Par dakšām: no Suntor neko labu arī es negaidītu. Bet jautājums, vai latvijā var atsevišķi iegādāties dakšas 28 / 29" velosipēdiem?Par to riepu platumu vēl domāju. Domāju un konstatēju, ka tomēr šoseja ir primārais. Zinu to, ka riepām obligāta ir "puncher potection". Šī ideja man iepatikās. Bet kā ir ar apvalku izvēli latvija? Ir kāds veikals, kur to var apskatīt?
ir 2modeļi no Continental riepas uz 28" ratiem.
kāds gudrais prāts man var paskaidrot kāpēc tikai velo riepas sauc par apvalkiem,a autiņiem tomēr ir riepas....?
zinu ka trosītēm ir apvalki!
Last edited by cello (20.04.2009 00:45:07)
By r_s 20.04.2009 08:10:24
Member+ · 1,534 commentsapvalku velk virs kameras, ja nav kameras, tad vienkārši riepa
By kasio 20.04.2009 11:04:22
Member++ · 561 commentsapvalku velk virs kameras, ja nav kameras, tad vienkārši riepa
Nu gan. diez cik sen paraadiijaas bezkameru "apvalki" jo pirms tam tach bija arii riepas ar kameru...
By Andris_Re 20.04.2009 22:45:38
Member · 38 commentsNemet visu pār vienu kārti... Arī Suntor ražo labas un dārgas dakšas, tikai tās maksā smuku naudu un komplektējot velo neļauj iekļauties cenu kategorijā zem 400 .
Katrā gadījumā, meklējot 28" dakšu nav jāaprobežoj sava izvēle ar LV vien jo iespējams pasūtīt no e-bay, var arī interneta velo veikalos GB, DE vai pat USA to visu var izdarīt...
Mans viedoklis, ka labāks laiks velo iegādei bija apnēram 2 mēnešus atpakaļ, bet pašlaik ir sākusies velo sezona veikalos un tāpēc katram atsevišķam pircējam tik lielu uzmanību veltīt vairs nepietiek laika :-)
Arī atlaides vairs nav tik lielas...
By vintrons 20.04.2009 23:31:47
Member · 72 commentsir 2modeļi no Continental riepas uz 28" ratiem.
kāds gudrais prāts man var paskaidrot kāpēc tikai velo riepas sauc par apvalkiem,a autiņiem tomēr ir riepas....?
zinu ka trosītēm ir apvalki!
Ir interese par riepām. Vai var atsūtīt kādu linku vai foto ar to protektoru? Un protams cenu!
Par apvalkiem saucu tāpēc, jo kaut kā ir iegājies atšķirt kameru no apvalka...
Nemet visu pār vienu kārti... Arī Suntor ražo labas un dārgas dakšas, tikai tās maksā smuku naudu un komplektējot velo neļauj iekļauties cenu kategorijā zem 400 .
Katrā gadījumā, meklējot 28" dakšu nav jāaprobežoj sava izvēle ar LV vien jo iespējams pasūtīt no e-bay, var arī interneta velo veikalos GB, DE vai pat USA to visu var izdarīt...Mans viedoklis, ka labāks laiks velo iegādei bija apnēram 2 mēnešus atpakaļ, bet pašlaik ir sākusies velo sezona veikalos un tāpēc katram atsevišķam pircējam tik lielu uzmanību veltīt vairs nepietiek laika :-)
Arī atlaides vairs nav tik lielas...
Jā, par to laiku piekrītu. Būtu pircis velo ziemā, bet diemžēl finanses toreiz neatļāva.
Mjā, bet tomēr tas ir ārkārtīgi laikietilpīgs process (ir pašam bijusi darīšana ar e-bay). Labāk pasūtīt no veikala vai kāda cilvēka, kas ar to nodarbijas.
By cello 22.04.2009 00:26:17
Local.Auth · 4,686 commentsBy vintrons 24.05.2009 17:18:08
Member · 72 commentsŠīs riepas nepieciešams pasūtīt vai arī var iegādāties pie Tevis?
By niknais 31.03.2009 21:45:37
Member · 130 comments