Braukšana kalnā
Reklamēšana būtu, ja Tu uztaisītu topiku ar tādu info jaunumu sadaļā aiz paša vēlēšanās vai par samaksu. Te vari droši atbildēt tāpat kā uz jebkuru citu jautājumu. Kuri ir riteņbraukšanas treneri Latvijā ar sasniegumiem?
Visiem treneriem ir sasniegumi. Tikai tas jautājums ir par kādiem sasniegumiem godātais aspms domā?
Vispār jau labi te pasēdēt forumā un paspriedelēt par treneru sasniegumiem, ja pašam nav vispār nekādu sportisko mērķu (nerunāsim nemaz par sasniegumiem).
By profesors 02.12.2016 15:51:19
Member+ · 539 commentsNe visi izcili sportisti var būt par treneriem (lasi iemācīt citiem ko pats prot) un ne visi izcili treneri ir bijuši icili sportisti. Iemācīt kaut ko citam, jeb panākt, lai mācīšanās (trenēšanās) kļūtu par hobiju nevis mokām, lai bērni uz teniņu ietu ar prieku nevis tāpēc ka to grib mamma, tētis vai vecmāmiņa var tikai retais, tā ir dieva dāvana jeb talants sauciet kā gribat. Es neruānju par profiem tas ir darbs par ko saņrm naudu un attiecīgi ir jāstrādā patīk tas tev vai nē, bet protams darīt par naudu to, kas tev patīk ir krietni patīkamāk
es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā
By aspms* 02.12.2016 16:01:50
Member · 2,079 commentsVisiem treneriem ir sasniegumi. Tikai tas jautājums ir par kādiem sasniegumiem godātais aspms domā?
Vispār jau labi te pasēdēt forumā un paspriedelēt par treneru sasniegumiem, ja pašam nav vispār nekādu sportisko mērķu (nerunāsim nemaz par sasniegumiem).
Tas jāprasa DZ nevis man.
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By Huligāns 02.12.2016 18:44:13
Member · 963 commentsVisa sāls ir tehniskā braukšanā un treniņā.
Nepalīdzes neviena elektronika un teorijas, viss jāmācās pašam, tikai sakums ir vajadzīgs - gribēšana un treniņi.
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By Bomzis 02.12.2016 19:11:37
Local.Auth · 1,215 commentsVisi sportiskie sasniegumi un rezultāti ir apgriezti proporcionāli pavadītajam laikam sofā
Vot i visa sāls ...
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By 436 02.12.2016 19:48:23
Member · 822 commentsNepalīdzes neviena elektronika un teorijas
Kā reizi elektronika un teorijas palīdzēs un ļoti daudz. Cita lieta, ka gadžets neko neizdarīs tavā vietā, bet ja pratīsi izmantot, tad palīdzēs daudz.
By Huligāns 02.12.2016 19:56:19
Member · 963 commentsPārliecini mani lūdzu, ka teorija un elektronika dos daudz, lai kalnā es uzbrauktu bez piepūles pareizi
Last edited by Huligāns (02.12.2016 20:08:47)
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By 436 02.12.2016 20:29:30
Member · 822 commentsBez piepūles vecīt nesanāks nekas, bet elektronika tev palīdzēs efektīvāk trenēties. Kalnā braucot, elektronika tev palīdzēs uzturēt vienmērīgu jaudu/pulsu, lai nebūtu par daudz un nebūtu arī par maz.
Grupā braucot varbūt visādi varianti, bet braucot solo, ātrāk vajadzētu uzbraukt tad, ja piepūle būs vienmērīga. Un tas neattiecas tikai uz kalniem, bet arī uz līdzenumiem
Ar labu runas mākslu neizceļos, ja neizdevās pārliecināt, tad piedod.
By novērotājs 03.12.2016 17:42:51
Member+ · 1,909 commentsBet vienu gan varu pateikt - lai treneris attiecīgajā sporta veidā būtu kompetents, viņam būtu jābūt sasniegumiem attiecīgajā sporta veidā, jo plika teorija sportā ir nulles vērtībā.
Ja kāds treneris mūsu mīļotajā sporta veidā rīko sešus treniņus nedēļā maziem bērniem (6-8 g., turklāt ne vieniem pašiem, bet gan kopā ar visu grupu līdz pusaudžgadiem), tad par kompetentu viņu nekādi nevar nosaukt, neskatoties ne uz kādiem personīgajiem sasniegumiem.
Nu nevar braukt (it īpaši bērniem) pēc vecām padomijas metodēm, kad dzen ar mietu augšā pa sienu un rēķina - vieni atbirs, nekas, savākšu citus.
Last edited by novērotājs (03.12.2016 17:45:56)
By aivars25 05.12.2016 01:26:03
Member · 51 commentsPamatzināšanas par pareizu trenēšananās metodiku no kompetentiem speciālistiem apkopotas izdevumā VeloStarts, vēl daži eksemplāri ir palikuši, cena samazināta. www.abonesana.lv ar piegādi mājās.
Last edited by aivars25 (05.12.2016 01:26:34)
By CH4 05.12.2016 06:10:59
Member · 138 commentsNav PDF, būtu paķēris
By NilsS 05.12.2016 09:41:19
Member · 775 commentsVisa sāls ir tehniskā braukšanā un treniņā.
Nepalīdzes neviena elektronika un teorijas, viss jāmācās pašam, tikai sakums ir vajadzīgs - gribēšana un treniņi.
Tev tiešām ir tik liela pieredze,ka vērts mācīt citus?
By aspms* 05.12.2016 10:26:14
Member · 2,079 commentsVisa sāls ir tehniskā braukšanā un treniņā.
Nepalīdzes neviena elektronika un teorijas, viss jāmācās pašam, tikai sakums ir vajadzīgs - gribēšana un treniņi.Tev tiešām ir tik liela pieredze,ka vērts mācīt citus?
Tie viņa komentāri nevienā vien tēmā ir apbrīna vērti, tas ir kā citi, atbildot uz kādu problēmu, mēdz ierakstīt "meklē googlē"
Last edited by aspms* (05.12.2016 10:26:36)
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By Pretvējš 05.12.2016 10:32:53
Member · 26 commentsPar Tenerifi un braukšanu augstu virs mums pierastā jūras līmeņa ir cits funktieris: The fundamental theory behind altitude training is simple: by exposing an athlete to an environment that is low in oxygen (a mountain top or simulated altitude room) the body will eventually adapt to this stress by getting more efficient at transporting and using oxygen (stronger respiratory muscles, more red blood cells and so on).
Kā jau hobijnieks esmu braucis Alpos un tas vispār ir kaut kas nenormāli grūts, bet "moceklis" tiek atalgots ar tādiem dabas skatiem, ka vēl pretīgā Latvijas novembrī tie sapņos rādās. Man braukšana kalnā (piem.10 km ~7%) ir pats grūtākais, kas uz riteņa vispār iespējams. Bet kad atvaļinājums cauri un jāatgriežas Latvijas plakanumā - pirmie pāris izbraucieni ar riteni liekas tik viegli, kājas pašas griež bez piespiešanās.
P.S. Kalnā braukt ir viena lieta, bet tik no tā lejā vienā gabalā, tas jau ir diezgan bailīgi.
P.P.S Ja Dinamo grib labu fizisko - Sējējam tie jāizved uz kalniem, lai skrien un griež pedāļus, tas dos pulka labāku rezultātu nekā spaidīšanās svaru zālē.
By KasparsS 05.12.2016 11:15:06
Member+ · 2,280 commentspretīgā Latvijas novembrī
Kas tev pret Latvijas novembri???
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By NilsS 05.12.2016 11:56:24
Member · 775 commentsVisa sāls ir tehniskā braukšanā un treniņā.
Nepalīdzes neviena elektronika un teorijas, viss jāmācās pašam, tikai sakums ir vajadzīgs - gribēšana un treniņi.Tev tiešām ir tik liela pieredze,ka vērts mācīt citus?
Tie viņa komentāri nevienā vien tēmā ir apbrīna vērti, tas ir kā citi, atbildot uz kādu problēmu, mēdz ierakstīt "meklē googlē"
Tad ne es viens tā domāju. Nekā personīga Huligāna jaunskungs cenšas palīdzēt savas kompetences ietvaros, tas ir pat zināmā mērā slavējami,taču rada milzu putru tā hipotētiskā čaiņika galvā,kurš šo visu lasīs un provēs lietā likt! Un tas jau ir lieki, būtu labi ja izteiktos tie, kuri tiešām zin par ko runā. Lai nerodas pārpratumi - es šai lokā neietilpstu Dz gan ir vērts paklausīt
Last edited by NilsS (05.12.2016 11:58:17)
By Pretvējš 05.12.2016 13:21:20
Member · 26 commentspretīgā Latvijas novembrī
Kas tev pret Latvijas novembri???
1.Tumš...
2.Paliek vēl tumšāks...
3.Dubļi
4. Un rēgi apkārt staigā :-)
Bet tas jau ir offtopic.
By Eduards 05.12.2016 14:53:06
Member# · 2,686 commentsP.P.S Ja Dinamo grib labu fizisko - Sējējam tie jāizved uz kalniem, lai skrien un griež pedāļus, tas dos pulka labāku rezultātu nekā spaidīšanās svaru zālē.
Sen zināms fakts, mums visi TV skatītāji ir paši labākie hokeja treneri
P.S. 10km @7% nav nekas TIK ļoti grūts. Grūtāk paliek pie divciparu procentiem.
By aspms* 05.12.2016 15:03:53
Member · 2,079 commentsP.P.S Ja Dinamo grib labu fizisko - Sējējam tie jāizved uz kalniem, lai skrien un griež pedāļus, tas dos pulka labāku rezultātu nekā spaidīšanās svaru zālē.
Sen zināms fakts, mums visi TV skatītāji ir paši labākie hokeja treneri
P.S. 10km @7% nav nekas TIK ļoti grūts. Grūtāk paliek pie divciparu procentiem.
Tieši tā, nekas grūts tur nav, it sevišķi ja ir elektrības skaitītājs un ja zini savu slieksnīti, jau pirms gonkas var piemest ar kādiem apgriezieniem jātin. Grūtāk ir vietējo maratonu rampiņas paciest un neizkrist no vagona
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By Huligāns 05.12.2016 15:24:46
Member · 963 commentsNevienu nemācu, bet pats mācos no jūsu un savām kļūdām.
Pašam interesanti uzzināt, ko profi vai pieredzējuši braucēji ierakstīs, bet izrādās nekas šajā tēmā par spamu neredzu.
Protams neviens neatklas savu tehnisko braukšanu, bet vismaz virzienu var parādīt, ar ko iesākt. Pamatus vismaz ielikt teikumā, kā un ar ko sākt. Forums priekš tā ir, lai dalītos nevis savos panākumos, ka es protu uzbraukt kalnā, bet tu čaiņik neproti, mokies tālāk ar visām elektronikām un fiziskām spējām. Šeit cilvēki daudzi grib saprast, ar ko iesākt, ne tikai pareizi vai atri uzbraukt kalnā. Profesionāļi pelna naudu ar sportu, nevis dalās savās pieredzē, kā pieveikt konkurentu. Šeit katrs vien no otra mācās vismaz daļu no būtības. Kādam pirksti gari, kādam mēle gara, tas neko nedos. Pat ja es kaut kādu kļūdu esmu ierakstījis, tad palabojiet mani, nevis uzreiz ar pārmetumiem uzbrūk, čaiņiks, daunis utt.
Neskatasies uz profesionāļiem, kuriem maksā naudu un viņš trenējās un domā ar savu galvu, kā uzlabot rezultātus. Šajā tēmā 10% ir kautkāda pareizība, pārējie 90% ir pilnīgakais spams/ ne pa tēmu.
Tā kā pirms kaut ko ierakstīt, labāk padomā, vai gribesi dzirdēt atbildi !
Last edited by Huligāns (05.12.2016 16:01:14)
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By GatisXC 05.12.2016 15:40:40
Member · 193 commentsNevienu nemācu, bet pats mācos no jūsu un savām kļūdām.
Pašam interesanti uzzināt, ko profi vai pieredzējuši braucēji ierakstīs, bet izrādās nekas šajā tēmā par spamu neredzu.
Protams neviens neatklas savu tehnisko braukšanu, bet vismaz virzienu var parādīt, ar ko iesākt. Pamatus vismaz ielikt teikumā, kā un ar ko sākt. Forums priekštā ir, lai dalītos nevis savos panākumos, ka es protu uzbraukt kalnā, bet tu čaiņik neproti, mokies tālāk ar visām elektronikām un fiziskām spējām. Šeit cilvēki daudzi grib saprast, ar ko iesākt, ne tikai pareizi vai atri uzbraukt kalnā. Profesionāļi pelna naudu ar sportu, nevis dalās savās pieredzē, kā pieveikt konkurentu. Šeit katrs vien no otra mācās vismaz daļu no būtības. Kādam pirksti gari, kādam mēle gara, tas neko nedos. Pat ja es kaut kādu kļūdu esmu ierakstījis, tad palabojiet mani, nevis uzreiz ar pārmetumiem uzbrūk, čaiņiks, daunis utt.
Neskatasies uz profesionāļiem, kuriem maksā naudu un viņš trenējās un domā ar savu galvu, kā uzlabot rezultātus. Šajā tēmā 10% ir kautkāda pareizība, pārējie 90% ir pilnīgakais spams/ ne pa tēmu.Tā kā pirms kaut ko ierakstīt, labāk padomā, vai gribesi dzirdēt atbildi !
+100
By Huligāns 05.12.2016 16:09:30
Member · 963 commentsJa man uzrakstīs, ka nopērc jaudasmērītāju, kadences un citas drazdīgas lietas un sāc braukt kalnā - tas izliksies profesionāli pareizi.
Kā jau DZ minēja, jāstrādā ar galvu, tam jau tas aparāts cilvekam dots, lai domātu par savām spējām, spēku un izvirtībām. Neviena elekotronika neaizstās cilvēka galvu un ķermeni, kas pats jūt, cik trenēties var, cik spēka ieguldīt, cik sirds izturēs.
Pamējģiniet ar ričuku nobraukt elpu ievilkuši bez elpošanas mazā kalniņā, lai pēc tam neelstos ar sirds 200 sitieniem minūtē vai vispār spēsi to izdarīt - nenomirsi.
Visa pamatnē ir cilvekā. Ja gribi kļūt profesionāls braucējs, šeit darīt nav ko forumā. FAKC
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By keineliebe 05.12.2016 16:14:38
Member+ · 179 commentsDer paskatīties GCN pamācības, šo to priekš sevis var atrast https://www.youtube.com/watch?v=VnMzjef1zz4
Hydra Epic III,V
By aspms* 05.12.2016 16:25:14
Member · 2,079 comments
Huligans tiešām ir nelabojams.
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By Antons 05.12.2016 16:54:43
Member · 27 commentsMēs te Latgalē joprojām smaidām, kad runa iet par aspamu, visu komentē, mēra jaudas, kādreiz pirka dārgu tehniku, bet kad tika līdz startam, tad neko nespēja. Tipisks pierādījums, ka tehnika, elektronika neko nedod, ja cilvēkam nav spēka uzbraukt kalnā.
By aspms* 05.12.2016 17:18:19
Member · 2,079 commentsMēs te Latgalē joprojām smaidām, kad runa iet par aspamu, visu komentē, mēra jaudas, kādreiz pirka dārgu tehniku, bet kad tika līdz startam, tad neko nespēja. Tipisks pierādījums, ka tehnika, elektronika neko nedod, ja cilvēkam nav spēka uzbraukt kalnā.
Velomen, ja vēlies parunāt par tehniku un elektroniku, taisi jaunu tēmu un raksti tomēr no sava īstā profila.
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By RST 06.12.2016 08:19:53
Member · 103 commentsMēs te Latgalē joprojām smaidām, kad runa iet par aspamu, visu komentē, mēra jaudas, kādreiz pirka dārgu tehniku, bet kad tika līdz startam, tad neko nespēja. Tipisks pierādījums, ka tehnika, elektronika neko nedod, ja cilvēkam nav spēka uzbraukt kalnā.
Tie ir labākie padomu devēji.
By Antons 02.12.2016 15:48:45
Member · 27 comments